پرسپولیس ژن قهرمانی دارد/ بازیکن پرسپولیس ۲ اشتباه فاحش داشت/ این ۳ امتیاز بمب روحیه خواهد بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نصرتی بازیکن پیشین پرسپولیس گفت: مهدی شیری دو اشتباه غیر قابل جبران داشت و اخراج او توسط سرمربی به صلاح تیم پرسپولیس است.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرورزشی در مورد شرایط تیم پرسپولیس برای نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: تیم گل محمدی در سوپر جام باشگاهای کشور مشکلاتی داشت تا در این دیدار مغلوب و دستش از جام کوتاه شود.

متاسفانه پرسپولیس در این فصل اسیر مشکلات حاشیه ای ناخواسته شد، مثل تغییرات در مدیریت، باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و ... تمرکز را از سرخوپشان گرفته بود. البته سوپر جام به آن صورت جام معتبری نیست و پرسپولیس باید برای لیگ برتر و جام حذفی تلاش کند و قهرمان شود.  

وی افزود: پرسپولیس هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی شانس قهرمانی دارد و می‌تواند برای ششمین بار نیز جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد. پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد و کسب ۵ قهرمانی متوالی این مسئله را نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها ژن قهرمانی دارند.

نصرتی در ادامه به اخراج مهدی شیری مدافع سرخپوشان توسط گل محمدی اشاره کرد و گفت : این یک مسئله طبیعی است و سرمربی بهتر از هر شخص دیگری از داخل تیمش با خبر است.

قطعا هر مربی به فکر پیروزی و نتیجه گرفتن است و بهتر می‌داند برای ادامه کار باید چیکار کند. مهدی شیری هم دو اشتباه بزرگ داشت و تیم را از دو عنوان قهرمانی محروم کرد. این دو اشتباه فاحش غیر قابل جبران بود و  شاید اگر مهدی دوباره در ترکیب پرسپولیس به میدان می‌رفت باز هم از این اشتباه‌ها انجام می‌داد. روی شیری فشار روحی زیادی است و باید یه مدت از لحاظ روحی ترمیم شود.

مدافع سابق تیم ملی کشورمان درباره دیدار پرسپولیس مقابل نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: این بازی برای پرسپولیس بسیار با اهمیت است و کسب ۳ امتیاز برای تیم گل محمدی مثل بمب روحیه است تا در ادامه با انگیزه و روحیه مضاعف به میدان بروند. البته نساجی تیم خوبی است و باید سرخپوشان مراقب ضد حمله‌های حریف باشند ولی در کل سرخپوشان توانایی شکست این حریف سر سخت را دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • h.v IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    لنگی جماعت:هوچی!!!!
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    ژن بولینگ سلطانی فر بود و دلاوران لنگی .
  • وحید IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    آقای نصرتی ستاره سابق پرسپولیس راست میگه، ،،پرسپولیس ژن قهرمانی همیشگی داره، ،،واسش مهم نیس چه بازیکنی جذب کند، ،،،اگربخاطربازیکن بود استقلال میتونست حداقل یک جام ی بگیره، ،،این جمله ژن و روحیه قهرمانی پرسپولیس بی نظیر هس وبخاطر همین این تیم رو متمایز کرده، ،کمتر تیمی این فاکتورها روداشته باشد، ،مثالزدنی هس
  • دنیا و صنعت نفت IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    نصرت جون اگه این جام جام معتبری نبود چرا خودتان را قبل و بعد بازی اینقدر خودتان را جر و واجر کردید چون دستتون به جام نرسید ، جام بی اعتبار شد !!!!؟ واقعا که گربه دستش به گوشت نرسید گفت بو میده
  • علیرضا توانافر IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    پرسپولیس قهرمان می شه ولی با دو سه امتیاز اختلاف
  • سیدپرسپولیسی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    هوچی گری کارشما کیسه کشا هست هرساله یه اتوبوس بازیکن داخلی و خارجی می خرید و آخرش هم هیچی به هیچی اما توی این شش ساله پرسپولیس فقط بازیکن از دست داده اما بازهم انشالله بدون گدایی و کمک معیشتی قهرمان فصل میشیم.
  • ۶پُلیس،هُوچیگَرِ داخلی،حَقیرِ آسیایی IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    پیروزی ژن قهرمانی نداره، اون فقط هنر وزارت بابا مسعود بود، میگی نه؟ بشین نگاه کن ببین از الآن تا ۱۴۰۸ اگه پیروزی قهرمان لیگ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی