نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
تاریخ دیدار هفته بیست و چهارم استقلال و پیکان مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار سوم این فصل تیم های استقلال و پیکان در نیمه فروردین ماه سال آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دو تیم پیکان و استقلال تهران که تا این مرحله از فصل فوتبالی ۰۱-۱۴۰۰ دو بار در لیگ برتر (دور رفت) و جام حذفی با هم پیکار کرده‌اند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید در تاریخ ۱۵ فروردین به مصاف هم بروند.

طبق اعلام سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، با توجه به برنامه ریزی قبلی رقابت‌های دور برگشت قرار بود هفته های ۲۳ و ۲۴ لیگ برتر تا آخرین روزهای اسفند ماه آینده، در سال جاری برگزار و تمام شود که با توجه به دستورالعمل کادر فنی تیم ملی و درخواست دراگان اسکوچیچ برای در اختیار داشتن بازیکنان تیم ملی در تاریخ ۲۷ اسفند، برنامه سازمان لیگ با یک هفته تاخیر تا هفته بیست و سوم اعلام شد.

به این ترتیب آخرین هفته دور برگشت که در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود دیدارهای هفته بیست و سوم خواهد بود که استقلال و پرسپولیس در تاریخ بیست و ششم اسفند ماه باید مقابل هم به میدان بروند و ملی پوشان شان صبح روز بیست و هفتم در اردوی تیم ملی تست کرونا بدهند.

سهیل مهدی در این باره به خبر ورزشی گفت که برنامه هفته بیست و چهارم در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین برنامه‌ریزی‌شده که بر این اساس تیم هایی که بازیکنان ملی پوش در اختیار دارند روز دوشنبه ۱۵ فروردین و تیم هایی که بازیکنان ملی پوش ندارند روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به میدان خواهند رفت.

با توجه به برگزاری دیدار تیم‌های ایران و لبنان در تاریخ نهم فروردین ماه سال آینده که در تهران به مصاف هم خواهند رفت بازیکنان ملی‌پوش از روز دهم فروردین در اختیار باشگاه های خود قرار می گیرند تا با در اختیار داشتن فرصت مطلوب پنج روزه به اردوی تیم باشگاهی شان برای هفته بیست و چهارم ملحق شوند.

به این ترتیب سومین دیدار استقلال مقابل پیکان در فصل جاری فوتبالی به احتمال زیاد روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۳ بر صفر و با گلهای سیاوش یزدانی، محمد دانشگر و امیرارسلان مطهری در ورزشگاه دستگردی به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی