نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دراگان اسکوچیچ - تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معنای حمایت از تیم ملی، این نیست که قرارداد کی‌روش را با اسکوچیچ مقایسه کنیم و بگوییم او قرار نیست درصدی از پاداش صعود به جام جهانی را دریافت کند.

آرتین زهرابی؛ منتقدان درباره وضعیت تیم ملی و هر شرایطی که تصورش را می‌کنید، حرف‌های خود را زده اند و در این زمینه، موضع منفی فدراسیون فوتبال نیز مشخص است. عزیزی خادم چندین بار به حافظه ضعیف تاریخی بعضی‌ها نیز اشاره کرده و گفته خیلی‌ها یادشان رفته برای صعود به جام جهانی، تیم ملی در چه وضعیتی بود.

خلاصه و خاصه اینکه فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه، توقع حمایت همه جانبه از تیم ملی را دارند؛ اگرچه به نظر می‌رسد این مسئله ای نیست که به طور مداوم نیاز به یادآوری داشته باشد.

معلوم است که همه ایرانی‌ها از تیم ملی حمایت می‌کنند و مردم قدرشناس ایران هم بارها نشان داده اند عاشق تیم ملی و کشور خود هستند. اگر کمی به گذشته برگردیم و به زعم عزیزی خادم، حافظه تاریخی خود را تقویت کنیم لابد به یاد خواهیم آورد در شرایطی که بسیاری تیم ملی را در راه صعود به جام جهانی تنها گذاشتند، این مردم بودند که خالصانه پشت تیم ملی ایستادند و از سرمربی و بازیکنانش قاطعانه حمایت کردند. همین مردم باعث شدند تا تیم ملی ظرف سال‌های گذشته جان تازه ای بگیرد و این منتقدان و رسانه‌ها بودند که حمایت از تیم ملی را به بهانه‌های مختلف به جامعه تعمیم دادند.

آنهایی که دم از حمایت می‌زنند احتمالا می‌دانند معنای حمایت، این نیست که قبل از اتمام کار تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بگوییم آقای اسکوچیچ «فعلا» در تیم ملی خواهد بود! از این جمله بوی حمایت بلند نمی‌شود. معنی درست حمایت از تیم ملی این است که شخصیت سرمربی را حفظ و ادامه راهش را با تیم ملی تسهیل کنیم؛ نه اینکه او را با واژه‌های عجیب، روی زمین و آسمان نگه داریم!

معنای حمایت از تیم ملی، این نیست که قرارداد کی‌روش را با اسکوچیچ مقایسه کنیم و بگوییم او قرار نیست درصدی از پاداش صعود به جام جهانی را دریافت کند. حمایت از تیم ملی یعنی بها دادن و شخصیت قائل شدن برای سرمربی تیم ملی و غفلت نکردن از اشتباهات باورنکردنی او در قبال تصمیم سازی‌های گوناگون...

ایرانی‌ها مثلی پندآموز دارند که به این بحث ما بی ربط نیست؛ یک سوزن به خودت بزن، یک جوالدوز به مردم.

باور کنید جای دوری نمی‌رود...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    اره بااین روند که این مربی آغاز کرده یعنی فروپاشی این تیم ملی وتحقیر ایران وبازیکنای ایرانی
  • ابرام US ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    آنچه بیش از هر چیزی امروز خود نمایی می کند علم کردن جناب ( قندلی) برای رهبری تیم ملی است . امروز زمینه اش را می چینند و خوا هیم دید که با یک نشست و بر خاست و کمیته ( خرد جمعی) و محا صره اقتصادی و محصولات ایرانی و خود کفایی ٬ سر انجام این استاد اعظم است که در قالب منجی از قوطی عیاران و عطاران و خرد ورزان مصلح بیرون می آید و همه هم به نوایی میرسند . زنده باد «قندلی»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی