نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تمجید سرمربی تیم ملی از هندبال ایران/ فرناندز: برای رسیدن به فینال می‌جنگیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: برای رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا می‌جنگیم.

مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی برابر کویت و قطعی شدن کسب جواز حضور در مسابقات جهانی و حضور در بین ۴ تیم برتر بیستمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا اظهار کرد: واقعا مسابقه امروز سخت و مانند یک فینال بود.

وی افزود: به تیم کویت تبریک می‌گویم که تا ثانیه‌های آخر جنگید تا جایی که نتیجه‌ بازی در ثانیه‌های آخر مشخص شد. ما در نهایت با اختلاف یک شوت و یک گل بردیم و همین شوت بود که سرنوشت بازی را مشخص کرد.

فرناندز ادامه داد: بازی بعدی ما در مقابل بحرین است. هدف اول ما جهانی شدن بود ولی ما اینجا هستیم تا برای رسیدن به فینال بجنگیم و کار ما امروز تمام نشده ‌است.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: به نظر من این مسابقات نمونه‌ای از رقابت‌های جام‌جهانی بود و آسیا نشان داد که لیاقت داشتن ۵ سهمیه را دارد. ما نیز در جام‌جهانی نشان خواهیم داد که یک تیم صرفا آسیایی نیستیم بلکه یک تیم در سطح جهانی هستیم.

تیم ملی ایران با پیروزی ۲۷ بر ۲۶ برابر کویت علاوه بر کسب جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان به جمع چهار تیم برتر بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز راه یافت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی