پرسپولیس - نفت آبادان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرسپولیس پس از مدت‌ها امروز درحالی میزبان نفت آبادان بود که تماشاگران خود را روی سکوهای آزادی دید و به برتری رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت. میلاد سرلک در دقیقه ۷۲ تک گل بازی را به ثمر رساند. جدال علیرضا منصوریان با شاگردان گل‌محمدیِ سرخ پوش بر جذابیت این بازی افزوده است.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس

ترکیب صنعت نفت آبادان: احمد گوهری، محمد بختیاری، حکیم نصاری، شروین بزرگ، طالب ریکانی، امید خالدی، امید حامدی‌فر، میثم تهیدست، محمد طیبی، مهدی حنفی و امیرحسین فرهادی.

عکس تیمی صنعت نفت


نیمه اول

دقیقه ۲۱: ارسال بلند از سمت چپ به محوطه جریمه صنعت نفت به ضربه سر وحید امیری ختم شد، اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. البته در این صحنه داور خطای امیری روی مدافع نفت را نیز گرفت.

دقیقه ۲۵: احسان پهلوان با خطای بازیکنان صنعت نفت متوقف شد که پس از این اتفاق قادر به ادامه حضور در زمین نبود و به دلیل مصدومیت با کمال کامیابی‌نیا تعویض شد.

دقیقه ۲۸: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس توسط مدافعان این تیم بازگشت داده شد و در ادامه مهدی حنفی اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او راهی به دروازه نداشت و به اوت رفت.

دقیقه ۲۹: مهدی ترابی که در برخورد با محمد طیبی در محوطه جریمه صنعت نفت متوقف شد، با تشخیص داور مسابقه به هم خوردن تعادلش تمارض تشخیص داده شد و کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۸: احمد گوهری دروازه‌بان صنعت نفت به دلیل اتلاف وقت توسط داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: ارسال مهدی شیری از سمت راست به روی دروازه صنعت نفت با ضربه سر عیسی آل‌کثیر همراه بود که توپ به جایی رفت که احمد گوهری حضور داشت تا دروازه‌بان صنعت نفت کار سختی برای مهار توپ نداشته باشد.

دقیقه ۴۸: وحید امیری از سمت چپ نفوذی به یک سوم دفاعی صنعت نفت داشت و با پاس رو به بیرون داخل محوطه جریمه مهدی ترابی را در موقعیت قرار داد، اما ضربه این بازیکن به آل‌کثیر برخورد کرد تا موقعیت پرسپولیس از دست برود.

دقیقه ۴۹: باز هم آل‌کثیر در موقعیت قرار گرفت که این بار خود در محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما ضربه او مقابل دروازه صنعت نفت جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه ۵۵: بار دیگر ارسال پرسپولیسی‌ها از سمت راست روی دروازه صنعت نفت، به عیسی آل‌کثیر رسید که ضربه ناگهانی او را احمد گوهری دریافت کرد.

دقیقه ۶۳: روی یک ضربه ایستگاهی توپی به محوطه جریمه صنعت نفت ارسال شد که موقعیت خوبی برای گلزنی پرسپولیس بود، اما در نهایت تبدیل به کرنر شد.

دقیقه ۶۷: مهدی عبدی پس از پاسکاری با مهدی ترابی در محوطه جریمه صنعت نفت اقدام به دریبل زدن مدافع این تیم کرد و سپس شوتی روانه دروازه این تیم شد. ضربه عبدی به زیر طاق دروازه احمد گوهری برخورد کرد که صحنه آهسته نشان می‌داد توپ از خط دروازه عبور کرده، اما پس از خروج توپ از دروازه، داور دستور به ادامه بازی داد.

در ویدیوی زیر نیز گل صحیح پرسپولیس که از چشم داور پنهان ماند را ببینید:

دقیقه ۷۲: پاسکاری پرسپولیسی‌ها در یک سوم دفاعی صنعت نفت و در نهایت توپی که به مهدی شیری رسیده بود، با ارسال او روی دروازه همراه شد که پس از دفع ناقص توپ به میلاد سرلک رسید تا این بازیکن با شوتی از زاویه بسته، دروازه احمد گوهری را فرو ریخت.

دقیقه ۸۰: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر محمد بختیاری همراه بود که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

دقیقه ۸۵: طالب ریکانی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۶: فرشاد فرجی با پاس رو به عقب به حامد لک، قصد داشت توپ را در جریان بازی نگه دارد، اما اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس در کنترل توپ باعث شد توپ از زیر پای او به سمت دروازه برود که در لحظه پایانی پس از برخورد به پایین تیر دروازه برگشت داده شد و در ادامه نیز لک زودتر از مهاجم صنعت نفت توپ را از روی خط دور کرد تا این خطر دروازه پرسپولیس را باز نکند.

دقیقه ۲+۹۰: پاسی پشت مدافعان پرسپولیس به موقعیتی خطرناک تبدیل شد که حامد لک با خروج به موئقع خود موفق به دفع توپ شد.

دقیقه ۲+۹۰: مهدی حنفی دیگر بازیکنی بود که با کارت زرد داور جریمه شد.

پرسپولیس با برتری مقابل صنعت نفت ۱۱ امتیازی شد و با صعود به رتبه چهارم جدول و کم کردن فاصله‌اش با دیگر مدعیان، به جمع تیم‌های بالای جدولی صعود کرد.


خلاصه دیدار پرسپولیس و صنعت نفت را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه US ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    اینقدر خیالها راحت و خاطرشون جمعه که جلو چشم داور تو محوطه میزنن رو پای ترابی. یکی واسه من خطای پنالتی رو تعریف کنه.
    • مجهول الهویه IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      تیم داوری ستاره بی چون و چرای زمین!
    • ساوالان IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      این داور همانی هست . که بازی پرسپولیس الومینیوم خطا بر روی نعمتی را نگرفت تا الومینیوم گل مردود را بزند. کلا در این 6 هفته داوری بر علیه پرسپولیس بوده. امروز گل مسلم و پنالتی بروی ترابی را نگرفت. وی ای ار اگه باشد.. الان ما صدرنیشین بودیم.. پسر هدیه بگیر پنالتی.... دادا مجیدی قعر نشین !!!!!!!!!!
    • کیسه حکومتی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      نتیجه اردوی شبانه روزی خادم در اردوی صنعت نفت گل سالم و پتالتی پرسپولیس سوخت علی برکت الله
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      اره تو راست میگی مجهول الهویه الکی توپ ازخط رد شد ندیدن
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      دارم از همین جا هشدار میدم به عزیزی خادم وسجادی سعی نکنیدجلو تیم رو با نامردی بگیرید حداقل 3 اشتباه کلیدی داشت داور
  • ناشناس IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    پنالتی دقیفه ۲۹ روی ترابی سوخت !!!
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    مردونه دیگه داور باید چیکار کنه؟ پنالتی نگیره؟ گل سالم نگیره؟ تلاش واسه گل زدن حریف نکنه؟ این آفساید.... یعنی یک کیسه کش از داوری صحبت کنه من میدونم و اون
  • Amir perspolisi IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    خدایی خدایی دیگه چرا دست از سر پرسپولیس بر نمیدارن؟؟؟ پنالتی واضح روی ترابی، گلی که فقط داور مسابقه ندید، پرسپولیس میبایست سه هیچ برنده میشد نه با یک گل هوادار جون به لب بشه، اگه اون پنالتی گرفته میشد میدونین بازی چقد راحت میشد برا صنعت نفت؟؟؟ از این دفاع فشرده نجات پیدا میکرد
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    داور بازی رو واسه لنگ درآورد.. با شانس و داوری تونستن تیم ضعیف صنعت رو ببرن.. مطمئنم لنگیها این فصلم هیچی نمیشن... دربی از رگ گردن به لنگیها نزدیکتره
  • محرم خرما فروش IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    من نیم ساعت آخرو دیدم خوب بازی کرد پرسپولیس همینکه من مجاب شدم نیم ساعت پای فوتبال داخلی بشینم خودش یعنی پرسپولیس خوب بوده :))) ایراد تیم فک کنم نبود یک بازیسازه که اون مو فرفری تاجیکیه یه کلیپ تو یه کانالی ازش دیدم به استیلش میخورد بازیساز خوبی باشه اگر بتونن نیم فصل بشار رو برگردونن عالی میشه این لک هم الکی الکی داشت تیمو میترکوند گل پرسپولیس هم که قشنگ یک کیلومتر از خط رد شده
  • Amir perspolisi IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    دیگه فقط مونده علنی بگن پرسپولیس حق نداره برنده بشه، بخدا یه جورایی دارن با زبون بی زبونی میگن خسته شدیم از قهرمانی های پیاپی پرسپولیس، اصلا این داور از کجا اومده بود؟؟؟ چرا باید همچین داور بی تجربه ای برا بازی قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ که بشدت زیر فشار قرار داره که جلوشو بگیرن دیگه قهرمان نشه انتخاب کنن؟؟؟ این ینی چی؟؟؟ اون پنالتی که دیگه چیزی نبود بگیم واضح نبود یا گل که دیگه اصن احتیاجی به صحنه آهسته نداشت
    • نیکویی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      خیلی وقته با اقداماتی که انجام دادن گفتن نمی‌خوایم پرسپولیس این فصل جام رو بگیره ، شما چرا الان تعجب کردی! ولی .....یه ولی بزرگ وجود داره اینا با یکی دو تا بابا کارشون راه نمیفته ! مساوی های بزور هفته های اخیرشون رو نمی بینید، داور نبود همین مساوی رو هم نمیگرفتن. کل جامعه فوتبال باید بسیج بشن تا بعد ده سال شاید یه جام بگیرن، اونوقت جام های تیمی رو زیر سوال میبرن که در سالهای اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده !! اونم این آسیا، نه آسیای چهار کشوری با تیمهای عجیبی مثل هاپوئل!
  • نیاران IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    Zendedel خیلی خیلی مفت داشتن پرسپولیس رو از سه امتیاز محروم می‌کردن. اول داور با پنالتی و گل واضحی که نگرفت. دوماً حامد لک که خیلی خیلی ضعیف بازی با پاش. سوم ترابی که دقیقه آخر بازی سی متری دروازه میاد به طرف لایی بزنه و اون موقعیت آفساید رو ب مهاجم حریف داد.اگ تو گل میشد داور با پنالتی نگرفته.گل نگرفته و آفساید گل کار خودش رو به درستی انجام بده
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    کیسه کشا در مورد گل عبدی و پنالتی ترابی نظری ندارند؟
    • استقلال کبیره IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      ضربه عبدی نیم متر بیرون دربازه بود، چجوری میگید گل شده
  • لنگ سوخته IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    igi Buffon لنگی ها میگن داورا میخوان استقلال رو قهرمان کنن امان از هوچیگری ما خودمون هر بازی داریم ضرر میکنیم از داوری بعد مارو قرار قهرمان کنن
  • Amir perspolisi IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    در ضمن چرا دوس دارین وضعیت تیمی که دو امتیاز با صدر جدول فاصله داره بحرانی جلوه بدین؟؟؟ پرسپولیس هیچ بحرانی نداشته، پرسپولیس بازی هاش با تیمای قوی لیگ بوده و خیلیم خوب نتیجه گرفته، الحمدالله یحیی بهترین تصمیم رو گرفته و تیم برگشته به سیستم ۴-۴-۲ و همین باعث شد کلین شیت اول اتفاق بیفته، بازی بعدی هم مقابل نفت مسجد سلیمان ایشالله میبریم و اوضاع خیلی بهتر میشه
  • farid US ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    in davar bayad hjarimeh sangin shavad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی