اولین واکنش درویش به استعفای گل‌محمدی/ پرسپولیسی‌ها فردا پول می‌گیرند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس گفت: حق با گل‌محمدی است و بنده در جریانم که کادر فنی و بازیکنان چه شرایط سختی را تحمل کردند.

رضا درویش با اعلام مخالفت با استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: گل‌محمدی از بهترین مربیان فوتبال ایران بوده و هست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است. بنده مخالف استعفا و جدایی ایشان از پرسپولیس هستم و ان‌شالله به کارشان ادامه خواهند داد.

وی گفت: حق با آقای گل‌محمدی است و از وجود مشکلات گله‌مند است و بنده در جریانم که کادر فنی و بازیکنان چه شرایط سختی را تحمل کردند. هر چه در توان داشته باشم به کار می‌گیرم که از مشکلات آنها کم کنم تا تیم شرایط مطلوب‌تری داشته باشد.

درویش گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس با مشکلات زیادی روبرو است و حل آنها زمان‌بر است، در این مدت کوتاه تمام تلاش خود را انجام دادم و با گذشت زمان و فرصت دادن، شرایط بهتر خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه فردا بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت می‌شود، گفت: بخش دیگری از مطالبات نیز طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد. هدف مجموعه باشگاه ایجاد آرامش تیم و هواداران عزیز و موفقیت تیم است و با کارسازی‌های صورت گرفته مشکلات عدیده پیش روی باشگاه، مرتفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فصل را با گل‌محمدی ادامه می‌دهیم، با تشکر از اعضای کادر فنی، بازیکنان و هواداران اظهار کرد: انشاءالله با حمایت و پشتیبانی هواداران و همراهی تمام ارکان باشگاه شرایط مطلوبی ایجاد خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    آقای رضا خرویش اونی که طرفداران پرسپولیس کبیر رو فرض کردی خودتی فردا توی تجمع با خشم کلی پرسپولسی طرفی
  • ۶ IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    لعنت خدا بر آدم دروغگو
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    بهترین خبر برای هواداران پرسپولیس استعفای درویش با کارنامه ضعیف و هیت مدیره بی بخار غیر اقتصادی هست
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    فرررررررررررررردااا کی می رسه فردا اینا با فردا ما فرق میکنه! 😡😡😡
  • کیسه حکومتی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    پول بخور سرت فقط استفعای بده از پرسپولیس برو
  • ابرام US ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    آنچه فعلا اهمیت دارد اینست که کملین قوم اعم از وزارت و فدراسیون فوتبال و از ما بهتران تصمیم گر فته اند برای ایجاد آرامش و جلوگیری از بر هم خوردن تعادل بهر تر تیب که امکان پذیر هست جلوی قهرمانی پر سپولیس گر فته شود حا لا اگر استقلال قهرمان شد که چه بهتر و آنها برای راضی کردن گروه اصلی معترضین به قهرمانی ها ی پرسپولیس با قهرمان کردن تیم آنها ٬هم مانع قهرمانی پرسپولیس شده اند و هم طرف معترض را سا کت کرده اند . البته هدف در مر حله اول قهرمان نشدن پر سپولیس است . اینکه ما فکر کنیم شخص وزیر ورزش آنقدر پپو است که اینگونه انتخا بات او برای پرسپولیس اعم از مدیر عا مل و اعضا ء هییت مدیره دارای حرف و حدیث است و او خبر ندارد کا ملا از سر بی اطلاعی و سا دگی است . چگونه است که یک کودک طرفدار پرسپولیس شعور و درک وتشخیص نا کا ر آمدی امثال درویش و ذوالفقار نسب و تقی و نقی را می فهمد اما وزیر باصطلاح ورزشی ما نمی فهمد! وزیر با علم و دانش و کج فهمی و خود را به نفهمی زدن قصد دارد تیشه به ریشه تیم پرسپولیس بزند و رفتار او در این زمینه مغرضانه و در بعد ورزشی از روی غرض و مرض ا ست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی