نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
مصطفی آجورلو
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال در جمع پیشکسوتان این تیم صحبت‌هایی را پیرامون مشکلاتش در این باشگاه ارائه کرد.

مصطفی آجورلو در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال گفت: من برای حرف زدن به استقلال نیامده‌ام، به هیچ عنوان قرار نیست در استقلال خیریه درست کنیم و در فضای مجازی بگوییم می‌خواهیم به فلان شخص کمک کنیم.

وی افزود: باشگاه استقلال آنقدر ثروتمند است و آنقدر دارایی دارد و آنقدر بزرگ بوده که بتواند تولید ثروت کند. قبل از اینکه من به استقلال بیایم فردی آمد و گفت که می‌خواهم مبلغی را بیاورم و روی پولم مدیریت کنم، اما به او گفتم یک چای نزد ما بخورد و فورا از باشگاه برود. ما نه پولت را می‌خواهیم و نه ما را تهدید کن.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: کار فنی صفر تا صد در اختیار فرهاد مجیدی است و امیدوارم از او حمایت کنیم و ستاره سوم طلایی را از او طلب کنیم. من بچه محله مرتضوی هستم، بهتاش فریبا بزرگ محله ما است و برایم فوق‌العاده محترم، او گفت ما امروز یک تصمیم گرفته‌ایم؛ می‌خواهیم به هیچ عنوان در خانواده خودمان دعوا نکنیم.

آجورلو تأکید کرد: اگر امروز هدایت فنی استقلال به فرهاد مجیدی تقدیم کردم، همه یکصدا باید از او حمایت کنند. شما منتقد او باشید، اما در خانه خودتان. اولین خواسته‌ام از شما این است که برای قهرمانی به حمایت شما نیاز داریم. مبادا حریف از بستر اختلاف ما سوء استفاده کند و به ما ضربه بزند. حق ما این است که با تدبیر و مدبرانه از تیم‌مان حمایت کنیم. نقطه نظرات خودمان را هم در خفا به او بگوییم.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: همه شما وضع مالی خوبی دارید، اما بدانید برای استقلال بد است در فضای مجازی سروصدا شود. از علی نامداری خواستم که یک زمین خوب پیدا کند و ۲۰۰ واحد آپارتمان برای پیشکسوتان بسازد. از او خواستم بدون سود قیمت تمام شده را به ما بدهد. الان توپ داخل خانه نامداری است و ما دیگر نباید از کسی بشنویم که خانه ندارد.

وی ادامه داد: در دین ما می‌گویند اگر همسایه مشکل داشته باشد، ما مسلمان نیستیم، من می‌خواهم کار اقتصادی انجام بدهم. به آن کسی که متکبرانه به باشگاه استقلال آمد و خواست من مربی‌ام را عوض کنم و گستاخانه صحبت می‌کرد، می‌خواست با ۲۰۰ میلیارد تومان استقلال بزرگ را زیر سؤال ببرد و به من بگوید با پولم شما را می‌خرم و سرمربی تیمت را عوض کن، اما به او گفتم وقتی چایت را خوردی از ما خداحافظی کن.

آجورلو: حمایت کنید تا استقلال قهرمان آسیا شود/ مگر می‌شود از تبلیغات محیطی استفاده نکنیم؟

 آجورلو در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: فوتبال حرفه‌ای یک صنعت است، مسخره است به من می‌گویند تبلیغات محیطی را به شما نمی‌دهیم چون تیم‌های دیگر ضعیف هستند. مگر می‌شود استقلال نتواند از تبلیغات محیطی استفاده کند؟ یک عده از کنار استقلال ۴۰ سال خانه ساختند اما استقلال زمین تمرین ندارد. من باید به وزارت دفاع بروم و سرم را کج کنم که به من زمین تمرین بدهند، اما گفتند چون چند خانم در آنجا عکس گرفته‌اند ما به شما زمین نمی‌دهیم. در نهایت مجبور شدم به در خانه دوستان ارامنه بروم و از آنها زمین بگیرم. استقلال بزرگ است و طبع من هم بزرگی است. این را در جبهه و جنگ یاد گرفته‌ام.

مدیرعامل استقلال تأکید کرد: ما همصدا نیستیم و قهر می‌کنیم و این موضوع به استقلال ضربه می‌زند. نمی‌خواهم در کنار شما عکس بیندازم و بگویم بزرگ می‌شویم. هیچ کس حق ندارد در استقلال پیمان مدیریت را بخواهد. استقلال متعلق به استقلالی‌ها است. تا روزی که در این باشگاه هستم، چیزی را به اقتصاد و آینده این باشگاه و سرنوشت خودم گره نخواهم زد. من برای کار به این باشگاه آمده‌ام، استقلال این همه بزرگ دارد و چرا باید من را بیاورند؟

وی تأکید کرد: اسپانسر قبلی باشگاه می‌خواست سرمربی بگذارد، اما یادتان باشد من کار فنی را به فنی‌ها سپرده‌ام و نه در ارنج او دخالت می‌کنم و نه در سیستم بازیکنان، به من گفتند احمد موسوی را کادر فنی نمی‌خواهد، اما سه روز از نقل و انتقالات گذشته، من هم گفتم این وظیفه من است که با بازیکن صحبت کنم. اینها وظایف من است، یک روز به من گفتند یک رمال می‌خواهد به سمت تیم شما بیاید اما اخطار دادم باشگاه من نه جای دلال است و نه رمال، حق فوتبال ایران در زمین مشخص می‌شود و من امیدوارم امسال فرهاد مجیدی نه تنها در لیگ برتر بلکه در آسیا قهرمان شود و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند.

آجورلو با اشاره به مشکلات این باشگاه و تهیه یک تعاونی گفت: با هم رفیق باشید و یک تعاونی درست کنید. کار اقتصادی شما را آقای عبدیان انجام می‌دهد و خانه شما را هم نامداری می‌سازد. ۶-۵ نفر از جوانان خوب را انتخاب کنید و بیایید با من مذاکره کنید. ما باید سالانه ۱۰ میلیون لباس بفروشیم. اگر بتوانیم این کار را انجام بدهیم، قطعا موفق می‌شویم. منِ مدیرعامل نمی‌خواهم به روزی بیفتم که از کشور چین لباس بخرم، بلکه می‌خواهم لباس را از تولید داخل و شما کسانی که زحمت می‌کشید بخرم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تأکید کرد: همه ما به استقلال بدهکار هستیم،‌ از پیشکسوتان وحدت رویه می‌خواهم. این خوب نیست که بزرگان با هم بد شوند، برای قهرمانی به وحدت رویه نیاز دارم. از خبرنگاران که با آنها مصاحبه نمی‌کنم عذرخواهی می‌کنم، چون می‌خواهم استقلال ساکت باشد. امروز امیر قلعه‌نویی در اینجا حضور ندارد و می‌خواهم بگویم از همه کسانی که برای استقلال حتی یک دقیقه زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خایدالو ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    دمت گرم حرفات که خیلی خوب و قشنگه و مطمئنم تا حدودی هم میتونی انجام بدی ولی بعضیهاش فک کنم خیلی بزرگ بود با توجه به این شرایط
    • ساوالان ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اقای اجرلو شما دوشغله محسوب می شوید . با کدام لابی مدیر شدید!!!!!!!!!!!!!!! اینقدر هم مجیدی مجیدی نکن تا فالوور شریک شوی... فعلا اول کار با 1000میلیارد بازارچه سوپر مارکت فلان بهمان سپری کن. بعد مدتی صدای نی تو هم در می اید.. شما به پشتوانه وزیر های های می کنی. وگرنه استقلال ورشکسته هست.. چقدر اول کاری از دولت گرفتی .برای این گرد وخاک... پرسپولیس را درقفس کردند تا استقلال کاپ ببرد.. به اندازه سن ات حرف بزن . موقعی که پیروزی پیروزی کردی . فاتحه تو را هم خواندم.. اگه دنبال عدالت بودید . پرسپولیس هم باید اول فصل سر و سامان می گرفت . ولی دست های پشته پرده . نمی گذارند. نام پرسپولیس شکم درد می اورد!!!!!!
    • شادوماد ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      مطمین باش حرفی رو نمیتونه انجام بده نمیزنه،فقط به حمایت همه جانبه احتیاج داره،استقلال دشمن کم نداره،اقلا همین پیشکسوتا و هوادارا میتونن همدل بشنو نذارن تیم از داخل ضربه بخوره.مطمئن باش آجورلو کارشو بلده و خداروشکر داره خوب پیش میره
    • خرد ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      واقعا چی ازجون ورزش می خواهید برهمه جا که تسلط دارید یه ورزش روبزارید برای ورزشی ها اقای سردار
    • تاجی ام با افتخار ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اقای ساوالان و بقیه ی لنگیهایی عزیز .چرا وحشت کردین ۸ سال دولت وزیر فدراسیون .کمیته ی داوران همه در خدمت لنگ بود حالا که یه نفر پیدا شده تا تاجو به جایگاه اصلیش برسونه وحشت کردین .
    • فریاد هوچیگری یحیی ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      ساوالان جان وزیر که گل نمیزنه، چی شد غیرت بازیکناتون ته کشید؟ چی شد سه تا بازیکن ازتون رفت سیستم و دیسیپلین برانکوی کبیر رو با خودشون بردن؟ داداش من یقه بازیکنت رو بگیر بگو توی زمین تلاش کنه! چی شده، تلاش توی زمین هم جوابگو نیست؟ دنبال عدالتی؟ اون موقع که هوادار استقلال یقه خودشو جر میداد که مدیریت دست نشونده وزیر نمیذاره تیم موفق بشه، تاوان بود ولی چی شده الان طعم تبعیض مدیریتی رو میچشید! تازه تبعیضی نیست شما مدیریتتون همونه منتها این وسط استقلال هم صاحب مدیریت خوب شده بهتون فشار اومده! تلاش کنید تلاش، بهانه نیارید تا چند ماه پیش میگفتید صدری خفن ترین رئیس هیئت مدیره کشوره الان اخ شده!! الان تنها اتفاقی که افتاده لیگ داره با عدالت برگزار میشه و پرسپولیس هم برمیگرده به همون نیمه پایین جدول، شما هم برو فوتبال اروپا ببین
  • ناشناس ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    پاس تهران کجاست سردار؟
    • تاجی طبرستانی ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      منحل شدن پاس تهران یه تصمیم فرا ورزشی و ... بوده استاد
    • ساوالان ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      صدای طبل از دور خوش است. سردار فعلا سر اش گرمه.. نی سردار هم بعد مدتی سوزناک می شود . فعلا با حمایت وزیر.. بازارچه می زند . با فروشگاه چلوکباب مرغ فروشی... اول کاری پیروز پیروز کرد. حساب امد به دستم بلوف کار هست زیاد به های هوی این بشر توجه نکنید.. لابی امده وگرنه دوشغله هست.
    • تاجی ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      ساوالان عزیز این ۵۰۰ میلیاردی که قرارداد بسته استقلال رو تا آخر سال تضمین میکنه
    • سامی ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      جناب ساوالان هشت سال حق تمام تیم‌های ایرانی که هیچ تو آسیا هم با لابی‌های سلطانی‌فر را داشتید ضایع می‌کردید چرا صداتون در نمیومد؟
    • درجواب تاجی ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      کیسه سال قبل با ۸۰ میلیارد قرارداد اسپانسر بسته امسال پرسپولیس برند بالا قهرمانی پی درپی و درخشش در لیگ آسیا نسبت به کیسه و هوادارا بیشتر امسال اسانسر ۱۸۰ میلیارد پیشنهاد داد چه طوری کیسه اسپانسر ۵۰۰ میلیارد با بسته ؟؟! به کدوم افتخار و درخشش ؟!!کیسه خودش بکش تا ۱۵۰ میلیلرد کسی باهش قرارداد نمی بنده مگه اسپانسرها دیوان هستند با وجود پرسپولیس به کیسه ۵۰۰ میلیارد قرارداد ببنده پول علف خرس هست ۵۰۰ میلیارد میگیو کمتر دروغ و توهم بزنید احتمالا این ۵۰۰ میلیارد اگه درست باشه کمک دولت و بابا حمید به کیسه هست
    • SteghLOVE ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      انگار که، تو همین دوره بابا مسعود طرفدار پیروزی شدی. اسم وتاریخچه باشگاه تاج کافیه برای جواب دادن به تو. اسم باشگاهمون عوض شده نه تاریخ و رسم ما.
  • محمدطاها ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    صحبت هاش بسیار منطقی و خوب بود،دمشگرررم‌ سردار آجرلو‌ مدیر عامل کاربلد و توانمند..فراتر از انتظار ظاهر شد، تنها کسی که میتواند استقلال را به ساحل آرامش برساند..
  • سیناپس ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    باید تاسف خورد که رفتارهای پوپولیستی هنوز هم خریدار داره!!! رویانیان هم از این کارا زیاد میکرد :))) به جای ۲۰۰ تا خونه بگو یه زمین تمرین برات بسازه تا گردنتو هم نکنی آرتروز میگیری
  • مهدی هکتور ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سردار چقدر صحبت هات برام آشنا بود، انگار قبلا یه جایی شبیهش رو خیلی شنیده بودم،مرد خوب حالا که انقد خوبی و دلسوز، دو سال چرا ، بیست سال بمون ، شما که، خدا قبول کنه همه جا خدمت کردی کجا بهتر از اینجا؟ بعدم چقد تو از خود نمایی و مصاحبه بیزاری ، دمت گرم.این چیزایی که تو میگی چند دهه هست که به خورد ما میدن ،توام زرنگی ، کجا حرفات باور پذیر تره؟ اونجا که بچه بیشتره ..پسر خاله منم یه روز داشت واسه نامزدش حرف میزد ، میگفت ؛ سر تا پا طلا میگیرمت، واست برج میخرم ، میبرمت دور دنیا در هفتاد و نه روز، الان زیر پله باباش زندگی میکنه ،تو حق پخش و بگیر خدا پدرتو بیامرزه، ما بهت میگم پدر نوین فوتبال ایران. به شهادت خودت میگی واسه زمین اسم آقای تهرانی مقدم و کشیدم وسط.بابا حاجی تیغت کند شده ... حالا سنگ مفت و گنجشک مفت استقلال رو قهرمان کردم میشم سردار دلها، اگه هم نشد کی تا حالا مؤاخذه شده و جواب داده که من بدم ... اگه تو این کاره ای برو واسه ایثار گران، جانبازان و خانواده های شهدای سربلند مون خونه بساز .... دروغ هرچی بزرگتر باور پذیر تر ... خدا میدونه چی تو سرته... خدا کنه شما درست بگی سردار....
    • 4444 ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      چقدر سخنانش براتون زور داشته که یه ساعت نشده همتون ریخیتن تو خبر ورزشی و آیه یاس میخونین سردار همین که تونسته واسه استقلال آرامش بیاره خودش همه چیزه نمیخواد شما لنگیا کاسه داغ تر از آش بشین پنج سال بابا مسعودت به حد کافی دمار از روزگار کل ورزش درآورد لا اقلا بتمرگین سر جاتون و مثل مرد مبارزه کنین و اگه عرضه داشتین قهرمان بشین نوش جونتون والا تو این پنج سال بابا مسعود با زد و بند وزارتهای دیگه همون مامان آذرو دوستان و فدراسیون نشین و کمیته هاش و جعل و ریس جمهور ترکیه دیدنها به حد کافی براتون رسونده بزارین لا اقل یه سال همه تیمها مثل مرد و مردونه بجنگند تا هر کی عرضه داره قهرمان بشه
    • درجواب 4444 ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      فعلا ما مرد و مردانگی از این دولت تحمیل شده و اقلیت ندیدم مرد مردانگی و عدالت از نظر کیسه کش ها یعنی پرسپولیس بدون هیت مدیره مدیرعامل و اسپانسر باشه هنوز هنوز طلب کالدرون پرداخت نشه در رقابت ناناعدالانه بجنگه ترس و خوف برابری طوری کیسه کش،ها وزیر بهم ریخته هنوز پرسپولیس هیت مدیره و مدیرعامل و اسپانسر نداره پرسپولیس زمین بزنند در مورد زمان بابا مسعود خوب طبق ادعای سعادتمند وزیر به کیسه کمک ۱۵۲ میلیاردی کرد هیت مدیره و مدیرعامل پولدار بازیکنان خارجی گران بها گرفت سر تیم های مظلوم مثل پارس جم جام حذفی گل گهر برید قلعه نوعی چهارم محروم کردید همین بابا مسعود کیسه از لیگ آسیا محروم نشه به مالزی میره جلوی محرومیت کیسه میگره در این وزرات اقلیت جز محبت به تیم اقلیت کیسه ک نامردی در پرسپولیس چیزی ندیدم
    • اسی ۴۴۴۴ ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      یعنی میگی بریم سراغ بابا مسعو اینا ؟!!! هکتور حرفای گنده زدن و دهان پرکن رو همه بلدن یعنی تو هنوز نمیدونی حق پخش تلویزیونی رو چرا نمیدن به فوتبال ؟ اگر میدونی و میگی یعنی یه چیزیت هست قبل از حق پخش حق تبلیغات محیطی که ملموس تر و واقعی تر هست و دست خود فدراسیون و سازمان لیگ و تیمها و فوتبالیهاست چرا خودتون رو کنار کشیدین و ازش حرفی نمیزنین مگه همین سرداری که میگی داره سر بچه ها رو گول میماله جلو نیفتاده ؟!!!! سلام بنده رو به پسرخاله محترمت برسون کاش مثل اون بچه زرنگ بودی
    • مهدی هکتور ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      دوست عزیزم آقای سه در چهار ، اصلا بحث استقلال و پرسپولیس نیست .... این آقا چند صباح پیشتر کاندید ریاست فدراسیون بود درسته؟ اگه رای میآورد الان تو جبهه مخالف بود و پشت سازمان لیگ واسه ندادن حق پخش ، بحث ، بحث پست و مقامه... این شو آف ها گولتون نزنه .... واسه اینا پست مهمه نه من و تو ... بعدم کدوم آرامش؟ حالا با دوتا برد و یه کم نمایش استقلال آروم شد؟ یعنی لیاقت استقلال و استقلالی اینه که با چند هفته نمایش و یه کم قمپز بگین عجب مدیری ... بزارین ده درصد حرفاش عملی بشه بعد ... آجورلو نباشه صدری باشه ...
  • گلات بیرانوند & گلات الغرافه ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    درود بر شرفت
  • Amirali ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سزدار عزیر با قدرت بکارت ادامه بده تا زمانی که حرف دل هوادار را میزنی تو قلب ما حا داری
  • ع ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    خدا‌پدرت‌را بیامرزد‌نگفتی‌مشکلات‌ما‌را‌تیم رقیب‌درست‌کرده‌ تیم‌رقیب‌وضعیت‌بدتر‌از‌استقلال‌داره پس‌اینقدر به‌تیم‌پرسپولیس‌گیر‌ندهید
  • احمد ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سردار دلهای ابی خوب لنگی هارو سوزوند لنگی به جز هوچی گری کاردیگه بلد نیستن لنگ هرچی داره ازاستقلال داره اونم بافروش بازیکناش
  • حمید ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    حرفهای سردار خوب و پر از انرژی انشاءالله موفق باشی.
  • مقصود شجاع الدین ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    بلی سردار تا حالا سر چند تیم یا باشگاه را نبردی واسه آنها چکار کردی یهو که شدی منجی کیسه کشها بابا تو واقعا ناجی ورشکسته ها افتادی ازت هیچ چیز نمیخواهیم فقط یک جام حذفی وبدهی های قدیمی استقلال فقط بلدی خود نمایی کردن آنهایی که میشناختند شنیدن دروغهایت شما را تحریم کردند نیامدند
  • علی ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    کمی از تجربیات موفق خودشان را در تراکتور بفرمایند همین حرف در تراکتور نیز بود چی شد
  • ایرانی اصل ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آقا مجبور شدم درِ خانه ارامنه بروم یعنی چی؟ درِ خانه را میزنن نه که بروند! بهتر بود میگفتی به خانه ارامنه بروم! فارسی بلد نیست؟
  • حسام احمدی ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    تواگ الان لنگ مشکل داره ک ما درس نکردیم شما تازه هنو ب مشکلات ما نرسیدین ک زمین تمرینم نداشته باشین شما یه مدیرو اسپانسر ندارین درضمن بدهیاتونو بدین پنجرتونو بازکنین بابامسعودتون خوب بهتون رسید درضمن اونبکه میگه باباتون واس ما رفته مالزی حرف مفت زده اون خودش گف واس استقلال هیچکاری نکردم وازینکه گفته هشتاددرصد وقتم ب استقلال باید برسیم اره هشتاد درصد واس نابودی استقلال بااون مدیر انتخاب کردنش واس ما اون مددی بی عرضه
    • محمد ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      اگه زمین تمرین ندارین از بی عرضه کی مدیرای خودتونه، زمانی که وزارت ورزش دوتا استادیوم به استقلال و پرسپولیس داد ، مدیرای پرسپولیس بودجه شونو خرج تجهیز و تعمیر استادیوم خودشون کردن و مدیرای شما واسه خودشیرینی فقط بازیکنای گرون قیمت ها خارجی می‌خریدن پس نداشتن زمین بخاطر حقه بازی مدیرای خودتونه نه هیچ کس دیگه.
    • کورخوندی ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      آقای محمد آقا یعنی چی؟! اره تقصیر بی عرضگی های مدیران قبلی مدیران قبلی رو کی انتخاب میکرد ؟؟؟؟ رای گیری میشد از طرف هوادارا که داری چرت میگی آقای آجورلو لطفا به همین صورت آرامش تیم رو حفظ کنید ...
  • صادق صابر ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    ابیته
  • fred ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آخر فصل نشده پای وزیر و وکیل و دست های پنهان دوباره نقل محافل اینا میشه. میگی نه نگاه کن. تو گفتی و ما باور کردیم. یک میلیون رو با صاحبش با ژ ۳ به رگبار می بندی. اونوقت طرف گفته من ۲۰۰ میلیارد میدم . تو گفتی بیا یه چای بخور و برو. این داستانها برای بچه های دبیرستان به پایین جذاب هست ,پاسدار.
  • غلام ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    حرفاش درسته اما تا کجا بشه تو ایران انجامش داد مهمه اما فعلا استقلال رو به اون چیزی که تو این چند سال نداشت (آرامش.ثبات.)رسونده تیم هم داره خوب نتیجه میگیره دمش گرم
  • Ho3in64 ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    ای فوتبال ما همه چیش کثیف،از مدیریت تا بازیکن و مربی،چ استقلال و پیروزی هنیشه هاشیه دارن،یبار و ی عده میگن پرسپولیس ب حاشیه بردین باز ی مدت میگذره و ی عده میگن (هردشون ابی و قرمز و تمام تیمای لیگ برتر و کشور حالا الان بحث این دوتا تیم میگم) استقلال ب حاشیه بردین،هرکدومشون نتیجه ی مدت نمیگیرن طرفدارا و مدیرا و پیشکسوتا میگن تیم ب حاشیه بردن،فوتبال کثیف ما از ای بهتر نمیشه،جون مادرتون ی عده افراطی نیان الان باز نطق کنن طرفداری کنن،کل فوتبال و تیم های ما از لیگ یک دو و برتر همش دعوا و شکایت و این چیزاست و دلخوری. تیماشون ک نتیجه نمیگیره میگن ب حاشیه بردین،خوبه ای فوتبال هست ک مردمو سرگرم کنید (البته با حاشیه ها) اونم از تیم ملی ک بازیکنی ک بواسطه مردم و تیم ملی ب جایگاهی ک هست رسیده میاد قهر میکنه و ج تلفن نمیده و کل کل و ی مثلا پیشکسوت خداداد عزیزی ک نماد بی ادبی و شعور پایینش هست میاد از بازیکن ک باید سرباز تیم باشه دفاع میکنه میگه خوب کرده ج سرمربی داده،فقط زشته،فوتبال ما همین هست و بس،
  • زانیار ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    از این فوتبالی ها متنفرم. فقط بلدن ثروت مملکت رو به تاراج ببرن بعدشم هیچ عایدی برای مملکت ندارن.
  • کیومرث متقیان ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    آفرین بر حرکت وحدت آفرین شما سردار.از الان بوی همدلی و موفقیت میاد. سعی کن بقیه غایبین استقلالی رو هم در نشست بعدی این خانواده ی بزرگ حاضر کنی تا کدورت ها کنار بروند. به امید قهرمانی های مکرر استقلال بزرگ در ایران و آسیا.
  • سید ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    این استقلال با ریخت پاش های که داشته و دارد ۱۸۰ میلیارد فقط سه تا خارجی ۱۱۰ میلیارد بدهکاری ۳۰۰ میلیارد مالیات بدهکاری و...... چطوری پنجره اش باز بود امسال سهمیه هم نمی گیرد
    • زهرا سادات ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      شانزده سال دوتا رئیس جمهور استقلالی اومد وزرا استقلالی احمدی نژاد که اونقدر پرو و وقیح بود علنی سر عابر بانک رو وصل کرد به جیب کیسه های بی عرضه پر مدعا وزارش دیگه همه میشناختن بابا علی آبادیشون رسید به روحانی استقلالی که شما دیگه هم دیدی وزیر و وکیل و نماینه مجلس شبانه به هواپیمای اختصاصی رفت مالزی ضمانت تیم عزیز دردونه شونو از آسیا حذف نشه کنه بابا مسعودشون هم دنباله رو بابا علی آبادی حالا هم رسید به سومین استقلالی جناب رئیسی و بابا سجاد که اومده کار ناتموم بابا مسعود وبابا علی آبادی تموم کنه الحمدالله مأموریتشو داره با شدت تمام انجام میده بله جناب آجرلو بایدم باد به غب غب بندازی خودتو گنده جلوه بدی چون دلت به عابر بان این بابای جدیدیتون که خیلی هم عطش انتقام داره خواب نداره براتون شب و روز فکر و ذکرش شده استقلال آفرین ماموریتشو خیلی خوب انجام میده مثل اینکه کور رنگی هم داره مردمکه چشمش فقط آبی متأفن رو میبینه بله جناب آجر لو بچرخ تا بچرخیم رسوایتون خیلی نزدیکه امیدوارم به حق جدم هیچ موقع رنگ جام رو نبینین چون با حق تیم ما دارید میرید بالا انچنان با زمین بیوفتید که دیگه بلند نشی
    • اس اس ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      زهرا خان همون وقتی که رئیس جمهور به عقیده شما استقلالی بود استقلال اجازه نداشت مربی و بازیکن خارجی بیاره اما پرسپولیس فرت و و فرت مربی خارجی میاورد همون موقع سردار رویانیان رو مدیرعامل پرسپولیس کردن که به ستاد سوخت متصل بود و پرسپولیس به چاه نفت و پول از پارو شون بالا میرفت اما مدیر استقلال کی بود ؟ افشارزاده !!
  • آبی ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    درود بر شما.ان شاالله موفق باشی و اس اس عشق رو به جایگاه خودش برسانی.خدا قوت
  • داود ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    حتی سردار دروغ هم بگه ( که نمیگه ) شما لنگیا ترسیدین آخه کسی نیست به شما بگه خودتون مثل قاشق نشسته میایین وسط برین بابا مسعودتونو پیدا کنین که امسال هم اس اس سرورتون هم همه تیمها از حق خوری که سیستم مدیریت قبل به شما میکرد و جیک جیک مستون بود حالا ذرت تون همین اول کاری در اومده در ضمن تابستون تموم شده یخ فراوان مهیاست مدیریتون میتون راحت تهیه کنه و برای زیر تون بزارین بلکه کمتر درد بکشید و آه و نالتون دیگه بلند نشه چی شد اون تیم کهکشانی اون مدیریت رویائی تا همه جاتون بسوزه دمت گرم سردار مطمئن باش همه استقلالیها حمایتت میکنن
  • آبی دل ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    درود بر سردار آجرلو
  • ناشناس ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    ارزوی موفقیت برای استقلال محبوب با تمام وجود وارزوی کوری چشم لنگیهای هوچی گر
  • امیر بختیاری ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سردار بهترین فرد برا استقلال عزیزمونه حرفاشم کلا حق میزنه بعضیا مثلا استقلالی پول دوران بازی استقلال میخورن ولی الان دارن هی ضربه میزنن به استقلال ':شما چند نفر خانوم هستین لیاقت استقلال ندارین :طرفدارای لنگ پولیس هم نظر ندن برن تیمشون جمع کنن
  • سیدرضا ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سردار دلهای آبی حکایت فرهادو تاجیا همون جریان شمس و مولاناست . هرکسی بیفته بین ما فقط خودشو خراب کرده . کارنامه ی درخشان سردار در پاس مشخص هست ، در تراکتور و استیل آذین مدیر عامل رسمی هدایتی و زنوزی بودن ، سردارم وقتی فهمید عطای کارو به لقاش سپرد . شما چرا ناراحتین . تکمله : اون چیزی که منظور مهدی هکتور هست (( قمپوز در کردن ))هست وقتی معنی چیزیو بلد نیستی استفاده نکن ((قمپز بگین)))))!!!! از پیجهای قرمز یاد گرفتی!!! اصلا معنی قمپوز یا بطور صحیح قپوز میدونی چی هست ؟!! ((قمپز بگین)) تو دانشگاه مدرسه یا محل کار استفاده نکن که حسابی سوژت میکنن
  • حسن ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    سردارکمتردروغ بگو ۲۰۰میلیارد پیشنهاد داد وشما قبول نکردی جماعت کیسه خوب سرکارگذاشتی اخرفصل هم زمین وزمان بافرنازبهم بزن که ماقهرمان نشدیم مقصروزارت ورزش بوده
  • حمیدعلوی ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    افرین سردار آبی من سالهاست طرفدار پرسپولیس هستم ولی توبه کردم و آبی دل شدم
    • ارشیا پرسپولیسی ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      از نام کاربریش سو استفاده نکن اون تاجی بوده وگرنه کسی که تیمش ول کنه بره تیم دیگه طرفدار نیست شارلاتان الانم من پرسپولیسی ام و حاضر نیستم تیمم تغیر بدم برو ارتش مجازی پی کارت
    • ارشیا پرسپولیسی ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      از نام کاربریش سو استفاده نکن اون تاجی بوده وگرنه کسی که تیمش ول کنه بره تیم دیگه طرفدار نیست شارلاتان الانم من پرسپولیسی ام و حاضر نیستم تیمم تغیر بدم برو ارتش مجازی پی کارت
  • کامران زارعی ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    درود ب همه استقلالی های عزیز ام درود فراوان :ب شما آقای آجرلو عریز ام،از موقعی که،سردار اومدن،میتونم بگم همه جزئیات،به نحو احسن رو به جلو در حرکته، واقعا امکان نداشت:آقای آجرلو چند ماه ،زودتر می آمدن، به عنوان یک هوادار ۴آتیشه، از شما تشکر میکنم و امیدوارم،همه پیشکسوتان همه طرفداران:از آقای آجرلو و شاه فرهاد عزیزام،حمایت کنید،که صدرصد حمایت نامبرده ها،این عزیزان رو دلگرم تر، میکنه.عاشقتم استقلال ایران
  • محمد ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    سردار دلها
  • جناب خان ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    تمام حرفاي ایشان بلوف است. شما اولا یک ساختمان برای باشگاه بساز نمیخواد دویست عدد آپارتمان بسازی درثانی اگر کسی است که میتواند دویست میلیارد تومان برای بر کناری مجیدی بدهد پس شک نکن با یک چهارم این پول میتواند جنابعالی را کله کند. اصلا ببین عمرت کفا میکند اینهمه کار انجام بدهی آخر فصل‌ خودت همراه با مجیدی رفتنی هستید.
  • امیدم ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    فوتبال به چه قیمتی کمی تفکر ارزش داره بنظرتون طرف ورزشش میکنه پولشو میگیره من و شما با هم بحث کنیم همش کلک پوله طارمی ببینید اگه یادتون باشه یه کلیپ در اومد فردوسی پور فکر کنم ۵۰۰ ملیون خرج کرده بود بره قائدی ببین از قبل گفته من میخوام برم جوری شده برداشتن بردنش کشور عربی براش تیم پیدا کنن همش کلک پوله تفریحتون عوض کنید
  • یدالله فوق ایدیهم. واذا بطشتم بطشتم جبارین ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    همه لنگی ها ازنتایج فوق العاده وخیره کننده استقلال دارن مثل کوره میسوزن ،پرسپولیس بااونهمه حرف وحدیث توی جام باشگاهای آسیا معلوم شد عیاری برای مقابله باتیمهای آسیا نداره اگه قبلاًهم جیک جیکی میکرد،بندتمبونشو به وزیروقت ورزش و تاج که اونور آبه گره زده بود،ددداششش زهی خیال باطل که بتونین با گربه رقصونی مثل زمان استراماچونی اوضاع استقلالو بهم بریزین.
  • علی ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    ایکاش اول عمل میکردیم بعد حرف، حرف قشنگ زدن خیلی ها بلد هستند. گذر زمان ، گذر زمان همه چیز رو .....
  • سام فتاحی ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    آخه من نمیدونم تیمی که آخرین جامش مال۴سال پیش آخرین قهرمانی لیگش مال۹سال پیش میادحرف ازستاره وافتخاربزنه؟آخه شمابیاین حرف ازافتخاربزنین؟شمافقط بلدین افتخارات بقیروببرین زیرسوال که اونم سوژه خنده ای بیشترنیستین این چیزایی که میگین مث حرفای بچه های۷سالست اومدین خودتون که مال این صحبتانیستین جام وافتخاربیایم بگیم ما۲تاستاره داریم۲سال پیشم شروع شده این جوک سلطانی فربعدمیگن۵سال الان هفته اول روبروهوادارپنالتی مفت برای استقلال بازی فجرسپاسیم۱پنالتی برای فجرسپاسی نگرفتن گل پرسپولیسوآفسایدگرفتن پنالتیم برای پرسپولیس نگرفتن بعداسنامیان ازعدالت حرف میزنن آره عدالت پولای باباحمیده که بره توجیبای شماحکومتیا
    • سیدرضا ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      شما اول دوغتو بنوش یه کم ریلکس شو . داریم در مورد فوتبال صحبت میکنیم جنگ ایران و عراق که نیست .من نمیدونم تیمی که میادو بخاطرقهرمانیهای متعدد داخلیش ستاره میزنه چطوره بعداز پنجاه سال برای دبل نایب قهرمانی جشن میگیره و نتونسته حتی یکبار قهرمان اسیا بشه . البته شما خوب از اینکارا بلدین وقتی که نه سال دنبال قهرمانی بودین و سجده شکر بجا میاوردین برای موندن تو لیگ برای پنجاه و چهارمین باشگاه دنیا کری میخوندین . جلوی استقلالیا نمیتونین به نداشته هاتون بنازین چون میدونین فقط قمپوز در کردن هست. تکمله: سرآلکس گفت باشگاهی که در لیگهای داخلی مکررا قهرمان میشه ولی حتی یکبار نمیتونه در رقابتهای قاره تکرار کنه اول شدن رو فساد تنها دلیل قهرمانی داخلی اوناست . راستی میگن دلال موزامبیکی فرگوسنو استقلالی کرده . راسته این خبر!!!
  • قیصر ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    آقای محترم مجبور شدی به خانه ارامنه بروی تا همین دیروز یکی از بهترین بازیکنان کیسه ارامنه بود چند سال عضو موثر تیمم ملی بود حتی برای دیدار خدمت رهبری هم رفتن چرا مجبور شدی میخواستی نری که اینجور ناله سر دادی زشته آقای سردار ارامنه هم ایرانی وقابل احترام هستن یا ستارالعیوب
    • سیدرضا ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      منظور سردار دلهای آبی محبتی هست که همیشه ارامنه نسبت به استقلال داشته و دارن جهت بالا رفتن اطلاعات ورزشیت فقط آندو نیست که از نوجوانان استقلال بود . استقلال خونه ی دوم ارامنه عزیز بوده از دیرباز بعداز آرارات . بیشترین تعداد ارامنه در استقلال حضور داشتن . مارکاریان . آواتیان شهبازیان قازاریان اسکندریان کوتانچیان باباجان اختر حق وردیان آقاجانیان ملکیان مهرابیان میناسیان دارتانیان سیمونیان کاراپتیان سرژیک تیموریان و....نتعدادی از ارامنه تبی پوش هستن .
  • محسن ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    ببینیدفوتبال چه برسرمون آورده.بابا حقوبچسبید.این جهالت جهانی رو ول کنید.سیاست جهانیه ماسونی همینه مردم و مشغول کنه از حقیقت هستی دوربشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی