نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
طلاور: آینده تنیس ایران روشن است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یونس طلاور در تور جهانی زیر 18 سال کیش همراه الیاس فهیم شرکت کرد و توانست مقام قهرمانی را در هفته اول بدست آورد. حالا او به اسلام آباد پاکستان رفته تا با رقبای بین المللی اش در همین رده سنی پیکار کند.

او بعد از اولین مسابقه می گوید:« حریف اولم از پاکستان بود و توانستیم 7- 5 و 6- 4 پیروز میدان شوم. قبلا دو بار تجربه مسابقه در پاکستان داشتم  و نتیجه خوبی گرفته بودم. امیدوارم در ادامه کار هم با موفقیت پیش بروم.»

او با توجه به حضورش در این تورنمنت بیان می کند:«این رقابتها گرید پنج است ، من و امیر علی قوام بخت اول و دوم قهرمانی سید ۱.۲ هستیم .در بقیه سید ها هم از تنیسورهای پاکستان، ترکیه، روسیه و قزاقستان شرکت کرده اند.

اما برای این سفر فدراسیون هیچ کمک هزینه ای برای او نداده است:« در این چند سال همه هزینه های من را پدر و مادرم دادند. ولی امسال پوشاک وانسی اسپانسرم شده و خداروشکر خیلی کمک کردند که بتوانم پیشرفت کنم.»

یونس طلاور در ادامه از مسابقات itf می گوید:« در این ۲ سال مسابقات itf زیادی داخل ایران با تلاش فدراسیون انجام شد و شانس بازیکن های جوان برای کسب امتیاز بیشتر شد. در کیش هم مسابقات خیلی خوبی بود و خدا را شکر بعد از پنج سال این پیکارها از سطح 5 به 4 ارتقاء پیدا کرد.

بازیکنان خیلی خوبی از سایر کشورها شرکت کردند و من هم در بخش دو نفره اول شدم و امیدوارم همینگونه پیش بروم. اگرایران بتواند مسابقه های بیشتری  را میزبان شود قطعا بازیکن ها شانس بهتری دارند.»

تنیسور جوان کشورمان از رویداد تنیس استانبول هم خبر می دهد:«دو ماه دیگر اگر مشکلی پیش نیاید اعزام می شوم.»

در ادامه طلاور از آینده خوب تنیس در کشور صحبت می کند:«به غیر از من و مشکات الزهرا صفی که با راه یابی به گرند اسلم مسیر خوبی را استارت زده ، بازیکن های جوان خوب دیگری هم داریم مثل امیر علی قوام، سامیار الیاسی، کسرا رحمانی ، اندگار فرزامی و درسا چراغی که میتوانند آینده خوبی داشته باشند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی