نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی فدراسیون فوتبال نسبت به شایعات مرتبط با تغییر سرمربی تیم ملی واکنش نشان داد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران که نتایج فوق‌العاده‌ای را در روی نیمکت تیم ملی به دست آورده و توانسته سریع‌ترین صعود تاریخ به جام جهانی را برای ایران به ثبت برساند، در روزهای گذشته شایعاتی پیرامونش مطرح شده بود که بعد از عزل عزیزی‌خادم، هیئت‌رئیسه علاقه‌ای به همکاری با وی ندارد.

احسان اصولی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه در انتهای الوند با رد این مسئله گفت: تیمی که نتایج درخشان گرفته مورد حمایت هیات رئیسه و فدراسیون است و امیدوارم ۲ بازی پیش رو را در مقدماتی جام جهانی را هم ببریم.

گفتنی است که تیم ملی فوتبال ایران در فروردین‌ماه ۱۴۰۱ دو مسابقه پایانی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را برگزار می‌کند، شاگردان اسکوچیچ ابتدا باید ۴ فروردین به سئول سفر کنند و در مقابل کره‌جنوبی قرار گیرند و سپس ۹ فروردین در تهران از لبنان میزبانی کنند که باید دید در این دو مسابقه تیم ملی فوتبال ایران چه نتایجی را به دست خواهد آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Sasan moradi IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    این‌اصولی‌عین‌سخنگوی‌سازمان سنجش هرچی‌بگه‌برعکسش‌اتفاق‌میافته‌،البته‌امیدوارم‌اسکوچیچ‌بماند‌ومیماند‌چون‌فدراسیون‌پول‌ندارد عملکردشم‌خوب‌بوده‌وقابل‌تحسین‌فقط‌بعضی‌انگل‌وپاچه‌خوار‌دوروبرشن‌اونا‌مثل‌قهار‌وعالی‌واینا‌که‌پرت‌شدن‌،بیرون‌شن‌میشه‌امیدوار‌بود‌به‌تیم‌ملی‌کا‌انشاالله از‌میلی‌درمیاد‌وهمون‌ملی‌میشه‌که‌بود‌وافراد‌براساس‌عملکرد‌فنی‌واخلاقی‌وانضباطی‌دعوت‌شن‌نه‌سفارشی‌ورنگی‌جون‌پای‌یک‌ملت‌ویک‌پرچم‌وسط‌است‌به‌امید‌درخشش‌در۲۰۲۲‌قطر‌
  • علی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    وقتی می گوید دو بازی آینده، یعنی اسکوچیچ در خطر قرار دارد.
  • J N IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    قضاوت برای اینکه بگیم اسکوچیچ مربی خوبی هست یا نه سخت هست؛ چون از این طرف، نتایج فوق العاده ای کسب کرده و سریع ترین صعود به جام جهانی رو داشتیم؛ از اون طرف هنوز با تیم های سخت تر و با کیفیت تر مسابقه ندادیم تا بتونیم سطح کیفیت تیم ملی با اسکوچیچ رو بسنجیم. فقط تنها چیزی که میتونم بگم اینه که بسیاری از منتقدان، نتایج خوب تیم ملی رو مدیون بازیکنان با کیفیت تیم ملی میدونن؛ ولی سوال من این هست که چرا دور اول مقدماتی جام جهانی با همین بازیکنان به بحرین و عراق باختیم و داشتیم تو همون دور اول از جام جهانی حذف می شدیم؟ به هر حال مربی هم یک تاثیری در کسب نتایج خوب داره.
  • سعيد IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    درسته اسكوچيچ مربي تيمي بوده كه سريع تر از هم زمان ديگر به جام جهاني صعود كرده اما آيا تيم در اختيار مربيان داخلي مثل علي دايي، قلعه نويي، گل محمدي، نكونام هم بود نمي توانست صعود كند ؟ بلكه اين دوره بازيكناني داريم كه در دوره هاي قبل با تعداد لژيونر نداشتيم و بهتر است ادامه جام جهاني با مربيان داخلي با شهرت جهاني مثل علي دايي ادامه يابد پهلوان كشي بس است اگر واقعا رانت و فساد گزينه هاي خارجي را قطع كنند امثال علي دايي يا نكونام بهترين گزينه است
  • امیرعلی استقلالی دوآتیشه IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    اسکوچیچ نباید بره واز کسانی که به اسکوچیچ حسودی میکنند خواهش میکنم که این کثافت کاری هارو تموم کنند
  • کوهمره_جروق IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    جرعت ندارن اسکوچیچ را برکنار کنند.حق اسکوچیچ هست روی نیمکت تیم ملی بمونه.
  • زروان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    چمدون اسکوچیچ بیسواد رو بدین دستش بره خونشون …
  • رضااسدی AU ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    درزمانی که وضع تیم ملی بحرانی بودهیچکدام ازمربیان وطنی جرات نداشتندتیموتحویل بگیرندالان که اسکوچیچ باتیم بحران زده صعودش مسجل شده برکناری ایشان کاری احمقانه وخارج ازاصول میباشد✌کاری که سالیان پیش کردندوطالبی تیم ملی روباخاک یکسان کرد!!!
  • امیر IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    عیار تیم ملی هنوز مشخص نشده ، سخت ترین تیم گروه کره جنوبی مساوی کردیم ، اگر در گروه دیگر بودیم با ژاپن و استرالیا می‌توانستیم مثل عربستان نتیجه بگیریم . بازیهای تدارکاتی با تیم های قوی و صاحب نام مشخص می‌کنه تفکرات مربی چگونه هست
  • مهراب IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اسکوچیچ اگه مثل کیروش قلدر بود به نفع خودش بود حدسم اینه سرمربی ایرانی در جام جهانی روی نیمکت باشه
  • امیرحسین IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    به نظرم عیار اسکوچیچ تو سئول مقابل کره معلوم می شه اگر بردیم برای جلم جهانی می مونه اگر مساوی شد باید بازی تدارکاتی بشه تا عیارشو فهمید و اگر باخت باید گزینه جدید بیاد
  • مهدی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    اسکوچیچ مربی خوبیه و از اون بهتر تیم مربیگری با دانش بالا داریم که یکیش وحید هاشمیان که بهترین دوره های مربیگری در دنیا رو دیده و در کنار تجربه اسکوچیچ و کریم باقری تو جام جهانی موفق میشه تیم حتما.
  • عیسی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    سلام.در پاسخ به نظر افرادی که ادعا دارند حریفها ضعیف بودند وهنوز با تیمهای قوی بازی نکردیم تا عیار مشخص شود باید اذعان داشت که آیا ویلموتس با همین تیم ایران به تیمهای خیلی ضعیف نباخت آیا عراق یا امارات یا سوریه که همیشه در برابر ایران خیلی خوب بازی میکردند تیمهای ضعیفی هستند یا کره جنوبی ضعیفه .فقط یک چیز وآنهم اینکه ما کلا دوست نداریم راحت باشیم و همیشه دنبال پیچاندن وبهم زدن نظم و...هستیم سخن آخر اینکه الان زمان تغییرسرمربی نیست زمان رسیدگی به وضعیت استادیوم ها و مدارس فوتبال و همکاری با سرمربی وبرگزاری بازیهای تدارکاتی وحل مشکلات روحی تیم ملی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی