استقلال فوتبال زیبا را فدای نتیجه کرد/ صددرصد با این شیوه امتیاز از دست می‌دهد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید که این تیم در صورت تقویت شدن می‌تواند نمایش بهتری داشته باشد و در همین راستا پیشنهادی به گل‌محمدی ازائه کرد.

جمشید شاه‌محمدی در خصوص پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس تا اینجای کار بود. با آمدن رامین رضاییان، شکل تیم هجومی شده و به عنوان یک بیننده، نه پیشکسوت پرسپولیس این را می‌گویم که از این بازی لذت بردم. سبک بازی پرسپولیس عوض شده و اصلاً نمی‌خواستند تحت هیچ شرایطی مساوی بدهند یا ببازند.

وی در مورد اعتراض باشگاه آلومینیوم نسبت به داوری و صدور بیانیه بعد از مسابقه، تأکید کرد: تعجب می‌کنم چرا هر تیمی در لیگ می‌بازد می‌خواهد گردن داور بیندازد. داور چه گناهی دارد که باید همیشه مقصر شکست تیم‌ها باشد؟ نهایتش این است که یک خطای معمولی وسط زمین اتفاق افتاده و داور ندیده، یا یک بغل پا به بازیکن خورده و افتاده و داور ندیده و کمکش به او گوشزد کرده است. همه جای دنیا همین است، داور هم گاهی اشتباه می‌کند اما اینجا همه اعتراض می‌کنند و بیانیه می‌دهند.

شاه‌محمدی پرسپولیس را همچنان بخت اول قهرمانی دانست و گفت: از روز اول لیگ هم گفتم که پرسپولیس قهرمان می‌شود چون نظم دارد. در یکی دو پست مشکل داشتیم اما با این نفراتی که حالا در تیم جا افتاده‌اند، شکل کار تیم بهتر شده است. به یحیی گل‌محمدی که هم رفیقم و هم بازیکن خوبی در فوتبال ما بوده پیشنهاد می‌دهم یک بازیکن هم در سمت چپ مثل رامین رضاییان پیدا کند تا سمت چپ هم تقویت شود. پرسپولیس با این روند، اگر در سمت چپ هم هجومی شود، با ارسال‌های خوب می‌تواند در همان ۱۰-۱۵ دقیقه ابتدایی به گل برسد.

مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان این جمله که «استقلال زیبا بازی نمی‌کند»، عنوان کرد: استقلال فقط نتیجه می‌گیرد. استقلال فوتبال زیبا را فدای نتیجه کرده و من چند بازی اخیر آنها را دیدم. ذوب‌آهن که می‌توانست ببرد و استقلال اصلاً خوب نبود. تراکتور اگر کمی دقت می‌کرد برنده می‌شد. استقلال فقط یک گل زد و دیگر هیچ چیزی نداشت. استقلال صددرصد با این شیوه امتیاز از دست می‌دهد. اگر تیم‌ها کمی دقت کنند دست استقلال را می‌خوانند و می‌توانند امتیاز بگیرند.

این پیشکسوت فوتبال در مورد عزل عزیزی خادم گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. هم آمدن او به فوتبال عجیب و غریب بود و هم رفتنش. باید کسی را بیاورند که هم فوتبالی باشد، هم سیاست داشته باشد، از نظر اقتصادی بتواند درآمدزایی کند، یعنی رئیس فدراسیون باید ششدانگ باشد. اگر ششدانگ نباشد، اطرافیانش سوءاستفاده می‌‏کنند. آدم‌های اطراف عزیزی‌ خادم اندازه فدراسیون نبودند. با عزیزی خادم در ایران خودرو کار کرده‌ام، در کار خودش خوب و جدی بود و در ایران خودرو نشان داد که مدیریت بلد است، اما نباید از به کار گرفتن آدم‌های قوی می‌ترسید. آدم‌های ضعیف کار را خراب می‌کنند و مشکل عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال همین بود. او از افراد قوی استفاده نکرد و دچار مشکل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیث14آبان90 IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    یه قرون بده آش تو همین خیال باش
  • بهروز نبوی IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    استقلال بیشترین گل زده و کمترین گل خورده!!!!از دید لنگی ها استقلال زیبا بازی نمی کنه ولی نیمه خودشون زیبا بازی میکنه؟!!!!قبول دارم استقلال زیبا بازی نمیکنه ولی هیچ تیمی تو ایران زیبا بازی نمیکنه همه تیم ها نوسان داشتن ..همیشه بهترین تیم ،همون تسمیه که صدر جدول بقیه حرف ها فقط از سوزش.
    • morteza IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      حالا بعدها میفهمی اقای شاه محمدی چی میگه. الان متعصبی و مغرور به صدر ولی ...
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    عاغای شاخ محمدی که بعد از بیست سی سال خواب زمستونی از خواب بیدار شدن چند وقت پیش با دو کلاس سواد اکابر در ماجرای گل‌گهر شده بودن استاد حقوق جزا و حقوق بین الملل، حالا هم تفسیر فوتبال و کارشناس امتیاز دهی شدن.کلا لنگیا چه کهنه چه نو از هر انگشتشون صد تا هنر میریزه
  • بهروز IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اره با سه گل معیشتی که بیرون از زمین زدند شدندبهترین خط حمله
  • نیما IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    سپاهان با فوتبال زیباش ۱۱ امتیاز عقبه از صدر🤣
  • تاجدوزیان IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    ایول لنگی، بایدم تیم سوم آسیا رو تحلیل کنی چون سرورته
  • صابر حسینی US ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    شما فضول تیم خودتان باشید به شما هیچ ربطی ندارد که تاج سرتان با چه سیستمی بازی میکند ۱۷ هفته زیر تشریف دارید و دیگه هنداق گرفتید .فعلا که ما از سروری تیممان لذت میبریم و شماها هم زانوی عم بعل بگیرید و هی ایشالله ایشالله کنید تا چشتون در بیاد
    • حرف زدن روی هوا افتخار کیسه IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      این شمایید که فضول تیم مایید دمش گرم قشنگ جواب مدیر رسانه ای استقلال را داد فضول
  • مهران IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    شما به افساید منجر به گل میگین ی بغل پای ساده وسط زمین اونم نه ی بار دوبار تو ی بازی توسط ی کمک داور،بازی رفت دربی که پنالتی صد ما رو نگرفتن،بازی با نساجی هم که افساید رو گرفتن که میگرفت بازی مساوی میشد،چند چند ی با خودت،ماهم ازاینکه تیم روب جلو بازی نمکنه نارحتیم و ولی بازم موقعیت گل استقلال از تمام تیمها بهتره،ولی موقعیت گل شما جز پنج تا هم نیست،حتی از نساجی هم کمتره،دوستان میتونید توی گوگل ی سرچ بکنید بعد بیان دری وری بگین
  • ع IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اقایان‌پرسپولیس در خصوص‌تیم‌استقلال‌نظر‌ندهید‌‌امسال‌با‌ید‌قهرمان‌بشوند‌و‌از‌دماغ قبل افتاده‌اند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی