نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
 دربی با یک گل به سود پرسپولیس است/ حضور این بازیکن برای پرسپولیس وزنه است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حمید درخشان پیشکسوت اسبق تیم پرسپولیس تجربه زیادی در دربی چه در دوران بازی و چه مربیگری در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

حمید درخشان بعد از برتری پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان درباره شرایط این تیم در آستانه دربی می‌گوید: پرسپولیس در هفته‌ای که گذشت نوساناتی را پشت سرگذاشته که این شرایط برای تیم‌ها طبیعی است، مخصوصا تیم های بزرگ و از طرفی با مشکلات مالی مواجه هستند و بلاتکلیفی مدیرعامل باشگاه هم وجود دارد. همه‌ی این مسائل مزید بر علت شده که یک مقدار ثبات این تیم ریشه‌دار و بزرگ دچار چالش شود. در نهایت این تغییر و تحولات تاثیر مستقیمی  بر روی کادرفنی و بازیکنان می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد با تمرکز کافی کارشان را دنبال کنند. امیدوارم تکلیف مدیریت و مشکلات مالی این تیم هر چه زودتر حل شود.

وی ادامه داد: خدا را شکر بازی مقابل نفت مسجدسلیمان را هم بردند و این پیروزی می‌تواند از لحاظ روحی، روانی خیلی به تیم کمک کند و از طرف دیگر کمک می‌کند در کورس قهرمانی باقی بمانند. قطعا هفته به هفته نتایج بهتری خواهند داشت و برای قهرمانی ششم به جایگاه شایسته‌شان می‌رسند.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی گفت: یک بر صفر به نفع پرسپولیس! قطعا بازی بین این دو تیم همیشه حساس بوده امیدوارم نتیجه به نفع پرسپولیس باشد. برد مقابل استقلال قطعا می‌تواند یک نقطه عطف برای دستیابی به هدف بزرگ پرسپولیس باشد و انگیزه این تیم را ۶ برابر کند. ما امیدواریم با درایت و توانمندی کادرفنی محترم و هوش بازیکنان در وهله اول یک بازی خوب را به نمایش بگذارند و بعد بتوانند ۳امتیاز بازی را بدست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم حریف و دستیابی به چهار تساوی طی بازی‌هایش اخیر گفت: باید در نظر داشته باشیم بازی دربی با همه‌ی بازی‌ها متفاوت است و اینطور نیست که بگوییم چون استقلال نتیجه تساوی گرفته شانسی ندارد یا برعکس چون پرسپولیس برده شانس دارد.این بازی حساسیت خودش را دارد، بیننده خاص خودش را دارد و کاملا شرایط با تمام بازی ‌های لیگ برتر متفاوت است. همه چیز به شرایط بازیکنان و تمریناتی که طی هفته دنبال شده مرتبط است و امیدوارم قضاوت بازی هم کاملا عادلانه باشد و مشکلی نداشته باشد.

وی با اشاره به بازگشت هواداران به استادیوم گفت: فوتبال بدون تماشاگر معنا و مفهومی ندارد و تمام جذابیت یک بازی را تماشاگران ایجاد می‌کنند. امیدوارم هوادارانی که در استادیوم حاضر می‌شوند مسائل بهداشتی را در این شرایط به بهترین و بالاترین شکل ایمنی رعایت کنند. باید خیلی با برنامه ریزی پذیرای تماشاگران محترم و پرشور دوتیم باشند تا در اولویت اول سلامتی‌شان حفظ شود و بعد شاهد نمایش زیبای دو تیم باشند.

درخشان درباره عملکرد زوج تهاجمی پرسپولیس با حضور عبدی و آل کثیر گفت: نکات فنی دست مربی محترم‌شان است و باید ببینند با توجه به شرایط قبل از بازی کدام گزینه بهتر است و ۴۸ ساعت قبل از بازی تصمیم بگیرند. امیدوارم یک بازی خوب تماشاچی پسند و با کیفیت را شاهد باشیم. همه بازیکنان پرسپولیس و خصوصا مهاجمان این تیم از کیفیت فنی بالایی برخوردار هستند و قادر خواهند بود اتفاق شیرینی را برای هواداران در دربی خلق کنند.

درخشان درباره احتمال عدم حضور سیدجلال حسینی و بازگشت دوباره کمال به ترکیب نیز گفت: سیدجلال بازیکن باتجربه‌ای است و حضورش قطعا یک وزنه روحی و فنی بزرگ برای تیم محسوب می‌شود. اما دو مدافع جوان پرسپولیس نیز طی دیدارهای اخیر عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته‌اند و قطعا با تمرکز بالاتر در دربی قادر خواهند بود شرایط را به سود پرسپولیس کنند. بازگشت کمال هم کمک بزرگی به تیم بوده است. بازیکنی زحمتکش و جنگنده در میانه میدان که بخش بزرگی از بار تیم را به دوش می‌کشد و تاثیرگذار بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی