نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟
الان وقت خودزنی استقلال نیست/ کاش بزرگ‌ترهای استقلال برای تیم بزرگی کنند/ سربازی قانون است و نباید آن را تغییر داد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن گروسی بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه بدترین اتفاق برای استقلالی که روی غلتک افتاده این است که از درون خودش ضربه بخورد که امیدوارم این حواشی هر چه زودتر مدیریت شود.

محسن گروسی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر حاشیه ای پیرامون تیم استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

در جریان اتفاقات تمرین تیم استقلال قرار گرفته اید؟

متاسفانه استقلال، در این چند سال اخیر همواره در چنین ایامی‌از داخل ضربه خورده است. تا پیش از این مشکلات مدیریتی بود و به محض اینکه استقلال در شرایط خوب قرار می‌گرفت اوضاع مدیریتی باشگاه به هم می‌ریخت تا تیم نتیجه نگیرد. این فصل که شرایط استقلال به لحاظ مدیریتی خوب بوده و مشکل مالی هم نداشتیم حالا مسائلی مثل سربازی و یا درگیری در تمرین به وجود آمده است.

به نظر شما مشکل سربازی چطور باید حل میشد؟

سربازی یک قانون کلی برای همه است که فکر می‌کنم باید خیلی وقت پیش مدیریت می‌شد. نمی‌توان با فشار وارد کردن به حوزه نظام وظیفه قانون را تغییر داد. همانطور که مسئولان استقلال تاکید داشتند قانون باید در پرونده گل‌گهر سیرجان اجرا شود، حالا هم باید به قانون احترام بگذارند و از هر طریقی مثل معافیت تحصیلی یا بحث سهمیه بازیکن ملی این موضوع را حل کنند و در غیر اینصورت بازیکنان باید به سربازی بروند. این درباره همه انجام می‌شود و استقلال مستثنا نیست.

الان وقت خودزنی استقلال نیست/ کاش بزرگترهای استقلال برای تیم بزرگی کنند/ سربازی قانون است و نباید آن را تغییر داد

درگیری وریا غفوری در تمرین چطور؟

این قبیل مسائل دیگر دست خود بازیکنان و مسئولان تیم است. در هر کجای دنیا از این قبیل مشکلات در تیم‌های فوتبالی به وجود می‌آید. این رشته، تنیس نیست که دو نفر این طرف و آن طرف زمین بایستند. فوتبال پر از برخورد است و شرایط سختی دارد. قطعاً موضوع بدی رخ داده که این اتفاق افتاده اما من باز هم می‌گویم که بازیکنان خوب، مدیریت خوب و کادرفنی خوب استقلال نباید در چنین شرایطی خودزنی کنند.

چطور؟

این خودزنی و این حواشی درون تیم، باعث ایجاد بحران می‌شود. باید نسبت به این قبیل مسائل با گذشت برخورد کرد. در این ایام که تمرینات تماشاگر ندارد قطعاً می‌توان به خوبی این قبیل مسائل را پشت سر گذاشت و امیدوارم کادر فنی مانع از بزرگتر شدن این مشکل شود و فرهاد مجیدی هر چه زودتر این وضعیت را جمع و جور کند.

به نظر شما کاپیتان استقلال نباید کمی در این زمینه با آرامش بیشتری برخورد می‌کرد؟

چرا می‌گویند بزرگان تیم! یا بزرگترهای تیم! برای اینکه بزرگ‌ها باید بزرگی کنند. زمان ما نفراتی مثل بهتاش فریبا، چنگیز، پرویز مظلومی، سعید مراغه چیان، حمید فرزام نیا، رضا نعلچگر و بقیه برای ما بزرگی می‌کردند و ما از آنها رسم و رسوم فوتبال را یاد می‌گرفتیم. الان هم این بزرگترها باید برای جوان‌ترها بزرگی کنند، نه اینکه خودشان مشکل‌ساز شوند. البته من از کسی اسم نمی‌برم ولی معتقدم خود استقلالی‌ها نباید باعث ایجاد بحران شوند.

تیم فجر سپاسی را چطور حریفی برای استقلال می‌بینید؟

فجر تیمی جوان و خوب است و با اینکه نتایجش مطلوب نبوده اما نمی‌توان این تیم را ساده گرفت. چون ممکن است مقابل استقلال قد علم کند. استقلال با توجه به مسابقات اخیر نشان داده منطقی بازی می‌کند و به موقع گلش را زده و سه امتیازش را می‌گیرد. هیچ ایرادی هم به بردهای اقتصادی‌اش وارد نیست. خیلی تیم‌ها با همین قبیل نتایج قهرمان شده اند ولی کسی امروز نمی‌پرسد آن قهرمانی‌ها با چه نتایجی بود. فقط قهرمانی است که می‌ماند. امیدوارم استقلال که تا اینجا ۱۸ هفته شکست ناپذیر بوده با همین روند به مسابقات ادامه بدهد و در نهایت قهرمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بسههههه IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    خواهش میکنم طرف کسی رو نگیرید
  • تاجی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    فقط وریا
  • کیسه کش IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    قانون برای کیسه معنا ندارد باید دورش بزنن ولی ازسازمان نظام وظیفه انتظار داریم قانون رااجراکنه مثل همه ماکه دوسال ازجوانی خود رازیرپرچم کشورمون گذرندیم تبعیض قائل نشود
    • شنبه موعود IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      الان خیلی لنگی قانون مند شدی پنج سال قانون دور زدین هر بلای خواستین سر تیم آوردین الان که بن نفعتون هست قانون دوست شدین
  • استقلال ۲ستاره IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    خودزنی یعنی مماشات با بی اخلاقیهای وریا
  • حیف نون: IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    وریا خیلی سوسول تشریف داره. فکر کرده داره شطرنج بازی میکنه که برخوردی توش وجود نداره. آقا جون فوتباله و اسمش روشه. حالا خورده به پات خب خورده که خورده، نمردی که. با اختلاف پرروترین بچه شهرستانی حال حاضر ایرانه و بارها تو تمرین از این کارها کرده. برخورد بدش با محمد دانشگر هیچوقت یادمون نمیره. آخه پیرمرد درخت هر چی پربارتر میشه سربه‌زیرتر میشه، تو که اواخر عمر فوتبالیته و باید هم کمتر پول بگیری هم طاقت نیمکت‌نشینی رو داشته باشی. از سیدجلال حسینی یاد بگیر که ۴۰ سالشه اما قراردادش دو سوم تو هم نیست و از تو بهتر و موثرتر داره بازی میکنه و حاشیه هم نداره. تقصیر مجیدیه که تو رو پررو کرده. جای او بودم تا آخر فصل میفرستادمت رو سکو تا ریشات مثل ماست سفید بشه. آخر فصل هم رهات میکردم تو طبیعت تا واسه خودت بچری!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام لژیونر روزهای بهتری را سپری می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی