نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش تند باشگاه پرسپولیس به رای کمیته استیناف/ طرح‌ریزی توطئه با کدام مستند رد شد؟/ ۵ قهرمانی پیاپی فشار زیادی را وارد کرده است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران در تایید رای کمیته انضباطی مبنی بر اعطای امتیاز به چند باشگاه که منجر به ایجاد تغییر در شرایط جدول مسابقات شد واکنش نشان داد و آن را قابل پیش‌بینی توصیف کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ آن گونه که پیش از این نیز به استناد مقررات موجود اعلام کردیم برخلاف آن چه در این مدت سعی در القای آن به افکار عمومی فوتبال و رسانه‌ها وجود داشت، ماجرای پرونده بازیکن گابنی با توجه به تاثیر آن بر دیگر تیم‌ها، موضوعی نبود که پرسپولیس و دیگر باشگاه‌ها اجازه ورود و بحث به آن را نداشته باشند و اکنون نیز چنین است.

رای تایید شد و با فضایی که بر فوتبال ایران حاکم است، انتظاری غیر از این نمی‌رفت. انتظار نداشتیم به مباحث قانونی که بعضی کارشناسان هم مطرح کردند نیز توجه خاصی شود. پرسپولیس ۵ دوره پیاپی قهرمان لیگ‌برتر شده است و این مسئله فشارهای زیادی را به بخش‌های بسیاری از فوتبال و خارج از فوتبال وارد می‌سازد. احساسات هواداران پرسپولیس از مشاهده آن‌چه می‌بینند و تناقض‌های بسیار در آن به ویژه با تصمیم‌های متفاوت در موارد مشابه، قابل درک است. به باشگاهی اجازه استفاده از بازیکنی داده و اسنادش تایید می‌شود اما در ادامه ناگهان بازی‌های خاص که به پایان می‌رسد ورق برمی‌گردد و هیچ کس، نه آن چه اتفاق افتاده است و نه خسارت وارده به باشگاه‌هایی که بی هیچ تقصیری تنبیه و متضرر شده‌اند را گردن نمی‌گیرد. باشگاه‌های متعددی از این ماجرا متضرر شده‌اند و پرسپولیس در میان آن‌ها قرار دارد. در این میان، قیاس بچه‌گانه‌ای است بین احکامی که به دلیل تمرّد و فرار تیم‌ها از حضور در زمین مسابقه صادر می‌شود و در تمام دنیا یکسان است، با آن چه که در پرونده باشگاه گل‌گهر شاهدش بوده‌ایم و با کلی تحلیل و تفسیر به این نقطه رسید.

در این میان برای این باشگاه و هواداران فوتبال سوالاتی وجود دارد که به آن‌ها پاسخ قانع کننده‌ای داده نمی‌شود. مثلا این که اگر این حکم عین عدالت و قانون است، پس چرا در ادوار گذشته لیگ باشگاه‌هایی که به رغم محرومیت بین‌المللی قطعی، از بازیکن غیر مجاز استفاده نمودند مستوجب چنین حکمی نشدند! همگان هم در جریان این موضوع هستند ولی به یکباره همه چیز تغییر کرده است. همین موارد است که هر ناظر بی‌طرفی را به نتایج روشنی می‌رساند و حالا دو باشگاهی که قبل از این‌ها به دلیل عدم حضور در زمین، قانونی بازنده شدند یا امتیاز از دست داده بودند، این گونه برنده می‌شوند و امتیاز می‌گیرند و جدول رقابت‌ها و کورس قهرمانی آن‌ها دستخوش اتفاقاتی می‌شود که در زمین فوتبال رقم نخورد.

سوال دیگر این است که باشگاه پرسپولیس که در این ماجرا نقشی نداشت چرا باید متضرر شود؟ مسئول جبران خسارتی که شاید قابل محاسبه نباشد کیست؟ مسئله بین باشگاه‌های دیگر بود پس چرا ما باید تاوان بدهیم؟ به خاطر این که پنج دوره پیاپی قهرمان شدیم و با تمام مصائبی که برای ما رقم می‌خورد ناپرهیزانه به دنبال قهرمانی دیگری هستیم؟

حرف و سخن بسیار است ولی هواداران حتما به خوبی درک می‌کنند که دست پرسپولیس زیر ساطور است. خود را بیش از این خسته نکنیم شاید بهتر باشد. پس روی سخن را به سمت هواداران می‌چرخانیم. شما هواداران خوب می‌دانید چه اتفاقاتی جریان دارد. حالا باید تصمیم بگیرید با چه انرژی و توانی از تیم محبوب‌تان و بازیکنان و مربیان آن پشتیبانی کنید و به آن‌ها برای پیروزی در این رقابت‌ها انگیزه و انرژی بدهید. بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم خیلی خوب می‌دانند که عده‌ای ناکامی آن‌ها را می‌خواهند، پس باید با قدرت برگردیم حتی اگر از آسمان سنگ ببارد.

مسأله دیگر اینکه نهادهای رسمی و مسئول که این خسارت را به پرسپولیس زدند به چه جایی پاسخ می‌دهند. نهادهای ذیربط که صاحب نقش بودند و اشتباه‌شان این شرایط را ایجاد کرد کجای این احکام مواخذه و مسئول جبران خسارت شدند. تکلیف ایمیل ‌های جعلی که پلیس فتا شناسایی کرد و منشاء آن چه شد؟ طرح ریزی توطئه با کدام مستند رد شد؟ هواداران پرسپولیس منتظر پاسخ این سوالات هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشین دست کج IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    #بابا_مسعود_را_برگردانید
  • مجهول الهویه DE ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    باید همه چی روشن بشه. خسته شدیم از لاپوشانی. خود قلعه نوعی هم همینو گفت که اگه ایمیل ها از درون گلگهر فرستاده شده ما رو محروم کنید و بذارید همه بدونن.
  • حسلن TR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    واقعن جای تاسف است وقتی فدراسیون کارت بازی برای بازیکن صادر می‌کند یعنی اینکه آن به استقلال مسول مربوطه تمام مدارک ومقررات را بازبینی کرده ومجوز صادر کرده آیا دراین مورد باشگاه مقصر است یا فدراسیون خودتان را احمق دیده اید حالا می‌خواهید احمق بودنتان را با رد ادله روشن واضح با مقصر کردن باشگاه گم کنید ولی خودتان هستید..........
  • محسن IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    دو نفر رو می بردند حبس یکی پرید وسط گفت ما سه تا رو کجا می برید؟!!! این مسابقه حداکثر 3 امتیاز داشت که به حق به استقلال دادند و نه بیشتر چرا پرسپولیس میگه متضرر شدیم نمی دونم. اون زمان که بخاطر فشار پول از دست رفته تبلیغات و کینه توزی های بچه گانه سازمان لیگ اجازه بازی به نهرهذهای اصلی استقلال ندادند چرا نیومدید از حق و انصاف حرف بزنید؟
  • جاسم IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    اینطور که معلوم است فشار زیادی به لنگ وارد شده که حتی نظر کارشناسان فوتبال را هم قبول ندارد کجایی بابا مسعود که زیر بغل اینها را بگیری که غش نکنند
    • پرسپولیس ۶ IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      چرا باید روی پرسپولیس فشار بیاد؟؟ ۱۰ ساله با روئیای جام میخوابید و وقتی بیدار میشید میبینید ای دل غافل بازم که جام دست پرسپولیسه! بازیکن گابنی رونالدو نیس که بودنش تو زمین تاثیرگذار باشه ، پس وقتی نتیجه تو خارج از مستطیل سبز رقم میخوره مطمئن باشین در پایان تیمی قهرمان خواهد شد که تو داخل زمین نتیجه گرفته. قول میدم استقلال امسالم نمیتونه قهرمان بشه و حسرتشون ۱۱ ساله خواهد شد
  • جمع دکترومهندسین هیچ ندان لنگ IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    از هر فرصتی برای پایین کشیدن رقیب (استقلال )سواستفاده میکنید تا کی میخاید با دعا وجادو و هوچی گری جام را تصرف ادوانی کنید بیچارهای لنگ بدست!الهلال خوب داغ ابدی روی پیشانیتان حک کرد
  • لونگ الونگ IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    الان دیگه بابامسعود نیست بدجوردارید آتیش میگیرید لنگی ها
  • Roojaa IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بارها این سوال مطرح شده که اگر در این بازی ها ، استقلال،پیکان و سپاهان، در طی مسابقه سه هیچ برنده شده بودن، تیم گل گهر چگونه مجازات میشد؟!! به قول علی دایی، یکی جواب منو بده !!!
    • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      فقط جریمه مالی دوست عزیز
  • صامت IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چه حالی بکنیم که باوجوداین آرای ناعلدلانه قهرمانی ششم رابیاریم
  • فرهاد مجیدی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چرا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کسر 6امتیاز بخاطر بدهی به پدیده رو اجرا نمی کند. مگرتا 13دی فرصت نداده بودن وبعدش کسر امتیاز. لنگ چه قدرت فرا قانونی دارد که در روز روشن مدیر عامل شون میگه ما پول پدیده رو نمیدیم.
  • /// IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    ما هم میخواهیم بدانیم چرا با وجود گذشت زمان مقرر از رای کمیته استیناف در مورد طلب باشگاه پدیده چرا هیچ اتفاق خاصی در این زمینه نمیفتد؟چرا این تیم نه جریمه میشود و نه کسر امتیاز؟بیانیه نویسان پرسپولیس که زودتر از باشگاه متشاکی به رای صادره اعتراض میکند جواب این سوالات را هم بدهد،اینکه خود قوانین در این زمینه مشکل دارد مثل همین داشتن ۴ بازی ملی و یا دادن ضمانت نامه بانکی که شکی نیست اما با توجه به قوانین موجود این بازیکن غیر مجاز محسوب میشد،اگر به کاس هم شکایت شود بعید میدانم رای تغییر کند چون کاس هم قوانین فدراسیون را مدنظر قرار میدهد،جالب است از یک طرف میگویند همه میخواهند این فصل استقلال را قهرمان کنند و از طرفی هم مطمئن هستند که استقلال قهرمان نمیشود و حتما پرسپولیس قهرمان است خب اگر اطمینان دارید پس این داد و فریاد ها به خاطر چیست؟از ترس؟شما که به عقیده خودتان از تیمی ترسی ندارید و حتما قهرمان هستید از ۲ امتیاز چرا می ترسید؟صدری رفت اما انگار بیانیه نویسی در این باشگاه الی الابد خواهد بود.
  • جک تری دی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    هیچ پاسخی دریافت نخواهید کرد چون مملکت ما همه چیزش پشت پرده س نمیشه که تو این شرایط اقتصادی و فشار ووو همیشه پرسپولیس قهرمان بشه باید نیمی دیگه از مردم هم راضی بشن به هر طریقی حتی شده با قربانی کردن عدالت اینجا مصلحت حرف اول را میزند .. نگاه به تمام اتفاقهای از اول فصل بیندازید خیلی واضح است .. از انتخاب سریع هیت مدیره ومدیرعامل گرفته تا جذب بهترین بازیکنها و این طرف جدایی ستاره ها و بلاتکلیفی و قهر و اعتصاب . از اونطرف نامه از وزارت جهت بازی بازیکن خارجی از این طرف موارد پرسپولیس به وزارت ربطی نداره وووووو.........
  • الدوچرخه چی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    فقط موندم اون قاضی عادلی!که دم از عدالت و شجاعت و توپ و تانک و کاتیوشا میزد چطور تونست هر دوچشمش رو بروی حقیقت ببنده!حالا یکی از اون دوچشم که به این کارها عادت داشت!اما اون یکی که جدید بود رو چطوری تونست به این کارها عادت بده چیزه عجیبی بود!!!البته خدا جای حق نشسته و خودش به موقعش همون چشمهای بسته رو جوری باز میکنه که از حدقه بقدرت باریتعالی بیرون خواهند زد.انروز دیر نیست جناب به اصطلاح قاضی.
  • ازچه میترسید ؟ IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    کاری نداریم به اینکه چطوری پرسپولیس ۵ دوره قهرمان شده اما چه ربطی به پرونده جعل بازیکن گابنی داره ؟!! تنها مسئله ای که میشه گفت با جعل قرارداد این بازیکن تشابهی داشته و به پرسپولیس هم ربط پیدا میکنه همان جعل و تقلب در قرارداد طارمی بوده که میشه گفت به این موضوع شاید نزدیک باشه حالا یقه درانی شما از اجرای عدالت برای چیست ؟ دوران جوسازی و شانتاژ و شلوغکاری گذشته جانان و عزیزان همین چند روز پیش هم یه قشقرقی در حضور وزیر ورزش در آزادی راه انداختین تا مثلا باجی بگیرین و گفتین زدیم و میزنیم و .......عکس و بنر گذاشتین و.... بس کنین و بخاطر همین هواداران نوجوان و جوان از خودتان خجالت بکشید و از بهانه هایتان قویتر شوید !!!!
  • علی US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    آنچه مرا نکشد قوی تر خواهد کرد، اگه تمام این تیم ها و مقامات تو 6 سال گذشته فوتبالی رقابت میکردن شاید هت تریک قهرمانی هم نمیگردیم، ولی همین دشمنی های آشکار، انگیزه های مارو بیشتر میکنه.
  • ناشناس۱۱ IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    رعایت قانون برای همه خوب است.جعل بازیکن در تیم پرسپولیس وجود نداشت(طارمی)،مشکل پاتوسی چه بود ،بدهی به پدیده و... نگاه رنگی نداشته باشیم.در فوتبال ما فساد وجود دارد.وقتی دولت و فدراسیون از ما حمایت میکنه خوب است و اگر از دیگری حمایت شود بد است.باشگاهها، دولتها ،فدراسیون نباید وارد بحثهای هواداری و کل کل ها شوند.رعایت قانون تحت هر شرایطی باید اجرا شود.یکی از دلائل پیشرفت نکردن فوتبال کشور و نداشتن جایگاه در مجامع بین المللی همین نگاههای سطحی است.البته گل گهر با بازی دادن بازیکن گابنی در چند بازی میخواست هزینه تخلفش را برای اجرای حکم زیاد کند،اما ظاهرا اشتباه محاسبه کرده بود.
  • اس اس IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    روزهای بدون بابا !
  • بهروز IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    پنج سال بابا مسعود نتایج را برای لنگ سوگولی حکومت در خارج از زمین رقم زد بنحوی که خیلی از هواداران باشعور لنگ هم به این موضوع اذعان می‌کنند حالا فقط بعد از پنج ماه که دیگه بابا مسعود گور به گور شد و به تنظیمات قبل بابا مسعود برگشته دارید هوچی گری میکنید و فکر میکنید با فضا سازی به جایی می‌رسید خوب میدانید که امسال مشخص شد که همه قهرمانی های فصول اخیر با کثافت کاری جعل و ....بدست آمده است پس لطفاً دیگر فقط سکوت کنید همین حالا هم بابا سجادی را دارید همین امسال از پول اشتغال مناطق محروم و پول دارو را بردید پس دیگه جوسازی نکنید
  • شنبه موعودیان IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    شاعران لنگی 😁
  • محمدطاها IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    تموم شد؛خیلی تاثیر گذار بود!باشگاه بیانیه نویس نخود هر آش😂
  • اااا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    تا حدودی رای استیناف صحیح است چون قبل از هر کاری در وهله ی اول این خود باشگاه است که باید بازیکن خارجی خود را از لحاظ قانونی بودن و مدارک لازم بسنجد. ولی گل گهر گفته که این کار را انجام نداده. ولی فدراسیون هم بی تقصیر نیس. چرا نتوانسته غیر قانونی بودن بازیکن گابنی را ثابت کند چرا مدارک را تایید کرده و کارت بازی صادر کرده
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چرا قضیه مشابهه این‌شکایت سال های قبل مثل پاتوسی و کیروش استنلی رای صادر نشد؟!! تیم حکومتی کیسه تخلف می کنه طبق همون آیین نامه فدراسیون بدون ضمانت نامه بانکی یامگا و ژستد بازی نساجی گزارش تخلف سازمان لیگ به کمیته انضباطی فرستاد شد کسی جرات رسیدگی تخلف کیسه نداره یا استفاده غیرمجاز سربازی یزدانی و مرادمند شکایت مس رد نمیشه فدراسیون حمیرا اسدی بی خود کرد مداراک اون بازیکن گاینی تایید کرد یا نسبت به رای مشابهه شکایت قشقایی علیه نود استفاده غیرمجاز بازیکنان نود رای سه بر صفر نکردن کیسه به راحتی با تخلف قانون به راحتی دور میزته کسی جرات ندار به تیم سپاه کیسه چیزی بگه بهش به راحتی هدیه و امتیاز واریز می کنند پاکترین مقام کیسه با قاطعیت سومی مرفاوی ایست
  • علی DE ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    آقای روابط عمومی لنگ معلومه که جنست اصل نبوده پهن بوده احتمالا. اگه عدالت در ادوار گذشته اجرا می‌شد وبخاطر جعل در قضیه طارمی شما رو به یک دسته پایین تر می فرستادند دیگر امروز با این همه وقاحت و پرویی در مسئله ای که به‌ شما ارتباطی نداشت وارد نمی شدید .
  • محمد IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    رئیس گفت ۵ سال شما قهرمان شدید حالا ما نمیخواهیم شما قهرمان شوید . ویک تیم دیگر را قهرمان میکنیم . خوب از اول یک جام بهشون بدید بقیه را مسخره نکنید
  • لنگ مافیائی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    فعلا که به لنگ و لنگیا فشار زیادی وارد شده
  • کوهمره_جروق US ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    فقط پول.دیگه گذشت اون زمان که طرف حتی جونش در راه پاکی و صداقت میداد و زیر بار رشوه نمیرفت. الان به راحتی با کمی پول طرف با اون همه ادعا سریع عضلاتش شل میشه ، شخصیت و اعتبار خودش را به پول میفروشه.
  • لنگی سوز IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    اونموقع که جلو سپاهان رای به نفع شما شد یاکه جلو استقلال رای به لنگ دادن اونموقع قانون درست بود.موندم لنگ این وسط چکاره هست اصلا
  • قهرناز IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    تیم گل گهر 11نفره یک بازی جوانمردانه با کیسه و سپاهان انجام داده،چرا باید امتیاز به حساب این دو تیم درپيت ریخته بشه،اگرم تخلفی کرده خود گل گهر باید تنبیه بشه چرا کیسه باید تشویق بشه ،مگه استقلال دربازی با گل گهر چطور متضرر شده?????
  • علی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    لنگ جام ندیده😜 حتی اندازه پاس همدان هم نیست😁😁 بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامید؟🤚😂😂😂😂😂✋ 🇸🇴🇸🇴🏆🏆💙💙🧿🎯😍
  • اوف IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چقدر پررویی شما....مزه داده جام جعلی میخواهید بازم خودتونو تو توهم قهرمانی نگه دارید باشه فکر کنید مثل این چند سال قهرمان که نه مثلاً آررررررههههه...خخخ
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    آقای دادرس شما که گفتی ما ازتوپ تانک وخمپاره نداشتیم پس چطورازایمیل های استقلالیا واخیانا سپاهیانی ها ترسیدی
  • فری DE ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    پاسخ درخوری بود. مردانه از آتش می‌گذریم.
  • تاجی اصیل IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    اون سه امتیازی که بازی سپاهان به حسابتون ریختن بقیه تیمهارو متضرر نکرد؟؟ قهرمانی که با یک امتیاز اختلاف بوجود اومد و چه بسا اگر اون سه امتیاز نبود الان ادعای اینهمه قهرمانی پشت سرتون رو نمیکردین؟؟ قانون برای شما طور یگری نوشته شده که خودتون رو تافته جدا بافته میدونین یا هنوز توی توهم استفاده از ترکیبات سنتی و صنعتی گرفتار هستین؟؟؟ بیاین بیرون از این توهم و درون زمین مسابقه دنبال قهرمانی باشین چه بسا قهرمانیهایی که این مدلی و با لطف باباهای مختلف بدست میارین پشیزی ارزشمند نیست!!!! # توهم_نباشیم_مثل_لنگیا
  • کیوان ارجمند US ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بکش کنار باد بیاد
  • اس اس تیم مردمی IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    قهرمانی اسنپی بابا مسعود فقط برای لنگ ارزش دارد وگرنه هیچ کدام از تیمها قبولش ندارند .به گفته حاج صفی یک جام به اونهابدهید ویک جام بین تیمهای دیگه که فوتبال پاک بازی میکنند .
  • زاگرس IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    فدراسیون میلی...اون یارو پیرمرد که تو کمیته استیناف پست داره کیه اسمش؟؟؟اون از حرف زدنش قشنگ معلوم بود میخواد چه حکمی بده!!!درست مثل جوجه تیغی سیخ هاشو باز کرده بود و تکلیف خودش وقضیه رو مشخص کرده بود... لطفاً هواداران سایر تیم‌ها یک جام از منیریه بخریم وبدیم به تیم فراری ها«یکیشون الفرار به ترکیه!!!یکیشون الفرار به رختکن»
  • کیسه IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    باشگاه حمایت ما رو در همه شرایط داره. به امید روزی که دست مافیا از فوتبال ایران قطع بشه
  • دانش ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    باشگاه پرسپولیس لطف کنه یک بیانیه هم در خصوص تخلف طارمی صادر کنه که یکی از همین قهرمانی هاش در آن زمان بود . باشگاه پرسپولیس یکی دیگه بیانیه صادر کنهکه فدراسیون چگونه قراردادهاشو تنظیم کرد که شکایت النصر بجایی نرسه . آقایون ترخدا بسه دیگه مثلا شماها مسلمان هستید ولی بخدا قسم هیچکس به اندازه شما تهمت و دروغ نمیگوید
    • حامد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
      برای موضوع طارمی، فیفا رای صادر کرد. نکنه فیفا رو هم قبول ندارید؟
  • حمیدرضا IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    اینقدرنتیجه براشون مهمه که باحق کشی پرسپولیس قهرمان نشه داداش توتیمی که باخته داری ۳امتیاز براش می گیری گل گهرروبرای استقلال سلاخی کردن شک نکنید استقلال قهرمان نخواهدشد
  • شاهین IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    نوستر اداموس پیش بینی کرده بود که جنگ جهانی سوم به خاطر سه امتیاز یه بازی فوتباله............خخخخخخخخخخخخ
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    دمتون گرم 🌹🌹الان باز استقلالیا با لشکر فحاش شون میریزن اینجا ولی من هوادار میگم خدا بزرگه 14فینال دیگه تولیگ داریم بچه ها غیرت کنند حق مون رو از دالتون هه ونوچه هاشون میگیریم
  • دانیال IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بعضی ها ناجوانمردانه و با کمک عوامل بیرونی برای قهرمانی خیز ورداشته اند ولی باید بدانند قهرمانی این فصل هم از آن ارتش سرخ آسیاست و آبی ها با امتیازات باد آورده احتمالا آخر فصل تا جایگاه سومی پیش بیایند
  • تقی IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    شما لنگی ها عادت کردین که همیشه لقمه آماده برات بذارن دهانتان حالا که اون وزیر جاکش نیست که براتان لقمه آماده کنه چ فشاری بهتون اومده بقول احمدی نژاد بریز همان جایی که میسوزه
  • محمد IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    استیناف بیا بیرون
  • حسین IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    ۵قهرمانی که به ناحق مربوط به سلطانی فر وجهرمی وعراقچی وغیره هستند لنگپولیس این وسط چکاره است که خودش را مثل پشه می اندازد تو دوغ
  • آفتابکار IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    آخه لنگ بد ترکیب پنج سال جام اسنپی بهتون داد بابا مسعود بازم اعتراض دارید؟/ یتیمی بد دردیه لنگیا.
  • هومن خان IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    باشگاه سرتاپای مسئله دار پیروزی شده پرچم دار عدالت خواهی ،آری شما پنج دوره قهرمان شدید اما چطور ؟هنوز جعبه سیاه طارمی و سلطانی فر باز نشده، هنوز پرونده انتقال غیر قانونی گل محمدی از پدیده گشوده نشده،هنوز علت داروی های سرتاپای مشکل دار در این پنج دوره به رقم اعتراف بعضی از داوران معلوم نشده هنوز علت عجله برا برگزاری سوپر جام معلوم نشده ،،هنوز نحوه برخورد با استراماچونی معلوم نشده ،،معلوم است بی ریشه ها مثل کشورهای جعلی برای خود تاریخ و تمدن تعریف میکنند و در حالی که طبل تو خالی هستند
  • مسعود رسوبات IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    فقط يك سوال: آيا بازيكن گابني 4 بازي ملي داشت يا خير؟!
  • علی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    پنج سال مفتخوری و جامهای اسنپی تموم شد عزیزان لنگی متوهم این همون کمیته استیناف هست که سه امتیاز بازی سپاهان رو داد به لنگ و با همون اختلاف هم لنگ قهرمان شد بقول دوست عزیزمون ما کماکان اعتقاد داری لنگی بودن جرم نیست فقط ی بیماری لاعلاجه
  • حامد IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    مصاحبه های پیاپی مهدی دادرس عضو کمیته استیناف و رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی علیه پرسپولیس رو بررسی کنید، از این کمیته انتظار بی طرفی دارید؟ وقتی ایمیل ها رو نه گلگهر گرفته و نه گل گهر فرستاده ، چرا باید جریمه و محروم بشه؟ چرا فدراسیون کار خودشو درست انجام نداده و ساتده ترین استعلامات رو هم نگرفته و حالا تاوان اشتباه و کم کاری فدراسیون رو باید همه تیمها بدن؟ هرچند که مطمئنا استقلال با این امتیاز اهدایی هم قهرمان نمیشه ولی در تاریخ ثبت میشه که به خاطر اشتباه فدراسیون، تمام تیمها از جمله پرسپولیس، آلمینیوم، مس رفسنجان ، تراکتور و ... جریمه شدند! گیریم گلگهر مقصر، چرا بقیه تیمها باید جریمه بشن؟ اگر فرضا تیمهای استقلال ، سپاهان و پیکان در بازی با گلگهر برنده میشدند اونوقت نتیجه 3-0 چه فایده ای داشت؟ چرا چند سال پیش بازیکنان تراکتور (عالیشاه و نورالهی) همین شرایط رو داشتند ولی بازیها 3-0 نشد؟ چرا پارسال بازیکنان نود ارومیه که چنین شرایطی داشتند نتیجه اون بازیها 3-0 نشد؟
  • بهی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    حکام‌استیناف‌وفدراسیون‌فوتبال‌شما‌مسخره‌ترین‌وبی‌وجدان‌ترین افرادی‌هستید‌که‌تاحالا‌توعمرمون‌هم‌ندیدیم‌بیاید‌همین‌حالا‌این کیسه‌کشها‌راقهرمان‌کنید‌جام‌حذفی‌راهم‌بدید‌به‌تیم‌مال‌بیت‌المال‌خور شله‌زرد‌‌وهمین‌حالا‌لیگ‌راتعطیل‌کنید‌برید‌دنبال‌کارتون‌وجدان‌نداشته‌تون رابزارید‌وسط‌وحق‌تیم‌های‌دیگر‌راضایع‌نکنید‌نامردها
  • علاف JP ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    آب که سر بالا رود قورباغه ابو عطا می خواند ببین کیا از توطئه وعدالت حرف می زنند،،. به قول حضرت مولانا از قیاس اش خنده آمد خلق را
  • MAMALI IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    این بازیی که اینا راه انداختن فقط برای عوام فریبی بود و اینکه بگن ما برای اینکه عدالت برقرار باشه همه کار میکنیم ولی نتیجه این بازی کثیف از ابتدا مشخص بود ، حالا تکلیف پرسپولیس و دیگر تیم ها کاملا مشخص شد برای موفقیت در لیگ باید هم با کیسه مبارزه کنن و هم با وزارت وزرش ولی مطمعن باشید با همه کم لطفی هایی که در حق پرسپولیس میشه در آخر فصل ما قهرمان خواهیم شد چون بازیکن های ما میدونن در چه تیم بزرگی بازی میکنن و نهایت تلاششون رو برای موفقیت میکنن و قطعا موفق ( قهرمان لیگ ) خواهیم شد تا نشون بدیم ظلم پایدار نمیمونه. زنده باد پرسپولیس کبیر
  • araz IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    عدد مقدس ۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶۶ به خیلیا فشار آورده انشالله ششششششششششششششمین قهرمانی ،قهرمانی شخصصصصصصصصصصصصصصصصیت میخخخخخخخخخخخخخخخواد
    • استقلال قهرمان IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
      عدد ۶ از کی تا حالا مقدس شده اون عدد مقدس ۷ هست که واسه فرهاد مجیدیه داداش گلم!
  • یونس IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بله سوزش داره برای تیم خاص وسوگلی باباحمید که قراره بعداز 10سال یه قهرمانی بهش بدن.
  • Peژمان IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    با این طرفداری که از قرمزها کردین و با متنی که نوشتین به سادگی میتونستین اسم روزنامتونو بزارین پیروزی
  • احسان IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    اینقدر عادت به گرفتن امتیازهای مفت کردین حالا که قانونی از باشگاهی کسر امتیاز شده و قانونی به باشگاه‌های دیگه اضافه شده به همه جاتون فشار اومده... اگر همین تیم قرمز هم از گل گهر با این شرایط میباخت یا مساوی می‌کرد مطمئنا برای شکایت و گرفتن امتیاز تو این صف اول بود...حالا اگه تا حالا برای قرمز بودن وزیر و وکیل و اون و اینو.... حالش و میبردین و امتیاز هایی بود که الکی الکی به حسابتون واریز میشد دلیل نمیشه الان هم همینجوری و هرچی که شما میخواین بشه!!!! اگه تیم قرمز تو این 5سال بازی نمیکردن و تو خونه میشستن هم آخر لیگ قهرمان میشدن..آخه شما که از قانون مداری حرف میزنین همین داستان برگشتن طارمی به تیمتون رو از اول که رفت ترکیه و دوباره برگشت رو دنبال کنین ببینین به چه نتیجه ای میرسین...
  • اسنپ کاپ IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    چه ایرادی داره ما هم چند سال مثل شما قهرمان بشیم اینکه دارید میسوزید نشون میده کارمون رو درست داریم انجام میدیم حالا کجا شو دیدین چنتا دربی رو با داور بردید اونا هم باید جبران بشه خخخخخخخخخ
  • 6 IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    تاریخ لیگ میگوید:درطول ادوار برگزاری بازیهانتایج حکم کمیته انضباطی که یک طرفش کیسه کشا بودندهمیشه نتیجه بنفع انهاصادر وبرعلیه تیم مقابل(پرسپولیس)بوده،،،در دادن خیرات امتیازبازهم همیشه به کیسه کشان خیرات و ازقرمزپوشان و سایرین امتیاز کسر،،،،درجلسات کمیته انضباطی کیسه کشا هیچ وقت بازنده نبودندو،،،،،،،،،،،باتمام این تفاسیرهیچ وقت به قهرمانی نرسیدندوحسرت به دل ماندند بدونید درپایان فصل هررتبه جعلی کسب کنیدرتبه واقعی نیست در تاریخ ثبت خواهد شد
  • متین IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    مگه پرسپولیس که سه بر صفر برنده شد جلو سپاهان باشگاهای دیگه بیانیه دادن ؟ نه خیلی حرفه ای حکم رو پذیرفتن ، کاش باشگاه پرسپولیس باکلاس تر رفتار کنه ، اولا که یکی از باشگاه‌هایی که از بازیکن غیرمجاز استفاده کرد ( طارمی ) خود شما بودین بعدشم نتایج تیمهای مقابل سه بر صفر نشد چون تیمها در زمان تعیین شده شکایتی نکردن در نتیجه حکمی هم داده نشد و فقط کمیته ی انضباطی از جنبه ی عمومی جرم باید حکم علیهتون میداد ک به دلایلی خاص این کارو نکرد
  • باشگاه بی فرهنگ و غیرورزشی پیروزی IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    مگه شعارتون این نبود هرکی راجب تیم خودش صحبت کنه؟ نکشیمون حرفه ای
  • کوهمره_جروق IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    فقط پول.دیگه گذشت اون زمان که طرف حتی جونش در راه پاکی و صداقت میداد و زیر بار رشوه نمیرفت. الان به راحتی با کمی پول طرف با اون همه ادعا سریع عضلاتش شل میشه ، شخصیت و اعتبار خودش را به پول میفروشه.
  • رحیمی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    توطئه ای بالاتر از حضور غیر قانونی طارمی در پرسپولیس و قهرمانی در همان سال هم مگه داریم مگه میشه پیدا کنید پرتقال فروش را.....!!!!!
  • ‌کریم IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    دادا اون سالهایی هم که میگید تیمی از بازیکن غیر مجاز استفاده کرده خب خودتون بودید،چرا فرار رو به جلو میکنید؟ هر کی ندونه ،که همه میدونند،ما بیشتر از همه می دونیم که پارسال ۳ امتیاز از سرورتون گرفتن و دادن به شما ،میشه ۶ امتیاز دزدی ،حالا به ناداوری ها و هزار تا اتفاق که ۸ سال از پس بابا حسن و بابا مسعود پیش اومد کاری نداریم ،پس لطفا شما دیگه ساکت باشید که اصلا بهتون نمیاد ادای آدم مظلوم ها رو در بیارید
  • حسین IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    همه ایران می دونن شما تو این پنج سال چجوری قهرمان شدین اون از تخلف سر طارمی و ممانعت وزیر از شکایت باشگاه استقلال و اون از سه امتیاز تو کورس قهرمانی و اوضاع نابسامان داوریهایی که گوشه هایی در موردش شنیدیم و حکایتها باقی مانده که روزی بر ملا خواهد شددر ضمن همینکه شما حکم کمیته انظباطی و کمیته استینافی که مدارک مربوط به بازیکن گابنی را از نزدیک دیده حکم داده و تایید کرده اند قبول ندارید طبق ضرب المثل کافر همه را به کیش خود پندارد ثابت می کند خودتان هم پاک بودن قهرمانی های خود را قبول ندارید یا شاید اصلا پاک بودن ونبودن ابن قهرمانی برایتان اهمیت ندارد . وقتی کسی که مرتکب تخلف شده حکمش را پذیرفته و اعتراضی ندارد قیل و قال شما چه معنی دارد؟
  • طوفان زرد آسیا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    ای بابا ، دوباره این تیم بیانیه چی شروع کردند،آخه بابا جون شما که این همه سال دارید با جام ها و امتیاز های اهدایی برا خودتون افتخار الکی جمع میکنید پارسال رو یادتون رفته؟ مگه کسی داد و هوار کرد؟ اصلا به شما چه مربوطه؟ شما سر پیازید یا ته پباز؟
  • فقط زرد سپاهان IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    با این بیانیه نوشتن ها فقط نفرت عمومی رو از تیم حکومتی بیشتر نی کنید .عادت کردید که در مورد هر موضوعی که به شما ربطی نداره بیانیه بدید و با مظلوم نمایی جام بگیرید !در تمام این ۷ سال اخیر ،همیشه مدعی دست های پشت پرده بودید که می خواهند جام نگیرید و جالب اینکه همیشه هم با این دست های پشت پرده جام های مجانی گرفتید و حق همه تیم ها توسط شما ضایع شده.دیگه حناتون رنگی نداره
  • حسین IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    مگه موقعی که سه امتیاز بازی سپاهان به حسابتان واریز شد اونم در نقطه اوج رقابتهای لیگ ذرست وقتیکه استقلال سپاهان و پرسپولیس شانه به شانه هم رقابت می کردند ، تیمهای دیگر سود بردند از این تنبیه که اعتراض نکردند نه عزیز دل مسئله پاکی و ناپاکیه که با این منش و رفتار شما مشخص شد برای شما اهمیت نداره و البته دلیلش موفقیته های ناپاک شما در چند سال اخیره
  • جواد IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    تیم باغیرت پرسپولیس باید قهرمان بشه تا دهان ها برای همیشه بسته بشه وبرن تو غار والا من که بعنوان هوادار پرسپولیس حاضرم هرکاری برای تیمم بکنم
  • محمود US ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    مطمعن باشین برای اینکه تودادگاه cas آبروشون نره احتمالابرعلیه باشگاه گل گهر وتوجیه کارای خودشون پرونده سازی کردن تاآنجاهم دستشون خالی بمونه امیدوارم مسئولین باشگاه گل گهرکوتاه نیان واعاده حیثیت کنن
  • اسنپی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    بیانیه
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    یه زمانی هم غیر قانونی 6 امتیاز از پرسپولیس کم کردن و باز هم پرسپولیس قهرمان شد
  • استقلال قهرمان IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    تنها، فرار رو به جلو برای سرپوش گذاشتن روی ضعف های تیم، حالا شما که هر پرونده ای بخوای دارید شدید وکیل مدافع سایر تیم‌ها ی جدول.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی