نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
تلاش دو بازیکن پرسپولیس برای فسخ یک‌طرفه/ چالش جدید پیش پای درویش و گل‌محمدی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن باشگاه پرسپولیس پیشنهاداتی از تیم‌های حاشیه خلیج فارس دارند و ممکن است با اوج گرفتن مشکلات مالی پرسپولیس، این تیم را ترک کنند.

رضا درویش پس از نشستن روی صندلی مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نه تنها با بدهی‌های گذشته این تیم در مقابل طلبکارانی همچون کریستین اوساگونا و آنتونی استوکس روبرو شد بلکه انتظار اعضای فصل جاری تیم در پرداخت مطالبات هم بیشتر شد.

بازیکنان و مربیان پرسپولیس که از ابتدای فصل چندان انتقادی به مسائل مالی خود نداشتند و در روزها پایانی فعالیت مجید صدری در قامت سرپرست باشگاه از او حمایت می‌کردند با روی کار آمدن درویش نشان دادند قرار نیست با همه مماشات کنند.

پیکان تند و تیز انتقادات سرخپوشان به اعتصاب تمرینات این تیم و بلافاصله استعفای یحیی گل محمدی قرار گرفت تا درویش در نخستین هفته‌های کاری خود با چالش بسیار جدی روبرو شود.

بازیکنان پرسپولیس که تاکنون بین ۲۵ الی ۲۸ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند انتظار مبلغی بسیار بیشتر دارند تا در نقل و انتقالات زمستانی پول قابل توجهی را دریافت کنند اما همچنان خبری از این واریزی به حساب‌هایشان نیست.

شاگردان یحیی گل محمدی که از زمان روی کار آمدن درویش حدود ۸ الی ۱۰ درصد پول گرفته‌اند همچنان بدون حضور سرمربی تمرین می‌کنند اما منتظر هستند تا درویش بتواند وعده خود به یحیی را بابت پرداخت مطالبات برآورده کند.

در این بین دو بازیکن تأثیر گذار پرسپولیس با توجه به دریافت پیشنهادات قابل توجه از لیگ‌های حاشیه خلیج فارس و عدم دریافت مطالبات خود از سرخپوشان دنبال راهکار برای فسخ یکطرفه قرارداد هستند. این دو بازیکن در حالی رایزنی برای جدایی از پرسپولیس را پیگیر هستند که نمی‌خواهند با موج انتقادات هواداران تیم روبرو شوند.

پایان اردوی تیم ملی فوتبال ایران و بازگشت یحیی گل محمدی به تمرینات این تیم می‌تواند ابهامات در خصوص ادامه حضور هر دو بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس را نیز به پایان برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشاد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    نه نزن این حرفو ایناتعصب دارندخونشونا براپرسپولیس میفروشند سفیدامضامیکنند مثل احمدنور کنعانی شجاع
    • احمد IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      نه مثل اسطوره شما که وسط فصل تیمو ول میکنه میره اونم نه یه بار.از چی میسوزین شما
  • یه ایرانی IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    بسلامت ما از این موارد زیاد داشتیم ولی خوب به جایی نمی‌رسن، حالا اگه میتونن تو این شرایط برن نمیشه مانعشون شد بهرحال زندگی خرج داره، این ما هواداران هستیم که با این تیم تو هر شرایطی می‌مونیم، همین هوادارایی که از کارشون زدن و حتی از شهرستان اومدن که حرفشون و بگوش مسئولین برسونن ...
    • محمد IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
      راست میگی داداش من استقلالیم اما اینو میدونم سینه سوخته این تیمها فقط هوادارها هستن تو هر شرایطی پای عشقشون هستن
  • عشقپولیس IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    این دو بازیکن کی هستند؟ لیاقت پرسپولیس و موندن را ندارند🙄 حتی نیمکت پرسپولیس هم لیاقت و ارزش می خواد که بعضی‌ها ندارند 🙄
  • علی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    فقط با رفتن این دو نفر بقیه می تونن به مطالبات شان برسند.
  • سیاوش IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    اونایی که بعد از ۱۰ سال تازه تو نیم فصل با دو امتیاز اهدایی اول شدند بهتره در مورد تیم بیچاره خودشون نظر بدن
    • سیاوش،جون IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
      اون دو امتیازم نباشه نیم فصل ما صدر بودیم قبل بابامسود وضع تون بدتر از ما بود نمک نریز
  • علی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    کیسه کشها که الان بابا و مامان دارن اونم واقعی نه مثل ما که بهمون اتهام میزدن که بابا مسعود برامون گل میزنه و اروپایی بازی میکنه!!!! چه تو لیگ ایران چه آسیا حرفی برای گفتن داریم ولی کیسه ۱۰ ساله بکش زیرش داره بازی میکنه و به لطف داوران آبی باز هم قهرمان نشدین پنالتقلال خخخخخ
  • وحید IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    پرسپولیس همیشه قهرمان
  • علی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    دیوانه هست کسی که ایران بمونه. همین هایی که خودشون پرسپولیسی دوآتیشه نشون میدن، اگه دستشون برسه یک ثانیه هم نمیمونند. هرکس باید فکر آینده خودش باشه...
  • مهدی پرسپولیسی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    می دونی شخصیت قهرمانی یعنی چه. یعنی پرسپولیس تو اوج بحران از کیسه که تو اوج آمادگیه فقط یه امتیاز کمتر داره.خخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی