از کجا معلوم دیاباته راست بگوید؟/ او باید به کلانتری محل می‌رفت/ وقتی ایران نبوده چطور به باشگاه تهمت می‌زند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: اتفاقات خانه دیاباته هیچ ربطی به باشگاه استقلال ندارد و او باید به کلانتری محل شکایت کرد.

با انتشار صحبت‌های شیخ دیاباته و ادعایی که مطرح کرده و گفته کارکنان باشگاه استقلال درب خانه‌اش را شکسته و وسایلش را به بیرون انداخته اند، تعدادی از طرفداران این بازیکنان و هواداران استقلال به مدیریت قبلی باشگاه حمله کردند.

حسین فرزامی در گفتگو با خبر ورزشی، در ارتباط با ادعاهای دیاباته حرف زد.

به نظر شما صحبت‌های دیاباته تا چه اندازه به باشگاه استقلال و مدیریت وقت آن مربوط می‌شود؟

این موضوع ربطی به باشگاه ندارد و به جامعه مربوط می‌شود. دیاباته باید همان روز به کلانتری محل سکونتش می‌رفت و در این باره شکایت تنظیم می‌کرد تا از طریق دادسرا به آن رسیدگی شود. این بحث اصلا ربطی به باشگاه استقلال ندارد.

اما او مدعی شده کارکنان باشگاه این کار را انجام داده‌اند؟

چطور ممکن است وقتی در ایران حضور نداشته تا در خانه باشد، ببیند که کارکنان باشگاه استقلال این کار را انجام داده‌اند؟! باشگاه استقلال تا این اندازه چیپ نیست و بی فکر عمل نمی‌کند که بخواهد درب خانه کسی را بشکند و چمدان‌ها و وسایل او را از آن بیرون بریزد. به هر حال این اتفاق رخ داده و به نظر من هیچ ربطی به باشگاه ندارد.

ادامه این موضوع چه تبعاتی برای استقلال خواهد داشت؟

قطعاً این بحث بازتاب جهانی خواهد داشت و اگر در آینده AFC و FIFA به موضوع ورود کنند قطعاً باشگاه استقلال محکوم می‌شود. ولی باز هم می‌گویم وقتی نزدیکان تیم نسبت به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند عجیب است که چرا دیاباته حالا به یاد چنین موضوعی افتاده است. بنابراین آدم شک می‌کند که شاید او حقیقت را درباره اتفاقی که مدعی است رخ داده بیان نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شپر IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    هوچی گران آبی مدعی شدند کار وزيره،نگو کار دلاله
    • پفک آبی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      انشالله در دادگاه آقایان (وزارتیون سابق و شرکا ) که امورات استقلال رو بعهده داشتند همه چیز مشخص خواهد شد
    • م IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      سعادتمند میگفت به استقلال خدمت کرده و هیچ اقدامی علیه استقلال نکرده وخلیل زاده فایل صوتی تماس سعادتمند با خبرنگار برای افشای اسناد استقلال را رو کرد. روزنامه گل کلی تیتر علیه استقلال زد و مدارک محرمانه استقلال را رو کرد تهش اعتراف کرد منبع اخبارش مددی بوده! مددی در تلویزیون گفت خدا وکیلی از فرشید شکایت نکردم و بلافاصله مشخ شد شکایت کرده و داره دروغ میگه و .... هرکی هنوز روی حرفهای نوچه های بابامسعود حساب باز کنه مشخصه مغزش مشکل داره
    • هموطن IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      دیاباته کاملا درست میگه. این رفتار از طرف مدیران گماشته و نوچه های بابامسعود نه فقط با دیاباته بلکه با خیلی از بازیکنا و حتی استراموچونی انجام شد و هدف فراری دادن مهره های به دردبخور استقلال بود. از جمله تیام و جباروف. بعد یه عده میگن وزیر مگه گل میزنه!!!
  • ایزد پناه US ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    شیخ دروغ نمیگوید شما دروغ میگویید.مگر گادوین منشا همین گلایه را در زمان مسئولیت خطیر نداشت؟شما سابقه دار هستید نه شیخ گذشته از این برای دفاع از خود میکویید شیخ چون ایران نبوده پس نمیداند چه کسی درب خانه اش را شکسته از دیگر سو میگویید باید میرفته کلانتری محل!!! شما دروغگو هستید
  • فرش فروشی برادران پیروانی (غیر از برادر کوچیکه) IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    ما هوادارا انقدر از شما به اصطلاح پیشکسوت های تشنه پست و مقام‌که واسه یه صندلی تو باشگاه دست به هر کاری میزنید انقدر دروغ شنیدیم که چشم‌ بسته مطمعنیم حق با دیاباته هست و شما دروغ میگید، کلا شماها راست هم بگید کسی باور نمیکنه چون سابقتون خراب تر از این حرفاست داداش
  • کامی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    دیاباته کاملا راست میگه .اون مدیرایه نامرده استقلال باهاش این کارو کردن.بهترین مهاجمه استقلالو فراری دادن
  • آنالیزور DE ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    گماشته های سلطانیفر همه کاری برای عقده گشایی تیم کبود آسیا انجام میدن
  • کیسه سوز IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    البته این کار باشگاه کیسه مسبوق به سابقه هست... قبول ندارید از گادوین منشا بپرسید
  • SAM CA ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    اگه به صحبتهای گذشته دیاباته و مدیران قبلی استناد کنیم ، کاملا مشخصه کی دروغ میگه!!
  • جواد IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    دقیقا منشأ حی و حاضر اینا کاراشونو میکنن بی فرهنگ های مفلص بعد میندازن کردن اینو اون ابرو ایران ایرانی رفته و داره میره
    • پرویز IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      مجید جان اون ((مفلسه)).بعدشم اون کلمه اینجا کاربرد نداره سعی کن از بقیه کلماتی که بلدی(خصوصا اونایی که معنی و املا شون رو میدونی) استفاده کنی مرسی جواد جان.ببخشید مجید جان!
  • الدوچرخه چی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    کیسه کشا باید خدا رو شکر کنند که در بین پرسپولیسیها نسناسانی مثل خطیر و حاج فتل نیست که در چنین مواقعی بخان از اب گل الود ماهی بگیرن!اگه یک درصد این اتفاق برای یه بازیکن خارجی پرسپولیس می افتاد از بین کیسه کشا چندصد نفر بودن که لاپورت این اتفاق رو به ای اف سی و فیفا بدن و اینطوری بخان سوزشی که چندین دهه ست پرسپولیس به همه جاشون گذاشته رو تسکین بدن.البته کیسه کشا زیاد هم خوشحال نباشن !چون درسته دربین سرورشون چنین خناسانی نیست.اما همینهایی که در جریان شکایت النصر از پرسپولیس برای سعودی ها دم تکان میدادند و بعد هم رسوا شدن که کیا بودن ممکنه چون در کیسه سمتی ندارن برای زیراب زنی هم مسلکهای خودشون هم که شده پته ی مدیریت کیسه رو نزد ای اف سی و فیفا روی اب بریزن!از کیسه جماعت هر عمل نانجیبانه ای بر میاد.از ما گفتن و از کیسه کشا نشنیدن!!!بعدا نگید به ما نگفتید و ابروی نداشته مون برباد رفت.خخخ خخخ
  • تاج کبیر IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    خوب بره شکایت کنه ما استقلالی ها هیچ ترسی نداریم اونم وقتی کاری نکردیم
  • م IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    مسئول اجاره خانه برای خارجیها باشگاه استقلال بوده و خود بازیکن شخصا قرارداد نبسته! دم بازی الهلال رشید مظاهری به پرواز نمیرسه بعد تو برنامه زنده مشخص میشه آقای مددی آدرس منزل رشید و زمان پرواز را دادن به شرخر تا برن بگیرنش!
  • كيسه دوز IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    اين بساط رو قبلا سر منشا هم دراوردن. كيسه به حجازي هم رحم نكرد اينكه خارجيه!!!
  • هموطن IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    شما نه تاجی هستی و نه کبیر! شما یک لنگی حقیر هستی که حتی هویت خودتو هم قبول نداری!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی