جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
۰ |
۵
نامه نگاری فدراسیون فوتبال به خاطر یک استقلالی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسکوچیچ در حال تنظیم لیست تیم ملی برای دو بازی با لبنان و سوریه است و همانند دفعات قبل حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی پر رنگ تراز گذشته است.

بعد از پایان بازی های هفته چهارم اردوی تیم ملی از ۱۵ آبان در کمپ تیم های ملی تشکیل می شود. بازی نخست تیم ملی در آبان ماه روز بیستم در بیروت و در برابر لبنان خواهد بود. مسابقه ای که بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

فدراسیون فوتبال با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین که الهیار صیادمنش را در اختیار دارد نامه نگاری کرده است تا این بازیکن را برای روزهای فیفا و به منظور حضور در اردوی تیم ملی در اختیار بگیرد. الهیار اولین بار در زمان مارک ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شده بود اما در ادامه به خاطر اینکه در ترکیب فنرباغچه به میدان نمی رفت نتوانست دعوت به اردوی تیم ملی را تکرار کند. اما او اینروزها شرایط خوبی در تیم اوکراینی دارد و به واسطه گل هایی که در لیگ برتر و هم چنین بازی های اروپایی زده در لیست اسکوچیچ برای دو بازی پیش رو قرار گرفته است.

پیش تر باشگاه زنیت هم از دعوت سردار آزمون به اردوی تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه خبر داده بود. هم چنین باشگاه آ.ا.ک آتن هم فاش کرد هر سه بازیکن ایرانی اش برای همراه تیم ملی فوتبال ایران در بازی با لبنان و سوریه از سوی فدراسیون فوتبال فراخوانده شده اند. نکته جالب در مورد شرایط سنی الهیار است. این بازیکن حتی می تواند تیم امید را در مسیر صعود به المپیک همراهی کند  و به همین بهانه در روزهای آینده از سوی مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم امید هم دعوت خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی