نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
اولین واکنش طارمی به تصمیم اسکوچیچ/ طارمی به عزیزی خادم: این آقا باشد من نیستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مهدی طارمی ستاره پورتو به عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفته است: «اسکوچیچ باشد من نیستم!»

بدون شک خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی ایران آن هم در آستانه دو دیدار مهم برابر لبنان و سوریه جنجالی ترین خبر درباره تیمی‌است که قرار است برای حضور در دو مسابقه پیش رو به کشورهای غربی خاورمیانه سفر کند.

ایران در بازی اول مقابل لبنان قرار خواهد گرفت و سپس در اردن میهمان سوریه خواهد بود. این دو مسابقه هر دو بسیار سخت و نفسگیر خواهند بود و تیم ملی برای تضمین صعود و آرامش بیشتر برای ادامه مسابقات باید از حداقل فرصت‌ها استفاده کند.

حضور مهدی طارمی در این اردو می‌توانست ضریب اطمینان تیم ملی در خط حمله را بالاتر ببرد اما این طور به نظر می‌رسد که رعایت اصول انضباطی برای سرمربی تیم ملی اهمیت بیشتری داشته باشد.

هرچند فدراسیون به عنوان متولی فوتبال نگران دو بازی بعدی تیم ملی است که نگرانی به جایی است.

شنیدیم شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که رابطه خوبی با ملی پوشان دارد پس از خط خوردن مهدی طارمی با ستاره پورتو تماس گرفته است تا در صورت فراهم بودن فضا وساطت کرده و با دراگان اسکوچیچ صحبت کند.

ظاهرا برخلاف روزهای گذشته که ستاره ایرانی پورتو جواب دراگان اسکوچیچ، وحید هاشمیان و کریم باقری را نداده بود این بار تلفن رئیس فدراسیون را برداشت.

شنیدیم مهدی طارمی که به شدت از تصمیم جدید دراگان اسکوچیچ و خط خوردن از تیم ملی ناراحت شده پس از صحبت با عزیزی خادم به رئیس فدراسیون گفته است: تا زمانی که این آقا (اسکوچیچ) باشد من نیستم!

حالا باید منتظر ماند و دید این ماجرا به کجا کشیده خواهد شد؟ دراگان اسکوچیچ در دیدارهای آینده تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد، اخراج می‌شود و مهدی طارمی با سلام و صلوات برمی‌گردد یا اینکه سرمربی کروات با پیروزی و صدرنشینی در گروه A انتخابی جام جهانی، جایگاه خود را محکم تر کرده و اجازه پوشیدن پیراهن تیم ایران با ستاره پورتو نمی‌دهد یا در بهترین حالت و فرضیه آشتی کنان برگزار می‌شود و هم تیم ملی نتیجه می‌گیرد و هم طارمی دعوت می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    خبرورزشی مثلا و باصطلاح خفن ترین نشریه ورزشی حال حاضر ماست . ولی روند مقالات این نشریه در خصوص خط خوردن طارمی از دیشب را بررسی کنید . فقط پر از نیش و کنایه ، حمایت تلویحی از طارمی و زیر سوال بردن تصمیم سرمربی تیم توسط نشریه ای که جاش بی افتد خودش و بقیه رسانه ها در نقش دانای کل و آدم فرهیخته کلی در مدح و ثنای فرهنگ سازی ، حرفه ای گری سخنرانی می کنه و شعار می دهد و باشگاه ها ، مدیریت شون ، بازیکن ها و طرفدارها را زیر سوال می برد . ولی حالا که فقط امتحان پس دادن و نشان دادن صورت واقعی آدم هاست چون این سرمربی باب طبع و دندون رفقا نیست هیچ حمایت قاطعی از تصمیم سرمربی که هر جای دنیا باشد میان ازش حمایت می کنند بخاطر مبارزه با بازیکن سالاری نمی بینید .
    • حمید علوی ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      شاید بهترین جمله ای که بشه در مورد رفتارهای طارمی گفت (بویژه این حرف آخرش) همون شعر معروف باشه که دوستان هم در همین مورد بارها گفتن: یا رب روا مدار که گدا معتبر شود..
    • .... ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      ببین این دلقک تازه به دوران رسیده چجوری تیم ملی رو به حاشیه کشیده؟؟قابل توجه عزیزی خادم باشه که همین تازه به دوران رسیده فردا یقه خودت رو هم میگیره.
    • .... ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      ببین این دلقک تازه به دوران رسیده چجوری تیم ملی رو به حاشیه کشیده؟؟قابل توجه عزیزی خادم باشه که همین تازه به دوران رسیده فردا یقه خودت رو هم میگیره.
    • تاجى ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      مهدي طارمى نباشه مهم نيست چون آزمون هست انصاريفرد هست ترابى هست قدوس هست قايدى هست قلى زاده هست حتى كار بيخ پيدا كنه صيادمنشو كاوه رضايي هم هستن ولى برام جالبه يه زمانى ما جانشيني برا رحمتى نداشتيم اگر اون از ١٠٠ مثلا ٨٥ بود بقيه همه زير ٥٠بودن ولى همين رسانه ها باحمايت از حذف رحمتى شرايطيو بوجود اوردن كه اون گلارو از مسى و بوسنى خورديم و جام ملتهايي كه بايد قهرمان ميشديمو به عراق باختيم ولى الان يكجوري غز بازيكن سالاري طارمى حمايت ميكنن انگار رونالدو يامسيه
    • مسعود کامنت ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      حمایت تا کجا از یه بازیکن بشه. اونجا که در معرض محرومیت بود با رایزنی حل کردن مشکلو تو پرسپولیسم که بود که حواله داد به خیریت. امیدوارم زود به خودش بیاد و دعوت نشدنش به تیم ملی خیریتی برا تیم ملی و خودش داشته باشه. اصل اول اخلاق حرفه ایه و نگاه به موفقیت تیمی . حتی اگه طرف امباپه باشه .
    • صامت ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      به عنوان یک پرسپولیس میگویم.بایدمثل زمان مرحوم دهداری محکم و قاطع ایستاد.وکم نیاوردحتی اگرازمون وطترمی وجهانبخش و.....همه باهم کناربکشند بازهم نبایدکوتاه آمد.بایدهط زد.حذف هم شدیم نبایدازقواعد انضباطی کوتاه امد
    • بنده ی خدا ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      شروع انتقادها به مربی تیم ملی همزمان از چند نشریه و مربیان لیگ شروع شد و بازیکن تیم هم وارد این حاشیه ها شدن و مربی لیگ هم نتایج ضعیف و بازیهای تیم اش هم افتضاح ، تا اینکه این اتفاق افتاد ، مافیای رسانه خوب ذهن ها رو اماده میکنه برای برکناری مربی تیم صعود کننده و جایگزین اون با مربی داخلی
    • ق ر ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      اگر بازیکن سالاری باشید جام جهانی نمی خواهیم حالا معلوم شد چرا پیروانی این بازیکن برای تیم فجر سپاسی نپذیرفت .
    • شمسعلی ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      خخخخخخ..... یا خدا !! رحمتی لایی خور ۸۵ از صد؟!!! شاید منظور دوستمون ۸/۵ از صد بوده
    • فرامرزبصیرت ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      باسلام.مربی تیم ملی به هوش واستعداد ایرانی توهین کرد طارمی هم پاسخگو شد ایران وایرانی همیشه موفق ودارای استعداد بیکران است باید از حذف ایشان خجالت کشید.
    • اشکان ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      وقتی عزیزی خادم رئیس فدراسیون باشه بازیکن تیم ملی اش هم مهدی طارمی البته جناب عزیزی خادم در این مورد هم از خوبان عالم کمک بیگرن..!
    • محبت خسروفر ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      من طرفدار پرسپولیس و طارمییم، ولی بحث تیم ملیه، طارمی شاخ شده واسه ایران،چه بهتر که نباشی بازیکن زیادن، بهشون بازی برسه از توهم بهترن طارمی، اسکول
    • پرسپولیسیم ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      بنده ب عنوان یک فرد ایرانی و یه پرسپولیسی که خیلی هم به تیم ملیم ارق دارم اصلا از حرکت این اقای طارمی خوشم نمیاد .اسکوچیچ پدرش دراومده تا این مقطع بالا اورده تیم رو اگه قرار باشه بازیکن بی انظباطی بکنه و از سرمربیش حرف شنویی نداشته باشه ک سنگ رو سنگ بند نمیشه و هرج و مرج میشه من ب شخصه با رفتار اسکوچیچ موافقم دمش گزم بهترین نتایج و تو تمام دوران تیم ملی گرفته و مطمینم صعود هم میکنیم ب حام جهانی انشالله
    • m ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      دم طارمی کرد خوب کرد حالا تیم نتیجه نگیره مربی اخراج کنند مردیکه چاق
    • کوروش ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      مرحبا ، طارمی چراجلوی مربی پورتو مثل موشه ولی برای اسکوچیچ شاخ شده! یادمون باشه با ویلموس وهمین طارمی تو برزخ سقوط وحذف بودیم ،همه بازیکنا هم بودند،! ازین به بعد شاهد نیمکت نشینیش تو پورتو هم خواهیم بود اروپائی ها به بازیکن پر رو بها نمیدن،تلویزیون هم بهتره دیگه بازی های پورتو رو پخش نکنه،بهر قیمتی جام جهانی رفتن خوب نیست
    • ورزشی ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
      میخواهم صد سال سیاه نباشد.بازیکن تازه به دوران رسیده نمیخواهیم.طارمی اگر ۲۰ سال پیش این حرف را میزد شاید خریدار داشت چون لژیونر کم داشتیم.الان دو تا تیم ملی لژیونر داریم و همه از طارمی بهترک
  • عمویی ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی نباشه اونقدر مهاجم هست توی تیم ملی که بود ونبودش مهم نیست
    • طرفدار ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      اینو بدون اینکه خندت بگیره گفتی؟ آخه نه اینکه مهاجمامون همه تو تاپ سیکس لیگ جزیره بازی میکنن
    • میلاد ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      مهم بود و نبود طارمی نیست امثال مهدی طارمی زیاد هست و رفتار ایشون اصلا حرفه ای نیست هر چند داره اروپا بازی میکنه، باید به نظر اقای اسکوچیچ احترام گذاشت چون برانکو مسلمان رو گذاشت نیمکت پرسپولیس قهرمان شد کیروش رحمتی رو گذاشت کنار بازم رفتیم جام جهانی هر بازیکنی برای هر ملیتی یا باشگاهی که باشه اگه زیادی خواه یا زیادگویی کنه باید بره بیرون و کار اسکوچیچ درست هست. امروز ایران صیادمنش رو داره قدوس رو داره سردار رو داره و کریم انصاری فر رو، و...... نیازی به بازیکن از خود راضی نیست.
    • ناشناس ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      نه عمو جان پاسهای عمقی که طارمی میده هیچکس نمیتونه جایگزینش باشه.بیشترگلهارو به وسیله پاسهای هوشمندانه زده شد. یک هدیه خوب ایران به تیمهای لبنان وسوریه وبقیه. برویدحالش رو ببرید100%مساوی میکنیم یا میبازیم
  • بهرام میری ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    به نظر بنده طارمی بهترین فروارد بین تیمهای اسیایی است اما اقای اسکوچیچ هم بهترین مربی است حق با مربی است اخه کجای دنیا بازیکن دخالت میکنه طارمی پر رو شده
    • امید ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      اینا میخوان اسگوچیچ بردارن دنبال بهانه میگردن چی بهتر از طارمی
    • ناشناس ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اسکوچیچ چرا بردارن یک عده هستندکه نمیخواهندایران به جام جهانی بره. حالا تماشاکنیدباختهای پی در پی ایران رو. نوش جانمان
  • شیشتاییها ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    فکر کرده کیه دلقک همون بهتر که نیست چاپلوس کی روش
    • ساسان ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      خود عزیزی خادم کیه که طارمی کی باشه!!!! یادمه علی دائی مقدماتی ۹۸ فرانسه ایستاد تو روی مایلی کهن و به قیمت عدم صعود تیم ملی از گروه خودش مایلی کهن رو زدن زمین اما همون موقع مهاجمان شایسته بسیاری پشت خط وجود علی دائی گمنام ماندند . این بچه بره سی خودش این همه مهاجم خط شکن و گلزن
  • همطن ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    نباش آقای طارمی، نباش! کجای دنیا بازیکن برای تیم ملی تعیین تکلیف میکنه؟ با این تفکرات پوسیده، نباشی بهتره آقای طارمی! اتفاقا ما هم تیم ملی که بازیکنایی با افکار تو توش باشند نمیخواهیم.
  • ح م ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اگرخدای ناکرده تیم ملی به سوریه ولبنان هم ببازدبهترازپدیده بازیکن سالاری درتیم است یعنی چه بازیکن بایدتصمیم گیرنده باشد مادوجین سه جین بازیکن مثل آقای طارمی داریم .آقای طارمی فکرکرده ازدماغ فیل افتاده .درسته بازیکن خوبیه.فرصت طلبه .مایه ی دلگرمیه بودنش .ولی حق رابایدبه اسکوچیچ داد.
  • امین ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    برگشتن خیریت برابر است با نابود شدن رختکن تیم ملی .هیچ اتفاقی نمیفته اگه این اقا جام جهانی رو از دست بده خودش ضرر میکنه .تیم ملی ما مهاجم کم نداره .
    • امیر ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      حتماارنج هم بایدطارمی بچینه
  • کاربر ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تیم مهم تر از فرد هست . بازیکن سالاری و فرد سالاری از اسیب های به فوتبال ما بوده است، کی روش ، رحمتی و عقیلی و جلال حسینی کنار گذاشت ، اما باز تیم ملی به جام جهانی رفت چرا؟ چون یک تیم متحد با ۱۱ نفر بازی میکند اگر ابتدا فرد گرایی و ستاره گرایی غالب شود تیم فرو میپاشد . البته حل مشکل طارمی با سرمربی اقدام پسندیده ای هست ، اما نباید سرمربی تیم ملی تضعیف کرد . امیدواریم ریش سفیدان و بزرگان فوتبال ما با اشتی دادن دو طرف این مشکل کدورت حل کنند حداقل بعد از بازی های لبنان سوریه
    • حیدر ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      ریش سفید تر و با احترام تر از اقا کریم داریم مگه.که این اقا تلفن اقا کریم و هاشمیان رو جواب نداده.حالا اسکوچیچ رو جواب ندادی باید تلفن اقا کریم رو جواب میداد یانه
  • رضا.سپه ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    خدا وکیلی سر حرفت بمون،و این لطف را به تیم ملی بکن چون شخصیت تو در حد تیم ملی نیست هنوز وویس تو رو با حسین هدایتی از یادمون نرفته هنوز رو انداختن به اردوغان بخاطر تورو از یاد نبریم هنوز فیلم تورو با خانم بازیگر که پولهاتو بالا کشید از یادمان نرفته و حرف آخر تیم ملی شخصیت و فرهنگ می خواهد که در تو نمی بینیم
    • احمد ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      حالا اگه مربی این کار را با یک بازیکن کیسه انجام میداد باز شماها نطق می‌کردید و یا مربی را بی سواد فرض می‌کردید حسادت هم اندازه داره
  • مجهول الهویه ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بابا کوتاه بیاید به نظر من اسکوچیچ چندان حرف نامربوطی نزد واقعا تکنیک ایرانی به تاکتیک پذیریش میچربه اما طارمی هم مشکلش اینه که با مربیان طراز اول دنیا سر و کار داره نمیتونه هر شرایطی رو تحمل کنه واسش سخته.خب چه میشه کرد فاجعه ویلموتس دست و پای فوتبال رو بست. بهتره کوتاه بیان هر دو طرف. شما هم اینقدر سوسه نیاین.
    • نیکویی ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      دایی با اوتمار هیتسفلد کار کرد، مربی کریمی فیلیکس ماگات بود ولی هیچ وقت نگفتن با مربی تیم ملی کار نمیکنن ، بهتره طارمی فعلا به تیم ملی دعوت نشه تا همون جوری که دید پرسپولیس بدون اون هم نتیجه میگیره باز هم خودش ببینه تیم ملی بدون طارمی هم نتیجه می‌گیره
  • جواد ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    سلام. من جای خادم باشم به طارمی میگم. لباس تیم ملی حرمت داره. تو سرباز مملکتی
  • وحید ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    شروع کننده این ماجراها خود اسکوچیچه. چرا باید علیه بازیکنای تیمش مصاحبه کنه. اگه مشکلی هم باشه باید به خود تیم بگه نه توی مصاحبه.قبل از اینکه با طارمی برخورد بشه باید به اسکوچیچ تذکر داده بشه. تیم باشگاهی نیست که مثلا تیم ملیه
    • مجتبی ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      اسکوچیچ مستقیم به طارمی حرفی نزده و گفته کلا بازیکنان ایرانی رو مثال زده و بعد گفته بازیکنان در اروپا دارند پیشرفت میکنند و این آقا به خودش گرفته، یادش رفته کجا بوده، خوبه توی بایرن و رئال بازی نمیکنه وگرنه چیکار میکرد از اون بالاتر بخاطر تیم ملی و کشورشون همه کار میکنند، مثلا زمانی مسی زیر نظر گواردیولا بود و در تیم ملی مربی که خیلی پایین تر از اون بود تمرینش میداد و او هم اطاعت می کرد یا رونالدو و حتی قبل تر زیدان و رونالدینیو و خیلی های دیگر الان سونگ کره ای در اروپا و لیگ سخت انگلیس بازیکن تاپی هست اما شنیدید جواب مربی رو بده یا برای تیم ملی شرط و شروط بزاره؟ چندتا گل زده فکر کرده کی هست
    • علیرضا ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      آقا وحید سلام عرض میکنم آقای اسکوچیچ علیه هیچ بازیکنی صحبت نکرده بودند خبرنگار آزوی پرسیده بود تیم ملی فوتبال ایران درچه موردی ضعف دارند پایشان هم طبق سایر مربیان نظرشان رادرمورد ضعف تیم ملی وضعف تاکتیک پذیر نبودن بازیکنان اظهار داشتند که متاسفانه این سخن سرمربی به تدریج قبای آقای طارمی برخورد ایشان باید حرمت سرمربی رانگه می‌داشتند نه اینکه دریک استوری ایشان رابه تمسخر بگیرند اگر هم گلایه ای نسبت به سرمربی داشتند می‌توانستند خصوصی با ایشان صحبت کنند اما متاسفانه غرور و چند گل زده به باشگاهای معروف اروپایی ایشان رامغرور کرده بود شاید شما خبر نداشته باشید اما همین مشغله درتیم ملی فرانسه زمانی که بازیکن مشهور آن موقع تیم ملی فرانسه و باشگاه معروف منچستریونایتد علیه سرمربی وقت فرانسه بیانه های دادن سرمربی فرانسه ایشان را اخراج کرد و فرانسه قهرمان جام جهانی نودهشت فرانسه شد
  • فهیم ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تصمیم بسیار به جایی بود اگه طارمی دعوت می‌شد بقیه بازیکنان هم گستاخ میشدن
  • احمد ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی حق داره. اسکوچیچ حق نداره به بازیکنای ایران بی ادبی کنه، درحال که کل مربیگریش رو مدیون ایران هست
  • خرد ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    درود درسته واقعا پیراهن تیم ملی مقدس و مربی تیم ملی قابل احترام و شخص اول تیم میباشد. این در همه جای دنیا هست و یک اصل هست. اما دوستان توجه کنید داریم در مورد تیم ایران حرف می‌زنیم که هیچ کجای فوتبالش وحتی کشور نظم درستی وروی اصول نیست. دیگه گفتن هم نداره که 70 من کاغذ هست. پس آقای طارمی هم بزرگ شده همین فوتباله درسته چند سالی رفته اروپا و واقعا پیشرفت کرده در همه ابعاد ولی باور کنید ذهن وروح روان ما ایرانی‌ها درگیر و بر گرفته از فضای داخلی و نامناسب ایران هست، همگی ما.... بنابراین بهتره با بزرگ منشی به این موضوع نگاه کنیم ضمن عذر خواهی آقای طارمی موضوع رو ببندیم و دوباره همدل بشن بچه ها... البته مطمعنا حرفهای آقای اسکوچیچ درست ترجمه نشده بوده و....
  • ۰۰ ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    به نظرم بخاطر حفظ روحیه تیم و جلوگیری از ضعیف شدن مربی خود فدراسیون اعلام کنه طارمی نباید به تیم ملی دعوت شود.خلاص
  • گلشنی ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    دم اسکوچیچ گرم
  • فلانی ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    فدراسیون فوتبال مقصر اصلی است که نمیتونه نیمکت تیم ملی رو کنترل کنه. تیم بزرگ، مدیر بزرگ هم میخواد. مصاحبه ها و اظهار نظرات بازیکنان و مربیان تیم ملی هیچ وقت پروتکل نداشته برای همین همیشه دردسر درست خواهد شد.
  • رابین ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    با سلام. بنظر من طارمی بدرد تیم ملی نمیخوره من خودم هم جنوبی هستم هم پرسپولیسی ولی از قبل هم میگفتم سبک بازی طارمی جواب نمیده مهاجمی که از 10 فرصت یکی رو گل کنه نباشه بهتره در کنار سردار آزمون باید یک مهاجم با تحرکتر باشه که هر دفاعی رو گیج کنن نه مثل طارمی مهاجم هست ولی وسط زمین میبینیش مهاجم هست تو خط دفاع میبینیش فقط پشت بازیکنان میمونه تا توپهای برگشتی و دوم سوم رو تبدیل به گل کنه در صورتی مهاجم باید همیشه رو به جلو باشه و نفس دفاع رو بگیره تو تیم پورتو هم دیدین اگه مهاجم تراز اول بود روبروی میلان دو موقعیت صددرصد گل رو بیرون نمیزد فقط رسانهای ما گنده کردن بازیکنان رو نمونش 40 سال بازیهای تیم پرتقال هم ایران نشون نمیداد با رفتن هر بازیکن به یک کشور حتی اگه اون تیم دسته 2 هم باشه صدا سیما بازیهای اون رو پخش میکنه خط بخوره بهتر هست مثل زمان کی روش که رحمتی و بعقیه رفتن بخیالشون که تیم حذف شده هست ولی برخلاف تیم نتیجه گرفت و رفت جام جهانی و اون بازیکنان آرزو به گور بردن که لباس تیم ملی رو ببینن الان این آقا .نتیجش رو خواهین دید در نبود این آقا چقدر مهاجمان گل بزنن و تیم روان بازی کنه
  • red ded ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    یکی نیست بگه میمون تو تعصب نداری روی ایران و تیم ملی که شاخ و شانه میکشی تو سرباز این مملکتی فکر میکنی آدم شدی الان
  • مهدی ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    آقای شاذ... تیم که تیمه اسکوچیچ نیست. تیمه ایرانه. و تو یه الف بچه با اینکار داری واسه 80میلیون ایرانیه پلنگ دماغ تاقچه بالا میذاری. فکر کردی خبریه. 10000تا مثل تو و از تو بهتر داریم. تو باید باعث افتخار باشه واسه تیمه وطنت بازی کنی نه اینکه تشنج درست کنی.
  • آرمين نراقى ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اقتدار آبكيتون فقط برا رحمتى بود؟ چرا كسى برا برگشتن رحمتى واسطه نشد تازه رحمتى هرگز ازين گنده..زيها نكرد نگفت فلانى باشه من نيستم و حتي نامه معذرتخواهى نوشت تازه در اون مقطع ضرر اصليو تيم ملي ديد اون گلاى بدو از آرژانتين و بوسنى تو جام جهاني خورديم و بهترين فرصت برا قهرماني آسيارو جلو عراق ازدست داديم ولي الان طارمي نباشه آزمون هست قايدى هست صيادمنش كاوه رضايي سامان قدوس انصاريفرد ترابى دوجين بازيكن هجومى داريم
  • علی رضا sss ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    حق با طارمیه!
  • محمدرضا ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    همه که مثل علی دایی کریم باقری خدادادعزیزی وعلی کریمی ووونیستن که وقتی که بجایی رسیدن ومعروف شدن عشقشون به تیم ملیشون بیشترشدوازته دل برای تیم ملی بازی میکردن ماازشون ممنونیم.ولی امثال این طارمی جنبه ندارن مسی ورونالدو اینقدرغرورندارن که این اقاداره این ازطارمی اون ازسردارکه بااون جریان غیراخلاقیش باعث شدن تیم ملی به حاشیه بره هرچی بازیکنان قدیمی آبروبرای ایران خریدن این بازیکنان بی جنبه دارن آبرومیبرن سرمربی کارخیلی درستی کردن به اینهامیدان بدن خداروهم بنده نیستن
  • Naval ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    دوستان حق با طارمی شما در بازی ها چی دیدین تاکتیک بود که فوتبالیست استفاده کردن یا فقط مهارت فردی بود دوستان سرمربی قابل احترامه ولی تیم به این بزرگی با این همه ستاره درست نیست که اسکوچیچ مربی باشه باید عوض بشه بازی های بعدی سخت تر هستن و نیاز به تدبر بیشتر مربیه من همه بازی یارو دیدم و تاکتیک خاصی درش ندیدم و همچنین تعویض بازی ها اصلا نداشتن و تعویض اشتباه وقتی عقب بودیم به جای اینکه هجومی ترش کنه دفاعی ترش کرد این چه تدبری از آقای اسکوچیچ هست من نمیدونم هرچی اینجا بچه ها رسیدن فقط و فقط مهارت فردی هست و آقای اسکوچیچ کار خاصی نکرد ما حقمون مساوی اصلا نبود اگر فقط خیلی ها که نباید نمی‌نشستن رو نشوند
    • مجتبی ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      بحث اینکه از اسکوچیچ بهتر هست یا نه الان مطرح نیست، بحث اینکه این آقا نباید برای تیم ملی شرط و شروط بزاره و خودش را خیلی بالا بدونه بخدا که انگشت کوچیکه کریمی و دایی هم نمیشه اونا چطور رفتار کردند این چطور؟ تازه مربی حرفی رو زده که درست بوده و بی احترامی نکرده و نظرش رو گفته اما این آقا هرجا بوده فکر کرده بزرگ تیم هست. دو سال اومده بود توی پرسپولیس خودش رو بزرگ تیم میدونست و تمرین تعطیل میکرد بعدش در تمام تیم ها همین هست که بازیکنان نتیجه رو تعیین میکنند، رونالدو یک تنه تیم پرتغال رو تا فینال و قهرمانی اروپا رسوند اما زیر نظر مربی، خوش شانس یا بد شانس اسکوچیچ نتیجه گرفته و در این مرحله بهترین گزینه در دسترس بوده اگر جام جهانی رفتیم اون وقت باید مربی باکلاس جهانی بیاریم مربیان زیادی نیستند که با این شرایط ایران تمایلی به کارکردن داشته باشند. نه میتونیم حقوق بدیم، نه زمین تمرین و بازیهای تدارکاتی مناسب داریم بعد لابد میخواهیم امثال زیدان و کونته و این ها رو هم بیاریم؟ همون کیروش تا دید تحریم ها زیاد شده و پولش راحت دستش نمیرسه زود رفت
  • مجید ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    واقعا. بادیده شدن درمسابقات ملی بازیکن بزرگ میشه. حالا تو تویی که فقط توهستی فراترازتیم ملی هستی. توبدرد نمیخوری برو
  • mohammad ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    خاک بر سر فوتبال ما که یه بازیکن باید برای فدراسیونش شرط و شروط بزار جام جهانی نریم بهتره از اینکه یه بازیکن اینجور برای تیم ملی کشورمون کلاس بزار کجای دنیا یه بازیکن حرفه ایی این گونه رفتار می کنه .اقا طارمی با این دست فرمون فوتبالت رو داری تموم میکنی خودتو از حاشیه دور کن والا عاقبتت میشه مثل رحمتی که با یک حرف فوتبالشو نابود کرد. اقای طارمی زمانی که کی روش رحمتی رو کنار گذاشت تیم ملی یه دروازبان دوم مناسب هم نداشت ولی زمانی که شما داری میری همین الان تیم ملی چند مهاجم خوب روی نیمکت داره در زمان بازی های 2014 ما باید از 3 بازی سخت 9 امتیاز می گرفتیم و تیم ملی هم به نسبت الان بازیکن اماده نداشت ولی الان شرایط ما خیلی بهتر از اون زمان هست و شانس زیادی برای صعود داریم فکر می کنم بد اشتباهی کردی اقای طارمی
    • هرمز ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      آقا درست میگی بازیکن نمی تواند شرط و شروط بگذارد برای تیم ملی
  • علی دهقان ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تصمیم حرفه ای بود اگه دعوت میشد باند بازی میشد،یه بازیکن معمولی که خیلی هم ضعف داره تو همه مسائل ورزشی ،بازیگری،سیاسی،علمی و... نظر میده،
  • پرسپولیس ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مطمئن باشید اگر از تیم ملی و مربی تیم حمایت کنیم به جام جهانی می رویم ، کاملا مشخص هست رفتار مهدی طارمی باعث خط خوردنش شده ،
  • اهورا ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    با سلام اگه نباشی اتفاقا تیم بهتر کار می‌کنه اونقدر مهاجم خوبتر از تو هست که مهم نباشی
  • سید مرتضی علم الهدی ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    آقای طارمی عزیز دل ماست.من خیلی دوستش دارم.ولی تیم ملی را بیشتر دوست دارم.خواهش میکنم دست از لجاجت بردارید .شما بازیکن تیم ملی هستی نه بازیکن اسکوچیچ .علی دایی هم که بازیکن تیم ملی بود با آقای مایلی کهن مشکل داشت ولی هیچوقت پشت به تیم ملی کشورش نکرد.عرق ملی و وطن پرستی علی دایی را نصب العین قرار بده.تیم ملی مال من و اسکوچیچ و تقی و تقی نیست .تیم ملی مال همه ایران است تو هم یکی از ایرانیها هستی.لطفا برگرد.
  • م ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مردم همه از اسکوچیچ حمایت میکنند اینقدر مهاجم داریم شهباز زاده قایدی انصاری فرد و خیلی ها دیگه
    • شش تای ها ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      هنوز ی که ماهی توش نباشه قورباغه هفتیر کش ایبو طارمی کجا سیادت منش کجا نمی‌دونم باید کجا شهباززاده کجا آن زمان که طارمی توایرا گل میزد اینها کجاقایم شده بودن
  • محسن ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    ای کاش سردار آزمون رو هم خط بزنه ، خیلی پررو شدن
  • ایرانی ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بابا خجالت بکشید یک مربی درجه چندم با بهترین بازیکنان حال حاضر اسیا نتیجه گیری خوبی گرفته وچون نمیتونه تغییر تاکتیک خوبی ایجاد کنه دیگه حرف مفت زده که رو به جلو باشه از بقیه حالا طارمی با ان تاکتیک وتکنیک نابش تیم را جلو برده این حقش نیست باید اسکوچیچ را بیرون انداخت چون دیگه علمش ته کشیده وبدرد جام جهانی که تقابل بزرگان تفکرات فوتبالی هست نمیخوره ومطمئن هستم با بزرگترین افتضاح کل دوران فوتبال ایران وشرمنده برمیگردیم واز حالا باید بفکر مربی درجه یک اروپایی وجهانی باشیم وطرز فکر وصحبت طارمی نه هنجار شکنی نه بی حرمتی بلکه کاملآ درست هست طارمی وامثال آن در تیم ملی حمایت بشه والسلام
    • فرزاد ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      منظور از مربی بزرگ و جهانی ویلموتسه؟ مگه اسکوچیچ با همان بازیکنا که در اختیار ویلموتس بود این نتایج خوب رو نگرفته؟ برای تعویض اسکوچیچ دلایل منطقی بیاورید استدلالی که از روی حب و بغظ و احساسات باشد ارزش ندارد هیچ کدام از کشورهای مطرح در فوتبال اجازه بازیکنسالاری را در تیم ملیشان نمیدهند حتی اگر بازکنان از مربی مشهور تر باشند بازیکن در تیم ملی فقط یک سرباز است که باید اطاعت کند نه تعیین تکلیف برای مربی
  • علی ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تیمم ملی به یک بازیکن نیست ما مهاجم زیاد داریم
  • . ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اسکوچیچ نباید اینطوری درباه بازیکنای ایرانی حرف میزد خوب طارمی هم دفاع کرد حرف بدی هم نزد خیلیم خوب گفت
  • ایران ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مشکل ما اینه که زود غره میشیم رحمتی وعقیلی هم با همین رویه بازی ملی خودشونو نابود کردن در صورتی که مربی عین حقیقت رو گفت ایرانیها تو تاکتیک ضعیف نیستند خیلی ضعیفند
  • ابرام سیبیل ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی نباشه اقلا نصف قدرت تیم ملی کم میشه فقط لنگیا با طارمی مخالفند هوادارا این تیم مافیائی فکر میکنند تیم ملی تو قباله بابامسعودشونه ،
  • مصطفی ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    آقای طارمی ظرفیت تیم ملی رو نداره ایشان فکر کرده دو تا گل زده همه باید جلوش سر خم کنن ایشان اصالت نداره.
  • شهروند اصفهان ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    فقط تیم ملی . امثال طارمی زیادند . باج ندهید ...
  • ایرج ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    با اینکه پرسپولیسی و یکی از طرفداران طارمی هستم اما این آدم تعادل روحی نداره و دچار یک نوع خود بزرگ بینی هستش که در زمان حضور در پرسپولیس نیز چند بار با حرفها و سخنان نسجیده تیم و رختگن را وارد حاشیه کرده است نباید دعوت شود حتی در صورت صعود به جام جهانی و تغیر مربی ، احتمالاً خودش هم چون آدم احساساتی هستش دچار افت شدیدی خواهد شد
  • گلات الغرافه ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مهدی هوچیگر دیگه بابا مسعود مهدی تاج بی خاصیت سازمان لیگ بی عرضه دولت روحانی نیست بلند بشوند بروند دست بوسی اردوغان بابت جعل سند تو اصلا تو بیا بشن پشت میز فدراسیون یا بالاتر برو بشین تو جایگاه وزیر و وزارت دستور بده یا رب روا مدار که گدا معتبر شود ....
  • ناشناس ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اینکه بازیکن سالاری مذموم و درصورت وجود باعث اختلاف و واردشدن تیم به حاشیه وعدم نتیجه گیری خواهد شد شکی درش نیست، طارمی اشتباه کرد واین نتیجه میدان دادن به رؤسایی هست که برای این پست خرد و کوچک می‌باشند وبا بودن امثال این آقایون که با رمال ها و جادوگرها کار می کنند انتظار بیشتری نمی‌رود ضمن اینکه طارمی یک فوروارد تمام کننده و حرفه ای نیست ولی به کمک اسکوچیچی که توسط مطبوعات و افراد فرصت طلب بیشتراز ظرفیتش بادش کردن میتونه به اتحاد تیم ضربه واردکنه واین اصلا خوب نیست.
  • وطن پرست ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    واقعاً متأسفم واسه رییس فدراسیون که زنگ میزنه به بازیگن و التماس میکنه
  • ؤاویلا ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    آقای طارمی، هموطن عزیز قدر داشته ها رو داشته باش وبدان فواره چون بلند شود سرنگون شود فقط شیر طلایی و سلطان محرم و عشق است.
  • ابوالفضل ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    این بازیکن با چندتا گند کاری میخواد خودشو در سطح علی دایی و سایرین اسطوره ها بدونه تو بازی با میلان حرف اسکوچیچ درست بود ن سرعت داره ن تکنیک فقط شانسی دوتا گل میزنه تیم ملی نباید ب امثال این اقا رو بده ایا این بزرگتر از کریم بنزماس سر ی خطاش چندین سال از تیم ملی فرانسه دور بود اسکوچیچ مربی خوبیه متاسفانه ی تعداد امثال طارمی شدن برای ما مثلا پرو خواهشا طرفدارای پرسپولیس سلیقه ی تصمیم نگیرید امثال این طارمی ب پرسپولیس هم خیانت کردن نباید بها داد الان باید پشت سرمربی وایساد ک کارنامه بدی هم نداره خداروشکر در حد کافی مهاجم خوب هم داریم
  • معلم ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مهدی طارمی از طریق تیم ملی خودش رو در پرتغال نشون داد.در بازی با پرتغال و با درایت کی روش طارمی طارمی شدمردم و خودش.مطمئن باشند بزودی طارمی جایگاهش رو در تیم باشگاهیش پورتو از دست خواهد داد.در اروپا بازیکن یاغی را بهیچ وجه نمیپذیرند‌
  • سینا ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تفکر ایرانی اینجا خودش رو نشون داد. تا قبل از اینکه مردم متوجه بشن اسکوچیچ طارمی رو دعوت نکرده ، همه حق رو به طارمی میدادند اما حالا جریان تبلیغات به ضرر این بازیکن شده. خیلی خنده داره. در هر صورت من اون اول هم گفتم که عقل حکم میکنه که این آقا دعوت مجدد نشه.
  • علی ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    دوستان درسته که باید با بازیکن سالاری مقابله بشه ولی قبول کنید کار اسکوچیچ هم به هیچ وجه درست نبود و شروع کننده ماجرا بود.یعنی چه اخه سرمربی تیم ملی بره علیه بازیکنان تیم خودش ان هم در مقابل رسانه های خارجی نه داخلی تاکید میکنم خارجی مصاحبه کنه و بگه تاکتیک پذیر نیستند..مثل پدری که بره پیش همه بگه بچه های من عرضه نداردند و بچه ها هم به طبع بگن پدرمون ما رو درست تربیت نکرده.به هر حال کار هر دو نفر غلط بود
  • سعید ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    جالبه کل کامنت ها به نفع اسکوچیچ هست چون کسی از بازیکن سالاری خوشش نمیاد خداروشکر انقدر مملکت استعداد و مهاجم داره که امثال طارمی نباشن پشت خط منتظرن که واسه تیم ملی سرشون و بدن طارمی هر چی داری از تیم ملی هست تیم ملی دعوت نشی همون پرتو ردت میکنه
  • عالم ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    جام جهانی نریم بهتره تاباطارمی بریم وقهرمان جهان بشیم.آنطوریکه معلومه باعث وًضعیت پیش آمده قبل اسکودرتیم ملی هم ایشان بوده.این آقاامربهش مشتبه شده که مثلادایی یاکریم یامهدوی کیا هستش نه آقابشین سرجات.توکجا دایی کجاکریمی کجا.مهدوی کیاکجاخیلی مونده به اونابرسی.
  • رضا ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اصلا اهمیت نداره که طارمی یا هرکس دیگه ای نباشه،مهم انضباط وهمدلی تیم هست که گدای تازه معتبر (طارمی)دنبال برهم زدنش هست.مملکت وتیم ملی به هیچ کس محتاج نیست برای همه جانشین هست
  • هوادار تیم ملی ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    یکی به طارمی بگه کی‌روش دو ساله رفته و الان هم سرمربی مصر هست بسه دیگه هر چقدر هم مدیونش بوده باشی نباید تیم ملی رو بفروشی هر چه قدر فوتبالی پیشرفت کردی شخصیتی هیچ رشدی نداشتی
  • آرش ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اگه طارمی برگرده تازه برمیگردیم به ۲۰ سال پیش و زمان قبل از کیروش که بازیکنا فکر میکردن صاحب تیم ملی هستن. طارمی خوبه اما ما خوب کم نداریم. زنده باد تیم ملی.
  • محمد ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بی غرض و بدون توجه به نام افراد، دعوت نکردن طارمی تصمیم کاملاً درستی بود
  • مصیب ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اون زمانی ک پولای پرسپولیس روخوردازترسش زنگ میزدب اینواون ک نیام ایران فلانشه رفت ماشین آخرین سیستم خریدانگارک اتفاقی نیوفتاده دوباره برگشت ولی این پرسپولیس بودک کمر شکن شد اینم ازالان خب لاشی تادیروزهمه توپات بیرون بود اقای طارمی اون توپی ک داری باهاش بازی میکنی تاب داره ک همش گله تاریخت تموم شه توپتوعوض میکنن دوباره توف سربالای
  • مهدی ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    فقط طارمی
  • بنده ی خدا ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مشکل اصلی فوتبال ما اینه که مدیران نتیجه گرا ، به خاطر حفظ موقعیت خودشان اصول و انضباط تیم را فدای بازیکن سالاری کرده اند و این هم نتیجشه . من کلا با بازیکن سالاری مخالفم
  • محمود ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اسکوچیچ واقعا برای فوتبال ایران کوچیکه و باید کنار گذاشته بشه مخصوصا اگر ایران رفت جام جهانی باید خیلی سریع برای این تورنمنت عوض بشه.ولی تو این ماجرا طارمی بیخود میکنه که برای سرمربی تیم و تیم ملی شرط و شروط میزاره.دلیلی برای این جنگولک بازیا نیست.اسکوچیچ یه حرف کاملا درست زده و از ضعف تاکتیکی بازیکنای ایرانی گله کرده.کسی رو این حقیقت شکی داره؟خود این جنگولک بازی طارمی این موضوعو ثابت میکنه.این دوزاری چطور تو ریوآوه یا تو همین پورتو جرات گربه رقصی نداره.به هر حال کنار گذاشتن اسکوچیچ تو این شرایط کار نادرستیه.ولی درصورت رفتن ایران به جام جهانی باید تغییر کنه .طارمی هم چه الان چه در آینده.چه اسکوچیچ باشه و چه نباشه غلط میکنه لباس تیم ملیرو بپوشه.
  • هیرادمهراد ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اگر اسکوچیچ دعوتش نکرده که دمش گرم ولی اگر نازش روخریدن ودعوتش کردن نیومده وای به حال فوتبال ما که بایدناز امثال طارمی روبکشیم البته نازش رو اون هنر پیشه هم میتون بکش
  • علاقه مند تیم ملی ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    خدا رو شکر فوتبال دوستان دیگه آگاه شدند و کامنتها اغلب مخالف بازیکن سالاریه
  • فرزاد ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی بازیکن خوب و فرصت طلب و درجه یکی است اما تیم ملی و دیسبلین ونظم و ارامش بر بازیکن خوب اولویت دارد پس باید حق را به کل تیم ملی بدهیم نه یکی از اجزای تیم ملی
  • رسول ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اگر بازیکنان تیم ملی خودشان عامل پیروزی های اخير تیم ملی بوده اند چرا زمان ویلموتس همین بازیکنان توانایی پیروزی را درمقابل عراق وبحرین نداشتند پس باید به سرمربی بی حاشیه وکم هزینه تيم ملي احترام گذاشت
  • عباس ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    کریم باقری دوتا چک افسری بهش بزنه تا بفهمه
  • هوادار فوتبال ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    موضوع طارمی فقط همین توییت نیست از اول سر ناسازگاری گذاشت در حالی که اسکوچیچ به خاطر فیکس شدن طارمی تو پورتو قبول کرد که به یه اردو با تیم ملی نیاد و با تیمش تمربن کنه ولی طارمی از اول سنگ کیروش رو به سینه زد و به کی‌روش پرست ها خوراک میداد تا اسکوچیچ رو بکوبن این تنبیه براش لازم بود البته اگر باندی که تو تیم ملی درست کرده توطئه نکنن
  • هادي ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    همه با بازيكن سالاري مخالفند اما اين موضوع قابل پيش بيني بود چون الان تيم ملي بازيكنان بزرگي كه با دنيا فوتبال آشنا تر هستند را دارد مطمئن باشيد اين موضوع قابل پيش بيني بود كه بابت آن هم اخطار داديم در هر صورت با اين گروه ساده اگر يك مربي ايراني هم بود تيم به جام جهاني مي رفت الان هم حتي بدون طارمي هم به جام جهاني خواهد رفت اما مشكل اينجاست كه بجاي اينكه سر مربي به تيم ملي چيزي ارائه دهد سرمربي از تيم ملي ايران دارد منتفع مي شود و براي آينده خودش رزومه درست مي كند! واقعيت اينكه ما بخاطر ضعف مديريت و مالي امكان جذب يك مربي خوب خارجي را نداريم به خاطر همين به ايشان اكتفا كرديم اسم خارجي هم كه روش است
  • سلامت ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تحمل کنید میاد دست بوسی
  • سعید ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    میگن هرچی پول بدی اش میخوری مربی ارزان همینه الان وقت این حرفها بود اخه
  • عع ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی نیاد مگه کی هست مثلا رونالدو یا مسی هست بایدازسرمربی حمایت بشه قانون خیلی خوبه کسی که عرق ملی نداره بایدبره خاک برسرش
  • الیاس ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    ببینید واقعیت اینه که ما تا زمانی که حرف مربی تیم و نخوان گوش بدن و فقط بازیکن سالاری کنن به هیچ جا نمیرسیم حتی اگه این بازیکن میخواد بهترین بازیکن دنیا بشه اینقدر بازیکن در ایران هست که باید به اونها هم میدون داد ما کم مهاجم نداریم که سنگ این اقا رو به سینه بزنیم .این نشد یکی دیگه .تو استقلال .پرسپولیس .فولاد .سپاهان و خیلی تیمهای دیگه مهاجم داریم که میتونن خیلی از طارمی بهتر باشن مثلا قاعدی .آل کثیر
  • ایرانی ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بر فرضذهم که حق با طارمی باشه...اگه جو غیرت و تعصب به کشور و تیم ملی داشته باشه...تو این زمان که تیم ملی احتیاج به ارامش و سکوت داشت حرف نمی زد...اصلا مگه ایشون نماینده بازیکنان تیم ملی بود که به حرفهای مربی واکنش نشون داده...مگه بقیه حرفی نزدند کسی انتقاد کرد.؟
  • مهسا ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اقاااااا نمیخایمت چرا مث کنه چسبیدی جم کن برو کشور خودت که هیچکس نمیخادت الان با طارمی اینجوری می‌کنه متاسفانه هم وطن های خودمونم سخت ازش حمایت میکنن پس فردا با قاییدی بعدش با ترابی و سیاوش یزدانی و........ همه ستاره هارو یکی یکی میپرونه اگه تا الانم نتیجه گرفتیم بخاطر بازیکنا بوده این آقا هیچ علم سرمربیگری نداره بخدا من پرسپولیسیم شاید تو کامنت سایت های دیگه اسممو دیده باشید کاش قلعه نویی رو سرمربی کنن ببینین برا سیرجان چه تیمی بسته اونوقت این آقا دفاع چپ پا رو میزاره تو دفاع راست خدایاااا منو بخورررر
  • علیرضا رایگان ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بازیکنی که برای تیم ملی کشور خط و نشان میکشد همان به که نباشد حتی اگر آن بازیکن طارمی باشد خوشبختانه مهاجمین اماده دوگل زن زیاد داریم همان بهتر که بازیکن سالاری در تیم ملی جا باز نکند ...بازیکن بزرگ افتخار میکند تحت هر شرایطی برای تیم ملیرکشورش بجنگد پس معلوم شد طارمک انقدر هم بزرگ نبود زنده باد سردار آزمون و دیگر گلزنان اماده و قبراق که در کو شه گوشه دنیا توپ میزنتد..
  • سید حسینی ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی و امثال طارمی (آزمون) خیلی خیلی کوچکتر از کانتونای بزرگ و دیوید ژینولا هستند حتی به گرد پای آنها هم نمیرسند اما امه ژاکه در آستانه جام جهانی براحتی اونها رو از تیم ملی خط زد و دیدید که فرانسه قهرمان جام جهانی شد و نظم و انظباط رو به هیچ قیمتی فدای بازیکن سالاری نکرد ، بنظر من طارمی در عین شایستگی دیگه حتی اگر ابراز ندامت هم کرد به تیم ملی دعوت نشه و این درس عبرتی باشه برای دیگران که بدانند تیم ملی جای این ادا اصول ها نیست. خدا وکیلی طارمی جرات میکرد زمان کیروش هم از این حرفها بزنه امیدوارم مردم و فدراسیون با تمام وجود از دراگان اسکوچیچ حمایت کنند و درگان هم ذره ای از این تصمیم کوتاه نیاد که اگه بیاد فاتحه اش خونده است و دیگه تو تیم ملی نمیتونه کارکنه
  • سلام و: ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    به دوتا تیم اروپایی گل زده فکر کره کی هست..تیم ملی هم هیچ نیازی بهت نداره
  • شاهین ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    رفتار طارمی از ابتدا، اشتباه وغیر حرفه‌یی‌بود. من به‌عنوان کسی‌که این روزها، تنها مسابقات فوتبال که به‌طور زنده‌ تماشا می‌کنم، بازی‌های باشگاه پورتو است! و طارمی را همیشه، خیلی برتر از آزمون می‌دانستم. اینبار با تعجب دیدم که آزمون باوجود جوانی و تجربه کمتر، برخورد بسیار منطقی‌تر و حرفه‌یی‌تری داشت. برخورد اسکویچ هم خوب بود. اما رفتار طارمی کاملا متکبرانه و غیر حرفه‌یی بود که بر آینده‌ش در اروپا نیز اثر منفی زیادی خواهد داشت. به‌هر حال روند ماجرا کاملا طبیعی‌ست. طارمی اخراج شده، و اعصاب بهمریخته، در پورتو هم نتایج خوبی نخواهد داشت. مگر این‌که؛ تیم ملی، هر دو بازی را ببازد! .
  • مسعود ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    دراینکه طارمی بازیکن خوبی هست حرفی نیست.اماطارمی وبقیه منت تیم ملی روبکشن نه برعکس.آقای طارمی توبراتیم ملی بازی میکنی نه اسکوکیچ یاکس دیگه.یه عمرچطورکسی جرات نمیکردعلی دایی رو تعویض کنه بایداین رویه عوض بشه انصاری فرد قائدی سردار رضایی صیادمنش زاهدی و... خیلیاهستن میتونن جاش رو پرکنن.بالاتراز طارمی واسکوکیچ تیم ملی هستش
  • شیرزاد ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    باسلام و ارادت خدمت ملت شریف ایران.دوستان گرامی..اگر موضوع پیش پا افتاده ی آقایان اسکوچیچ و طارمی را به خانواده ی کوچکی تعمیم بدیم بیشتر قابل درک می‌باشد.در یک خانواده اگر دوبرادر بزرگتر و کوچکتر موضوع چالش برانگیزی داشته باشند بسیار طبیعی است و طبیعی تر از آن حل مشکل توسط پدر خانواده می‌باشد که با صبوری و تدبیر مشکل را برطرف نماید .واگر برطرف نکند به اعضای دیگر خانواده را شامل شده و چیزی نمی‌گذرد که خانواده ازهم میپاشد.پس در تیم ملی فدراسیون نقش پدر را ایفا میکند و بایستی از آنجاییکه مشکل شروع شده بود وارد عمل میشد که نشد.اما الان هم دیر نیست.جنابذاسکوچیچ اگر در کشور خود در خصوص تاکتیک پذیر نبودن فوتبالیستهای کشورمان سخن گفت .که البته بنظر من و جناب طارمی درست می‌باشد.اما کسی که باید مقابله کند جناب طارمی نیست بلکه رییس فدراسیون می‌بایستی این موضوع بی اساس را به آقای اسکوچیچ تذکر داده و از دوباره سخن اینچنینی نیز باید خودداری کند.و عکس العمل جناب طارمی بعنوان یک بازیکن اشتباه بوده است.پس بیاییم همه باهم تیم بسیار قوی را رهسپار بازیهای آینده کنم.باتشکر
  • حبیب ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    من طرفدار طارمی هستم اما منافع تیم ملی چیز دیگه ست و احسنت به اسکوچیچ مطمئنم تیم ملی با اقتدار صعود میکنه طارمی هنوز بازیکن آماتوره اگه جرات داره درباره مربی پورتو حرف بزنه یا احضار نظر کنه
  • تت ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تا صبح سحر با سحر باش مستر طارمی!!!
  • ع م ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    عجب خوراک خبری درست شد! این مکالمات چرا اینقدر دقیقه ولی منبعش مشخص نیست؟ کاش کسی که خبر رو میرسونه منبعش رو هم ذکر کنه.
  • Ali ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    این مربی هم می‌خواهد دوتا نتیجه نگیره اخراجش کنند مثل بقه مربی های خارجی پولش را تمام بگیره وبره این هم شده شگرد مربی‌ای خارجی توی خاور میانه به حال هیچ کس هم دلشون نمی سوزه شما هم بشینید بگید نظم تیم ملی با مربی است پس نظم مربی با این حرفاش با کی است
    • علی ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اگه دنبال پول بود ارزانترین قرارداد ممکن را نمی‌بست
  • رضا ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    دم اسکوچیچ گرم . خیلی با حالی ، هرکس بولکومی کرد بذارش کنار .
  • عرفان ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اصلاً ما اینو بگیم که تصمیمات اسکوچیچ اشتباه(که اشتباه هم نیست و با تیم ملی اگه هم جلو ضعیفا بالاخره نتیجه گرفته و نامزد بهترین مربی سال ۲۰۲۱ هم شدع) نباید به کار مربی کار داشته باشه، حتی اگه بهش گفت نیمکت بشین بیا دفاع بازیکن، خود مسی با رونالدو که اینهمه تجربه دارن و با مربیان بزرگ دنیا کار کردن و مربی گری رو هم تقریباً زیر نظر همین مربیا بلدن اینکارو نمیکنن. مثال جدیدیم هست، مثلاً رونالدو تو منچستر با سولشایر، تیم با این مربی نتیجه نمیگیره ولی رونالدو با قاطعیت به بازیکنان گفت تا زمانی که سولشایر مربی هست ما باید کارایی که اون میگه رو انجام بدیم، شما آقای طارمی، داخل پورتو بازی می‌کنی درست، گل میزنی پاسه گل میدی درست، هوادارای پورتو دوست دارن اینم درست، ولی دلیل نمیشه خودتو بگیری و امروز نهی کنی.
  • مهدی مجاهدفر ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بازیکن ها دوس دارن به تیم ملی دعوت بشن تا خودشون را نشون بدم و به تیم های اروپایی منتقل بشن حالا که آقای طارمی تو پورتو بازی میکنن تیم ملی اق شده؟؟؟؟؟؟!!!
  • ارتش سرخ ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بازیکن خوبی هستی به کنار به عنوان یه پرسپولیسی از زمانی که با یه اشتباهت پرسپولیس به مشکلات زیادی خورد و هیچ عذرخواهی نکردی هیچ وقت دلم باهات صاف نشد ازین هم بگذریم هیچ موقع طارمی تو تیم ملی مثل باشگاهش بازی نکرد و همیشه ۵۰ ۵۰بود ده تا دروازه خالی خراب می‌کرد یدونه از وسط زمین گل می‌کرد پسرجان اینجا پورتو نیست ک واسش خط و نشون بکشی تیم ملی پر از جوون های بااستعداد چه بسا از تو بهتره دیگه با این شاخ و شونه ها نمیشه محبوب شد . آره بخاطر تو سرمربی ک بهترین نتایج آورده بندازیم بیرون لابد پس فردام میگی اگه این وزیر باشه من نمیام تو اصلا در حدش نیستی به عنوان یه پرسپولیسی قائدی میتونه خیلی بهتر از تو باشه تو ملی اگه دوتا مهاجم فیزیکی کنارش باشن و این وسط
  • Mohamad ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    من خودم به عنوان یه پرسپولیسی میگم کار اسکوچیچ درست بوده کار خط زدنشو میگم نه اینکه گفت بازیکن های ایران تاکتیک پذیر نیستن حتی اگر ایرانی ها تاکتیک پذیر هم نباشن نباید میگفت چون باعث میشه روحیه تیم بهم بریزه و بازیکن خا با مربی کل بیفتن ولی کار طارمی هم زشت و دور از اخلاق حرفه ای بود چون زمان خود کیروش هم کیروش سید جلال و رحمتی رو به خاطر اینکار ها انداخت بیرون اگه بخوان اینجوری با مربی صحبت کنن دیگه مربی حرفش خریدار نداره .
  • کاربرجدید ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بازیکن اول ازهمه بایدادب ونزاکت داشته باشه واحترام به بزرگتررابدانه دوزارپول داشتن ادب وشخصیت نمیاره خواهشازیادی کسی رابزرگ نکنید شایدبدردتیم بخوره اماهنوزازنظرشخصیتی خیلیابزرگ نشدن
  • کلم ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تا مربی جدید نیاد پورسانتی به کسی نمیرسه فدراسیون زیرآب مربی رو میزنه
  • سجاد چراغی ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    انظباط از همه چی مهم تره حتی اگر به جام جهانی صعود نکنیم فدراسیون باید همجوره پشت سر مربی تیم باشه بازیکن سالاری در جهان دیگه رسم نیست طارمی بازیکن خوبی هست درست ولی انظباط از همه چی مهمتره
  • معین ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اسکوچیچ کیه اصلا دم مهدی طارمی گرم اسکوچیچ دلال رفیق برانکو دلال .اگه مربی بود خونه به خونه بتبل میاورد لیگ برتر خاک توسر فدراسیون که این کرده مربی تیم ملی اسم بازیکنهای ما هزار برابر از سوابق این دلقک بالاتر
  • درون ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی بنظرم تنهانیست که بامربی مشکل داردهمیشه درتیم های ملی این مشکلات وجودداربرندشوستریایوهان کرایف درجام جهانی ۷۸یاآنلکا یااسطوه فرانسوی منچستریونایتدهم بامربیان ملی مشکل داشتن وآنها مثل طارمی بنظرم سقف آرزوهایشان درتیم های سرشناس مانندلیورپول یابارسلون یاآث میلان جستجوی می کردن ونگران افت کیفیت فوتبالش بودندطارمی بنظرم رفتارش طبیعی است تصمیمش بنظرم درست است انتخابی جام جهانی درسطح نیست که بدون طارمی مشکل داشته باشیم درصورت بالا بردن کیفیت فوتبالش جام جهانی جهانی می توان بهترین مکان انتقالش باشد
  • ایملیانو ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مهدی طارمی حد خودش را بداند آیا جرات دارد این برخورد را با مربی پورتو داشته باشد
  • x ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    آقای طارمی بری دیگه برنگردی، این تویی که به تیم ملی نیاز داری نه برعکس، زمان برانکو جرئت داشتی همچین کاری بکنی؟ یا تو پورتو جرئت داری همچین کاری بکنی؟ پوست از سرت میکنن، فک کردی کی هستی که خودتو از تیم ملی و سرمربی تیم ملی بالاتر میدونی؟
  • عباس ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    وقت بخیر در تعجبم که این بزرگ شده جنوب باشه با این همه غرور و تکبر همون نباشه بهتر در این پست ما ترافیک بازیکن داریم دوست عزیز همدلی واجبه والی این خودش حاشیه سازه مگه اون سردار آزمون نیست توضیح داد مگه فرانسه بنزما را کنار نگذاشت و قهرمان شد . قائدی وقت تاختن تو هست . الان بتاز تا دیگه دیگران ناز نکنن .
  • ایرانی ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    همه از خداشونه سرباز وطن باشن و برای کشورشون به نوعی خدمت کنن. طارمی کیه که بخوا ناز کنه. واقعن کنسیسائو حق داشت بهش محل نگذاشت وقتی شد جزو سی و دو بازیکن برتر. می دونست چقدر کم ظرفیته
  • سعید قربانی ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    درست است که آقای طارمی رشد کرده و بار فنی اش بیشتر شده اما نبایستی این چنین مغرور شود که به مربی تیم ملی و دستیارانش آقایان هاشمیان و باقری که الگوی اخلاق بوده اند با عدم پاسخ به تماس آنها بی احترامی کند از طرف دیگر اینجا مسئله تیم ملی و نگاه های 80 میلیون ایرانی به صعود تیم ملی است. آقای طارمی بایستی نه تنها این مسائل را مد نظر داشته باشد بلکه خود نیز باید الگویی برای دیگر جوانان فوتبالیست ایران باشد همانطور که در مورد بازیکن های قدیمی تیم ملی و حتی باشگاهی متعصب به لباس تیم خود با احترام یاد میکنیم بتوانیم در مورد ایشان این دیدگاه را داشته باشیم. امیدوارم تا دیر نشده ایشان در اینمورد لج بازی را کنار بگذارند و مسلم بدانند اینگونه تفکر در آینده مانع پیشرفت بیشتر ایشان خواهد شد.
  • کاشمری ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بهترین کار ممکن رو انجام دادن اگه واقعا طارمی به رییس فدراسیون گفته تا این مربی هست من نیستم بایدبرای همیشه حذفش کنن شأن فوتبال یه کشورخیلی بالاتر از هربازیکنه(خدا رو شکر ازنظرمهاجم تاپ در بهترین حالت ممکن هستیم هیچگاه ۵-۶مهاجم تراز اول نداشتیم که الآن داریم)
  • رصا ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بنظرم باید برای همیشه اسمش خط بخوره تا بقیه جایگاه خودشون بدونند برای مربی شرط نزارن همه باید مربی تیم ملی حمایت کنیم حتی اگر صعود نکنیم بازیکن پرو تو تیم ملی نباشد بهتره. مردیکه مغرور
  • ali ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    دراینکه اسکوچیچ آتش بیار معرکه بود ودراینکه قایدی وانصاریفرد نمیتونن جای مهدی طارمی را بگیرن ودرحدش نیستند شکی نیست.اما باید با بازیکن سالاری مقابله کرد چون طارمی بیش ازاندازه در کارمربی دخالت می کند .
  • خرافات ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    از تصمیم مربی دفاع می‌کنیم به شرطی که مثل کی‌روش یواش یواش فکر نکنه رهبر مملکته
  • رضا ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    من خودم پرسپولیسی هستم ولی خدایی هیچوقت از بی اخلاقی های این بی مصرف خوشم نیومد همیشه موقع نتیجه حاشیه درست کرده باید گم بشع بره بی لیاقت ندیده
  • مسعود ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بازیکنهای ما باید همونطور که درسطح فوتبال پیشرفت کردن همزمان رفتارهاشون هم حرفه ایی تر باشه .. مسی و رونالدو هم حق ندارن برا تیم ملی خط نشون بکشن .. نگاه سامان قدوس کن . اخلاق حرفه ایی از سر و صورت این بازیکن میباره
  • ناشناس ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    نباشه چه بهتر این کیه،کلی مهاجم داریم
  • حسن ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بنظر من از نظر علمی در یک سازمان یا در یک شرکت نباید متکی به فرد گرایی شد قطعا مدیر اگر زیاد از حد به یک گروه یا فرد توجه داشته باشد شکست میخورد من از طارمی بسیار متاسفم در این شرایط با توجه به اینکه در اروپا بازی میکند ودر مقابل مربی خودش اشک میریزد ویا از مربی ایشان در موردعملکردش سوال میشود خیلی خونسرد جواب میدهد حرفی ندارم طارمی وظیفه‌اش را انجام میدهد هنوز یادگرفته مربی مربی من اگر جای مربی تیم ملی بودم حتما خط میزدم کیروش هم بود فطعا اینکار را میکرد بعضی موقع انسانها به وقتی به کمال واهی میرسند هم خودشان هم دوستانشان به خاک سیاه مینشونن
  • عرفان ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بیشتر کامنتها یکم معلومه که رنگی هستس نه واقعی هرچن بازیکن سالاری اصلا خوب و درست نیست ولی حرف نادرست زدنهم در مورد بازیکن درست نیست همانطور که از دعوت نشدن وریا غفوری نارحت هستیم باید از خط خوردن طارمی نیز نارحت و نگران باشیم. این مشکل از خود مسئولین ما هستش نمیدونم چرا هر مربی میاد ایران ادعای خدایی میکنه. همون کیروش که خیلی بزرگش کردن کارنامه قبل و بعد تیم ملی ایرانو نگاه کنید ببینید چکار مهمی کرده بود دیگه چ برسه به اسکوچیچ. نمیدونم اسکوچیچ که هیچ مصاحبه ی انجام نمیداد چطور یکدفعه بازیکنانی که در اختیار داره و دارن تو تیم های اروپایی و لیگ قهرمانان اروپا بازی میکنن و بازیکنان تاثیر گذار تو تیمهاشون هستن بهشون میگه تاکتیک پذیر نیستن مگه همچین چیزی امکان داره؟اگه امکان داره پس چرا تو لیگ های معتبر دارن تو اون سطح بازی میکنن. شک نکنید هر مربی درجه چندم بیاد تو ایران بعد از مدتی با این مسئولین تراز اولی که ماداریم برا ایران شاخ میشه. حالا تصورشو بکنید اگه مسئول فدراسیون ایران دایی،مهدوی کیا،زرینچه،نکونام،یا هر فوتبالیست بزرگ دیگه ی ایران بود آیا این نیمچه مربی ها جرات چنین رفتاری داشتن
  • شهروند ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بزرگترین آفت فوتبال بازیکن سالارییست
  • مهدی ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    رفتار طارمی کاملآ بچه گانه است ، اولآ تیم ملی بزرگتر و کاپیتان داره نباید اصلآ در مقابل حرف سرمربی واکنش نشان می‌داد دلیلی وجود نداره طارمی تنها کسی باشه که ناراحت بشه مگر سرمربی چه گفته جز محبت به طارمی ؟ واقعآ جای سئوال داره بیش از حد بهش بها داده شد نظم تیمی مهمتراز بازیکن سالاری است طارمی به عنوان یک شهروند ایرانی و دلسوز میگم مقصر خودتی به تو چه که سرمربی چی گفته آیا مقام عالی تر از تو در فوتبال نبود؟ دومآ طارمی تو میگی کارلوس کی‌روش، باشه ما قبولش داریم اما تو چکاره ای که منتظر کی روش برای تیم ملی هستی مگر کی روش تو تیم نبود قرارداد تمام شد رفت تازه مگر فدراسیون نباید بهش پول میداد کی روش تمایل داشت بمونه اما نمیشد مجانی بمونه که؟ به دلیل تآخیر در پرداخت پول کی روش ایشان رفت حالا تو باز اومدی وسط بازی‌های ملی میگی سرمربی فعلی باشه من نیستم پسر احمق به نظرم زیادی پررو شدی من تا دیروز فکر کردم آدم منطقی باشی اما حرفهای این مدت تو مردم و ناراحت کرده داری وسط بازی‌ها به سرمربی توهین میکنی سرمربی به تو زنگ زده با بی شرمی جواب ندادی اگه واقعیت نداره بگو تا ماهم بفهمیم؟؟؟
  • بهتر که طارمی دعوت نشد ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    همین طارمی بود که تو جام جهانی دروازه تک به تک با پرتقال دقیقه 94خراب کرد.باید طارمی را دعوت نمی کرد چرا به مربی توهین کرد در حال حاضر مهاجم زیاد داریم هر چی کمتر بهتر.قدوس.ترابی.انصاری.صیادمنش.تا دلت بخواد اصلا دیگه نباید طارمی را به تیم ملی دعوت کنه چون روز رفته تو پورتو فک کرده خبریه
  • حامد ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    خودتو چی فرض کردی طارمی تو با اسم ایران بزرگی وگرنه جلو دروازه توپو برعکس میزنی
  • مهاجم زیاده بهتر که طارمی دعوت نشد ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    همین طارمی بود که تو جام جهانی دروازه تک به تک با پرتقال دقیقه 94خراب کرد.باید طارمی را دعوت نمی کرد چرا به مربی توهین کرد در حال حاضر مهاجم زیاد داریم هر چی کمتر بهتر.قدوس.ترابی.انصاری.صیادمنش.تا دلت بخواد اصلا دیگه نباید طارمی را به تیم ملی دعوت کنه چون روز رفته تو
  • عادل ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    وقتي همين بازيكنان به كيروش و نظراتش احترام مي گذاشتند همين آقايوني كه اينجا دم از حمايت از مربي مي زنند به بازيكنان توهين مي كردند كه چرا از كيروش حمايت مي كنند بازيكنان !! همين ها دم جام جههاني براشون تيم باشگاهيشون و مربي باشگاهيشون از تيم ملي مهم تر بود !! الان موندم كه كدام رفتار را قبول كنم .
  • میلاد ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی بازیکن خوبیه فوق ستارس ولی ولی هیچ مربی و فدراسیونی نباید اجازه بده یه بازیکن اینجوری تعین تکلیف کنه ... آقای طارمی تا الان تیم ملی با همه بازیکناش و مربیش خوب بوده باشی یا نباشی تیم پر از ستارس کریم انصاری و سردار شرط میبندم کمتر از طارمی نباشن هر وقت یاد گرفی ب مربیایی بزرگ تیم ملی مث آقا کریم باقری و هاشمیان و حتی خوده اسکوچیچ احترام بزاری جات رو چش همس وصلام
  • ناشناس ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بهتر بود دراگان اسکوچیچ به بازیکنان ایرانی توهین نمی کرد و اونا رو فاقد شعور تاکتیکی نمی‌دونست این آقا بعد از اینکه با کره توی ایران مساوی کرد برای اینکه خودش بالا بگیره چنین توهینی به بازیکن ها کرده طارمی جوابش خوب داده مقصر اصلی دراگون هست که بجای روحیه به بازیکنان اونا رو تضعیف کرده
  • بپ اتن ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    در هر صورت به ضرر تیم ملی خواهد شد ایشون هم مثل رحمتی و چند نفر دیگه بخاطر حفظ شان تیم ملی نباید باشند بهترین حالت اینه که بعد از این دوبازی دوباره بیارنش و مابقی بازیکنا نیز محک میخورن
  • مجید ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    برخورد قاطع از طرف فدراسیون علیه سرمربی باید صورت می‌گرفت و طارمی در این زمینه اشتباه کرد. و خط خوردن کار درستی بود که اسکوچیچ انجام داد.عین همین رفتار و بایستی فدراسیون قبل از این اتفاقات با اسکوچیچ میکرد.
  • کاوس تهران ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بااین که بازیکن خوبیه ولی خیلی پرو شده جایگزین زیاد داره کاوه رضایی انصاریفرد ...
  • * ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مگه طارمی کیه که خط ونشون برا کشور خودش میکشه اون باید به فکر برد تیم ملی کشورمون باشد وبه نظر مربی هم احترام بذاره اسکوچیچ راست گفته که ازنظر تکنیکی ضعیفند
  • الف ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    از آب گل آلود عده ای ماهی میگیرند -این عمل عمدی است وبرنامه ریزی شده بود تا تیم ملی شکست بحورد - عزیزی خادم هوشیار باش چند قدم مانده به جام جهانی نذار درگیری وحاشیه سازی پیش بیاد
  • Ahmadi ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی تو بیشتر گلهایی که تیم ملی زده تاثیر داشته چه این مرحله چه دوره قبل که رفتند جام جهانی بعدشم طارم از ایران وایرانی دفاع کرده اون مربی دیوانه بازیچه دست خادم به بازیکنای ایرانی توهین کرده و طارمی هم جوابش را داده مشکل انظباطی نبوده
  • ولی صالحی ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    باسلام، هرجا نظم و انضباط حاکم شده موفقیت هم پشت سرش اومده. امروز چرا کشورهایی همانند ژاپن، چین، کره، و....تو اغلب زمینه حرف اول رو تو جهان میزنند؟ به دلیل نظم و انضباطی که تو فکر و باور و ذهن آحاد ملت شون نهادینه شده، به نظرم اصلا نگران صعود تیم ملی نباشیم.اگر این خرف هاییکه در مورد آقای طارمی میزنند که جواب تماس سه مربی تیم ملی رو نداده، بیاییم برای یکبار هم که شده جلوی بازیکن سالاری رو بگیریم تا این رویه در سایر تیم های ورزشی هم نهادینه بشه. من از طرفداران قدیمی پرسپولیس و شخص آقای طارمی هستم. ولی نظم و انضباط حرف اول و آخر رو تو کاهای تیمی و گروهی میزنه.
  • حمید کلباسی ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی به طور غیر منتظره به آب و علف رسیده و چون ظرفیت ثروت و شهرت را نداره با رفتارهای غیر عادی خود در مسائل ورزشی و خصوصی باعث تاسف و تعجب علاقمندان فوتبال میشه . اگر اسکوچیچ با رئیس فدراسیون فوتبال در باره رفتار طارمی صحبت می کرد امکان داشت با کدخدا منشی کاری کند که نه سیخ بسوزه نه کباب
  • ممد پرسپولیسی ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    تا جایی که من یادم میاد بازیکن جماعت می‌گفت پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخاره حالا چی شده که ایشون آنقدر ناز می‌کنه واسه پیراهن تیم ملی؟!؟؟. الان فکر می‌کنی خیلی بزرگ شدی آقای طارمی؟؟؟ خوب شد تو بارسا یا رئال یا منچستر بازی نمیکنی و رونالدو و مسی نبودی وگرنه چه میکردی! اصلا تو کی هستی که برا یه ملت شرط و شروط میزاری؟؟؟؟؟
  • ممد پرسپولیسی ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مگه تیم ملی کاپیتان و بزرگتر نداره که طارمی بخواد برای مربی حاضر جوابی بکنه؟ اصلا معنی نداره! روش صحیح رفتار با طارمی رو مربی پورتو خوب بلده هرچقدرم که هتریک کنه یا سوپر گل بزنه یا پاس گل بده بازم رفتار سردی در قبالش انجام میده اسکوچیچ باید بدونه:خوبی که از حد بگذرد. نادان خیال بد کند
  • روح لله ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی مگر کىه براى تىم بزرگى مثل ایران نسخه مىپىچه دوتا گل زده خودش گم کرده ماکم مهاجم نداریم جواب زنگ سه تاازبهترىن مربىا نداده
  • دانیال ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بازیکن هر کسی که باشه باید احترام مربیشو داشته باشه من نمیدونم چرا طارمی اینقدر گنده میکنید به نظر من درسته داخل پورتو بازی میکنه ولی صیادمنش در حال بهترین مهاجم تیم ملی میتونه باشه بازیکن دونده و تکنیکی و بسیار باهوشیه
  • حسین زاده ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    دست اسکوچیچ درد نکند .از اریک کانتونا که برتر نیستی .یارب روا مدار که..‌‌‌‌‌... تازه به دوران رسیده ی حاشیه دار
  • اول یاد بگیرید مودب باشید، دوم اگر نگاهی به نتایج ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    اول یاد بگیرید مودب باشید ، دوم اینکه اگر یک نگاهی به جدول کنید ایران بدون طارمی ۱۰ امتیاز نمی گرفت ، سردار هم خودش پرونده فساد اخلاقی داره پس زرر مفت نزنید، فقط میخوام ببینم اگر نرفتیم جام جهانی و از این دوبازی نتیجه ای نگرفتیم اون موقع چیا برای گفتن دارید. شما ها چی میدونید از فوتبال.
  • ی ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی هر چی باشه طارمی اقایون همان طور که مسی مسی به همن زودی گلهای وزحمات ودوندگی بالای و سعی وتلاش وحس میهن پرستی اون یادتون رفته بخدا که درست نیست زحماتش زیر سوال ببیرید
  • محمدرضا حبیبی ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    پوشیدن پیراهن ملی لیاقت میخواد که هر کس نداره
  • ‌پیر خرابات ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    بازیکن سالاری ممنوع،صیادمنش،زاهدی،جهانبخش،سامان قدوس،مهدی قایدی،کریم انصاریفرد،سجادشهباززاده،محبی وساسان حسینی از آلومینیوم حتی عباس زاده از تراکتور راحت میتونن جای خالی خیلی ها رو پر کنن...
  • واحد ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی برای همیشه باید کنار گذاشته شود تا عبرتی برای دیگران باشه تا از محبوبیتشان سواستفاده نکنن
  • طاها ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    به درک که نیست اونقدر مهاجم بهتر از اون هست که اصلاً نبودش احساس نمی شه همین قایدی خیلی سرت از اونه بازیکن سالاری ممنوع
  • علی ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مشکل اصلی بازیکنان ایرانی این است که هر موقع به سطح بالا میرسند مغرور میشوند و با بازیکنان و مربی درگیر میشود چون کمبود دارند
  • علی ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    مشکل اصلی بازیکنان ایرانی این است که هر موقع به سطح بالا میرسند مغرور میشوند و با بازیکنان و مربی درگیر میشود چون کمبود دارند
  • ایرانی ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    لطف کنید نیارید طارمی رو واسه کشور میخاد بازی کنه اونم اقا هیچکی نمیخاد همه حق دارن تیم ملت هستش ما باخت بی تو رو ترجیح میدیم دیگه گندش درومده
  • احمد ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی کارخوبی کرده.اسکوچیچ باید حد و اندازه خودشو بدونه.چراغریب پرستید و عادت کردین مربیهای خارجی رو پررو کنید.اسکوچیچ ی مربی ساده بود ک بایدهمه مربیگریهاشو مدیون ایران بدونه . ی مربی ساده اس. هیچی از مربیهای ایرانی بیشتر نداره.ولی متأسفانه فدراسیون و در کل مملکت،ب مربیهای ایرانی میدون نمیدهند.ما توی فوتبالمون مربی بهتر از اسکوچیچ هم داریم ک ب راحتی تیم رو جلو میبرند ولی فدراسیون عادت ب غربیه پرستی داره و همین کار مربیهای خارجی رو پررو و بی ادب میکنه ک ب بازیکنان ایرانی بی ادبی کنه و اونها رو بی تکنیک و بی تاکتیک خطاب میکنه . اسکو کار شاقی نکرده چون اگه همین تیم و ترکیب دست هر مربی دیگهٔ ایرانی بود ب همین راحتی صعودمیکردیم. همه بچه ها لژیونر هستند و کاربلد . پس اگه تکنیک یا تاکتیک ندارند بی عرضه و بی کفایتی سرمربیه .در ثانی آقایون مسئول یاد بگیرین ک ب مربیان خارجی زیادی رو ندهید . پررو میشن . اسکو ی مربی ساده اس ک با تلاش و تکنیک بچه ها ، اسکوچیچ شده .دردقیقه ۸۹ و ۹۰ ک تیم جلو افتاده تعویض و وقت تلف کردن چ سودی داره .علت نیاوردن قدوس وقایدی ب زمین چیه؟پس طارمی کارخوبی کرده.اسکو با ادب
  • عاشق ایران موفق ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    طارمی مغرور، فقط خودشو میبینه،تیم ملی موفقیتش براش مهم نیست،اسکوچیچ زیادبهش بازی داد پر رو شد،تصمیم بجایی بود خط خوردنش.
  • هموطن ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    برخورد سلیقه ای در هر جایی محکوم به شکست می باشد واین در مقوله فوتبال ودر ورزش استثنا نمی باشد وکاملا محکوم می باشد ونظر کوته بینانه فرد گوینده یعنی اقای طارمی را می رساند نشان می دهد بازیکن خ بی در فوتبال است اما از دادن نظرات در مو رد فوتبال این مقوله عمومی کشور شخصی،وبرخورد خودخواهانه،یا بهتر کودکانه رفتار ونظر می دهد به امید روزی که این طور اظهار نظر های سلیقه ای،شخصی در هر امور عمومی،مردمی،وکشوری به حداقل،ویا اصلا نباشد ،
  • عع ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    صلابت سرمربی اصل هست طارمی معذرت خواهی کنه تاغروربیجایش بشکنه بازیکن زیادداریم نبودنش اصلا مهم نیست
  • عادل حسن زاده ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    شخصیت سرمربی وتیم ملی باید حفظ شه،
  • علی ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    گیرم اسکوچیچ تیم ملی راببره جام جهانی درجام جهانی بدون طارمی قطعا نمیتونه تیم ملی راازگروه خودش بالاببره حالابایدهمه وساطت کنندهم اسکوچیچ ازخرشیطون بیادپایین هم طارمی بایدببینندطارمی واسکوچیچ ازچه کسانی حرف شنوی دارند
  • لاات ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    آقای اسکوچیچ به بازیکنای ایرانی توهین کرده این بنده خداجوابشو داده بعدازتیم ملی خط خورده بعدشمامیاین میزنین توسرطارمی واقعامتاسفم برای شمایی خودتونو ایرانی میدونین
  • هادی ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام.اقا مهدی باید بداند تیم ملی متعلق به همه مردم ایران هست.با وجود این مشکلات که مردم دارند اما تیم ملی را رها نمی کنند . همواره همیشه تیم را حمایت می کنند . اگر قرار باشد کسی جواب مربی تیم را‌بدهد . آنقدر پیشکسوت داریم شما انگشت کوچک هیچکدام از آنها نخواهی شد .لذا این عزیزان با سکوت خود مصلحت تیم را در این شرایط می بیند . اگر قرار باشد هر بازیکن بخواهد خط و نشان برای تیم بکشد .بنظر شما آیا این تیم موفق خواهد شد . بایستی آقا مهدی از ملت بزرگ ایران عذر خواهی کنی . چنانچه شرایط لازم را داشتی به تیم کمک کنی . از مربیان ‌‌تیم ‌‌و‌فدراسیون خواهم یک فرصت به این بازیکن بدهند . دوباره در موفقیت تیم شریک باشد .
  • امید ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دیگه رفته پورتو قیافم میاد واقعا خطش بزنه جاش خالی نیس شماببینیدچقدربازیکن داریم
  • ن ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    زنده باد کی‌روش کبیر و طارمی اسکوچیچ فکر کرده تیم مال اونه اونا با را روش کی‌روش بازی میکنن حرف تو گوش نمیکنن
  • ن ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اسکوچیچ از کدام فنون حرف میزنه آخه خنده دار ه اصلا مدرک مربی گری داره یا نه تیم ملی چقدر بدبخت شده که یه مربی تیم غیر لیگ برتری اومده هیچ نتیجه نداره طارمی باید تیم نیاد حتی بقیه هم اعتصاب کنن تا این گم بشه همون کرواسی
  • هادی ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    رفتارش مثل تازه بدوران رسیده‌است همون بهتر خط خورد این ندیدبدید
  • مهدی ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آقای طارمی واقعا فکر کردی رونالدو شدی ! نه داداچ رفتی خط حمله وایستادی منتظری پاس بدن شوت کنی مهم نیست کجا فقط زرت میزنی . موقعیت ۱۰۰ درصدی خراب کردی . فقط میتونم بگم آدم خوش شانس هستی که از ۱۰ تا موقعیت یکیو گل میزنی اونم اگه من که فوتبال بلد نیستم مطمن جای تو بودم حتما میزدم . یه چیز دیگه شما می‌تونستی تو بدلکاری باشی ۱۰۰ درصد موفقیت می‌شدی مثل همین پنالتی گیری هات . داداش بازیکن نیستی الکی حرف نزن . پیشنهاد من قائدی هست اونم متاسفانه قدش کوتاهه . بقیه نمی‌شناسم ولی مطمن هستن مثل سردار آزمون
  • ارسلان ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    طارمی وتیمش با ۵ گل مغلوب محمد صلاح ولیورپول شدند باید از این نتیجه خجالت می‌کشید واین حرف ها را در مورد اسکوچیچ نمی زد
  • رضایار طاهریان ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    به نظر من فدراسیون فوتبال باید وساطت کنه تا اسکوچیچ دست از کله شق بازی برداره و این اتفاق نیفته، هر چند طارمی هم مقصره، میگن ندید بدید وقتی بدید بخود ب.....
  • جوادی ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سلام دنیا وعالم روی سلسله مراتب می چرخه متاسفانه ادمهای پر رو وتازه به دوران رسیده ها سلسله مراتب را قبول ندارند
  • ابوالفضل ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    هرکس اگه حقوحدودخودشه بدونه پاشوازگلیمش بیشتردرازنمیکنه ماهاجزی ازتیم ملیم نه کلش پس اگه جزی کم شه مشکلی نیست خیلیاادعاشون زیادبودیادمون نرفته که بازیکنانی که رفتن استیل آذین هموناهم مثل طارمی بودن دیدیم چی شدن پس عبرت بگیریم
  • مسعود ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اگه اسکوچیچ طارمی رو دعوت میکرد در مربی بودنش باید شک میکردیم.آفرین به اسکوچیچ
  • علی ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اینایی که از طارمی و رفتاراش دفاع میکنم سنین پایینی دارند و مثل قدیمی تر ها معضل بازیکن سالاری و بازیکن حاشیه ساز رو تجربه نکردن که چطور یه بازیکن هرچند هم از نظر فنی عالی بوده اما با حاشیه سازی دمار از روزگار بهترین تیم ها در آورده، چندسال دیگه متوجه میشن حمایت از طارمی اشتباه بوده، امیدوارم یه روزی فرهنگ نظم و انضباط و خودخواه نبودم و عدم غرور و خودبزرگ بینی در ورزش ما حاکم بشه
  • ۴ ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خب نباش.خدارو شکر مهاجمین خوبی در لیگ داخل و لیگ های خارجی هستند که عرق ملی زیادی دارند.
  • Fashu Poshteh ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آقای طارمی قبلا حماقت کرد باشگاه پرسپولیس تاوانش رو داد این پسر فکر میکند همیشه در اوج خواهد ماند ، به نظر من حتی اگر سرمربی هم عوض شود نباید از طارمی به تیم ملی دعوت کرد ، مربی باشگاهش طارمی رو شناخته بود ، شبی که سه گل زد تو مصاحبه در موردش آنطور صحبت کرد،
  • ..... ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سردار عزیز تو بهترینی این روزا هم میگذره جای مهدی رو پرکن
  • دراکو ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    از راموس ک بزرگتر و پرافتخارتر ک نیست انریکه گذاشتش کنار طارمی ک جای خود داره
  • نادر ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    الان موقع این حاشیه بازیهانیست بایدهمه مسائل کنارگذاشت فقط بفکرسعودتیم ملی باشیم
  • سیدعلی ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    بهتربودطارمی بخاطرعشقش ب وطنومردم میومد.مغرورنبایدشدبا۲گل زدن
  • آریا ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آقای طارمی خیلی بهتر که نیستی. تو نباشی جا برای پدیده های جوان تر هست که اثبات کنن از تو بهترن
  • مصطفی ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    به طارمی خیلی امیدوار بودیم اما مطمین باشید بعد از این قضیه روند خوبش در پورتو هم قطع خواهد شد. چون
  • عادل ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دمش گرم اسکوچیچ تیم رو فدای یک بازیکن نکرد درسته طارمی بازیکن خوبیه ولی قرار نیست برای مربی تیم ملی تعیین تکلیف کنه خدارو شکر مهاجم خوب زیاد داریم آقا کریم خودش یه مهاجم کار درسته
  • مسعود ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دهان طارمی وامثال اورابایدبامشت بست اوحق نداردبرای تیم ملی تعیین وتکلیف کند بچه پرو
  • علی ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دوستان این اقای مربی به شعور ایرانیان توهین کرده بود وتنها کسی که جواب تما ایرانیان را داد همین طارمی بود طارمی بازیکن بزرگی هست وبه ایرانی بودنش افتخار میکنه درود بر شرففت
  • سپهری ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    باید به تصمیم مربی احترام گذاشت . بازی طارمی بی شباهت به هدر دادن گلوله هایی که به او اهدا شده نیست . ده تا پاس گل باید داد تا ایشان بتوانند یک گل را بزنند و این یعنی هدر دادن نیرو و انرژی تیم . بیشتر تیم در حال خدمت به طارمی است تا طارمی به تیم
  • کرمانشاهی ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    اسکوچیچ ، نژاد ایرانیان را ضعیف تر از دیگر نژادها دانسته و درک و فهم بازیکنان ایرانی را برای داشتن تاکتیک کافی ندانسته و به نوعی به همه توهین کرده جواب آقای طارمی نیز اصلأ بی ادبانه نبود فقط با این عقیده شخصی، مربی در مورد ایرانیان مخالفت کرده ، و کسانی هم که به راحتی طارمی را لایق تیم ملی نمی‌دانند مشخص است که هیچگونه مسئولیتی را در باره باخت و حذف تیم ملی را هم نمی‌پذیرند . شاید آقای اسکوچیچ هم قصد دارد تیم ملی را رها کند و به همین خاطر برایش چندان اهمیتی ندارد که تیم. ما برنده باشد یا بازنده اما باخت ایران با اخراج سرمربی جبران پذیر نیست بهتر است سیاستی در پیش گرفت تا از طارمی دلجویی شود و از وجود ایشان در مسابقات استفاده کنیم
    • بهزاد ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      بد هم نگفته ایرانیان تاکتیک پذیر نیست دیگه کدوم فوتبالیست ما از پایه آمده بالا
  • ناشناس ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    این تنشی که به وجود آمده از یه جای دیگه آب میخوره، منتها طارمی تابلو شده، کسانی هستند که نمیخواهند تیم نتیجه بگیره و بعد کرسی سرمربیگری تیم ملی رو به دست بیارندو باز پارتی بازی و رانت و بخور بخور راه بندازند. چون الان دستشون کوتاهه این سناریو رو بازی کردند. و کسانی مثل طارمی هم قربانیند.طارمی یا هر کس دیگه ای همون بهتر که نباشه. میگند طارمی به خاطر ایران اینکار رو کرده. نه خیر طارمی اگر ایران براش مهمه در این مقطع باید سکوت میکرد و فریب بعضی جاه طلبان رو نمیخورد . درضمن از کسی باید انتظار داشت که شخصیت داشته باشه ، نه تازه به دوران رسیده هایی مثل طارمی ، قایدی.
  • gafar taba tabayi 65 ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    ای خدا عجب روزگاری شد حالا اگه جای اسگوچیچ کیروش بود طارمی جرأتشو داشت این کارو کنه نه بخدا من خودم پرسپولیسیم و علاقه خاصی هم به طارمی دارم ، ولی تیم ملی فرق داره خط قرمز ماست ، و فکر نکنم طارمی از تیم ملی بزرگتر باشه الان توی این موقع حساس آقای طارمی کار اشتباهی میکنن حتی اگه حق با اون باشه . پس بهتره همون نباشه تیم ملی تا دلت بخواد مهاجم تراز اول در حد اسیا داره که بتونه مارو ببره به جام جهانی ، مربی تیم ملی باید شهامتشو داشته باشه دیگه دعوتش نکنه حتی اگر منجر به آخراجش بشه چون اگه این کارو نکنه تیم به حاشیه و نابود میشه ، این کارو کنه میفهمیم که مربی با توان بالایی
  • تحلیل گر نظرات ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    ببین اونایی که میگن مهدی تارمی ریده تو چی از فوتبال غیر اسم بازیکنا بلدی آخه بی پدر مادر ترابی چجوری میخواد جلو اسپانیا یا پرتقال یا فرانسه واسه و با نظر بعضیا حال کردم
  • . ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آقای طارمی داره به فوتبال ملی ضربه میزنه و با اسن کارش یه کشورش یی اعتنایی نی کنه .یاید به قواعد انضباطی احترام بزاره .اگه لازم باشه از تیم ملی کنار گذاشته بشه بهتر از فردا هر تازه به دوران رسیده ای می خواد مربی عوض کنه.یاد رفته از فوتبال ملی اعتبار پیدا کرد ه .من یک پرسپولیسیم
  • ابراهیم ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    حذف بشیم ، جام جهانی هم نریم ، خیلی بهتره تا این بیسواد برا تیم ملی شاخ بشه
  • رضا ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خودشو خراب کرد فقط با این ترافیک خط حمله تو تیم ملی، بلاخره وقتی تیم خوب بازیکنه این مهاجمای روی نیمکت هم میتونن به این تیم های عربی گل بزنند، اگه دراگان نتیجه بگیره ممکنه طارمی برا همیشه از تیم ملی خط بخوره بازیکن آسیایی هم که تو تیم ملی کشورش نباشه به مرور نیمکت‌نشین و فراموش میشه
  • سامی ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    طارمی نباشه بهتره چون نیازی به بازیکن بی اخلاق نداریم.جمع کن خودتو طارمی
  • محسن ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    طارمی اگه وطن پرست باشه از این بچه بازی ها دست برمیداره، اگر هم نه همون بهتر که نباشه ما بازیکن بی تعصب نمیخوایم، اگه قرار باشه هرچی که یکم شهرت پیدا کرد اینطوری شاخ و شونه بکشه دیگه فردا سنگ رو سنگ بند نمیشه، نباید اجازه بدیم تا بازیکن سالاری باب بشه. طارمی برای همه قابل احترام هست ولی به شرط اینکه منافع وطنش رو به منافع شخصی ترجیح نده
  • بهنام ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خبر ورزشی از اول با پرسپولیس مشکل داشته ، الانم یه خبر ساخته ی ذهن نویسنده را گذاشته تا ملت بر ضد طارمی حرف بزنن و کاوه جونش فیکس تیم ملی شه، نوشته " شنیدیم ..... " چرا حدسیات و حرفهای دل خودتو به جای واقعیت میدی به خورد مردم ؟ مطمئن هستی این تماس انجام شده ؟ حرفهاشون رو مخبر شما شنیده یا یک مکالمه ی دو نفره بوده ؟ آخه دو کلمه حرف حساب بنویس
  • بهنام ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    به جای اینکه اون اسکوچیچ را دک کنن که توهین به فوتبالیست‌های ایرانی کرده ، گیر دادن به طارمی که غیرت کرده و حرفشو زده.
  • فقط طارمی ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    به نظرم نتایج تیم ملی تا این جا هم مدیون مهدی طارمی هستش چرا نباید باشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون حرف حق زده!!!!! این مربی در حد کلاس تیم ملی ایران نیست خودش هم خوب می دونه شک نکید نتایج تیم تا الان حاصل تکنیک انفرادی این بازیکنان بوده نه تاکتیک و ذهن خلاق این مربی بی سواد. بازیکنی در سطح تراز جهانی = مربی گرید D آسیا
  • سالار ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    به نظر اگه بیخیال طارمی بشن بهتره چون درحد تیم ملی نیست چندین بارشده که درمحوطه توپ گیر کرده زیر پاش یا سایه توپ را زده مهاجمان قویتر از اون داریم اصلا نگران نبودنش نباشید نفری که درخدمت تیم یا مربی نباشه نبودنش مصلحته
  • افشین ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    یکی نیست بگه این مربی با چه حقی بازیکنای ایرانی رو مسخره میکنه میگه تاکتیک پذیر نیستند باور کنید اگر ببازه میگه ایرانیها تاکتیک پذیر نیستند اگر ببر میگه دیدی من قاطغیت دارم در هر صورت برنده اسکوچیچ ببازه وصعود نکنه پولش ومیگر میبره دارای رزومه هم شده طارمی هم ستاره پورتو چیزی از دست نمیده این تیم ایران ضرر میکنه همین
  • ورزشی ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    طارمی الان میوه گندیده ای است که اگر دوباره به تیم ملی برگردد،کل تیم را گند میزند.هشیار باشیم که عده ای حسود او را جلو انداختن تا به اهداف خود برسند.اسکو بهترین مربی تاریخ ایرا ن به روایت آمار و نتیجه هست.حالم از طارمی دیگه بهم میخوره.یک توصیه به بازیکنان تیم ملی دارم که این کارها سناریوی جام جهانی ۹۸ هست که داره تکرار میشه،شما خودتون رو درگیر این بچه بازیها نکنید
  • ورزشی ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    برای مبارزه با بازیکن سالاری،باید دم و گوش طارمی را بگیرند،و از تیم ملی پرت کنند.ما هزاران فوروارد بهتر از طارمی داریم.البته تا اینجا که دم و گوشش را گرفتن و پرتش کردن .آفرین بر سرمربی شجاع ایران.بازیکنی که فهم ندارد با سرمربی چگونه صحبت کند،نباشد بهتر است.امروز با پیروزی برابر لبنان جواب تمام عمرو عاص ها داده خواهد شد.
  • محمد ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    ریشه بازیکن سالاری باید از بین برود به کمترین پول نسبت کی روش نتیجه میگیره فقط قراردادش پولش کم است طارمی مغرور نمیخواد مربی کروات باشه
  • ناشناس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    طارمی فوق ستاره پورتو دعوت نشه چیزی از دست نمیده تیم ملی تا همین الان مدیون طارمیه انقدر نمک نشناس نباشید استقلالیا ضد طارمین خیلی از پرسپولیسیا هم چون از تیمشون رفته لجشون گرفته
  • farzad IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    لیاقت بازیکن بزرگی چون طارمی را ندارین از سرتون زیاده برید با چهار تا کچ مثل کاوه و قدوس بازی کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی