یک ایسلندی سرمربی تیم ملی می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با رفتن مانوئل سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال بار دیگر رایزنی برای استخدام یک مربی مطرح در این رشته آغاز شده است. شنیده‌ها حاکی است یک مربی که بهترین بازیکن جهان بوده، اولویت اول فدراسیون است.

مانوئل سرمربی اسپانیایی تیم ملی به کشورش بازگشت. هرچند قراردادش با فدراسیون ایران شش ماهه بود و با اینکه هندبال ما با این مربی جهانی شد، اما مانوئل ترجیح داد که کارش را در کشور ما ادامه ندهد. البته در کنار صعود به جام جهانی سه باخت پیاپی به بحرین، قطر و به ویژه عربستان جای بحث و بررسی داشته و چه خوب بود که او میماند و در این زمینه پاسخگو بود.

اما با همین همه اعتقاد داریم در میان مربیان خارجی که به هندبال ما آمده‌اند، از کریموف گرفته تا ماجک، مربی اسپانیایی موفق تر عمل کرده بود. به ویژه اینکه تیم ملی ما نتوانست از چند لژیونر سرشناس خود همانند الله کرم استکی، سعید حیدری راد و سیدعلی موسوی در مسابقات اخیر سود ببرد. نبود موسوی در پست خط زن کاملا مشهود بود ولی عملکرد ملی پوشان زمین تا آسمان تغییر کرده بود.

با این همه از گوشه و کنار شنیده ایم که فدراسیون هندبال مذاکراتی را با جانسون، مربی ایسلندی تیم ملی کویت، انجام داده است. او زمانی بهترین بازیکن جهان بود. تردیدی نیست با نیروهای انسانی خوب و کارآمدی که در کشورمان هست، هندبال ایران برای حضور شایسته در مسابقات جهانی نیازمند یک مربی تیم ملی تراز اول است.

جام جهانی لهستان – سوئد سال آینده برگزار می‌شود که از آسیا تیمهای قطر،بحرین،عربستان،ایران و کره جنوبی جواز حضور را گرفته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی