نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
داور پنالتی استقلال را نگرفت/ تساوی قبل از دربی خوب نبود/ ۸ امتیاز سوخته کار دست استقلال می‌دهد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی اسبق استقلال گفت: متاسفانه مهاجمان و بازیکنان استقلال به راحتی موقعیت‌های گل را از دست می‌دهند اما تعداد این تساوی‌ها می‌تواند استقلال را هر هفته از صدر جدول دورتر کند.

چهارمین تساوی متوالی استقلال در هفته هفتم لیگ برتر در شرایطی رقم خورد که این تیم در مسابقه بعدی باید به مصاف پرسپولیس برود. ایمان عالمی بازیکن و مربی اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال حرف زد.

مصاف استقلال در آبادان را چطور ارزیابی کردید؟

استقلال به احتمال زیاد در این دیدار با تمام نفراتی که می‌خواست در دربی با آنها به میدان برود وارد زمین شد و شروعش هم خوب بود اما تیم صنعت نفت خیلی زود به یک گل زیبا دست پیدا کرد.

روی گل صنعت‌ نفت مدافعان مقصر بودند یا دروازه بان استقلال؟

اول باید بگویم گل نفت روی ارسال بسیار زیبایی به ثمر رسید و با این که مدافعان به خوبی جای گرفته بودند اما ضربه زننده به شکل دقیقی ضربه اش را وارد دروازه رضایی کرد. البته رضایی هم شاید اگر یک قدم عقب تر بود می‌توانست با دست مخالف توپ را مهار کند اما با توجه به کم تجربگی و جوانی‌اش نمی‌توان خیلی به او ایراد گرفت.

پس از گل، استقلال بهتر بازی کرد؟

بله بعد از گل نفت، استقلال سوار بر بازی شد و حملات زیادی کرد. کرنرهای متوالی استقلال منجر به عقب نشینی نفت شد و در نهایت گل تساوی را به ثمر رسید.

جابجایی یامگا و حسین زاده روی گل استقلال چقدر اثرگذار بود؟

این دو بازیکن به عنوان وینگرهای چپ و راست در اواخر نیمه دوم اول جابجا شدند و شرایط بازی تا حدی به سود استقلال شد. در نیمه دوم استقلال خیلی بهتر بازی می‌کرد اما هر چه به سمت پایان بازی رفتیم نفتی‌ها بهتر ظاهر شدند و توانستند ضمن دفاع از دروازه شان استقلال را هم تهدید کنند.

مشکل استقلال کجا بود؟

متاسفانه استقلال بیش از ۱۰ موقعیت را از دست داد که کوین یامگا که انصافاً فوتبالیست موثری در ترکیب استقلال است به تنهایی بیش از سه موقعیت خوب را از دست داد.

ژستد تاحدی ضعیف بازی نمی‌کند؟ آیا او را جایگزین خوبی برای قائدی می‌دانید؟

به هر حال این بازیکن بر اساس رزومه ای که داشته انتخاب شده و شاید هنوز در استقلال جا نیفتاده است. به یاد داریم ریوالدو هم وقتی از در بارسلونا سوپراستار بود بعد از انتقال به آث میلان مدتها ضعیف ظاهر می‌شد. خیلی از بازیکنان در جهان بعد از یک جابجایی دچار افت می‌شوند.

تعویض‌ها را چطور دیدید؟

در کل تغییرات پایانی و جابجایی‌های بازیکنان استقلال خیلی اثر گذار نبود و متاسفانه چهارمین تساوی استقلال رقم رخورد. این ۸ امتیازی که از دست رفت می‌تواند برای استقلال فوق‌العاده خطرناک باشد. به ویژه که بازی بعدی هم با پرسپولیس است.

نظرتان درباره داوری و صحنه پنالتی چیست؟

جایی که بازیکنان استقلال معتقد بودند توپ به دست مدافع نفت برخورد کرده را به درستی ندیدم ولی مسیر توپ کاملا تغییر کرد. اما روی تکلی که بازیکن صنعت نفت روی پای یامگا بست معتقدم باید پنالتی گرفته می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    هوچیگری قبل از دربی.میخواد داور را به طرف خودشون بکشن. هر بازی یه سهمیه پنالتی داشتید اون موقع همه چیز خوب بود
  • کامران IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    دربی اخرین فرصته مجیدیه تساوی یا باخت=اخراجججج. این خاستیه هواداراست .ما مربیه بهونه گیر نمیخایم.استقلال باید تو هر بازی چار پنج تا بزنه که دیگه نیازی به پنالتی گرفتنه داور نداشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی