نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رضا درویش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه هم اندیشی برای خصوصی سازی این تیم صحبت‌هایی را مطرح کرد.

رضا درویش در ابتدای صحبت خود در نشست هم اندیشی پیشکسوتان و مسئولان باشگاه پرسپولیس با رییس سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: ابتدا می خواستم خیر مقدم بگویم اما همه صاحبخانه هستید. اینجا مانند موزه پرسپولیس شده است.

وی افزود: نمی‌خواهم اطاله کلام کنم و فقط خواستم خیر مقدم بگویم. خیلی خوشحال هستم اکنون مدیریت باشگاهی را برعهده دارم که از طفولیت طرفدارش بودم. پرسپولیس در چند دهه اخیر مشکلات زیادی داشته اما شاید بیشترین مشکلات کل ادوار مربوط به این دوره است. فضایی که بتوانیم از آن درآمدزایی کنیم، مربوط به اسپانسرینگ، لباس، دور زمین و این چیزها است اما وقتی وارد کار شدیم دیدیم از قبل همه این فضا را داده‌اند و پولش را هم گرفته‌اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: امیدوارم در این مدتی که توفیق خدمتگزاری داریم فضای جدیدی را ایجاد کنیم. در این حدود ۳۰ روزی که در خدمت باشگاه بودم بخشی از این فضا ایجاد شد اما می‌دانید مشکلات باشگاه تمام شدنی نیست. همه هواداران و دوستداران پرسپولیس متوجه شدند از ابتدای ورود ما با مشکل پنجره بسته مواجه شدیم. اولی را باز کردیم و دومی بسته شد. سپس اوساگونا و بازیکنان داخلی را داشتیم.

درویش ادامه داد: شاید جالب باشد که پنجشنبه پنجره را باز کردیم اما صبح جمعه زنگ زده و گفتند پنجره بار دیگر بسته شد. گفتم الان که همه ادارات تعطیل است. چگونه توانستند پنجره را ببندند. اکنون کار از پنجره گذاشته است. شاید دنبال این هستند ببینند استاندارد لولاهای ما که تا این اندازه باز و بسته می‌شود باز هم سالم است یا خیر؟

وی عنوان کرد: به هرحال با توفیق خداوند تعدادی از مشکلات را حل کردیم اما با انباشت مشکلات که بخش عمده اش مالی هست مواجه هستیم. جلساتی با قربان‌زاده داشتیم و همین جا باید از محبت و زحماتش تشکر کنیم. در این یک ماهی که من به پرسپولیس آمدم هفته ای ۴-۳ روز در وزارت ورزش و اقتصاد با حضور وی یا وزیران اقتصاد در خدمتش هستیم تا راهکارهای لازم برای خصوصی سازی را جست و جو کنیم. امیدوارم این طرح پس از ۴۰ سال عملیاتی و مأمنی برای این باشگاه ها ایجاد شود. پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی با این مسایل مواجه شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: یقین دارم با طرح سازمان خصوصی سازی هم مشکلات مالی حل خواهد شد و هم  پرسپولیس به جایگاهی که در ‌آسیا شایسته‌اش برسد. این مهم میسر نیست مگر با همدلی و تفاهم بین همه اعضای خانواده پرسپولیس‌. وقتی اعضای این خانواده می‌توانند خط مشی ورزش کشور را تعیین کنند اگر همه دست به دست هم بدهیم همه مشکلات پرسپولیس برطرف خواهد شد و روزهای طلایی خواهیم داشت. دست نیاز را به سمت همه بزرگان پرسپولیس دراز می‌کنیم و هرکسی بتواند ما را یاری بدهد دست یاری را به سمتش دراز خواهیم کرد.

درویش افزود : امیدوارم روزی جشن مشکل نداشتن پرسپولیس را بگیریم و به دنبال این باشیم تا بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا را جذب کنیم تا دیگر برای قهرمانی آسیا مشکلی نداشته باشیم. این موضوع با همراهی و پشتیبانی همه میسر خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی جام ندیده IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    ادارات تعطیله AFC که تعطیل نیست اسکول، وقتی گله گله استوکس و اوساگونا و بودیمیر و براندائوی پرنده باز میخریدین و روی آنتن زنده گوشیتون زنگ میزدن میگفتن آقا استوکس تموم شد و لبخند موزیانه میزدید باید فکر پولشم میکردید
  • لنگی فوق سری IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    مثلا سالها مدیر بوده هنوز نمیدونه جمعه توی ایران تعطیله نه جاهای دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی