اتفاق عجیب در دوچرخه سواری، فروش سیم کارت برای پرداخت حقوق!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: نمی دانم چرا افراد در سال های قبل بر روی افزایش تعداد کارمندان که کار غیر قانونی بوده پافشاری داشتند و حتی سیم کارت فروختند تا بتوانند حقوق پرداخت کنند.

رسول هاشم کندی درباره پایان همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری با تعدادی از کارمندانش بیان کرد: من کسی را اخراج نکرده‌ام بلکه قراردادشان به پایان رسیده بود که دیگر تمدید قرارداد انجام نشد. قبلا هم گفته‌ام که تعداد کارمندان فدراسیون بسیار زیاد است و بخش زیادی از بودجه فدراسیون صرف هزینه‌های جاری می‌شود، در حالی که باید این بودجه به بخش فنی منتقل شود. حتی در آخرین مجمع فدراسیون هم به این نکته که تعداد کارمندان فدراسیون بالا است و حقوق زیادی پرداخت می‌شود، اشاره شد. طبق قانون تنها درصدی از بودجه را می‌توانیم  صرف هزینه‌های جاری کنیم و نمی‌دانم چرا برخی افراد در سال‌های گذشته برای انجام یک کار غیر قانونی و ناکارآمد پافشاری داشتند. 

او ادامه داد: برای نمونه بگویم در بخش آموزش دو کارمند مشغول به کار بودند اما از سال ۹۸ هیچ کارتی صادر نشده در حالی که هزینه آن به صورت کامل از متقاضیان دریافت شده بود. همچنین هیچ اطلاعاتی در بخش آموزش موجود نیست. کاری که سه سال است دوستان انجام نداده‌اند را اکنون یک نفر که سرباز است و به فدراسیون امریه شده، انجام می‌دهد و کارت‌ها نیز به زودی صادر می‌شود.

هاشم کندی ادامه داد: اگر این تعداد بالای کارمند در فدراسیون کارآمد بود که وضعیت فدراسیون خیلی بهتر از این بود و و نباید بودجه‌ای که می‌تواند به بخش فنی منتقل شود را به این شکل حیف و میل کرد. من برای همه کسانی که دیگر نمی‌توانند در فدراسیون کار کنند ناراحت هستم اما فکر می‌کنم کسی باید پاسخگو باشد که این افراد را بدون پشتوانه مالی و به صورت تمام وقت در فدراسیون استخدام کرده است.  واقعا نمی‌دانم بر چه اساسی این کار را انجام دادند و الان فدراسیون‌های ایتالیا و ژاپن با توجه به تعداد ورزشکار و مدال آوری که دارند باید در حدود  ۲۰۰ کارمند داشته باشند.  

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند با توجه به کم کردن تعداد کارمندان فدراسیون فشار مالی هم کاهش یابد، تصریح کرد: چیزی فراتر از فشار مالی به فدراسیون وارد می‌شده است و  شرایط به گونه‌ای بوده که حتی سیم‌کارت‌های فدراسیون را فروخته‌اند تا بتوانند حقوق پرسنل را پرداخت کنند. منابع مالی که به فدراسیون تزریق می‌شد را به جای اینکه به بخش حرفه‌ای سرازیر شود، به بخش اداری منتقل می‌شد. حدود دو سال است که پول داوران پرداخت نشده و دلیلش هم این است که پولی نداشته‌اند. چون بخش اعظم بودجه صرفه پرداخت حقوق به کارمندان می‌شده است. الان هم کارهای فدراسیون روی زمین نمانده و حتی بهتر هم در حال انجام است. از طرفی هر فردی که مسئولیت یک فدراسیون را بر عهده می‌گیرد، این حق را دارد تا افراد معتمد خودش را بیاورد. اکنون هم سیستم اداری فدراسیون یکپارچه شده و کارها در حال انجام است و اکثر نفراتی که مشغول به کار هستند به صورت پاره وقت کار می‌کنند.  

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی