نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شوک به قهرمان اروپا؛ آبراموویچ از مدیریت چلسی انصراف داد/ سرپرستی باشگاه به چه کسانی رسید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از این که برای رومن آبراموویچ به دلیل ارتباط با ولادیمیر پوتین حاشیه‌هایی در انگلیس ایجاد شد، این میلیارد روسی بعد از ۲۰ سال از باشگاه چلسی رفت که مشخص نیست این جدایی موقت یا دائمی خواهد بود.

در پی ایجاد حواشی پس از جنگ روسیه و اوکراین برای رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی، این میلیاردر روسی رسماً از مالکیت باشگاه انصراف داد.

در این بیانیه که خود آبراموویچ نوشته است، آمده: «در طول حدود ۲۰ سال مالکیت من بر باشگاه چلسی، همیشه نقش خودم را به‌عنوان نگهبان باشگاه می‌دانستیم که وظیفه‌اش این است که اطمینان حاصل کند به همان اندازه که امروز می‌توانیم موفق باشیم، آینده را هم بسازیم، در حالی که نقش مثبتی در جامعه ایفا می‌کنیم. همیشه با توجه به منافع باشگاه تصمیماتم را گرفته‌ام. همچنان به این ارزش‌ها متعهد هستم، به همین دلیل امروز به متولیان بنیاد خیریه چلسی، سرپرستی و مراقبت از باشگاه را محول می‌کنم. معتقدم که آن‌ها در حال حاضر در بهترین موقعیت برای رسیدن به منافع باشگاه، بازیکنان، کارکنان و هواداران هستند.»

این اتفاق در حالی که رخ داده که تیم چلسی قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا و قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها، یک‌شنبه شب در فینال جام‌اتحادیه باید به مصاف لیورپول برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آتزوری IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    هر کسی بود و هر اعتقادی داشت,تا اینجا بدون حاشیه بود و واقعا تیم چلسی رو از خاکسترش دوباره زنده کرد.اصلا با سیاست و جنگ روسیه و اکراین کاری ندارم و خودمم مخالف این جنگ و همه جنگها هستم.ولی حیف شد که رفت.متاسفانه پوتین گند زد به همه چی!!!!!!!!!امیدوارم مالک بعدی هم همین طوری باشه
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    شنیده شده که پیشنهاد مدیریت چلسی به گل‌ممد و حمیده مطهره شده ولی اونا بخاطر قرارداد با لنگ قبول نکردن این پیشنهاد رو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی