نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استکی: الان هم می‌گویم حق میثم قشلاقی را خوردند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون جهانی بوکس، ادعاهای صورت گرفته علیه فدراسیون ایران را رد کرد.

به دنبال اتهامات واهی و دروغین روزهای اخیر فردی که خود را عضو کمیته فنی اتحادیه بین‌المللی بوکس جهان (آیبا) معرفی کرده بود، فدراسیون بوکس با ارائه گزارش و شکایتی به آیبا در خصوص ادعاهای این فرد استعلام گرفت. بر همین اساس ایستوان کواکس، دبیر کل اتحادیه بین‌المللی با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ضمن عدم تایید حضور فرشید رستمی در کمیته فنی آیبا، از بررسی اتهامات این فرد علیه بوکس ایران خبر داد.

علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس هم در این ارتباط می گوید: «فدراسیون جهانی و ما داریم از طریق مراجع مربوطه و قضایی نیز پیگیر ادعاها هستیم تا به زودی همه چیز مشخص شود. البته به نظر من نباید به چنین حواشی پرداخت و همه چیز مشخص است. همه چیز با تحقیق می‌تواند شفاف سازی و روشن شود. شاید اشتباه خود من بود که صحبت‌های فرد مذکور را به شوخی گرفتم و چهارتا از استوری‌های دوستان را که در حمایت از بنده بود بازنشر کردم که باعث شد صحبت‌های او دیده شود. در مجموع هیچ موضوع نگران کننده‌ای برای بوکس ایران، تیم ملی، فدراسیون و بنده نیست.»

او در ادامه تاکید می‌کند: «اگر ما محکوم شدیم محکومیت را می‌کشیم و اگر آن‌هایی که به این حواشی دامن زدند محکوم شدند باید شرمنده شوند، وگرنه فرد مذکور هم خودش و هم کاری که می‌کند برای مردم شناخته شده است. متاسفانه برخی ها صحبت‌های او را نشر داده و باعث ایجاد حاشیه‌های الکی شدند. می‌گویند پول دادیم که مدال بگیریم، اما من همان موقع گفتم و الان هم می‌گویم، حق میثم قشلاقی را خوردند و با پول می‌توانستیم اعتراض کنیم تا حق او را با برگرداندن رای بدهند که مشخص شد بلاروس با پرداخت ۱۰ هزار یورو همه چیز را خریده است. در مجموع به نظرم پرداختن به این حواشی تنها آرامش حاکم را بهم می‌زند و بهتر است منتظر اعلام نظر مراجع قضایی و سازمان‌های مربوطه باشیم تا این افراد نیز بزرگ نشوند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی