نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
درباره استعفای مجیدی چیزی نشنیدم/ چه اشکالی دارد دستیار به جای سرمربی حرف بزند/ اتوبوس استقلال را به تونل راه ندادند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرپرست تیم استقلال گفت: برای اولین بار در طول همه این سالهایی که فوتبال را از نزدیک دنبال می‌کنم ماموران یگان ویژه اجازه ندادند اتوبوس تیم در پایان بازی وارد تونل شود تا بچه‌ها سریع تر سوار اتوبوس شوند!

بیژن طاهری، بازیکن پیشکسوت، مربی اسبق و مدیر تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی، درباره آخرین شرایط استقلال پیش از مسابقه مقابل نساجی و حاشیه‌های مربوط به پایان دیدار استقلال مقابل فجر شهید سپاسی اظهاراتی را مطرح کرد.

در پایان دیدار استقلال و فجر، فرهاد مجیدی به نشست خبری نیامد! دلیلش چه بود؟

همانطور که صالح مصطفوی در نشست خبری اعلام کرد به خاطر شرایط این روزهای تیم فرهاد مجیدی به شدت تحت فشار و ناراحت است. چه اشکالی دارد که گاهی دستیار سرمربی به جای او بیاید و صحبت کند. به هر حال قطعاً آقای مجیدی تشخیص داده در آن شرایط اگر حرفی بزند آرامش تیم به هم بریزد به همین خاطر دستیارش را به جای خودش فرستاد.

اما بیرون از استادیوم و در فضای رسانه‌ای شایعه شد سرمربی استقلال می‌خواسته استعفا کند! این موضوع تا چه اندازه درست است؟

من تا این لحظه نه چنین چیزی را شنیده‌ام و نه دیده ام. اصلا چنین بحث‌های نبود. همانطور که گفتم فرهاد مجیدی به خاطر وضعیت به وجود آمده برای تیمش ناراحت بود و یکی از دستیارانش را به جای خودش به کنفرانس فرستاد.

یکی از اتفاقات عجیب دیگر ناراحتی سرمربی تیم تهران بابت نحوه سوار شدن بازیکنان تیم به اتوبوس بعد از مسابقه بود. توضیح می‌دهید آن شب چه اتفاقی در تونل افتاد؟

یکی از اتفاقات نادر در طول تاریخ زندگی فوتبالی ام را شاهد بودم.

چطور؟

این که برعکس همیشه، اجازه ندادند اتوبوس تیم وارد تونل ورزشگاه شود تا بازیکنان مستقیم از راهرو رختکن سوار اتوبوس شوند.

شما اقدامی نکردید؟

رفتیم و با ماموران یگان ویژه حرف زدیم ولی باز هم اجازه ندادند اتوبوس بیاید. به همین خاطر فرهاد مجیدی خیلی ناراحت شد چون مجبور شدیم تمام بچه‌ها را در طول مسیر تونل حرکت بدهیم تا بیرون از آنجا در محوطه باز سوار اتوبوس شوند.

دلیل این اقدام چه بود؟

ما هم آخر سر نفهمیدم! ولی قول دادند از بازی‌های بعد این مشکل برطرف شود.

 درباره استعفاء مجیدی چیزی نشنیدم/ چه اشکالی دارد دستیار به جای سرمربی حرف بزند/ اتوبوس استقلال را به تونل راه ندادند

قبل از شروع بازی هم اتوبوس تان بیرون ورزشگاه بازیکنان را پیاده کرد؟

خیر! اتفاقاً با اتوبوس تا جلوی راهروی رختکن‌ها آمد و بچه‌ها پیاده شدند. نمی‌دانم چرا آخر بازی نگذاشتند اتوبوس بیاید. داخل تونل هم باد می‌آید و در این شرایط کرونایی احتمال دارد بچه‌ها سرما بخورند. اینکه هر چه زودتر سوار اتوبوس بشوند خیلی بهتر است. امیدوارم دیگر از این به بعد شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

تصاویر منتشر شده از رختکن استقلال بعد از بازی با فجر، جو دوستانه خیلی خوبی را از تیم تان نشان می‌داد. شرایط تیم در این روزها چطور است؟

شکر خدا جو تیم ما خیلی خوب است. همه بچه‌ها انگیزه زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارند. اما با این وجود تیم ما به آرامش نیاز دارد.

فرهاد مجیدی تا چه اندازه در این زمینه به فکر ایجاد آرامش است؟

او هم با وجود این همه فشار سعی می‌کند به همه دلگرمی بدهد و سعی می‌کند رفاقت در تیم‌مان همچنان پابرجا باشد. امیدوارم در بازی با نساجی هم بردهای تیم ادامه پیدا کند تا انشاالله بتوانیم بعد از سالها دل هواداران را شاد کنیم.

بازی با نساجی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

من از ابتدای فصل تا به امروز هرگز در مسائل فنی دخالت نکرده‌ام به همین خاطر این بار هم صحبت نمی‌کنم و فقط مطمئن هستم که کادر فنی با تمام وجود تلاش می‌کند تا استقلال بهترین نتایج را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی