عماد میرجوان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نفت آبادان، این هفته با یک تیم نفتی و خوزستانی دیگر (نفت مسجد سلیمان) روبه رو می شود.

عماد میرجوان گل زن اول نفت مسجد سلیمان در این فصل که در دو مسابقه اخیر بازوبند کاپیتانی تیم خود را هم بر دست بسته، در مورد دیدار با سرخ پوشان خبرورزشی گفت: بازی با پرسپولیس که چهار قهرمانی پیاپی در لیگ فوتبال ایران دارد، در هر شرایطی سخت است. حتی اگر اوایل فصل کمی مشکل داشته باشد، باز می تواند خودش را به عنوان یک مدعی قدرتمند مطرح کند. تیم ما نیز تا همین هفته قبل با دشواری هایی به خصوص در زمینه مالی مواجه بود که با تلاش مدیریت باشگاه، برخی مسئولان استان و شهر مسجد سلیمان و آقای کمالوند تا حد زیادی مشکل حل شد و حالا بچه های نفت با روحیه بهتر، منتظر دیدار با پرسپولیس هستند.

میرجوان در مورد یحیی گل محمدی و شناخت خودش از سرمربی قرمزها گفت: آقای گل محمدی بدون تردید از جمله برترین مربیان فوتبال ایران هستند و بازی تهاجمی را دوست دارند. زمانی که ایشان سرمربی تیم اکسین البرز بود، من در آن تیم بازی می کردم و حیف که مشکل هایی پیش آمد و آقای گل محمدی در اواسط فصل جدا شدند و من و برخی از بازیکنان دیگر هم به تیم های دیگر رفتیم. اما چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم.

مهاجم شمالی تیم جنوبی حرف هایش را با این چند جمله به پایان رساند: اگرچه مسابقه های لیگ به صورت فشرده برگزار می شود و فرصت کمی برای ریکاوری و آماده شدن تیم های حاضر در لیگ به خصوص تیم های با امکانات کمتر وجود دارد، اما بازیکنان ما تمرین های خوب و مناسبی زیر نظر آقای کمالوند و همکاران ایشان انجام داده اند و روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کرده اند. اگر برنامه های تمرین شده را به درستی در میدان اجرا کنیم و قدر موقعیت های گل خودمان را بدانیم، با دست پُر از میدان خارج می شویم و طرفداران تیم نفت مسجد سلیمان را خوشحال خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی