نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
۱۳ |
۴
جزئیاتی از خرید جدید پرسپولیس فاش شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاختاکور می‌گوید «شرزود تمیروف» بازیکن مدنظر پرسپولیس در ماه ژانویه اعلام کرده می‌خواهد از پاختاکور برود اما قراردادش را در ماه فوریه فسخ کرده است!

باشگاه پرسپولیس روز گذشته اعلام کرد «شرزود تمیروف» مهاجم ازبکستانی که سابقه بازی برای تیم پاختاکور را دارد، به تهران آمده و بعد از انجام تست‌های پزشکی قراردادش را با پرسپولیس ثبت خواهد کرد.

حضور تمیروف در پرسپولیس گمانه زنی‌هایی را درباره زمان فسخ قراردادش با باشگاه پاختاکور ایجاد کرده است که در صورت درست بودن این گمانه زنی‌ها، پرسپولیس در مسابقاتی که از این بازیکن استفاده کند دچار دردسر خواهد شد.

تمام ماجرا به زمان فسخ قرارداد تمیروف بر می‌گردد. طبق قوانین نقل و انتقالات، بازیکنی می‌تواند به عنوان سهمیه آزاد به لیگ ایران بیاید که قبل از اتمام پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر، تکلیف قراردادش را با تیم سابق خود مشخص کند؛ خواه این قرارداد با باشگاه سابق تمام شده باشد و یا با توافق بازیکن با باشگاه به پایان رسیده باشد. فصل نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از ۲۶ دی آغاز شد و تا ۲۳ بهمن ادامه داشت.

در واقع اگر بازیکن خارجی قصد اضافه شدن به تیمی از داخل ایران را داشته باشد باید پیش از ۲۳ بهمن (۱۲ فوریه) قراردادش را فسخ کرده باشد اما وضعیت پیرامون قرارداد تمیروف مبهم است. این ابهام از آنجا ناشی می‌شود که تمیروف در هفته‌های اخیر با پاختاکور در اردوی آماده سازی ترکیه حضور داشت و طبق گزارش سایت این باشگاه، حداقل در دو مسابقه بازی کرده است. یکی از این بازی‌ها ۳۰ بهمن برگزار شده یعنی یک هفته بعد از پایان نقل و انتقالات پرسپولیس.

برای بررسی بیشتر این موضوع سراغ «بهزود» مدیر رسانه‌ای باشگاه پاختاکور رفتیم تا اطلاعات بیشتری را درباره زمان فسخ قرارداد تمیروف کسب کنیم. بهزود در این مصاحبه تاکید کرد که مهاجم ازبکستانی، در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۱ بهمن - دو روز قبل از پایان نقل و انتقالات ایران) قراردادش را با پاختاکور فسخ کرده است.

بهزود در حالی این ادعا را مطرح کرد که پاختاکور از ۵ فوریه (۱۶ بهمن) به ترکیه رفته و تمیروف هم همراه این تیم حضور داشته است. مدیر رسانه‌ای پاختاکور می‌گوید حضور بازیکنان بدون قرارداد در اردوی خارجی طبیعی تلقی می‌شود اما مشخص نیست پاختاکور چرا باید برای بازیکنی که تحت قراردادش نیست، هزینه کند، او را با خود به اردوی خارجی ببرد و حتی در مسابقاتی که برای باشگاه در حکم آماده سازی فصل را دارد بازی بدهد!

تناقض دیگر صحبت‌های مدیر رسانه‌ای پاختاکور به این بخش از صحبت‌هایش بر می‌گردد که می‌گوید تمیروف از ماه ژانویه به مدیران باشگاه پاختاکور گفته است می‌خواهد قراردادش را فسخ کند اما این اتفاق رخ نداده! از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس تا همین هفته گذشته به دنبال جذب مهاجمان دیگری از جمله یک مهاجم پرتغالی بود که اگر او را جذب می‌کرد، اصلاً بحثی از تمیروف به میان نمی‌آمد.

به نظر می‌رسد باشگاه پاختاکور در حال پنهان کردن بخشی از واقعیت‌ها در ماجرای تمیروف است و می‌طلبد که باشگاه پرسپولیس اطلاعات دقیق‌تری را از فدراسیون فوتبال ازبکستان مطالبه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مسعود رسوبات IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    دوباره داستان طارمي و جعل!
  • علی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    طبق متن خودتان طرف 16 بهمن همراه تیم رفته ترکیه برا ی اردو و 21 بهمن قراردادش رو فسخ کرده چه چیز مبهمی اینجا هست؟ انسانیت داشته باشید لطفاً جو سازی نکنید
    • انتی لنگی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      برادر من کامل بخون قبلش نوشته ۳۰ بهمن واسه تیمش بازی انجام داده، چجوری قبلش فسخ کرده ولی داره بازی میکنه یجا کار میلنگه
  • محمد IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ملاحظه میفرمایید یکی از دلالهای رسانه ای تا حق پورسانت نگیره اجازه جذب بازیکن به پرسپولیس نمیدن رجوع کنید به جریان پروپیچ بازیکن سابق کیسه
  • حسن IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    برای تیم حکومتی همانند بازیکن سرباز هیچ چیزی غیر قانونی نیست!!
    • امیر RO ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      دقیقا مرادمند چند ماه سرباز بود و همچنان بازی میکرد و هر تیم دیگه بود بازی هاش رو به سود استقلال سه صفر میزدن! به امید نابودی تیم حکومتی
  • gaber IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    مدیران پرسپوایس بشدت باید مواظب باشند موضوع عیسی ال کثیر را یاداوری میکنم چون اونها بر سر این موضوع بخواهند به پرسپولیس ضربه زنند و کمی طبیعی میباشد خدا کنه دروغ باشد همان زمان هم به مدیر بی تجربه پرسپولیس گفتم که اول از همه و قبل از رای کنفدراسیون اسیا باید از ازبکها عذرخواهی کنید و با قاطعیت بگویید که عیسی منظوری نداشته و در لیگ هم چنین حرکاتی را میکرده. نه از ازبکها عذرخواهی شد نه انصاری فرد ماند . رفت و به تیم ضربه شدیدی همراه با جماعت دشمن با تیم چنان کرد که شش ماه عیسی و تیم دستشان خالی ماند . تذکر جدی به دروش
  • پناهندگان ترکیه IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ازمدیران پرسپولیس می خوایم تاپیگیرباشند از فدراسیون ازبکستان تاگزگ دسته کیسه کشا الباقی دشمنانیفته
  • شروین IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    حماسه ای دیگراز جنس بازیکن گابنی در شرف تحقق میباشد .🤔🤔🤔🤔
  • حامد DE ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    یه استعلام کتبی از فدراسیون ازبکستان و نه از باشگاه پاختاکور و عوامل باشگاه‌،،،فقط فدراسیون ازبکستان
  • منوچهر IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    بجای این بازیکنان هوشمندانه فکر کنید بازیکن بازیکن خارجی بیارید ولی به چه دردی میخوره چون کیفیتشم از بازیکنان ایرانی خوب نیست از اکادمی فوتبال های بارسلونا رئال بیارید هم ارزون هم با اموزش عالی هم با کیفت تر
  • امید IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    جان مادرتون فقط رکب نخورید....کیسه رو که چه عرض کنم ،،کل آسیا دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند
  • علیاص IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    انشاالله میاد واسه پیروزی بازی میکنه و بعد از اون پیروزی تمام نتایج بازی های سه بر صفر میشه به نفع حریفانش😊😊

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی