نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
نیسان آبی هم سبقت بگیرد استقلالی‌ها شادی می‌کنند/ متخصص آسیا هر سال از پلی آف شروع می‌کند!/ آقای وزیر اگر رسیدگی‌تان به استقلال تمام شد ...
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است بزرگترین افتخار سال‌های اخیر استقلال باخت‌های پرسپولیس بوده است.

شیث رضایی معمولا رک حرف می‌زند و از گفتن چیزهایی که به ذهنش می‌رسد ابایی ندارد. شیث معتقد است پرسپولیس در بازی مقابل آلومینیوم بد بود و باید می‌باخت ولی می‌گوید این تیم خیلی زود برمی‌گردد و باز هم هوادارانش را خوشحال می‌کند. تازه ترین صحبت‌های شیث رضایی را با خبرورزشی در ادامه می‌خوانید.

بازی با آلومینیوم چطور بود؟

پرسپولیس در این دیدار به هیچ وجه خوب بازی نکرد و نمی‌توانیم تعارف داشته باشیم و باید بپذیریم واقعاً بد بودیم. این بد بودن که می‌گویم مختص یک بازیکن و یک نقطه از زمین نیست و کل تیم بد بود. همانطور که یحیی گل محمدی هم گفت حتی مستحق گرفتن یک امتیاز هم نبودیم. ما دنبال بهانه نیستیم، غر نمی‌زنیم و باختمان را گردن زمین و زمان نمی‌اندازیم. ما باختمان را قبول می‌کنیم و می‌رویم روی نقاط ضعفمان کار می‌کنیم و قوی تر برمی‌گردیم. تازه اول فصل است و شاید این باخت تلنگر خوبی به تیم زد. به نظرم شکست در اول فصل بهتر از باخت در اواخر بازی‌هاست.

ولی هواداران پرسپولیس خیلی نگران آینده تیمشان هستند

 شک ندارم هم کادرفنی و هم بازیکنان بیشتر از همه از این شکست ناراحت هستند. آنها ناراحتی و نگرانی هواداران را درک می‌کنند و شک ندارم تیم ما قوی تر از قبل برمی‌گردد. هوادار حق دارد ناراحت باشد چون تیم ما به باخت عادت ندارد و به همین دلیل این شکست‌ها برای ما قابل هضم نیست.

انتقادها به بازیکنان جدید هم زیاد شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

بسیاری از این بازیکنان در چند فصل اخیر حضور داشتند و باعث خوشحالی ما شدند. نباید با یک باخت بازیکن را نابود کرد. در دنیا هم پیش می‌آید که بعضی از تیم‌های بزرگ یا بازیکنان گرانقیمت در یک یا چند مسابقه نمی‌توانند نمایش خوبی داشته باشند. هواداران با حمایت خود می‌توانند کاری کنند که این تیم دوباره بلند شود و بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذارد. بازیکنان جدید پرسپولیس همگی خوب و باکیفیت هستند و قطعا در ادامه بازی‌ها بهترزین عملکردشان را به نمایش خواهند گذاشت.

یکی از انتقادهای یحیی گل محمدی به فدراسیون فوتبال بود که اجازه خرید بازیکن خارجی را به پرسپولیس نداد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب حق دارد اعتراض کند. اگر قانون است باید برای همه اجرا شود نه اینکه هدفشان تضعیف پرسپولیس باشد. می‌گویند پرسپولیس بدهکار است؛ خب استقلال، بقیه تیم‌ها و از همه مهمتر خود فدراسیون مگر بدهکار نیستند؟ اینها خودشان ابر بدهکار هستند ولی قانون فقط برای پرسپولیس است. فدراسیون فوتبال چند میلیون دلار باید به ویلموتس بدهد ولی خودش مربی خارجی دارد. استقلال به نفراتی مثل میلیچ، دیاباته، استراماچونی و پادوانی بدهکار است ولی این وسط فقط پرسپولیس اجازه ندارد. این کارها برای تضعیف پرسپولیس است و دلیل دیگری ندارد. اگر قانون است اول خودتان اجرا کنید و بعد باید همه تیم‌ها آن را رعایت کنند نه اینکه فقط پرسپولیس مظلوم واقع شود و هوادار بیچاره ما حرصش را بخورد. تیم ما نه مدیرعامل دارد و نه اسپانسر ولی تیم رقیب که در چند سال اخیر نه قهرمان شده و نه در آسیا به مراحل بالا رسیده، می‌تواند بازیکن و مربی خارجی بگیرد؛ مدیرعامل و اسپانسر هم دارد. اگر این عدالت است دیگر من حرفی ندارم. آقای وزیر اگر رسیدگیتان به استقلال تمام شد لطفا مدیرعامل پرسپولیس را هم انتخاب کنید.

صحبت از وزیر شد؛ بعضی از استقلالی‌ها بعد از باخت پرسپولیس گفتند چون دیگر سلطانی فر وزیر نیست پرسپولیس نمی‌تواند بازی‌هایش را ببرد.

قبلا هم این را گفتم ولی دوباره بگویم. استقلالی‌ها بیایند بگویند در آسیا که ما دوبار به فینال آسیا رسیدیم؛ سلطانی فر بود؟ وزیر پرسپولیسی وجود داشت؟ خودشان نمی‌توانند قهرمانی بیاورند می‌گویند وزیر پرسپولیسی بود. همین وزیر اگر نبود که استقلال را از آسیا حذف می‌کردند. هر سال گران ترین تیم را می‌بستند و بیشترین امکانات را از وزارت ورزش می‌گرفتند ولی هیچ خروجی نداشت. ما از الهلالی باختیم که خودشان قبل از پرسپولیس به این تیم باختند. می‌گویند متخصص آسیا هستیم ولی هر سال از پلی آف شروع می‌کنند؛ با این حال می‌آیند و برای قهرمان 5 سال اخیر و فینالیست 2 دوره لیگ قهرمانان آسیا کری می‌خوانند. گفتم که این عده بزرگترین افتخارشان باخت پرسپولیس است. یعنی منتظر می‌مانند تا پرسپولیس ببازد یا یک اتفاقی بیفتد و آنها خوشحالی کنند؛ چون خودشان توانایی جام گرفتن ندارند. فکر می‌کنم استقلالی‌ها اگر در اتوبان ببینند یک نیسان آبی از یک ماشین سبقت گرفته هم شادی می‌کنند و برای ما کری می‌خوانند.

به نظرت پرسپولیس امسال هم می‌تواند قهرمان شود؟

نمی‌شود از الان پیش بینی کرد چون اتفاقات زیادی در طول فصل می‌افتد. به نظر من هر تیمی در جدال رودررو با تیم‌های رقیب در راه قهرمانی بهتر کار کند و نتایج خوبی بگیرد می‌تواند امسال قهرمان شود. هرچند شک ندارم تیم ما باز هم یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر به حساب می‌آید و امیدوارم ششمین قهرمانی متوالی را هم جشن بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستاره قلابی لنگ ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    الگوی فرهنگی و اخلاقی لنگ!!!!
    • پرسپولیس کبیر ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      از خاکی بودنشونه عمدا حذف میشن برگردن ایران بین مردم باشن رستم زمانه هستن
    • پرسپولیس کبیر ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      به الهیار صیادمنش و سجاد آقایی و مهدی فنونی زاده و امیر حسین صادقی و فرهاد دوپینگی ببخش
    • /// ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      ببینید پرسپولیس به چه روزی افتاده که این آقا شده پیشکسوت پرسپولیس،واقعا انسان تیتر خبر را که می بیند می فهمد که مصاحبه یا با وحید قلیچ است یا با شیث رضایی یا با سپهر حیدری،جناب شیث رضایی شما روت میشه مصاحبه کنی؟شما که انگشت نمای خلق شده ای در حدی نیستی که در مورد استقلال صحبت کنی،مثلا هم میخواهی خودت را بانمک هم نشان بدهی،پرسپولیس فقط آقای جعفر سمیعی را از دست داده است و مابقی همه هستند،کسی هم که جلو شما را نگرفته که اسپانسر انتخاب کنید،استقلال در آسیا هر چه که باشد از تیم شما که بهتر است،شما که ادعا دارید بهترین تیم آسیا پرسپولیس است چگونه این تیم یک بار هم قهرمان آسیا نشده است؟چرا این تیم در مقابل الهلال مثل موشی بود که گربه دیده است؟حالا الهلال هیچ چرا در مقابل آلومینیوم ۴ تا پاس سالم نمی توانستند به هم بدهند،اگر حمایتتان نمی کردند که به خاطر طارمی باید در دسته پایین تر بازی میکردید،واقعا از میان بازیکنان سابق پرسپولیس این سه نفر که نامشان را در بالا ذکر کنم خیلی پررو تشریف دارند،جناب شیث رضایی میشه بفرمائید پرسپولیس در زمان شما چه افتخارانی داشته؟انگار خودش در این سال ها بازی کرده
    • یه خرده با نشاد باشیم ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      از فوتبال که چیزی بهش نرسید به جز دستان پولادین ممد نصرتی خخخخخخخخخخخخخخخخخ از خوانندگی هم که نگو حتی اطرافیان و بچه محل ها هم از صداش فرار میکنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اینجاواقعا باید از خبرناهاران لنگی تجلیل بشه که برای رفع بیکاری و خمودگی جامعه فوتبال با چنین فضلایی مصاحبه میکنه و جامعه رو با نشاد میکنن
    • تاجی اصیل ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      انصافاً خیلی از صحبتاش درسته، اگه قانون برای همه هست چه جوری خود تیم ملی و یا استقلال با اینهمه بدهکار خارجی بازم بازیکن خارجی میگیره؟! یا اینهمه خوشحالی برای سه تا برد زیادتر از حد هس یادم میاد بالا و پایین انداختن شفر بعد از یک بازی و شعار حیا کن رها کن دقیقاً در بازی بعد !! امروز هم که دو امتیاز مقابل فجر از دست دادیم پس بهتره متعادل رفتار کنیم و تا آخر فصل و روز آخر مسابقات صبر کنیم و جوگیر نشیم. دوستان استقلالی به جای مسخره بازی و لوده گری اگه در خصوص گرفتن بازیکن خارجی آنهم با این همه بدهکاری پرداخت نشده، جواب منطقی دارن بگن . این بازیکن خارجی گرفتن بدون تسویه پرونده های قبل الان در کوتاه مدت خوبه ولی دوباره سه چهار سال بعد استقلال رو با کلی بدهکاری خارحی با مشکلات زیادی روبرو میکنه و آجورلویی هم در کار نخواهد بود چون طبق روال همیشه یا اخراج میشه یا استعفا میده می‌ره یه جای دیگه !!!
    • كيسه دوز ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
      مجاهد يادت نره!
    • مجتبی هاشمی ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      فکر نمیکنم هوادارای تیم پرسپولیس اینو بعنوان هوادار قبول داشته باشن چه برسه به پیشکسوت.اگه قبولش دارین بگین. اما شیث برای ما استقلالیا همیشه یاداور خاطرات خوبی.آی بدو آی بدو.یادش بخیر
  • احسان ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    چطور این چند سال که همیشه ضعیفترین مدیرعامل برای استقلال انت ختاب می شد و همیشه درگیری تو تیم بود ، نقش وزیر مهم نبود! حالا که فقط دو ماهه استقلال فقط آروم شده و اتفاق خاصی هم نیفتاده ، اینقدر جلیز و ویلیز می کنید؟!!! طرفدارها کری بخونن و از گذشته بگن یک چیزی! ولی بازیکن باید بیاد از هنر خودش و زمان خودش بگه! تو خودت و زمان حضور خودت چکار کردی؟ چطور سابقه استقلال تو آسیا مهم نیست و چند سال اخیر مهمه؟!!! پس تو این وسط چی میگی؟! الان صدری چکاره اس؟! چطور هر روز بیانیه میده و از هنر مدیران ۳۰ سال قبل میگه ولی از نظر شما هیچکاره اس؟ بهتون فشار اومده استقلال اسپانسر داره شما ندارید؟ به وزیر چه ربطی داره؟ مگه خودتون نمی گید اول به ما همین شرایط پیشنهاد شد؟! شده اون قماربازه وقت باخت!!! یکجوری از تبعیض در قانون حرف می زنید که انگار از مریخ اومدید! عزیز دل! دل انگیز! پنجره شما بسته اس! این قانون هم داخلی نیست! سرتون رو از زیر برف بیرون بیارید! از الان بهانه برای آخر فصل نیارید! وقتی ما میگیم با حمایت و کمک وزرا موفق شدید ، نگید نه! چون الان فقط از کمکهای بیرونی حرف می زنید! چون تجربه اشو دارید
    • ساوالان ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      بدهی هایی فیفایی پرسپولیس قرض گرفتند تا از پاداش اسیایی بدهند . میشه بفرمایید بدهی شفر با پسران از کدام پول داده شده.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قراردادهای سنگین استقلال پارسال کی صاف کرد!!!!!!!!! توی یک سال پرسپولیس بیشتر از استقلال مدیر عامل داشته!!!!!!!! چرا پنجره پرسپولیس هر سال باید 3ماه بسته بماند ولس پنجره استقلال 2روز بسته نماند . با خط دهی فلان بنر بردن جلوی مجلس وزارت همه چی هله!!!!!!!!!! استقلالی فرافکنی کردند . امسال دیگه دولت سنگ تمام گذاشته.. یقینا تا استقلال سرو سامان در جدول نگیرد. هیچپوقت مدیر عامل و هیت مدیره پرسپولیس معرفی نخواهد شد . من می دانم در سر سجادی چی می گذرد.. برای نشستن در صندلی وزارت کام ناراضی را راضی کنی هله!!!!!!!!! پرسپولیس که توی تهران طرفدار ندارد . الا چند تا پیچ فروش دکاندار.با استور پستور اش!!!!!! طرفدار پرسپولیس در گوشه کنار کشور هست . ان هم دست اش به بابا سجاد نمی رسد . پس عقل حکم می کند . کدام تیم را باید راضی کرد!!!!!!!!!!!
    • نیما ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      زمان بابا مسعودتون بهترین مدیران کارخونه دار و پول دار برای کیسه بود عرب حراستی و رسول پناه دندون کش مدیرهای ما بودند حالا چون مددی دلالی مجیدی رسوا کرد ارتش فحاشی مجازی بدترین مدیر شد؟؟!!!به قول سعادتمند کمک ۱۵۳ میلیاردی وزیر به کیسه بود الان صدری حکم موقت داره بلاتکلیف هست براش هیچ تضمینی برای موندنش نیست هیچ کاری برای پرسپولیس انجام نمیده وزیر عمدا هیت مدیره و مدیرعامل و اسپانسر تعیین نمی کنه با مشکلات مالی ضربه به پرسپولیس بزنه الان بیش از یه ماه میگن پول کالدرون ظرف ۷۲ ساعت پرداخت میشه پنجره نقل و انتقالی پرسپولیس باز میشه پرسپولیس بازیکن خارجی میخره ولی هیچ خبری نیست زمان بابا مسعودتون کیسه یه روز بدون هیت مدیره نبود الان پرسپولیس هیچ هیت مدیره و مدیرعانل اسپانسر نداره دلیلی که پرسپولیس اسپانسر ندلره چون پرسپولیس هیت و مدیره ومدیرعامل نداره کدوم اسپانسر عاقلی پرسپولیس با برند بالا با قهرمانی پی درپی و درخشش تو لیگ آسیا نسبت به کیسه ول می کنه با کیسه قرارداد ببنده؟؟!! تمام این بلاها بابا حمید سر پرسپولیس میاره با ضربه زدن به پرسپولیس زمینه قهرمانی ناپاک کیسه فراهم کنه
    • جلال ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      در جواب شما چی حرفی زدی!!! خسته نشدی اینقدر تایپ کردی؟ضمنا هرساله اول فصل از مدیر عامل و کادر فنی تعریف میکنی بعد که تیمت میرینه یادت میدم که مدیر عامل ضعیفه همین پارسال اول فصل به گفته خودت استقلالی ترین کادر فنی رو داشتین چی شد؟
    • احمد ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      سابقه اسدقلال همان دوچرخه سواران است و بس !
    • فقط استقلال ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      سلام احسان دمت گرم،بهترین پاسخ رو دادی به لنگیها،
  • ناشناس ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    اینا مگر دوپینگ کنند یا اون نهاد خاص که آجرلو توش کار می کرده پشتیبانشونه
    • علی ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      بهتره یکم دقیقتر به موضوع نگاه کنیم. مثلاً اینکه الان سرمربی استقلال کیه و این شیث چه خاطره قشنگی ازش داره. یا اینکه لنگ به چه روزی افتاده که پیشکسوت های تو بورسش شدن امثال قلیچ، محرمی و شیث. یا اینکه چرا این لنگ زلزله ۸ سال با حمایت یه دولت و به خصوص دو وزیر لنگی به زور تا فینال آسیا رفت اما با پایان دولت خیلی زود حذف شد. یا اینکه چطور ۸ سال رانت کاری لنگی ها جای اعتراض نداشت، اما ۳ هفته آرامش استقلال سوزس داره.
    • ناشناس ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      آفرین زدی به هدف.نهاد خاص الان همه کاره هست حتی بالاتر از دولت.چون پول ملت در اختیارشون هست .ایران ثروتمندترین کشور خاورمیانه است.ولی وضع ما را با عربها مقایسه کن .این نهاد قبلا از تراکتور حمایت کرد چی شد ولی تیم ما مردمی ترین تیم ایرانه.نه مثل آبیها که از اول درباری بوده و خون مردم را مکیده و بازیهایی که فاجعه بار باخته فیلم هاشو نابود کرده.
  • Pejman ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    میگم وقتی تو و ممد سوتی رفتین چرا دیگه برنگشتین؟؟؟
    • مهرشاد ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      رفته بودن فیلم حرکت غیر اخلاقی صیاد منش و آقایی رو بعد بازی ذوب آهن ببینن . فیلم موجود هست اگه کیسه کش ها بخوان
  • تاجي ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    بابا مسعود رفته دوباره تيمشون بدون لابيو تبانى برگشته به تنظيمات كارخونه كسايي كه ميگفتن وزير پرسپوليسي توهمه حالا دست از پا درازتر گير دادن به وزير جديد كه چرا مثل بايا مسعود مديراي نابايق و ضعيف نميزاري براي استقلال تضعيفشون نميكني
    • سالار ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      خداکنه آخر فصل باز حرفی برا گفتن داشته باشبد. این پبامم رو داشته باش با ستا بازی که قهرمانی به تیمی نمیدن مثل آسیا که از گروهتون اومده بپدید بالا خبال میکردید قهرمان شدید ما پریپولیسیا صبوربم شما کییه مشا با به غوره یردیتون میکنه با یه کشمش گرمیتون اللته بحثی نیست کیسه کشید با دوتا برد از سوراخ سمبه هاتون میاید بیرون
  • جواد جنتی ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    آهای اقای شیص بدو فرهاد بدو بابا مسعود بی لیاقت تربن مدیرهارو برااستقلال گذاشت استراماچونی وشفروفراری داددر مقایل گل محمدی روکه قرارداد داشت بازوروتهدید برا شمااورد روحانی با اردوغان جلسه گذاشت تامشکل طارمی حل بشه داوری های جهت دار که دیگربماند اگه لنگ تیم خوببه یه جام بین الملی بیاره
  • S ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    نیسان آبی و خوب اومدی برا کیسه ها
  • ... ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    چه خوش تیپ و خوش قیافه شده. قبلا اینطورا نبود.
  • قرمز ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    دمت گرم شیث کیسه سوز
  • طلوع آبی ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    جناب شیث اسطوره لنگ اینقدر به اون دو تا فینال آسیا که رفتید نناز!.چون هر دوی اون فینالهاتون با کثیف کاری و نامردی بدست اومد.سال ۲۰۱۸ قویترین تیم غرب آسیا همین استقلال بود که الهلال که خیلی هم قوی بود و کارشناسان فوتبال شانس اول قهرمانی میدونستند تو دوتا بازی رفت و برگشت قاطعانه شکست داد و العین و بقیه تیمها رو.استقلال ذوب اهن رو هم تو یک هشتم برد و به السد تو یک چهارم خورد.و شکست دادن السد هم براش کاری نداشت.در این موقع بود که بابا مسعود کثیفتون با دارو دستش فهمیدن که استقلال شانس اول قهرمانی اسیاست و اگه السد رو ببره تو نیمه نهایی به لنگ میخوره و با حذف لنگ میره فینال اسیا و ستاره سوم.با نامردی نود درصد بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار استقلال از(تیام.ابراهیمی.جباروف.نورافکن.و چند تا بازیکن کلیدی دیگه رو) قبل از بازی با السد فراری داد.و استقلال رو خلع سلاح کرد تا ببازه و به لنگ نخوره تا لنگ کثیف به فینال بره!.بار دوم هم دو عامل مهم داشت که به فینال رفتید.۱.فراری دادن مربی بزرگی مثل استرا و تضعیف تیمش و انصراف الهلال بخاطرکرونا
    • منطق اث‌دق‌لالی ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      خخخخخخ،،دوست اث‌دی‌لالی جان اون سالی که راجه بهش حرف می‌زنی هموک سالی نبود که ازترس روبرو شدن باپرسپولیس به ترکیه پناه برده بودین؟! ضمن اینکه جپاروف یه پاس کمتر محسن مسلمان داده بود وآقای پاس گل مسلمان بود وتیام‌تون هم که دیگه در حد طارمی نبود که؟ بود؟ سرورتون مسلمان وطارمی ورضاییان احمدزاده ومحرمی و....رو از دست داد وهیچ بازیکنی هم نتونست بگیره اما همون اسدی که تو آزادی تحقیرتون کرده بود رو درهم کوبید وباشایستگی تا فینال پیش رفت،،دقیقا منظور شیث همین امثال تو هستن که بخاطر حقارت تیم‌شون با داستان بافی سعی در توجیه حقارت وعجز تیم‌تون در زمین رو دارین و یحتمل بخاطر سبقت نیسان ابی هم ذوق‌زده می‌شین‌ و از بس که بی‌افتخارید به ضرب وزور بابا سجاد ونهادهای امنیتیه مدیرعامل‌تون دنبال تسکین عقده‌هاتون هستین شرم برتیم حکومتی
  • جک تری دی ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    نیسان ابی رو خوب اومدی جوجه رو اخر پاییز میشماریم .......موندم اخر فصل چه بهانه ی میارن
    • 4444 ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      ای شیطون نکنه از قمار خونه صادقیان و دوستان و یا دلالی برای داوریا خبر داری و ما خبر نداریم
  • حمید۱۸ ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    نیسان آبی عالی بود
  • رسول ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    چی شد؟ وزیر که گل نمی زد؟؟؟
  • لنگی عبده زاده ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    بابا تو اصلا نباید حرف بزنی هرکی جای تو بود با اون فیلمی که وسط بازی ازش پخش شد یا خودکشی میکرد یا پناهندگی میگرفت عجب رویی داری تو..در ضمن در مورد دورانی صحبت کن که توپ میزدی تیمتون چندم جدول بود؟؟ امثال تو و پیام صادقیان و رضا حقیقی و ابرام شکوری و فشنگچی و.. دارن عقده دوران بازیشونو الان خالی میکنن که پیروزی تو شرایط خوبیه اونم به لطف بابامسعود که اگه نبود حسرتتون برای لیگ داخلی ۱۵ ساله میشد برای فینال آسیا هم مثل قهرمانی آسیا ابدی میشد
  • اس اس تیم مردمی ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    یسوزه پدر عقده .همین که باشگاه لنگ .سرمربی .کادر تیم.پیشکسوتها وهمه وهمه شون تیم خودشونو ول کردن ومدام از استقلال کبیر حرف میزنند خود دلیل بزرگ عقده شون هست به لطف داوری وحمایت وزیر چند تا جام اسنپی گرفتند وبه لطف نبود الهلال وبا خوش شانسی وپنالتی رنگ فیتال اسیا رادیدند از خود بیخود شده وتوهم میزتند چرا با بودن امسال الهلال لوله شدند ودعا میکردند بازی تموم بشه وکمتر حقیر بشن .استقلال کبیر اونقدر جام متنوع داره که تا 60سال دیگه دست نیافتنی هست وتنها افتخاری که از لنگ عقبه جام ولایت هستش .خخخخخختخ
  • اس اس تیم مردمی ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    فقط با این مصاحبه های عقده ای وغیر واقعی دارن از چشم هوادارای خودشون هم میافتند
  • احمد زاهدان ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    مصاحبه رو درست بخونید.ما میگم چرا ی تیم مدیر عامل داشته باشه این حق طبعیی ی تیمه. ما میگیم چرا باید قانون من در اوردی بازیکن خارجی فقط برای پرسپولیس باشع اتاق فکر این قانون من دراوردی کجاهه ک فقط پرسپولیس نمیتونه بازیکن خارجی بگیره الان ی عده ای میگن ک پرسپولیس پرونده باز توی داداگاه کاس داره خب سوال چرااا باید بهترین تیم ایران ک بهترین نتایج داخلی رو گرفته و بهترین تیم کشورش در بازیها اسیاایی بوده باید مشکل بودجه تیمشو داشته باشع مگر فوتبال ی صنعت نیس ک هر تیمی بهترین نتیجه رو بگیره درامدشم بیشتره.
    • رحمان ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      یادتون برای ما تو هر فصل دو تا مدیر عامل عوض میکرد،و تا سه ماه هم طول کشید که هیات مدیره و مدیرعامل داشته باشیم،و کلا چهار تا عضو هیات مدیره داشتیم،کلا وقتی که تیمتون بالای دو میلیون دلار بدهی داره تو فیفا و هنوز هم پشت سرش دارین که بیاد و اضافه بشه بدهی تون،اوساسونا،بشار رسن،و اون ایرلندی که یه بازی هم براتون نکرد و سیصد هزار دلار باید بهش بدین،ضمن اینکه تیم شما اینقدر قرارداد های بازیکنها تون بالاست که دیگه توان خرید جدید و خارجی ندارین داداش،ولی تیم ما ده تا بازیکن زیر 22 سال داره که قرارداد هیچکدوم بالای یک میلیارد نیست،اما شما بازیکن زیر 3 میلیارد ندارین.
  • کیسه ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    نیسان آبی...... خخخخخخخخخخخ. شیث خیلی باحالی دمت گرم.
  • کامران زارعی ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    بدو بدو،آی بدو ،آی بدو یادش بخیر:هر چی دوید نتونست:فرهاد خان مجیدی رو بگیره،هم تیمی هاش میگفتن:می بایستی روی مجیدی خطا میکردی:جالبه شیث در جوابشون گفت:حتی زور ام نرسید روی آقا فرهاد خطا کنم... راستی عزیزان:نیسان آبی کجا:لنگ کجا بازم دمت گرم:نیسان آبی واسه ما:لنگ سرخ واسه شما درود بر همه استقلالی های عزیز ام
  • بهرام میری ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    دم شیث گرم بابا این ارتش فحاش مجازی خاله فرناز مجیدی همه جا هستند مگر اقای بلوک لو اجرلو سیمان لو ،از بالا براشون کاری کنه فرهاد مجیدی سلطان دوپینگ ایران ولی اخر فصل هم که پرسپولیس قهرمان میشه
  • اس اس تیم مردمی ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    زامیاد قرمز هم که یادتونه !!!!!!
  • سجاد ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    فکر می‌کنید خیلی بامزه اید حتما پیکان قرمز هم سبقت بگیره لنگی ها خوشحال میشن
  • تاج ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    شما فعلا دنبال فرهاد بدو...آی بدو و آی بدو....
  • منصور بختیاری ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    دوستان پرسپولیسی گرامی حیف از وقت که برای این تیم دوچرخه سواران بگذارید لطفا خودتان را خسته نکنید ارزش وقت گذاشتن ندارند اگر میخواهید کری بخوانید با سپاهان تیم ریشه دار و با اصالت بخوانید اینها میخوان با کری خواندن بزرگ شوند مثل فرناز وکمک فرناز با ارتش مجازی ولشان کنید به حال خودشان گناه دارند بدبختها تازه سه برد آبکی آوردند ....
    • ۵۲ ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      مثلا ما میگیم سپاهان ۶۰ سال حسرت قهرمانی آسیا رو به دل داره، ولی شما کلا ۵۲ ساله تاسیس شدید :))))
  • لنگی کیسه کش ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    شکستها سنگین پرسپولیس که4تا4تا ازتیمامیخوردند رویادش رفته که شیث رضایی ونورمحمدی بیشترین نقش روداشتند حالاهردوتاشون دارند کری میخوننندبراتیما
  • اسی ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    میگم این پیشکسوت پرسپولیس همونی نیست که تا چند مدت پیش همدیگه رو تو زمین انگشت میکردن......
  • ناشناس ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    بابا مسعود کجایی؟ بابا مسعود کجایی؟ بابا مسعود...
  • خایدالو ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    چند تا بحث داریم با شیث جوووون یک اینکه شما که حرفتون تو زمین میزدید و بهانه نمی آوردید پس الان چتونه دو اونکه سبقت گرفت فرهاد بود که هرچی دنده عوض کردی نشد که نشد هنوز نتونستی ترمز کنی سوم شما یا بیسوادی یا هوچیگر قانون وقتی پارسال که استقلال قرار شد آسترا برگردونه که هم پول قرارداد پارسال الکی نده هم بتونه ازش استفاده کنه مصوب کردن و شما لنگی ها خیلی خوشحال بودین که بله چرا تیمی که بدهکاره مربی بیاره الآنم میگن بدهیتون پرداخت کنید رونالدو و مسی رو بیارید کسی جلوی شما رو نگرفته ولی برای استقلال گفتن حق نداری چهارم اگر دوبار رفتید فینال حداقل بار دوم در نبود الهلال بود که امسال مثل موش رفتید دفاع و نتوانستید چهار تا پاس درست حسابی بدید در مورد هیات مدیره هم مگر همین آقای صدری تا یکماه قبل بهترین نبود و میلیاردها پول آورد بهانه نیارید داخل زمین حرفتونو بزنید خخخ
  • ۷ ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    چقدر بعضی‌ها رو دارند، چهار سال تمام زیر چتر حمایت کامل بابا مسعود جونتون بودید بعد حالا میگید آقای وزیر اگه رسیدگی‌تون به استقلال تموم شد... واقعا خجالت داره، قباحت داره
  • بینام ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    وقت کردی از دید فنی هم ی توضیح کوچیک بده.... حالا جالبه پرصپولیسیا هم کیف میشن از نیسان آبی لطفا با اقای قلیچ هم مصاحبه کنید که دیگه ایشالا طنزنامه این هفته مون هم کامل شه ...
  • پرسپولیس ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    پرسپولیس هرچی از بردهای آسیایی بدست آورده رو وزارت میخواد به ویلموتس بده و تهش هم بده استقلال،پرسپولیس شده منبع درآمد آقایون،فقط زمانی که خصوصی بشه این کیسه کشا میفهمند چه خبره
  • علی بهجتی ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    باسلام آقای شیث رضایی یادته فرهاد چگونه ازت سبقت گرفت ورفت اکنون همان فرهاد مربی استقلاله خوب ۵سال فرصت خوبی بود که حداقل یک ستاره را دشت میکردید اما نتوانستید البته برانکو به شما خدمت خوبی کرد اما امسال فوقش چهارم بشید فدای سرت شاید هم سوم بشید خدا را چه دیدی در نوامیدی بسی امید است.
  • 4444 همیشه آبی 7777777 ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    فقط یه رنگین کمانی میتونه اینجوری حرف بزنه راستی کِی میخوای اعتراف کنی ؟ مانوئل نویر که همه چیو گفت تو چرا نمیگی ؟
  • Meysam ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    یادش بخیر ! تا دیروز فنی ترین تیم ایران بودن و فقط توی زمین حرف میزدن
  • خرررررر ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    اونا چه جام بگیرن چه نگیرن ماشین میلیاردی،خونه آنچنانی،دستمزد نجومی و.... دارن اونوقت ی مشت آدم که نون شب ندارن بخورن)()خودمو میگم کسی بهش برنخوره((((دارن جنگ و دعوا میکنن،،،،اینا سیرک راه انداختن مجبورن برای قاپیدن جیب ما به جون هم بیفتن حالا من نمیدونم کی میخایم از خواب بیدار شیم کی میخایم بفهمیم
  • مهدی ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    تا فصل قبل که فنی ترین تیم بودید چی شد بابا مسعود رفت ناله هاتون شروع شد! چند سال امثال بابا مسعود و مامان آذر و پول هدایتی مفسد نذاشت دست به ترکیبتون بخوره، ورزشگاه کاظمی که استقلال تو قرعه برد رو بابا مسعود تقدیمتون کرد، سه تا وزارت خونه ریختن سر حمیداوی که گل گلی رو بیارن لنگ! بنده خدا اصلا از شما حمایت نشد تو این چند سال! راستی هنوز دنبال فرهادی می‌دوی یا نه؟! حرف آخر خدایی شما خودتون از پیشکسوتایی مثل رضایی و قلیچ خندتون نمیگیره؟خدایی الگوهای اخلاقی خوبی هستن برا لنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی