نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
واکنش تند آجورلو به حواشی اخیر؛ بازیکنان سابق دنبال کسر امتیاز هستند/ دستور از بالا گرفتم اما می‌ترسند فحش بخورند/ مجیدی رکورد لیگ را می‌شکند
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال گفت: چرا پشت درهای بسته تصمیم می گیرید؟ چه کسی به شما مجوز داده تا در خصوص حقوق ۳۰ - ۴۰ میلیون جمعیت تصمیم بگیرید؟

مصطفی آجورلو در مراسم هم اندیشی با موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال اظهار داشت: قبلا می‌خواستم حرف بزنم نیاز به نوشته نداشتم اما الان در استقلال باید مواظب باشم که چیزی نگویم که به اتحاد استقلال آسیب بزند.

استقلال باید دو جام بگیرد

وی افزود:چیزی که ما را به اینجا رسانده آرامش است ،شاید در ابتدا کسی باور نمی‌کرد شرایط اینگونه پیش برود ولی خودمان باور کردیم که می‌توانیم. ما برای قهرمانی ۱۱ بازی داریم که البته روی جام حذفی حساب کرده و باید ۲ جام بگیریم.

در این ۴۰ سال سخت ترین شرایط را در ۳ ماه اخیر داشتم

مدیرعامل استقلال عنوان کرد: در این ۴۰ سال سخت ترین شرایط را در ۳ماه اخیر گذراندم. خیلی‌ها می‌خواهند استقلال قهرمان نشود. صبح که ووریا را به دفترم دعوت کردم خبرنگاری گفت خیلی سوال دارم ولی به او گفتم مهمترین مساله قهرمانی است. هر کسی بخواهد چوب لای چرخ استقلال بگذارد مقابلش می‌ایستم.

خودمان نباید آتش بیار معرکه شویم

آجورلو گفت: شب که می‌خواهی بخوابی یک مانع ایجاد می‌کنند صبح که بیدار می‌شوی یک مانع ایجاد می‌کنند و ظهر هم یک مانع دیگر، چه کسانی؟ آنهایی که می‌خواهند استقلال قهرمان نشود اما چرا ما خودمان به آنها کمک کنیم و آتش بیار معرکه شویم.

مثل خیلی‌ها نیستیم که بگوییم قهرمانی از قبل تعیین شده

وی خاطرنشان کرد: به لطف خدا این تیم قهرمان می‌شود. مثل خیلی‌ها نیستیم که در فضای مجازی بگویند قهرمانی از قبل تعیین شده ولی ما در زمین بازی می‌کنیم و سه امتیاز را می‌گیریم چون بلد هستیم و این کار را تجربه کرده‌ایم.

اجازه نمی‌دهم در مسیر قهرمانی استقلال خدشه ای وارد شود

آجورلو ادامه داد: قهرمانی مهمترین خواسته هواداران است و من به عنوان خدمتگزار  این عرصه هرگز اجازه نمی‌دهم کسی به آن خدشه ای وارد کند چه کسانی که در داخل هستند و چه کسانی که در خارج هستند. ممکن است وقتی که من به استقلال نیامده بودم همه چیز را بسته بودند تا استقلال را در آسیا شرکت نکند ما آمدیم که مقصر این فرایندها را مشخص کنیم.

 از مجیدی کسب ۷۵ امتیاز را خواستم و ایمان دارم او می‌تواند

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: ما باید به تک تک بازیکنان مان کمک کنیم تا در بازی‌های بعدی امتیازاتی بیاورند که برای اولین بار یک تیم  قهرمان به آن امتیاز رسیده باشد. روز اولی که با فرهاد مجیدی نشستم  به او گفتم ۷۵ امتیاز می‌خواهم، ایمان دارم او می‌تواندآن را به دست بیاورد. در این راه به کمک شما پیشکسوتان و هواداران نیاز داریم. آنقدر در این سه ماه برای من و اسپانسر مشکل ایجاد کردند که تمایلی ندارم به آن اشاره کنم. البته ما از موانع و مشکلات پیش رو قوی تر هستیم. باور کنید قدرتمان را به شما تحمیل کردیم و باز هم این کار را می‌کنیم که برای ما مشکل سربازی ایجاد نکنید.

من به دنبال قانون هستم، مثل برخی سنگ  اندازی نمی‌کنم

وی با انتقاد از رفتارها با مرادمند و یزدانی گفت: آیین‌نامه می‌گوید بازیکن رجیستر شده آن هم در تیم ملی پس چرا نمی‌گذارید این بازیکن در تیم ملی بازی کند آنهم در حالی که ۲۸ ساله است. چرا این کار را می‌کنید؟ شخصا پیش آقای اشتری، مهری، زاده کمند و دیگر دوستان  رفتم و صحبت کردم. من به دنبال قانون هستم، مثل برخی سنگ  اندازی نمی‌کنم که هر کاری خواستند کردند. همه هویت من قانون است. چرا کسی صدایش بلند نمی‌شود و بگوید آقای آجورلو حرفت غیر قانونی است؟

از چه می‌ترسید که پشت درهای بسته تصمیم می‌گیرید؟

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: چرا پشت درهای بسته تصمیم می‌گیرید؟ چه کسی به شما مجوز داده تا در خصوص حقوق ۳۰ - ۴۰ میلیون جمعیت تصمیم بگیرید؟  می‌گویند از  فضای مجازی می‌ترسیم که فحش بدهند، شما از چه می‌ترسید؟ قانون را عمل کنید. اگر  صحبت‌های یک  بزرگوار را روی زنگ موبایل تان می‌گذارید پس به قانون عمل کنید و به حرف آن بزرگوار هم عمل کنید. من اجازه نمی‌دهم که کسی برای فرصت‌های قانونی استقلال در پشت درهای بسته لابی کند.

چرا درباره مرادمند و یزدانی قانون رعایت نشد

آجورلو تاکید کرد: مرادمند ۲۸ ساله و در تیم ملی رجیستر شده است و چرا باید در مورد او قانون رعایت نشود. او تا ۳۰ سالگی بازیکن استقلال خواهد بود البته اگر قراردادش را تمدید کند!  این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و  بازیکن ما است اما درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که او ۳۰ ساله است و قانون می‌گوید او سرباز  است ولی قانون می‌گوید از ۸ اسفند سرباز است چرا از یک اسفند او را فراخواندید؟

*سجادی نوشته مرجع تشخیص بازیکن ملی وزیر و فدراسیون است

وی تاکید کرد: مگر قانون نداریم پس چرا او را زودتر فراخواندند؟ اشکال ندارد یزدانی سرباز است اما او سهمیه سپاه است و نمی‌تواند به فجر برود.در لیگ لیگ یک هم که تیمی‌متعلق به سپاه وجود ندارد. پس یزدانی کجا برود. پادگان؟ دستور بالاترین مقام را برای شما گرفتم که کمک کنید آیا این کار شما کمک کردن است؟ یزدانی کجا باید برود که تمرین کند تا تیم ملی از او استفاده کند؟ آقای سجادی این نامه را نوشته که مرجع تشخیص بازیکن ملی وزیر ورزش و فدراسیون است شما چه کسی هستید که تشخیص دهید این بازیکن ملی است یا نه؟

باید خانه ای شیشه ای درست کنیم

مدیرعامل استقلال تاکید کرد:گفتیم باید خانه شیشه ای درست کنیم یعنی اینکه ما می‌شناسیم و آنها بورس است قوانین و مقررات خودش را دارد حاضر نیستیم بعد از ۴۳ سال دوباره برویم یک کاری را انجام دهیم که دوباره موضوع دیگری پیش بیاید.

برخی بازیکنان سابق استقلال با شانتاژ دنبال کسر امتیاز تیم هستند

آجورلو گفت: من دیدم که برخی از بازیکنان سابق استقلال با شانتاژ این و آن به دنبال کسر امتیاز از استقلال هستند. پول شما پیش ما است، نگران نباشید به زودی پول در اختیار باشگاه قرار بگیرد با همه شما تسویه می‌کنیم.

می‌خواهم آخرین مدیرعاملی باشم که دولت آن را منصوب می‌کند

وی تاکید کرد: ۱۵ اسفند روز ملی ما است، مال مردم را باید به خودشان بدهیم. من می‌خواهم آخرین مدیرعاملی باشم که دولت آن را منصوب می‌کند و از این پس فرایند خصوصی‌سازی را مدیرعامل تعیین می‌کند. من آمدم تا کاری را انجام دهم تا در این تغییر جدید ایجاد شود.

همه در استقلال سهم خواهند برد حتی مرحوم سهراب بوقی

آجورلو یادآور شد: هر کس که در استقلال بازی کرده صاحب سهم است. بازیکنان، پیشکسوتان و هر کسی که در این باشگاه زحمت کشیده سود خواهد داشت و حتی مرحوم سهراب بوقی هم از این سهم استفاده خواهد داشت.

قیمت باشگاه ۱۷ هزار میلیارد است؛ چگونه ۳ هزار میلیارد حساب کردید؟

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: من در اینجا باید بهترین تصمیم را برای ۳۵ میلیون هوادار بگیرم. اینکه چرا قیمت  باشگاه کم است باید بگویم که ما دعواهای خود را کرده ایم. قهر کردیم، من به کارشناسان گفتم که شما تاکنون تجربه این کار را در ایران نداشته اید. به  آنها گفتم شما مسائلی چون ملک و مسائلی از این دست را به خوبی بلد هستید ولی اگر یک شرکت ۳۵ میلیون هوادار داشته باشد چه خواهد شد؟ این کار قیمت و عدد ندارد. اگر بخواهید به هر فرد یک فرصت اقتصادی ۵۰۰ هزار تومانی بدهید قیمت این باشگاه ۱۷ هزارمیلیارد می‌شود شما چگونه ۳ هزار میلیارد حساب کردید؟

آمده ام استقلال که بروم!

وی تاکید کرد:من نیامدم در اینجا خانه بسازم که بمانم، من آمدم که بروم!نیامده ام که مدیریت پیمان کنم، من آمدم اینجا را به مالکان اش بدهم آمدم که اینجا تولید پول کنم آمدم.

چرا از فرهاد مجیدی حمایت نکنم؟

آجورلو تاکید کرد: من از آقای فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم همیشه من گفتم چرا به مربیان خارجی فرصت می‌دهیم ولی این فرصت را به مربی جوان خودمان نمی‌دادیم. حالا می‌گویم چرا از فرهاد مجیدی حمایت نکنم؟

وی گفت: یک پیشکسوت در تلویزیون در خصوص یک بازی صحبت می‌کرد و گفت خیلی بازی خوب بود، شاید هم بد نبود! ای برادر من هوای نفست را بگذار روی زمین، ما نیاز به شما پیشکسوتان عزیز داریم. به من می‌گویند ما از فضای مجازی می‌ترسیم و به همین دلیل حق ما را در خصوص سربازی نمی‌دهند.

اگر مدیران گذشته جان دفاع کردن از حقوق استقلال را نداشتند من دارم

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: چرا باید مسئولینی که می‌خواهند تصمیم قانونی بگیرند وباید بگویند فضای مجازی را چه کنیم؟ شما پیش از این اقدام باید در این قضیه کمک باشید. چرا بعضی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود؟ لطفا از لابی گری دست بردارید. اگر مدیران گذشته جان دفاع کردن از حقوق استقلال را نداشتند من دارم.

می‌گوییم به جای اینکه بازیکن ما پادگان برود؛ به تیم ملی کمک کند

مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: یکی از دو بازیکن ما طبق قانون سرباز است ولی ما می‌گوییم به جای اینکه او سه ماه وارد پادگان شود به تیم ملی و  این بازیکن جفا نکنید. به نامه وزارت ورزش و فدراسیون توجه کنید و به تیم ملی کمک کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گدایان امتیاز IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    تو یکی از قانون حرف نزن که مرغ پخته هم خندش میگیره فکر کردی کسی نمیدونه که اومدی با لابی وکثافتکاری و نفوذ نظامی که داری میخای کیسه را قهرمان کنی اونوقت میگی قهرمانی کیسه از پیش تعیین شده نیست؟ اون 3 امتیاز مضحکی که بهتون اهدا کردن و فایل صوتی که منتشر شد و گندش در اومد که با اعمال نفوذ روی کمیته عنضباطی این اتفاق افتاده چطور اون از پیش تعیین شده نبود؟ 12نفره بازی کردنتون برابر هوادار و عدم برخورد کمیته عنضباطی و اخلاق از پیش تعیین شده نبود؟ دو تا بازیکن خارجیتون که بدون ضمانت بانکی بازی کردن و ماسمالی کردن شکایت نساجی و بقیه تیمهای لیگ از کیسه از پیش تععین شده نبود؟ این داوریهای مسخره که از نیم فصل به عنوان یار دوازدهم کیسه ایفای نقش میکنن از پیش تعیین شده نیست؟! تو یکی اومدی میخای با نفوذ نظامی و حکومتی که داری قانون مملکت را هم دور بزنی طبق قانون بازیکن ملیپوش تا 30 سال و غیر ملی پوش تا 28 سال باید برن خدمت اگر شرف داشتی و میخاستی طبق قانون عمل کنی باید دستور نظام وظیفه را انجام میدادی اما الان داری قانون مملکت را دور میزنی و طلبکار هم هستی؟!!! وقاحت هم حدی داره....
    • رهام IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      یارو خودش داره اعتراف میکنه که از بالا مجوز بازی سربازان کیسه را گرفته بعدش حرف از قانون هم میزنه. سردار لابی...
    • کیسه IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      0دستور بالاترین مقام را برای شما گرفتم که کمک کنید آیا این کار شما کمک کردن است؟) یعنی بالاترین مقام مملکت هم دستور داده به کیسه کمک کنید؟!!!!!!!!!
    • ساوالان IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      جالبه چقدر از قانون حرف زده!!!! ولی در این 3 ماه استقلال کلا با بی قانونی صدر جدول هست!!!!!! از بازیکنان غیر مجاز اول فصل بگیرید . پرونده گلگهر..کرونای جعلی.. و لابی وزیر..
    • شمسعلی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      سردار ! سجادی که سجادیه، قانون برای سجادی و بزرگتر از سجادی هم باید یکی باشه. اما اینکه وزیر اینقدر تلاش داره برای تیم متبوعش قانون نادیده گرفته بشه جای تأمل داره !
    • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      عجب وقتی که‌ بیانیه نظام وظیفه طبق آیین نامه تاکید بر اعزام مرادمند و یزدانی مثل زنده روح و عالیشاه و نوراللهی می کنه ایشون با دور زدن قانون میگن دستور از بالا گرفتن یزدانی و مرادمند تعویق خدمت بشه ؟؟؟!! با دستور از بالا قانون گریزی و نقض قانون آشکار می کنه یله نتایج کیسه خارج از زمین رقم می خوره زور کیسه با گل گهر نرسید به دستور با مستند فایل صوتی رفیعی مشاوره سابق دستور سه بر صفر داده یکی از تخلفات خادم در عزل اون دخالت خادم و مشاوره اش در کمیته انضباطی هست یا داوری ها به نفع کیسه یا مسله دروغ کرونا تقلبی و رد شکایت همه تیم ها علیه کیسه یا پنجره کیسه باوجود بدهی ۲/۵ میلیاردی فرشید باقری بسته بود با لابی قانون دور زدن آمانوف و حردانی ثبت کردن و... بله قهرمانی از قبل با دور زدن قانون توسط شماها و حق خوری ها مثل نساجی و گل گهر از قبل با دور زدن قانون و بریدن سر تیم ها از قبل مشخص شده فکر کردی سردار سپاهی هستی دارید با دور زدن قانون به همه زور میگید با زور به نظام وظیفه و قانون اجازه اعزام به یزدانی و مرادمند نمیدید اون بدونید ظلم پایدار نخواهد بود
    • عبدالکریم IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      همونطور که زمان تیراختور دستور احمدنور و عالیشاه گرفته بود! اونوقت سوای کریهای رایج من یه سؤال از این آقا دارم، اگر خود شما یا هرکس دیگه‌ای اطلاع داره منت بزاره جواب بنده رو بده. شما چه ریختی تونستی وسط فصل احمدنور و عالیشاه رو ببری تیراختور در حالیکه رقیب اصلی ما در اون فصل همین تیراختور بود؟! شما اگه بتونی اینو روشن کنی برا ما، خداوکیلی من همه‌ی صحبتهات رو‌ میزارم رو چشام!
    • کیسه ناپاک IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      وقتی که همه رای ها به نفع کیسه هست و هیچ رای علیه کیسه نیست دستور از بالا گرفتید یا دستو از بالا میاد رفیعی مشاوره خادم دستور سه به صفر میده با اطمینان از قهرمانی دو جام حرف میزنید یعنی از بالا دستور دادن کیسه قهرمان دو جام کنند خداحافظ فوتبال پاک پیشاپیش قهرمانی ناپاک دستوری از بالا به هواداران کیسه تبریک میگم
    • اولیایی زاده IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      پس با این حساب ان دو نفر سربازی نخواهد رفت . کار اش را درست کردی. داری دهان منتقد را می بندی
    • میم US ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      حداقل درست بگو 2امتیاز به استقلال دادن نه 3امتیاز
    • بگیرش حامد لک ........ IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      آخه ...... یه چیزی بگو اقلا یه بچه پنج ساله هم که میشنوه بهت نخنده پرسپولیس با دست گل میزنه قبول میکنن بازیکن تیم نساجی در موقعیت خطرناک و حمله قرار میگیره آفساید میگیرن بازیکن آلمینیوم در موقعیت خطرناک قرار میگیره آفساید میگیرن پرسپولیس گل آفساید به آلمینیوم میزنه قبول میکنن یعنی سه هفته ۹ امتیاز از طرف مافیای کثیف فوتبال به پرسپولیس اهدا شده بعد استقلال رو میخوان قهرمان کنن ؟ لطفا پادوی مافیای فوتبال نباشیم به اسم جام اونم جامهای ناپاک پول و ثروت رو به جیب هر ...... نریزیم لا اقل به فکر فرزندان خودمون باشیم که فردا میخوان دنبال ورزش بروند اسیر این مافیای کثیف نشن این چیزا رو واقعا متوجه میشی ؟ هی میگین جام ؟ بابا یه دونه فقط یه دونه از جامهای آسیایی استقلال به تمام اون جامهایی که گرفتین و خواهید گرفت می ارزه چون بیش از ۵۰ ساله که نتونسین از اون جامها بگیرین در مورد سربازی هم که ماجرای امیری رسواتون کرد حالا ترابی و بقیه هم هستن والخ ......
    • اس اس سوبله چوبله IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      باز بچه های اتاق فکر سرخ رو بدون توجیه کردن فرستادن بیرون (البته شاید کامنتها مال یکی دو نفر بیشتر نباشه !!) بابا بخدا دیگه کیک و ساندیس تموم شده برین خونه خودمون بلدیم ماجرای سربازهامون رو درست کنیم شماها نگران نباشین فقط این جریان امیری چیه راسته میگن معافیش مربوط به ..................
    • تیر غیب GB ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      با درود،مصاحبهء چکمه پوش این مُفتیِ مُکلا حاویِ حقایقِ بسیار است و البته تعقیبِ خطِ تهمت با زیرکی و ذکاوت.ردِ پوتینِ چکمه پوش بر قوانینِ کشور حکایت از مقصودِ ماردوشان از "ظرفیت های قانونی" میکند.سردارِ مقتدر! واژه دلالت بر معنا میکند شما با واژه های جدید نمیتوانید تحریفِ معنا کنید.در موردِ مرادمند تأکید بر"رجیستری" میکنید که او را ملی پوش جلوه دهید! تعریفِ جدید از ملی پوش میکنید.سیاوش چه یکم اسفند و چه هشتم اسفند سرباز گردیده.اکنون تردیدی در این حقیقت نیست.پس تلاش شما برای گریزاندنِ این سرباز استفاده از کدام ظرفیتِ قانون است؟! آیا صاحب منصبانِ ستاد مشترک را متهم میکنید که از ترسِ ناسزا شنیدن در فضای مجازی قوانین را نادیده میگیرند؟! آنگاه این صاحب منصبانِ به قولِ شما ترسو! لابد در صورت جنگ از مقابلِ سربازان دشمن نیز میگریزند! چرا برای دستیابی به یک جامِ تقلبی حتی خود را زیرِ سأل میبرید؟ این جنگِ هفت لشکر را خاتمه دهید.به قانون برگردید و شیوهء گردن کلفتی و قلدری را ترک کنید.
    • یه ایرانی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
      یعنی سردار از قانون بزرگتره؟ فکر می کردم نظامیا ازهمه قانونمدارترن یعنی در واقع در نظامیگری قانون سفت و سخته که حرف اولو میزنه، ببخشید اشتباه از برداشت من بود، دارم میبینم که نماد قانونه که داره قانونو دورمیزنه!
    • تاجی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      دوست عزیز شما بخدا هیچی حالیتون نیستچشم بسته حرف میزنی ،بگم چرا چون ۳ امتیاز نبود ۲ امتیاز بود ،اینکه اینا سرباز شدن تمدید هم نشد ،دیدی هیچی حالیت نیست اون ۱۲ نفره که میگی هم چرت میگی بازیکن برای خوشحالی برای گل اومده ،الکی یه چیز شنیدی میگی ،در مورد داوری هم که حساب کتاب کردن داوری‌ها در کل به ضرر استقلال بوده و به نفع پرسپولیس برو برنامه ورزشی گزاشتن تو شبکه ۳ که تو داوری ها ۴ امتیاز به ضرر استقلال بوده و ۳ امتیاز به سود پرسپولیس ، مستند حرف بزن ،البته کنتور نمیندازه که کل لنگیا همین طوری هستن
    • مجتبی هاشمی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      یزدانی سه ماه دیرتر بره سربازی بی قانونیه،اما امیری اصلا خدمت نرفته قانون!!!!!
    • نه به معافیت تقلبی IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      مجوز گرفته مثل امیری و رضائیان کارت پایان خدمت تقلبی که نگرفته ؟
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      ۱. جناب سرجوخه بیشتر امتیازاتتون تقدیمی بوده از طرف داور و کمیته انضباطی، ۲. جنابعالی ظاهرا عادت کردی که قلدربازی دربیاری و بگی هر کی بخواد چوب لای چرخ استقلال بذاره چوب تو آستینش میکنم. ۳. جنابعالی وقتی بادگیر قرمز میکروفون خبرنگار رو درمیاری بایدم شب بخوابی و صبح یه مشکل تازه برات ایجاد بشه. ۴. شما امسال ظاهرا در زمین بازی میکنید و بیرون زمین امتیاز میگیرید. ۵. جنابعالی اگه دنبال قانون بودی که کار غیرقانونی نمیکردی و دنبال به زور نگهداشتن بازیکنای سربازت تو استقلال نبودی. مطمئنم اگه این دو بازیکن تا آخر فصل توی تیمت باشن باز با زیاده‌خواهی میخوای سال بعد هم نگهشون داری و واسه خودت دلبری کنی. ۶. مگه جنابعالی جلوی درهای باز تصمیم میگیری که حالا میگی چرا بقیه پشت درهای بسته تصمیم میگیرن. ۷. جنابعالی چطور توقع داری ۳۰، ۴۰ میلیون پرسپولیسی به نظام وظیفه فحش بدن تا به قول خودت ۳۰، ۴۰ میلیون استقلالی بهش فحش ندن. ۸. جنابعالی چطور به زنگ موبایل اون بنده خدا حساسی ولی به اجرای قانون حساس نیستی. به قول یه بنده خدایی عکس شهدا رو نشون میدی ولی عکسشون عمل میکنی.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      ۹. آقای محترم جنابعالی که سالها توی نظام بودی چطور نمیدونی که طبق قانون روز اعزام مشمولین براساس مدرک تحصیلیشون فرق میکنه و فرضا روز اعزام دیپلمه‌ها با فوق دیپلمه‌ها یکی نیست. ۱۰. کی گفته یزدانی سهمیه سپاهه و حتما باید بره توی تیم متعلق به سپاه. مگه ارتش چشه؟ ۱۱. هنونطور که وزیر ورزش گفته  مرجع تشخیص بازیکن ملی وزیر ورزش و فدراسیونه در این مورد خاص هم مرجع تشخیص نظام وظیفه است. ۱۲. وقتی ۳۵ میلیون هوادار فرضیت سهام ۵۰۰ هزار تومنی تیمتو خریدن اون وقت صحبت از ۱۷ هزار میلیارد تومن بکن. ۱۳. اتفاقا از ضحبات معلومه که جنابعالی اومدی که بمونی نه اینکه بری. ۱۴. چطور از پیشکسوت صاف و صادق  استقلال توقع داری بیاد دروغ بگه و دنبال نگهداشتن زورکی دو بازیکن سرباز تو تیمش باشه.  بهتره شما خودت هوای نفست رو زمین بذاری و دنبال کار غیرقانونی نباشی. ۱۵. اتفاقا لابی‌گری کاریه که شما کردی و دنبال دور زدن قانون سربازی بودی. ۱۶. بازیکن شما توی لیگ دو هم میتونه به تیم ملی کشورمون کمک کنه. شما نمیخواد نگران تیم ملی باشی. البته اگه اسکوچیچ بهشون بازی بده.
  • اینیستا IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    کیسه حکومتی لوس و ننر میگه که ما هر وقت دلمون بخاد بازیکنامون را میفرستیم خدمت اگر هم کسی به ما بگه بالای چشمتون ابروئه قهر میکنیم و شکایت میکنیم و ... واقعا شما کیسه کشا خیلی پررو شدید البته اشکال از خودتون نیست اشکال از اون کسایی که شما را لوس و ننر کردن. همونایی که 3 امتیاز معیشتی با دستور از بالا بهتون اهدا کردن چطور اون سه امتیاز نا حق قانونی بود اما قانون سربازی که میلیونها جوان این مملکت درگیرش هستن و میرن تو پادگانها خدمت میکنن برای بازیکنان شما غیرقانونیه؟!!! این همه بازیکن تا الان رفتن خدمت چه اول فصل چه وسط فصل چرا تا نوبت به شما رسید بحث حق خوری و بی عدالتی را مطرح میکنید؟! اتفاقا دقیقا بی عدالتی اینه که بقیه برن خدمت اما بازیکنان کیسه سوگولی بخان خدمت سربازی را ماسمال کنن
    • غضنفر IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      قانون از نظر این تیم یعنی هر وقت دوست داریم بازی کنیم؛ هر وقت دوست داریم کرونا نمایی کنیم؛ هر جور دلمون خواست به هر تعداد در زمین بازی کنیم؛ هر وقت دلمون خواست ضمانتنامه خارجیامونو ندیم اما بازی کنند؛ هر وقت دوست داشتیم بریم سربازی؛ هر وقت دوست داشتیم مصاحبه کنیم و فحش بدیم و صندلی پرت کنیم؛ هر وقت دلمون خواست بریم فرودگاه هوادار خودمونو بزنیم؛ هر جای دنیا اردو داشتیم هر خبطی دلمون خواست انجام بدیم؛ و در نهایت بی قانونی یعنی اونایی که با دوست داشتن ما مخالفت کردن، و ظرفیت قانونی یعنی اونچه که ما دلمون میخواد و دوست داریم بشه. دوست داشتن ما فراتر از هر قانونی هست!
  • کیسه IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    (به نامه وزارت ورزش و فدراسیون توجه کنید) ما میگیم فدراسیون و وزارت عابی دربست در خدمت کیسه هستن میگید نه
    • حسین IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      شمابقلمون صفت های الکی خوش که هرکاری میکنیدتا قهرمان ایران بشیدچون جزایران قهرمان هویج هم نمی‌شید.
    • عبدالکریم IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      حسین خان همه میدونن که شما قهرمان هویج شدید! انقدر خودتونو تابلو نکنید!
  • دوچرخه سواران هوچی IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    تو دیگه چقدر رو داری!!! مگر اون موقع که مدیرعامل تراکتور بودی وسط فصل نورالهی و عالیشاه را از پرسپولیس نگرفتی و نبردی تراکتور؟! حالا حرف از قانون هم میزنی؟!!
  • فرید IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    والا اینجور که این میگه همه دارن به کیسه کمک میکنن تا قهرمان بشه. فدراسیون و وزارت ورزش که نامه زدن به نیروهای سلح که بازیکنان کیسه معاف بشن و دستور هم از بالا اومده که به کیسه کمک بشه خب یه دفعه جام را هم بدید به کیسه و تمام این همه توصیه و حمایت و لابی و کمک دیگه برای چیه؟!!
  • قیطور IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    مردم ازاین قبیل سخنان زیاد شنیداند ظمنا شماازکج این همه هواداردرستکردین پس بااین شرایط هوادار پرسپولیس هشتاد هزار خدتون میدونین واسیاوتیمهای اسیایی که پرپولیس چندینبرابر تیمای دیگه هست مثل سپاهان وذوب اهن نفت ابادان وشما
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    من کاری به لابی ها و اختلاس ها و نفوذها و رشوه های مکرر این آجرلو گردن کلفت ندارم.اون بعدا در موردش میگم. در مورد قیمت استقلال و پرسپولیس..مردم را چی فرض کردید.یعنی چی قیمت ارزان هست.. با اون زیان انباشته،قیمت این دو باشگاه کاملا گرون هست،کار به اون هوادار متعصب ندارم، که شور میزنه قیمت تیمشون بره بالا،اونا نمیفهمن.امیدوارم باز برای مردم دام پهن نکرده باشن.و هدفشون خالی کردن جیب مردم برای پرداخت بدهی ها نباشه.اگه با بقیه باشگاهای آسیا مقایسه کنید میفهمید که قیمت را خیلی بالا زدن.بعد رو چه حسابی همه اونایی که تو این دو تیم بازی کردن باید سهام گیرشون بیاد بعد گرون به مردم بندازن.آخه اونا کم پول گیرشون اومده.بعد کسانی مثل سوشا که به پرسپولیس هم خیانت کرد و یا کسی مثل بیرانوند که از یک ریال پولش گذشت نکرد و برای تیمش حاشیه درست کرد چرا باید سهام گیرش بیاد.یا یکی مثل نادری از دو طرف سهام گیرش بیاد.
  • محمد IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    از سجادی به عنوان وزیر ورزش یه مملکت تعجب میکنم که کل کارهای ورزش و جوانان مملکت را ول کرده افتاده دنبال ماسمالی کردن خدمت دو بازیکن کیسه که طبق قانون باید برن سربازی یعنی عملا داره لابی میکنه تا قانون اجرا نشه
  • ناشناس IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    فوتبال دست کیا افتاده ....!
  • حسین‌ذبیحی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقای اجرلو:درانشایی که برایتان نوشتندتابخوانیدچندگندبزرگ‌ وبودارزدید!اول اینکه بروایت اسناد داخلی و خارجی پرسپولیس بالاترین رقم‌هواداررادرایران‌وخارج از ایران دارد پس شما رقم ۴۰ملیون رابرای کیسه‌هاازکجااوردید(با حساب سماوی پرسپولیس ۷۰ملیون هواداردارد)!جمعیت ایران ۸۰م است. دوم‌اینکه‌اعتراف‌کردیدماه‌هازدوبندکردیدبرای‌انجام‌کارخلاف‌وبعدازفوتبال‌پاک‌داخل زمین‌کیسه‌حرف میزنید؟! مردم گوگول نیستند...شماوکیسه گوگول هستید.قول‌میدهیم‌که‌امسال هم‌جام‌بی جام...فراربه جلونکنید.بچه‌مشهد
  • واعظ آشتیانی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    دیگه حرفی برای گفتن نمیونه ، جناب آجرلو در عین حال که دستور از بالا گرفته ، از قانون هم حرف میزنه . باقی موارد دیگه جای بحث نداره ، قهرمانی پاک هم مبارک آل کیسه .
  • رضا US ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ماشالله این همه نظر علیه استقلال درج کردید که بعضی هاش واقعا بعضی هاش توهین و ناسزا به سردار یه مملکت ( بالاخره خوشمون بیاد نیاد سردار بوده ) و جدا از اون یکی از دو تیم مطرح و با افتخار ایران هستش هر چقدر پرسپولیسی هم باشین و‌پرسپولیس رو تیم اول بدونید استقلال تیم دوم هست یا نه ؟ اصلا تیم دوم نه بالاخره یکی از تیم های مطرح کشور هست ؟؟ یه نگاهی به نظرات بندازین ببنین چقدر توهین آمیزه واقعا برای رسانه ای مثل خبر ورزشی جالب نیست درج این نوع نظرات اما نمیدونم این مطلب که می نویسم احتمالا درج نکنید اما میگم آقای علیدوست ، رحمان علیدوست که امروز اسمش رو دیدم حدود ۲۰ سال باهم همکار بودیم و‌همون‌موقع منتقل شد به ناجا فکر میکردم‌بازنشسنه شدند آدم‌بسیار دوست داشتنی اهل فوتبال و خونگرم و همیشه خنده رو و اهل کرکری خوندن شدید ایشون طرفدار چند آتیشه پرسپولیس و مشهور بود کرکری خوندنش بین همکاران ، به حدی پرسپولیسی و ضد استقلال بود که اون سالها که استقلال با تیم های عربی بازی داشت ، دلش میخواست استقلال در هر شرایطی بازنده باشه حتی با تیم های عربی و‌هر تیمی که کلا استقلال باهاش بازی میکرد
  • مهدی GB ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    به تو قول ریاست فدراسیون فوتبال رو دادن به همین خاطر مدیر عاملی استقلال رو قبول کردی خارج از زمین هر کاری میکنن تا یک وجه آبکی برات دست و پا کنن تا مثلا بشی مدیر عامل قهرمان تو سرباری بیش نیستی
  • مجید NL ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    کثیفترین داوری ها و حکم‌های کمیته انضباطی با لابی آجرلو تو لیگ امسال شکل گرفته کل تیم‌ها صداشون دراومده
  • علی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    چقدر عوام فریبی اون سالی که تراکتور بود چند تا بازیکن رو از تیم ها گرفت نیم فصل عالیشاه,نورالهی،پهلوان،شریفی و غیره حالا که دو تا از بازیکن های تیمت سرباز شدن شهر رو شلوغ کردید مگه اون موقع باشگاه های این بازیکن ها به اون ها نیاز نداشتن که جدا شدن یزدانی دقیقا می دونست که سرباز هستش و باید نیم فصل جدا می‌شد اگر واقعا به قانون احترام می گذارید این حرف ها چی هستش دیگه
  • ع IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اقای‌آجورلو با‌لابی گریهایی‌که‌از نفوذ و‌سردار بودنت استفاده کردی اجازه‌ندادی‌تیم رقیب‌مدیر‌عامل‌داشته‌باشد‌و‌تا‌الان شما‌و‌وزیر‌ با انچه‌که‌خواسته‌اید‌رسیدید‌ولی‌این را‌بدانید‌الان‌هم‌به‌دنبال‌لابی‌گری‌میخواهی معافیت‌و....‌را‌برای این دو‌بازیکن‌مهیا‌کنی‌که‌خلاف قانون‌هست‌مرادمند‌بازیکن تیم‌ملی‌نیست‌و...‌
  • ق ر IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    ما انقلاب کردیم و شهیده دادیم طاعوت از بین برود ولی متاسفانه حرفهات ماننده دیکتاتورها میماند و متاسف هستم که به دولت سیزدهم رای دادم
  • غضنفر IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    وقتی در همین دوتا بازی اخیر چهار امتیاز داوری به تیمت تقدیم کرده معلومه که اول فصل باید به مجیدی بگی ۷۵ امتیاز، من بودم میگفتم نود امتیاز باید بیاری
  • طوفان سرخ IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    اخه ی جوری میگه بازیکن ملی هرکی ندونه فکر میکنه فیکس تیمه.بالابی که نرخ خدمت ۳دقیقه بازی گرده.بودو نبودش تاثیری نداره جز زیر آب زنی
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آره باچکمه های تووخریدن سازمان لیگ وکمیته انظباطی وکمیته استیناف وکمیته داوراوغیره شما میتونیدولی صدبزرگی مثل پرسپولیس بالای سرتان نشسته شما حطا عرضه نداشتین دوبارفینال جام حذفی ببریدحالا روچه حساب میگی میبری چون تنهاافتخارمجیدی فعلان صدرجدول بخاطراونه یک سیب میندازن بالاصدتاچرخ میخوره شانس بیارکه صهمیه بهت برسه نمیخواد۲تا۲تاجام ببری
  • مهدی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    واقعا واسه منم سواله چجوری وقتی مدیرعامل تراکتور بود و احمد نور و عالیشاه نیم فصل گرفت از پرسپولیس ، این حرفها نبود. اون موقع انجام بند بند قانون بود، اما حالا بی عدالتی شده. عدالت یعنی هرجا بودی، قانون یک شکل باشه و همون رو انجام بدی. نه اینکه هرجا به صرفتون هست، قانون رو عوض می کنید.
  • صابر IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    سردار جان کور شود چشمی که دوست نداشته باشد تیم شما با فیر پلی قهرمان لیگ بشود بله شما در ساپورت تیم تان از قدرت کذایی که مقام و منصب تان بهتون بخشیده به نحو احسن بهره میبرید یقین دارم رقبای شما بیرون از زمین حریف تان نخواهند شد اما شما هم یقین داشته باشید در زمین مغلوب رقیب زخم خورده تان خواهید شد شما حداکثر تا چهار روز مونده به عید مهمان صدر جدولید اگر تیم شما به امتیاز 70برسد من قول مردانه میدهم بعد سی سال رنگ عوض کنم و همرنگ شما بشوم
  • مسیح اله IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    من ۵۰ سالم است خدا را قسم میخورم ۸ سال هست که عمدا استقلال را به هر وسیله ای که شده میکوبند و نمی گذارند جان بگیرد توی این سالها دقیقا نقطه قوت استقلال را زده اند
  • Amir perspolisi IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    یه چیزی جالبه اینکه اینا به قلعه نوعی اسطوره خودشون و کسی که سه تا قهرمانی لیگشون صدقه سر اون بدست اومده رحم نکردن و بخاطر دو امتیاز تیمشو نابود کردن حالا این همه توهم میزنن و در مورد پرسپولیس و نمیدونم طارمی...حرف از تخلف میزنن، یا این آقا میگه اگه مدیران قبلی جان دفاع کردن از استقلال را نداشتن من دارم، بنظرتون اگه پرسپولیس کوچکترین تخلفی انجام داده بود این سالها و با این حجم از موفقیت های تکرار نشدنی و رویایی آیا ساکت مینشستن و هیچ اقدامی نمیکردن؟؟؟ خنده داره بخدا، رحم به کسی که قهرمان شون کرده نکردن و عینه یه دشمن بخاطر دو امتیاز اون بلا رو سرش آوردن حالا اگه مدرکی دال بر تخلف پرسپولیس داشتن وا ویلا
  • فوتبال ناپاک IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    بابا یه کم یواشتر ! پیاده شو باهم بریم.شمامیخوای با فرافکنی و قانونهای من در اوردی سربازی نرفتن اونا رو توحیه کنی.اگه به قانون اعتقاد داری سازمان نظام وظیفه که خودش قانونگذار و بالاترین مرجع سربازیه میگه اینا سربازن.شما این وسط چی میگی؟!! در ضمن مگه چه اشکال داره یزدانی بره پادگان؟مگه کیه؟خيلی از مغزهای این مملکت رفتن سربازی و تو پادگان دارن خدمت میکنن چرا ایشون نرن؟
  • محسن IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خوبه که حداقل درباره وضعیت یزدانی خودتونم اعتراف کردید که سرباز هست (هرچند که دوست داشتید با رانت و لابی تو تیمتون بازی کنه). اما سوال من اینه که چطور مرادمند بدون دعوت به تیم ملی رجیستر شده؟ مرادمند که اصلا به تیم ملی دعوت نشد. حتی مهدی پور و امیر حسین حسین زاده به علت کرونا دعوت نشدند. اگر منظورتون بازی با کره است، که هنوز لیست تیم ملی اعلام نشده! سوال بعدی اینه که چرا وزارت ورزش با شما همکاری کرده؟ آیا این کار جناب وزیر، مصداق تخلف نیست؟
  • علیرضا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقای آجرلو قسم می خورم جوجه رو آخر پاییز میشمرند صدرصد شکیت می خورید افتضاح بازی میکنید
  • شمسعلی. GB ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    وقتی دستور از بالا گرفتی یعنی میخواهی با زور و فشار کار غیر قانونی انجام دهی چون کار قانونی نیاز به سفارش بالا دستیها ندارد
  • عشقپولیس IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    وزیر بی لیاقت عابی .خجالت بکش فقط همین
  • کیسه کشای حقیر و آدم فروش بدبخت IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    خجالت هم نمیکشه دم از قانون میزنه؟کدوم قانون ؟همون قانون ک دستمال دست جنابعالی شده هر قلطی ک دلت خواست میکنی!!!!!!!من نمیدونم این قدرت کی به آخرلو داده ک هر کاری دلش خواست انجام میده مگه این یارو برا مملکت چکارکرده ک ی مدیر عامل‌ هر کاری دلش میخواد همراهبا فرناز خانوم انجام میده وآخرش باید به خواسته غیر قانونیش برسه!!!!!!!والا اولین باره همچین مساله ای رو میبینیم
  • araz IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    فکر کنم سردار بودنش هم با لابی گری بدست آورده، این همه بازیکن رفتن سربازی مگه یزدانی و مرادمند بهتر از بقیه در ضمن چون سپاه تیم نداره پس امریه شون بزن الاستقلال سپاه تهران ،یه حرفای می‌شنویم که گریه مون میگیره دوسال از بهترین سال زندگیمون رفتیم خدمت آنوقت سردار مملکت اینه
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    درود بر آقای آجرلو که حرف هایش لنگیها و مافیای کثیفشان را به لرزه درآورده، خوبه که کم صحبت می کنی وگرنه لنگیا همش رو ویبره بودن، تا چشتون درآد حسودان استقلال، بله ما با احترام به قوانین موضوعاتمان را پیش می بریم، مشکلی دارید؟
  • مهدی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    (ما در زمین بازی می‌کنیم و سه امتیاز را می‌گیریم چون بلد هستیم و این کار را تجربه کرده‌ایم) بله شما در زمین فدراسیون و کمیته استیناف بازی می کنید و امتیاز می گیرید! بعد چرا میگی بازیکنان سابق شانتاژ شدن که با شکایت امتیاز ازت کسر بشه و بعد میگی پولشون رو دارید! اگه دارید چرا ندادید؟! چون فکر میکردید مثل سایر موارد توسط کمیته انضباطی و استیناف که همه متحد و حتی از تیر و تفنگ هم نمیترسن چند سال ماست مالی میشه و شکایت به جای غریبه و غیر خودی نخواهد رفت! و چه جالب که دستور از بالاترین مرجع برای کمک به تیمش گرفته!!! یعنی اگه یه انسان آزاده میتونه هوادار چنین تیمی باشه؟!! خدایی جدای از تعصبات و کری ها و غیره کسی میتونه از چنین مجموعه ای خوشش بیاد؟!
  • علیرضا IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    آقایان لنگ فقط سکوت که این همه یا توی دولت قبلی فقط فساد ولابی داشتید وتا تونستید از دولت پول گرفتید احتمالا النصر حق داشت پیگیر شکایتش بود چون میدونستم شما ریگی به کفش دارید
  • عابی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اره تو بفکر تیم ملی هستی.اخه پارتی بازیهات رو همه میدونن ،سنگ پای قزوین کیلوچند؟
  • Ahhh IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    ا قهرمانی اینجوری مردونه و بدون بابا مسعودینا با این چوب لای چرخ گذاشتن مبرزه به 5قهرمانی آبکی لنگ سردار دمت گرم
  • سلمان IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اولا که خیلی پر رو و وقیح هستی دوما بالاترین مقام هم که کمکتون کنه خواب قهرمانی رو باید ببینی اونم فقط به خاطر ذات خرابت.یادت رفته وسط فصل بازیکن های پرسپولیس رو لابد اونم با حمایت بالاترین مقام بردی تراکتور که البته از اونجا که خدا جای حق بود هیچی نشدید.باز هم همینه و فقط به دلیل وجود انسانی متظاهر و وقیح مثل جنابعالی که علنا حرف از حمایت مقام بالاتر از تیمت میزنی.
  • علی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    شما‌اول‌در‌مورد‌حرفی‌که‌میزنی‌فکر‌کن‌لنگی‌حکومتی‌بدبخت‌بد‌ضر‌بزن‌بمیرین‌همه‌تون‌که‌اینقدر‌‌دروغ‌وچرت‌میگویید‌مقابل هوادار‌چشمای‌کورتون‌باز‌کنید‌ببین‌بازیکن‌از‌پشت‌خط بعد‌گل‌برگشت‌خوشحالی‌کرد‌‌با‌هم‌تیمیهاش‌بازی‌متوقف‌بود‌مثل تمام‌دنیا‌بعد‌گل‌میاد‌با‌هم‌خوشحالی‌میکنن‌‌راجع‌به‌به‌گل‌گهر‌دو‌امتیاز‌بود‌نه‌سه‌دروغگو‌اونم‌قانون‌اجرا‌شد‌کثافت‌کاریهای شما‌که‌همه‌جا‌برداشته‌طرف‌با‌یک‌کلیه‌معافیت‌نمیدن‌شما‌بازیکنتون‌اندازه‌سه‌نفر‌میدوه‌معافیت‌میگیرید‌برید شما‌حرف‌نزنید‌ایرانو‌به‌لجن‌کشیدید‌تمام‌باشگاهها‌باید‌اول‌یک‌جام‌به‌شما‌بدن‌الباقی‌برن‌جوانمردانه‌با‌هم‌بازی‌کنن چرا‌همه‌شما‌وتیم‌حکومتی‌تمغم‌تیمها‌به‌شما‌میگن‌برید‌برید‌خودتونو‌گول‌نزنین‌تمام‌جامهای‌این‌چند‌سالتون‌به .......نمارزه‌خوش‌باشید‌بغ‌کثافت‌کاریهاتون‌زنده‌باد‌اس‌اس‌
  • یونس IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    آن بالای که آجرلو ازش نامه گرفته است ایا نمی داند هزاران نفر از بچه‌های مردم ایران درحال سربازی و خدمت هستند تا همین آقای بالای مورد اشاره آجرلو راحت پشت میز کارش لم داده ومیلیونی حقوق مفت میگیرد حالا برای چه بی قانونی میکند و نامه میدهد که این دوسوگلی استقلال به سربازی نروند و اگر دوست داشتند درشصت سالگی به خدمت بروند که بقیه نوکر بابای فوتبالیست‌ها هستند که میلیاردی درآمد دارند وتازه خدمت رفتنشان دل بخواهی باشد هم آجرلو وهم اونی که نامه داده جفتشان غلط کرده اند که بی قانونی و پارتی بازی می‌کنند مرادمند یک بار اسمش جز پنجاه نفر بوده حالا شده ملی پوش پس بنده هم یک بار آمده ام تهران طی بیست و چهار ساعت پس شده ام بچه تهران آن یکی یزدانی هفت دقیقه بازی کرده قهرمان ملی واقعا این مدیران استقلال فکر کرده با دسته گورها طرف هستند
  • بهشت11 IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    بلدم بلدم بله شما بلدی خیلی چیزا بلدی چطور امتیاز بیاری واسه تیم بلدی خدمت بازیکن روماست مالی کنی بلدی چطور بازیکن‌ها خیر قانونیت بازی کنن آب از آب تکون نخوره بلدی درورازه بونت ۲ بازی بیرون محوطه توپ بگیره اتفاقی نیفته تیمیت ۱۲ نفره بازی کند اتفاقی نیوفته شما خیلی کاربلدی جناب بلدی كلا داری قشنگ مدیریت می کنی
  • غضنفر IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    ۳۵ میلیون هوادار بابا شما دیگه می هستید اما اگه عقل درست حساب داشتی مدیر عامل این تیم نمیشدی البته طرف رو خوب میشناسند سردار رشید اسلام که به سیاست راهش ندادند اومده ورزش خوذی نشون بده و یک ثوابی بکنه همین که برای سیصد و پنجاه میلیون میلیون نفر نون بری کنه و حق این تیم و اون تیم رو بخوره و حق تیم رقیب رو با دستور گرفتن از بچه های بالا بخوره بسه ثوابی ببره سردار بسه سردار جون سیصد و پنجاه میلیون هوادار خخخخخخخخخمخخ طرف یه چیزی کشیده
  • حامی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    شخصیت مدیر عاملی نداره،متاسفانه
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    آقای آجرلو حد و اندازه خودتو بدون شما کی هستی که بخوای جلوی قانون رو بگیری ؟؟ فکر میکنی اینجا چاله میدونه که با این لحن حرف زدن کسب ازتون بترسه و سر خم کنن نه برادر من دیگه زمان عربده کشی و یقه پاره کردن ها گذشته . چه کسی به شما اجازه داده با دستور از بالا و لابی گری نامه بگیری که جلوی قانون بایستی مگر اینجا قانون نداره شما کوچکتر از آنی که خط و نشان بکشی برای قانون مملکت . چه کسی دقیقا جلو روند امتیازدزدی شمارو گرفته آیا به جز این هستش که از شروع نیم فصل دوم تمومی بازیهاتون را با هدیه داوری امتیاز دزدی کردید تموم بازی های نیم فصل با اشتباهات داوری برنده شدید هوچی‌گری هم حدی داره شرم کنید . به جای این قلدرم بازی ها و لابی گری ها مرد و مردونه بذارید تیم ها به حقشون برسن نه اینکه با نامردی تمام امتیازات باد آورده به امتیازات خود بیفزائید . چطور بازیکن های تیم های دیگه سره وقت خود باید به خدمت سربازی فراخوانده بشوند اما سربازهای شما با رانت و لابی گری شخص شما از قانون فرار کنن این هست درک و فهم شما از جایگاه نظامی خودتون که باید به خاطره آن حق تیم های دیگر را ضایع کنید قانون باید اجرا شود
  • 10سال جام ندیدن IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    مثلا تو و مربی و خوده بازیکن نمی دونستید که دفترچه اش از سپاه صادر شده و سپاه تو لیگ دسته یک تیم نداره که یک هفته زودتر این بازیکن بره سپاسی؟ یا به این بهانه خواستی قانون رو طبق معمول دور بزنی به بهانه تیم ملی تو کیسه بازی کنه؟ واقعا خجالت نمی کشی به میلیون ها نفر دروغ میگی از مرادمند بعنوان رزرو تیم ملی میدونی؟کدوم رزرو؟ منظورت دعوت چندماه قبل 50بازیکن داخلی تو غیاب لژیونرهاست که فقط برای2جلسه تمرین دعوت شدن خط خوردن؟مگه بازیکن گل گهراحمد زنده رو که الان تو سپاسی بازی میکنه به این اردو دعوت نشده بود که الان داره دوران خدمت خودش رو میگذرونه؟ خون کیسه ها قرمزتره؟یا تو به درجه قلابیت می نازی که اینجوری تهدید میکنی اتهام میزنی؟؟حیف شهدایی که رفتن و امثال تو صاحب درجه شدی که بااین لحن صحبت کنی باخبر نگار زن بنده خدا اونجوری رفتار کنی!!! حیف سردار دلها که فقط تواسمش رو به یدک میکشی و یک هزارم قدرت و محبوبیت آن شهید بزرگوار رو نداری!! کسی که در اوج قدرت خودشو سرباز مردم میدونست ودل بچه رو حاضر نبود بشکنه؛ ولی تو.....
  • جواد IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    لنگیا عجب جوابی بهتون داد سردار لنگیا بازم روتون سیاه
  • فرهاد IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    واقعاً کارهایی که همین چند سال پیش کرده فراموش کرده؟ خیلی عجیبه که یک نفر انقدر راحت بیاد خلاف بگه و ادعا پاک بودن هم داشته باشه
  • داود IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    شما پرس زوریها یا همون بهتر بگم لنگیا چه مربیا بگیر سرپرست و بازیکن و مسئول و غیر مسئولتون همه تان از دم نا مرد تشریف دارید بی حیا ها ۵ سال خون همه تیمارو به خاطر تیم منفورتون تو شیشه کردن کسی دم نزد حالا همه تون چون صدر جدوله و زورتون بهش نمیرسه با هم متحد شدین تف به ذات همه شمای بی چشم و رو شما خیلی پر رو تشریف دارین و اینجا هست که هز خدا میخواستیم تیمسار خسروانی زنده بود ببینم کدومتون جرعت نفس کشیدن داشتین حالا شدین دلسوز خیال کردین اون دوتا بازیکنان را بگیرند فرهاد آنقدر بازیکن گرفته که باز کم نیاره فقط این وسط سوزش این کاراتون مانده که درمان نداره پس بسوزید ....
  • کیسه مافیایی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اقای سردار تو دیگه دست بردار. قانون رنگ نمیشناسه. مگربازیکنان پرسپولیس نرفتن سربازی!؟ دیگه امتیاز مفت وپنالتی اهدایی وپول براخریدبازیکن ودست پرسپولیس رو از خرید دور نکردید کافی نبود/ مگرغیراز اینه.. دوتاکیسه سربازی بیشترلازم ندارند اونم با سن وسال پدربزرگ من.
  • ققنوس IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    درود نیروی نظامی ایران در گرو دو نفر سرباز فوتبالیست!!!!!!! آقایان مدعی امنیت یعنی اینقدر این دو نفر در سیستم نظامی ایران تاثیر گذارند که نمی‌توانید حتی تا آخر فصل هم فرصت دهید ؟!!! عجب ،،، عجب
  • وینچه IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    حرف مفت خرجی ندارد. 85 امتیاز بگیر اما در 4 فصل مگر تو از فوتبال چیزی میدونی که ای 2 تا دیلاق به ملی کمک کنند خجالت بکش سر جوخه
  • حاجی محمد راد DE ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    جناق عاقای سرداغ اجورلوق شما که از همه بیشتر هف خط و دودره باز براي غارتگری و چپاول تشریف دارید لطف کنید و حرفی از قانون و مقررات نزنید که مجبور شویم براي شما شیشکی مجلسی فرد اعلا درجه یک بزنیم، سرداری شما هم مثل سرداری یارو محسن رفیق دوست است،،،،
  • اصغر IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    آقای آجرلو تو اگه شخصیت داشتی دیروز اون حرکت را نمیکردی
  • حسین IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    تناقضی که رشیدپور دونبالش می گردد صحبت های ایشون. آقای قانون مند. مرجع تعیین بازیکن ملی مربی تیم ملی ن وزیر ورزش سجادی چه کاره که بازیکن تیم ملی انتخاب کنه. حرفهای شما یعنی گزک دست فیفا برای تعلیق فوتبال. در ضمن آقای پاک کیه که نداند با درست کردن حاشیه برای کنعانی قصد داشتین به زور بازی ملی برای یزدانی جور کنید تا به سربازی نرود. چقدر تو پاکی آجرلو از بستنی پاک پاک تری😂😂😂😂
  • بتوچه IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    لنگیا ما مثل شما نیستیم بیایم تو یه بازی کوچیک مافیا درست کنیم
  • کیسه 6+6 IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    بعععهله قهرمانی معیشتی
  • Sina IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    فاتحه این فوتبال رو باید موقعی خوند که مدیران نالایق روی کار آمدند...آقای درویش و آجرلو...الان هم که فدراسیون و وزرا لیاقتشون نشون دادن...از من میشنویین بیاین فوتبال داخلی بزاریم کنار و بریم سراغ اروپا تا از فوتبال لذت ببریم
  • سردارلنگ سوز IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    همین تلاش لنگیها که امسال با تمام توانشان دارن جلو استقلال سنگ میندازن و هی مثل خاله زنکها بجای توی زمین . خارج از زمین دنبال حاشیه درست کردن و ضربه زدن به سرورشون تاج هستن نشون دهنده ترس این جماعت وعادت کردن به هوچی‌گری هست ونشاندهنده اینکه تیم تاج در راه درست قرار داره .واقعا نظر شما لنگ پوشها و لنگ دوستها در مورد نا داوری‌ها و وجود داوری که همه میدونن برای شما کلی سود داشته و کمک‌های دولتی حتی از صندوقی مثل حمایت از مستضعفین چیه اما این قطار تاج همونجور که اول فصل که کل مهرهای حجومی تاج رو گرفتن ولی سرورتون الان بهترین خط حمله لیگ رو داره تو دفاع هم با تمام نامردیها بازهم خوب میمونه یکم وجدان داشته باشید الان تو ترکیب استقلال چند بازیکن از فصل قبل داره اگه اینکارها باشما میشد پنج سال پیش تو محلاتم حذف می‌شدید سردار لنگ سوز
  • کیسه +6+6 IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    امتیاز معیشتی
  • بهزاد ایمن IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    خبر ورزشی چرا نظر ما نمیذاره تو سایت چرا داره سانسور میشه اینم سانسور کن خجالت نکش دیگه واقعا مسخره هرچی مینویسی که جواب بدی سانسور میشه اما اگه چرت باشه گذاشته میشه چقدر متنفرید از استقلال ما هم ایرانی هستیم چه خبره چرا نظراتمون وسانسور میکنید نه فحش دادیم نه بی احترامی کردیم پس چیه دیگه؟؟؟؟ بعدا میگن توهم دارید دم همه شما گرم که اینجوری با اعصاب دیگران بازی میکنید
  • ماهان استقلالی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    لنگی تواول بروانضباطی رودرست بنویس بعدبیادرباره ی سرورت نظربده..🤐💙💙💙
  • استقلالی سرور همه تیم های ایران.. تاج IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    چقدر لنگی 😂 😂 😂 😂
  • دایی فقط مندلی دایی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    شانس آوردیم کل دقایق بازی این دوتا ( مرادمند و یزادنی ) رویهم ۸ دقیقه اونم بدون برخورد توپ ب پای بازیکنه . اینا اگ فیکس تیم ملی بودن مث نورافکن یا امیری و ... چیکار میکردن . خجالت هم خوب چیزیه ؟ اونوقت میگن چرا بما میخندین
  • 6تقلال IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اجرلوی دوچهره بالابی گریش می خوادکیسه راقهرزمان کنه اونوقت حرف ازقانون می زنه فایل صوتی همین سردارلابیهاواو امتیازهدیه باسربریدن تیم گلگهرهیکسی فراموش نکرده
  • کیسه رئیس سازمان مافیایی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    اگه چنتا مدیر درست حسابی توی فوتبال این مملکت باشه الان باید از کیسه شکایت کنن، چرا بعد از نیم فصل از این دوبازیکن استفاده کردن، کاری که خودشون با گل‌گهر سربازیکن گابنی کردن ولی کی به کیه توی این مملکت
  • Hosein IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    برین تودنیا دادبزنین وحیدامیری که دربالاترین سطح ملی داره بازی می‌کنه کارت معافیت پزشکی داره به خدا بهتون پناهندگی میدن بعددم ازقانون میزنن آقایون ایناسال ۹۵ بازیکن غیرقانونی داشتن بایدبرن دسته پایین ترمگه یه قاتل فراری بعدپنچ سال حکمش تغییر میکنه اگه فراری باشه کل لنگ یعنی گفتن یه دروغ بگومنم گفتم چشای کورتونوبازکنید لنگیه
  • فیروزمدنی ازتهران IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    تراخداحرف قانون نزن حال همه بدمیشه بزرگ شده پاس بودی الان کجاست الان که بالای جدولی دلیلو همه میدونند مجیدی دم از مردانگی میزندشمادم ازقانون تیم ۱۲نفره وقتی گل میزنه قانونش چیه پدرگلگهرودراورید شمابجای ۷۵بای۸۶امتیازومیاوردید
  • کیسه IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    سردار فرمودند کیسه سی چهل ویا سی و پنج میلیون طرفدار بالاخره کدوم رقم مد نظرتونه سردار؟شما زنده مرده تون به زور پنج میلیون بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی