۲
تناقض در مورد مصدومیت سردار آزمون/ مهاجم تیم ملی به بازی با کره‌جنوبی می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غیبت سردار آزمون در ترکیب بایرلوکوزن کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران را نگران کرده است و شاید با این تفاسیر او در اردوی تیم ملی برای بازی با کره جنوبی و لبنان هم حاضر نشود!

بعد از حضور سردار آزمون در بایرلوزکوزن تصور می‌شد او با شروع دور برگشت بوندس لیگا در ترکیب تیم جدیدش به میدان بیاید اما غیبت در دیدار با دورتموند و اشتوتگارت نشان داد آسیب دیدگی این مهاجم جدی است و دلیل عدم همراهی تیم ملی در بازی با عراق و امارات نیز همین بوده و اصلا بحث کرونای او مطرح نبوده است و به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال هم مرتکب اشتباه شد که زنیت را متهم به حرکت عامدانه علیه تیم ملی فوتبال ایران کرد و حتی در این باره با فیفا هم مذاکره داشت.

جراردو سیوانه، سرمربی بایرلورکوزن پیش از دیدار مقابل ماینتس در هفته بیست‌وسوم بوندس‌لیگای آلمان در خصوص وضعیت آزمون که از ناحیه لیگامنت آسیب دیده، گفت: «آزمون در این بازی قادر به همراهی ما نیست. او همچنان در حال ریکاوری در جریان تمرینات است.»

این نشان می‌دهد مصدومیت سردار آزمون جدی است و حالا حالاها باید منتظر بازگشت او به صحنه فوتبال بود. چون با رفع مصدومیت چند هفته ای هم زمان می‌برد که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به هماهنگی با اعضای تیم جدیدش دست پیدا کرد و شاید در شروع سرمربی بایرلورکزون از سردار آزمون به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کند. دغدغه کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی است که ۴ فروردین احتمالا در شهر سئول برگزار می‌شود. پیش از اردو به بهانه بازی با کره جنوبی اگر سردار آزمون در ترکیب بایرلوکوزن به میدان نیاید احتمالا اسکوچیچ او را به اردوی تیم ملی فرا نخواهد خواند به این خاطر که سردار آزمون هفته است در مسابقات رسمی به میدان نمی‌رود و از شرایط مسابقه دور شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    فدراسیون باید نامه ای به بایرن 04 لورکوزن بزنه یا اصلا به باشگاه بروند تا جویای احوالش بشه و باید به مردم خبر بدن.
  • اورست IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    شما چقد ساده اید سردار به خاطر اضافه وزن تو این مدت بازی نمی کرد وزنش به ایده آل برسه بازی میکنه تو این مدت نخواستن آبروشو ببرن به خاطر چاقی اعلام کردن مصدومه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی