نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
۴ |
۴
کارلوس کی روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم ملی مصر به تمجید از سرمربی سابق ایران پرداخت.

خبرورزشی - ضیاء السید مربی تیم ملی مصر و یکی از دستیاران کارلوس کی روش به تمجید از مربی پرتغالی پرداخت. مربی فراعنه در مصاحبه با نشریه «الیوم السابع»، گفت: کارلوس کی روش «مدرسه فوتبال بزرگی» است. من از تجارب او در داخل و خارج زمین استفاده کردم. کی روش با من درباره رفتار با رسانه ها هم آموزش داد.

وی افزود: در جام ملت های آفریقا در کامرون شرایط سختی داشتیم. مصدومیت ها و بازی با تیم های بزرگ در ۴ دیدار متوالی باعث شد تا شرایط سختی داشته باشیم اما کی روش با هوشمندی تیم را از این شرایط سخت گذراند.

مربی تیم ملی مصر به ریزبینی کی روش پرداخت و گفت: کی روش تمام بازیکنان لیگ را زیرنظر دارد. برای او فرقی ندارد بازیکن اصلی باشد یا ذخیره و میان اسم ها فرقی نمی گذارد. مصلحت تیم ملی مصر برای کی روش از همه چیز مهمتر است.

تیم ملی مصر ماه گذشته با هدایت کارلوس کی روش به فینال جام ملت های آفریقا راه یافت ولی با شکست در ضربات پنالتی مقابل سنگال از قهرمانی بازماند.

عکس| کی‌روش «مدرسه فوتبال» شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابی از فلاح IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    عادتش تربیت نوچه از بین ضعیفترین مربیهاست برای اینکه بندازتشون جلو کاراشو با موذی گری پیش ببره کسی الان میدونه مارکار اقاجانیان کحاست؟؟؟ کیروش کیسه صفته.
    • P IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      بازی ها رو دیدی خود مصریافهمیدن که تیمشون هیچ قدرتی در مقابل تیمای کامرون نیجریه سنگال و حتی مراکش نداره اون وقت تو هنوز نفهمیدی خلاقیت کی روش بود که با اداره کردن بازی و بازی منطقی و منظم زهر این تیما رو بگیره و بازی ها رو کنترل کنه و حتی بازی تهاجمی و تدافعی منطقه ای رو به نمایش بذاره
    • P IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
      آدم حرفه ای بود هر چند که یه دفعه در مورد کریمی و انتخابش به عنوان دستیار اشتباه کرد و خوب می دونست افرادی که شهرت بیشتری دارند سرتق ترند کافی بود بهشون بگه اون قیف رو جا به جا کنید با لگد به ساک جوابشو میدادند ضمنا مدرسه فوتبال هم یا مدرس حرفه ای هم خیلی لفظ درستیه چون مصری ها به صرافت رسیدند که تیمشون حتی در حد صعود به جام جهانی نیست و قابل مقایسه با سایر تیما نیست امید زیادی به صعود ندران کی روش شخصیت فردی و تیمی برا فوتبال ما ایجاد کرد منتهی طرفداران برانکو به دلیل دلخوشی ناشی از قهرمانی توی لیگ و کل کل با تیم رقیب این قدر نادون بودن که ناخوداگاه به طرفداری از اون برا حمله به پست سرمربیگری تیم ملی دراومدن در صورتی که باید خواسته شون این بود که مربی پرسپولیس بمونه اما ازش خوشم اومد که با رفتنش به عربستان درست زمانی که ویلموتس برای تیم ملی انتخاب شد تودهنی خوبی به هوادرانش زدالبته من طرفدار استقلال یا هیچ باشگاهی نیستم ولی اگه بخوام فوتبال لیگ رو ببینم ازتیمی که خوب بازی کنه خوشم میاد با وجودی که تیمای عربی قابل توجه نیستن ولی تو اسیا الهلال خوبه ژاپن هم خیلی خوب برنامه ریزی کرده
  • علی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    تازه دارن میفهمن کیروش کبیر کیه، بهش فرصت بدن مثل ما مصر و زیرو رو میکنه. توی ایران هم چارت بندی داشت تمام بازیکنان لیگ رو رصد میکرد. این از بی عرضگی فدراسیون هست که مربی با این سطح اوردن ،مربی ایرانی کنارش 8 سال درس گرفت، رهاش کردن چرا چون از سیستم دفاع ضدحمله خوششون نمیاد، هجومی دوس دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی