نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
طوفان شبانه سیاوش یزدانی علیه مجیدی و آجورلو/ سر من و خانواده‌ام کلاه گذاشتند/ سرمربی تیم من را به تمرین راه نداد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سیاوش یزدانی مدافع استقلال می‌گوید طی چند ماه گذشته مدام به او وعده داده اند که مشکل خدمت سربازی‌اش حل می‌شود.

سیاوش یزدانی که دل پری از باشگاهش داشت دیشب در برنامه فوتبال برتر گفت: در این چند وقت خیلی تحت فشار بودم. بنا به دلایلی مجبورم فعلا سکوت کنم. نمی‌توانم همه حرف ها را بزنم اما سعی می‌کنم مثل همیشه با صداقت حرف بزنم. من می‌دانستم که معافیت من چنین روزی تمام می‌شود. باشگاه (استقلال) هر روز به من می‌گفت مشکلت حل می‌شود و سرباز قهرمانی هستی. می‌گفتم یک ماه دیگر بیشتر فرصت ندارم اما باشگاه می‌گفت حل می‌شود. من حتی نمی‌دانستم ارتش و سپاه چیست.

من نمی‌دانستم که سهمیه سپاه هستم. باشگاه استقلال و مجیدی خیال من را راحت کرده بودند که مشکل حل می‌شود. اوضاع به حدی خراب بود که رفتم پلیس به اضافه ۱۰ و دیر به تمرین رسیدم و آقای مجیدی گفت «چرا دیر به تمرین آمدی و اجازه تمرین نداری». گفتم آقای مجیدی شرایطم بد است. به آقای آجرلو زنگ زدم و گفتم شرایطم اینطوری است اما ایشان حتی ناراحت شد که «چرا پیگیری کردی وقتی که من می‌گویم مشکل حل می‌شود؟» گفتم اگر می‌گویی حل است، خیال من را راحت کن. احساس می‌کنم دعوایی بین استقلال و نظام وظیفه شروع شد که دود این ماجرا به چشم ما رفت. روحمان هم خبر نداشت. اگر قرار بود سرباز شویم، می‌گفتند که به فجرسپاسی برویم.

این بازیکن استقلال ادامه داد: باشگاه خیال من را راحت کرده بود. من حتی تا امروز امیدوار بودم و با تیم به مشهد رفتم. امروز در رختکن گفتم تکلیف من چیست؟ می‌گفتند تو را به فجرسپاسی داده ایم و سه ماهه به استقلال بر می‌گردی و بازی می‌کنی. پنج ماه است که چنین حرفی را به من می‌زنند. اگر قرار است سرباز شوم، زودتر می‌گفتند. چرا با آینده من بازی کردند؟ سیاوش یزدانی قربانی شد. با این شرایط آینده ام تباه می‌شود. من ۳۰ سال زحمت کشیدم و فوتبالیست استقلال و تیم ملی شدم. با یک سهل انگاری تمام زندگی من در حال نابود شدن است. نمی‌دانم به چه کسی اعتراض کنم؟ جواب آینده تباه من را چه کسی می‌دهد؟

وی یادآور شد: حتی باشگاه به من گفت شرایط حل می‌شود. به من می‌گفتند بیا قراردادت را هم تمدید کن. من داشتم درسم را می‌خواندم. من دانشجو بودم. من نماینده همه فوتبالیست های تحصیل کرده بودم. به خاطر یک استوری خیلی راحت من را از کنکور محروم کردند. من می‌گویم یک اتفاقی برای من رخ داده است. من نماینده کل جوانان این مملکت هستم. سربازی مقدس است و همه باید یک روزی برویم. من الان در شرایطی هستم و به یک جایگاهی رسیده ام. به من دو ماه مهلت بدهند که در کنکور قبول شوم و به دانشگاه بروم. من یک جوان سالم بودم که درس خواندم و ورزش کردم. من اشتباه نکردم. این دعوای سازمان نظام وظیفه و باشگاه استقلال بود. الان یک خواهش دارم که به من کمک کنند. دو، سه ماه مهلت بدهند من سر درس و زندگی خودم می‌روم. اگر الان بازی نکنم، همه چیز بر باد می‌رود و خدا می‌داند چه اتفاقی برای من می‌افتد.

یزدانی با خواهش از مسئولان نظام وظیفه و نهادهای دولتی گفت: سر من و خانواده ام کلاه رفت. اصلا اشتباه شد. نمی‌دانم چه کسی اشتباه کرد. من دست کمکم را به سمت مسئولان دراز می‌کنم. قانون باید حامی‌یک جوان مفید باشد. من از قانون توقع دارم که از من حمایت کنم. من شهروند مفیدی بودم. من که کنکور قبول می‌شوم. دو، سه دلیل دارم که باید از من حمایت کنند. دو، سه ماه کمک کنند. سربازی در این شرایط برای من مقدس نیست چون به آینده من آسیب می‌زند. الان قانون می‌تواند به من کمک کند. دو، سه ماه به من فرصت بدهند که بروم به درسم برسم. می‌خواهم به من کمک کنند. خواهش می‌کنم. شاید یک جوانی به جاده خاکی رفته است. احساسم این است که می‌توانستند کمک کنند اما باشگاه یک چیزی گفت که کار به اینجا رسید.

این بازیکن تیم ملی اظهار کرد: من نمی‌دانم قانون چه شکلی است. اگر می‌توانند دو، سه ماه به من مهلت بدهند. فکر می‌کنم اوایل اردیبهشت جواب کنکور می‌آید. من زحمت کشیدم. باورم نمی‌شود چنین اتفاقی برای من رخ داده است. من تا دو روز پیش نمی‌دانستم چه اتفاقی رخ می‌دهد. خواهش می‌کنم. نمی‌دانم چه جنگ و دعوایی با باشگاه استقلال دارند. اگر دستشان باز است، به من کمک کنند. الان به زندگی من ضربه می‌زند. چند ماه به من مهلت بدهند. الان پنجره نقل و انتقالات هم بسته شده است.

او ادامه داد: من الان حقم را از که بگیرم؟ باور نمی‌شود بعد از این همه زحمت به چنین روزی افتادم. خیلی سخت است که هم فوتبالیست شوید و درس هم بخوانید. امیدوارم به من کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۷۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    همه دیدند که قبل بازی استقلال و نساجی که استقلال 5 امتیاز از پرسپولیس حکومتی فاصله داشت بحث سربازی ها رو انقدر بزرگ کردند و باعث شدند دو بازیکن استقلال بازی نکنند تا استقلال مساوی کنه و پرسپولیس خودش رو به فصله 3 امتیازی استقلال برسونه. اینکه میگم تیم خارج زمین همزمان داره فعالیت می کنه به همین دلیله. از طرفی دیدم آقای زاهدی معاون وظیفه ناجا چطوری توی برنامه زنده تلویزیونی قضیه سربازی نرفتن بازیکنانی مثل وحید امیری رو ماست مالی کرد. از طرفی میگه کسی حق دسترسی به اطلاعات رو نداره و ما اجازه نمیدیم از طرفی می بینیم که تمامی اطلاعات سربازی نرفتن مرادمند و بزدانی توی روزنامه ها و فضای مجازیه. بعد برای توجیه سربازی نرفتم وحیدی امیری یک مثال الکی می زنه. میگه طرف چشمش 8 بوده و معافیت گرفته و بعدا رفته چشمش رو عمل کرده و چشمش شده نمره 10 و خوب شده که مطمئنا چنین چیزی نداریم غیر از برشی که در چشم ایجاد می کنن که اون هم اصلا نمی تونه دیگه فوتبال بازی کنه. از طرفی هم میگه کسی نمی تونه به اطلاعات دسترسی پیدا کنه و ما اطلاعات نمیدیم و از طرفی میگه هرکی اعتراض داره بره مستنداتش رو بیاره. از کجا
    • سیناپس IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      منم چشممو عمل کردم و فوتبالم بازی میکنم. اتفاقاً دروازبانانم :)))
    • جرم ؟! استقلالی بودن ! IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      آقتای یزدانی رک و پوست کنده چون استقلالی هستی این رفتارها با تو میشود همانطورکه دهها سال پیش سر ناصرخان را زدند چندین سال پیش سر مجاهد خضیراوی را بریدند همانطور امیر قلعه نویی را ایزوله کردن و الان که لازمش دارندگاه و بیگاه از او حمایت میکنند همانهایی که معافیت بازیکن پرسپولیس را از اسرار سازمان نظام وظیفه میدانند همانطوریکه کثافتکاری کنعانیان بخاطر پرسپولیسی بودن توسط ارتش سری سرخ پاک میشود همانطوریکه طی ۵ سال گذشته سر همه تیمها بریده شد میلیونها دلر هزینه شد تا پرسپولیس قهرمان شود آقای یزدانی اینها بالا بودن استقلال را دوست ندارند میخواهند تحت هر شرایطی پرسپولیس قهرمان شود هم به هوداران ساده دل خودشان و فوتبال بگویند نه ما بدون بابا مسعود هم قهرمان میشویم و البته مسائل جانبی در کنار این تیم ...........آقای یزدانی بهتر است رجوعی به ماجرای دربی ۹۱ در بهمن ماه سال ۹۸ داشته باشی تا اینقدر ساده و نازک دل نباشی یادت هست که بین دو نیمه تو و عارف غلامی را چطور نوازش دادند و بازداشت کردند ؟ تابحال چنین چیزهایی را در مورد بازیکنان پرسپولیس دیده یا شنیده ای ؟
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      لنگی مافیای ده سال با همین افکار و تفکر کودکانه به جایی نرسید در مورد اطلاعات مدارک یزدانی و مرادمند عجب خوب خود نوری فر و باشگاه استقلال مدارک نامه وزرات ورزش و فدراسیون فوتبال بابت تعویق مرادمند و یزدانی نو سایت باشگاه منتشر کرد دست به دست شد چه ربطی به دیگران داره ؟؟!! یا خود یزدانی مدارک اش استوری می کرد تو پیج ها و سایت ها دست به دست می شد چه ربطی به دیگران داره ؟؟!! در مورد امیری وحید امیری ۸ سال پیش بازیکن نفت تهران بود کارت معافیت خودش گرفت ربطی به پرسپولیس نداره ادعای نکنی به خاطر پرسپولیس معاف اش کردن مگه معافیت پزشکی فقط جسمی نمیشه نمی تونهوروحی و روانی نباشه مثل افسردگی باشه ؟!!من خودم خیلی ها را می شناسم دارای معافیت پزشکی هستند کارگر کارخونه مشاغل سخت هستند روزانه ۸ ساعت کار می کنندقبلا وزرات ورزش و فدراسیون آبی با نامه نگاری دنبال تعویق غیرقانونی این دو بازیکن بودن الان دو الی سه روز رسانه های حکومتی مثل فوتبال برتر شبکه خبر ورزش،مردم پیچ ها و سایت های بزرگ مثل ورزش سه و فرهیختگان تحرکات خودشون با جوی رسانه ای و مصاحبه های اخیر معاون حقوقی استقلال سمیعی هم صدا شدن
    • حمید IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      کی بزرگ کرده وقتی ما خودمون مشکل دارین . وقتی بین مدیر عامل و سر مربی و بازیکن صداقت نیست چرا توپ تو زمین کسی دیگه میندازیم . سربازی بهانه بود به قول شما مدیر عامل چرا برا یه پد قرمز میکروفون تو این زمان که تیم آرامش میخواد این کارو کرد مگر اقتدار و شان باشگاه به یه پد متصله .
    • محمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      الان کثیف بازی کردن و زیر توپ کشیدن استقلال حتی با یزدانی و مردمند چه ربطی به پرسپولیس داره چرا دنبال مقصر می‌گردید؟ وقتی مجیدی یک تاکتیک ساده نداره و فقط زیر توپ میکشه به امیدی که ژستد( که خداوکیلی در حد لیگ ۲ ایران هست )با سر توپ را گل کنه و در۲۰ بازی ۲ گل زده چه ربطی به فدراسیون و وزیر و تیمهای دیگه داره؟کمی وجدان داشته باشید!
    • مرادپور IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      عزیزم میدونی جریان اینه که امیری کسی دنبال کارش بوده و براش معفیت گرفته مثل سیاوش بیچاره سرکارش نذاشتن که به این روز بیفته حالا تو هی بسوز فرناز فقط خودش مهمه و کسی دیگه براش ارزش ندارهحاظره همه رو قربانی کنه تا ب هدفش برسه
    • پیام IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      یاد مصاحبه جباروف افتادم گفت من خودم به خاطر شرایط خانواده ایم از استقلال رفت استقلال ها قبلا به وزیر ربط دادن سلطانی فر باعث فراری اون می دونستن الان هم یزدانی و مرادمند طبق قانونی نمی تونند تعویق خدمت بگیرن الان اگه وزیر سلطانی فر و آذری جهرمی بودن به این بیچاره ها ربط اش میدادن تو این چند سال با تهمت و افترا دروغ به خاطر ضعف فنی استقلال به همه غیر خودشون تهمت زدن خداروشکر دوباره رسوایی دیگری به بار وجود آمد باعث وضع مشکل به وجود آمده خودمدیران استقلال و مربی شون هستند باز هم هواداران کیسه همون رویه قبلی و تهمت ادامه میدن
    • لنگیا مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      وقتی شفر تیم قدرتمند استقلال رو ساخت 5 ماه قبل اتمام قرارداد بازیکنان اعلام کرد باید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی تمدید بشه ولی دست نشانده بابا مسعود تمدید نکردند و بعدا هم خواستن تمدید کنن مبلغ ناچیزی گفتن و باشگاه های دیگه پول بیشتری می دادن که تیام و جبارف از استقلال رفتن. وقتی شفر پیش بینی آینده رو کرده بود و می دونست تیمی که ساخته اسکلت اصلیش اینا هستن باید هر طوری شده حفظ بشن. بعدا هم رقمی که به جبارف گفتن رقم بسیار پایینی بود برای کسی که 2 سال بهترین بازیکن آسیا شده بود و در نتیجه جبارف و تیام رفتند. اما جبارف امروز دیگه تو مصاحبش نمیگه به خاطر پول کمی که دست نشانده های بابا مسعود می دادن رفتم و به نوعی تحقیر کردن من بود مجبوره بگه به خاطر شرایط خانوادم رفتم. اینا رو که دیگه به ما نمی خواد بگی. همه ایران از 5 سال مهندسی فوتبال خبر دارن و حتی امسال هم با انواع مهندسی ها امتیاز جمع می کنید. گلی که با دست حامد پاکدل به گل گهر زد و گلی که به آلومینیوم زدید بازیکنتون توی آفساید بود. هنوز مافیای لنگ در بدنه فوتبال وجود دارن. حتی خطای روی زستد در بازی پرسپولیس دقیقه 87 گرفته نشد
    • حقجو IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      جناب قزنقفلی چرت نگو پرسپولیس وقتی در کوران قهرمانی بود دو بازیکن خوب خود یعنی نورالهی و عالیشاه رو فرستاد خدمت و هیچ کس هم نفهمید. اما شما استقلالی ها اینقدر هوچی گر هستید که حتی وقتی بازیکن تیم میخواد بره وظیفه اش رو انجام بده ، زمین و زمان را مقصر میدونید. این دو نفر از مدتها قبل میدونستند که سرباز هستند ، باشگاه هم خبر داشته، باید در نیم فصل به جاشون بازیکن میگرفتند، اینقدر استقلال و مربی محترم قانون گریزی کرده اند که فکر می کردند مثل دفعه های قبل باز هم قانون را دور خواهند زد. پس کثافت کاری خودتون را به دیگران ربط ندهید
    • امید IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆😝😝😝😝😝😝 ❤️❤️❤️🏆❤️❤️❤️
    • فاخته، پاکدشت IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      اشتباهات خودتون رو به گردن این و آن نیندازید، خدا جای حق نشسته و طوری بلا سرتون نازل می‌کنه که تا مدتها کاسه چکنم چکنم دست بگیرید، اون موقع که با تبانی و هماهنگی عربها بر علیه تیم پر طرفدار پرسپولیس، دسیسه و سنگ اندازی می‌کردید، اون‌موقع باید فکر امروزتون رو می‌کردید، اون روزها که پرسپولیس به مشکل خورده بود، قهقهه های مستانه می‌زدید، اصلا فکرشو هم نمی‌کردید که یکروزی خودتون هم گرفتار خواهید شد، همیشه که ماه پشت ابرها پنهان نمی‌ماند، بالاخره ابرها کنار خواهند رفت و ماه تابان پدیدار خواهد شد، اونوقت با هر دستی داده باشید، با همان دست هم پس می‌گیرید... عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان
    • علی بختیاری IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      ینی خاک بر سر تیمتون که رو دم اسبی یزدانی و مرادوند میچرخه که اگه نباشن از پس نساجی هم بر نمی‌آید.. سپهر حیدری درست میگفت که اگه کیسه مث پرسپولیس بازیکنای تاپش می‌رفتند پنجرمون همیشه بسته بود الان داشت واسه پلی آف لیگ ایران میجنگید
    • حسن IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      شماها هرچه دلیل و برهان وقانون و سند برایتان بیاورند با هم یگویید ماست سیاه است هوچیگران
    • حامی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      بخدا هوچی گر ومتوهم برازنده تک تکتون هستش. خود بازیکن داره اقرار میکنه که مدیریت و مربی باعث شدن این اتفاقا بیافته درصورتی که همشون میدونست تاریخ اعزام کی هستش. حالا چرا نمیخواید قبول کنید فقط خودتون میدونید. اگه سردار دلهاتون الکی به این بنده خداها وعده نمیداد کارشون درست پیش میرفت و میتونستن عین بقیه برن سربازی جالبه میگه من نمیدونستم ارتش و سپاه یعنی چی مگه ماها که میخواستیم بریم سربازی میدونستیم آقای دکتر
    • حسن آقا IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      چوب خدا صدا نداره
    • سالار IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      آقای یزدانی دو مسئله بود که یادت رفته لازم هست که بگویم ، اگه تو در سی سالگی با میلیاردها پول زدن به جیب این شرایط برات پیش اومد من و صدها نفر دیگه درشرایط سنی خیلی پائین تر از تو زندگیمان عوض شد دومأ تو تنها شخصی نیستی که با پول و پارتی مردک گرفتی من با دکترا و در حالی که در تیم ملی یک ورزش دیگه بودم مجبور به رفتن به خدمت شدم و زندگیم عوض شد ، مسئله دیگه مگه شما همون نیستی که فحاشی نام‌سی میکردن و میکنی فیلم های فحاشی هات در زمین بله بازیکن و مربی و داور ها موجود هست پس لطفا نقش قدیسه ها رو بازی نکن بهت نمیاد تو مگه کمسی نبودی که به زمین و زمان به دولت و فدراسیون و وزیر ورزش و همه فحش میدادی حالا پسر صاف و پاک ایران شدی اگه نظام بخواد به تو کمک کنه به تمام جوانهای ایران توهین کرده و در حق تمام جوانهای پاک واقعی بی احترامی کرده به جوانهایی که درس وزندگیشان را ول کردند و برای دفاع از ایران و امنیت شهید شدن ، ما کاپیتان تیم ملی جوانان داشتیم که شهید شد ، لطفا با نام بردن از پاکی و صاف بودن و خوبی به ریش بقیه جوانها و مسئولین نظام نخند و به همه توهین نکن بجای اینها فکر کن چه چاهی برای کی
    • سالار IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      آقای یزدانی دو مسئله بود که یادت رفته لازم هست که بگویم ، اگه تو در سی سالگی با میلیاردها پول زدن به جیب این شرایط برات پیش اومد من و صدها نفر دیگه درشرایط سنی خیلی پائین تر از تو زندگیمان عوض شد دومأ تو تنها شخصی نیستی که با پول و پارتی مردک گرفتی من با دکترا و در حالی که در تیم ملی یک ورزش دیگه بودم مجبور به رفتن به خدمت شدم و زندگیم عوض شد ، مسئله دیگه مگه شما همون نیستی که فحاشی نام‌سی میکردن و میکنی فیلم های فحاشی هات در زمین بله بازیکن و مربی و داور ها موجود هست پس لطفا نقش قدیسه ها رو بازی نکن بهت نمیاد تو مگه کمسی نبودی که به زمین و زمان به دولت و فدراسیون و وزیر ورزش و همه فحش میدادی حالا پسر صاف و پاک ایران شدی اگه نظام بخواد به تو کمک کنه به تمام جوانهای ایران توهین کرده و در حق تمام جوانهای پاک واقعی بی احترامی کرده به جوانهایی که درس وزندگیشان را ول کردند و برای دفاع از ایران و امنیت شهید شدن ، ما کاپیتان تیم ملی جوانان داشتیم که شهید شد ، لطفا با نام بردن از پاکی و صاف بودن و خوبی به ریش بقیه جوانها و مسئولین نظام نخند و به همه توهین نکن بجای اینها فکر کن چه چاهی برای کی
    • اسی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      آخی عزیزم ناراحت شدین ؟ عیبنداره داور که هست داره کمکتون میکنه
    • مسعود IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      ببند بابا کیسه سوراخ شما تا باخت میدید و مساوی میکنید هوچی گری میکنید
    • متوهم IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      دو تا مدافع محروم شدن چرا گل نزدید؟ مشکل شما توهم هستش تا نتیجه نمی‌گیرید هوچی گری رو شروع میکنید. بماند که در دو هفته اخیر داوری اشتباه کرد که برد داشتید. این جور موقع ها حرفی از داوری نمیزنید اما تا داوری یکم اشتباه میکنه مربی هاتون هوچی گری رو شروع میکنن
    • وحید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      همیشه گفتن کنی، ،بینی،،،،،یادت موقعی سپاهان بودی چقد به تیم پرسپولیس توهین کردی، ،،،،منتظر همین روزت بودم، ،،،،به به چه لذتی داره، خخخ
    • جنجال IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      یعنی متوهم تر از شما وجود نداره.یادتون رفته واسه احمد نور و امید عالیشاه کمپین میزدین؟؟؟؟حالا چون نوبت بازیکن شماست باید تبعیض قائل بشن.البته حق دارین اینقدر هواتونو داشتن که از عالم و آدم طلبکارین.
    • 666666 IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      مشکل استقلال اینه خیال کردن اینجاهم فدراسیون فوتبال وکمیته انظباطی وسازمان لیگ ودرنهایت وزارت ورزشه !نخیراینجاسازمان نظام وظیفه ،همون که منم مجبورشدم بخاطرخدمت چون غیبت داشتم بعدازیه ترم وکلی هزینه دانشگاه ازادترک تحصیل کنم وبیست ودوماه خدمت کنم ،تازه من تاسی سالگی هم استفادا نکرده بودم
    • امیر مهدی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      ۱🏆۲🏆۳🏆۴🏆۵🏆 گلات🏆
    • 6تقلال IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      چراشما کیسه کشاهمیشه توهم می زنیدفقط براتون دعامی کنم که خداوندشفاتون بده
    • یوکابد IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      اولا از این مصاحبه ی سیاوش یزدانی خیلی بدم اومد چون خیلی قدرنشناسه، تو زیر نظر فرهاد مجیدی شدی بهترین مدافع مجیدی همش ب این آقا میگفت دکتر و ب خاطر اعتماد ب نفسی ک مجیدی بهش میداد دفاع بی نقصی بود ، بعدشم ی مشکلی پیش اومده و ایشاله با مدیریت آجرلو و مجیدی حل میشه و زود میگذره ^_^ از خبر ورزشی و ادمین دوست داشتنی هم ممنونم ک وقت میذاره و کامنتامون رو میخونه و چاپ میکنه ، خسته نباشید
    • شمسعلی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      هر عمل خوبی، نتیجه خوبی رو بسوی خودت برمیگردونه و هر عمل بدی نتیجه بد. القصه که همین چند ماه پیش چقدر تلاش شد تا با یه پاپوش ، مدافع خوب و زحمتکش تیم ملی رو حذف کنن و فرد دیگه بجاش بذارن ولی ....ولی دنیا واقعا جای عمل و عکس العمل هس، اون عمل بد حالا داره نتیجشو نشون میده
    • رمضون IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      تو اصلا چکاره ای راست میگن کسی که شرایط داره معاف میشه و کسی هم که نداره باید بره سربازی دوست داری کسی بیاد پرونده ی زندگیت را در تلوزیون جار بزنه اصلا قانونی هست اگه واقعا مردید به ف‌کر تیم خودتون باشید چکار تیم های دیگه دارید
    • ق ر IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      خودتو بخواب نزن ده سال بخاطر اوجگیری استقلال جام نیاورد سربازی این دو نفر چه ربطی به پرسپولیس داشته
    • زهرا DE ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      این چی حرفی هست ، اگه تیم استقلال به گفته شما پنج امتیاز پیشتر از تیم دوم نیست ، اگه تیم شما نتیجه نمی گیرد ، تقصیر دیگر تیم ها چیست ؟ دوم که این بنده خدا میگه کوتاهی کردند و به من قول دادند کارت رو درست می کنیم و سوم مسئولین نظام وظیفه اعلام کردند که اول اسفند دو بازیکن استقلال سرباز هستند و بعد از این روز اعلام شده ، حضور نداشته باشند غیبت محسوب می شوند ، الان اگه همه رو جمع بکنید ، مقصر باشگاه استقلال و مربی تیم هستند ، بلکه کاری نکردند ، این دو جوان دیگه برای تیم ملی هم نمی تواند بازی کنند ، بابت غیبت و حتی دیگر تیم های که بعد از اول اسفند با استقلال بازی کردند می توانند شکایت کنند و بازی هایشان سه به هیچ کنند ، واقعا جای غیر فوتبالی ها در باشگاه نیست !!!!!
  • محمد IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای یزدانی شما دو سه ما نمیتوانی بازی کنی دوره آموزشی که تمام شد تو ملوان یا فجر بازی خواهی کرد دیگه این همه داد قال برای چی
    • ناشناس IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      بی وجودیه فوتبالیست حرفه ای ۴ماه تمرین بازی نکنه ایندش نابودمیشه
    • سام IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      بالا بری پایین بیای قانونه باید بره خدمت.
    • لنگی کیسه کش IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      خدمت همه باید برندولی اگه یزدانی لنگی بودهمینا میگفتی آقای سام که حرف مفت میزنی لنگی
    • livnhn IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      قای ناشناس بی تربیت باوجود این چه منطقی که توی و امثال تو دارن که بازیکن 4 ماه تمرین یا بازی نکنه نابود میشه مگه تاریخ انقضا دارن که فاسد بشن.بازیکنی که رباط میده و 6ماه خونه نشین میشه مگه برنمیگرده؟؟؟ دوما این ننه من غریبم بازیا چیه یزدانی درمیاره؟؟؟؟ 2 / 3 ماه دیگه لیگ تمومه ( که هی میگه به من 2/3 ماه فرصت بدین )ایشون همزمان با طی کردن دوران آموزشی میتونه تمریناتشو پیگیری کنه.اگه واقعا به خاطر کیفیتش!!!!به تیم ملی دعوت میشده مربی تیم ملی ازش دعوت میکنه و تو تمرینات تیم ملی خودشو به مربی ثابت میکنه.سوما مگه تو این چند سال که تو سپاهان و استقلال بازی کرده کم درامد داشته. با قردادهای میلیاردی که از این فوتبال داشته مطمئن باش وضعش از خیلی از این جوونهای مملکت بهتره. یه جوری ناله میکنه انگار قرار فیکس تیم ملی تو جام جهانی باشه. الان اگه کیروش بود میگفت این مدرن ترین مدافع 10 سال اخیر ایرانه خخخخ
    • پرسپولیس بزرگ IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      امثال شماها اگه سربازی نروند پس کی میخواد امنیت مارو تامین کنند. اونم تو این موقعیت جنگی دنیا. پس چشم رو هم بزاری وبرگردی پرسپولیس قهرمانی امسالش هم میبینی
  • سهراب شریعتی IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    طبق قانون باید وحید امیری، مهدری ترابی و رامین رضاییان و همچنین یزدانی و مرادمند به سربازی بروند و قانون باید برای همه یکی باشد. نمی شود که اینها سربازی نروند و جوانان دیگر سربازی بروند. اگر اینها برای آینده خودشان برنامه دارند جوانان دیگر هم برنامه داشتند ولی مجبور شدند به سربازی بروند. اما اگر قرار باشد 3 بازیکن پرسپولیس به سربازی نروند پس دو بازیکن استقلال هم نباید بروند و حداقل سیاوش یزدانی که بازیکن ملی است نباید به سربازی برود.
    • پمتا IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      داداش امیری معافه و ترابی ۳۰ سالگی باید بره و رامین تو صبا باتری بازی کرده که اون موقع تیم سپاهه
    • پسر پرسپولیسی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      امیری که کارت معافیت داره شما هی دارید داستان درست میکنید ترابی که متی ۲۸ ساله هم نیست بازیکنای لیگ برتری زیر ۲۸ سال معافن و ملی‌پوش های زیر ۳۰ سال. رضاییان هم که صبا باتری بازی کرده. کاش قبل اینکه هرچیزی رو باور کنید روش فکر کنید
    • حسن IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      نیگاه کنین همه چیز به هم ربط ندیدن اینا قبل از این چیزا باید به فکر می افتادن وحید امیر ترابی و هر کسی که میگی قبلا کاراشونو کردن و نظام وظیفه میگه مدارکش کامله شما هر سال ملیارد ملیارد خرج میکنین ولی ما با پنجره های بسته بازم ما قهرمانیم ما پنج قهرمانی تو دوره سه تا وزیر گرفتیم میگین بابا مسعود حالا ببینم چرا تخصص اسیا تون رو نداشتین بازم ما فینال واقعی رفیتیم دوباره شما هیچی وفقط ابرو ایرانو بردین
    • فاخته، پاکدشت IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      یه چیزی بلغور کنید که با عقل و منطق جور دربیاد، خدائیش میخوای وحید امیری، مهدری ترابی و رامین رضاییان را که جزو سلاطین فوتبال هستند را با دوتا کیسه ای خائن و وطن فروش یکی کنید.؟؟ وحید امیری کجا و یزدانی کجا.!! اصلا فکرشو هم نباید بکنید که این دو نفر را باهم مقایسه کنید، هرچقدر آقا وحید امیری ادب، شعور و خصلت مردانگی داره، در عوض یزدانی کیسه ای خیلی بی ادب و نزاکت می‌باشد، پس خیلی بی انصافی و دور از عقل و منطق است که این دونفر با هم مقایسه شوند، میان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمین تا زیر زمین است، عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان
  • آرمان IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقایون مجیدی و آجرلو و تمامی دستندرکاران استقلال، چرا وعده تو خالی دادید؟؟ چرا بی خود مردم را مقابل همدیگر و نظام وظیفه گذاشته اید؟ خدا از شما نگذرد. این مشکل فقط و فقط به علت بی تدبیری مدیریت و مربیان استقلال بوده و وزارت ورزش و فدراسیون و نظام وظیفه و یا دستان پشت پرده نبوده !! بی خود سر هواداران را شیره نمالید.
    • کدام وعده ؟ IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      این بنده خداها تا بحال صابون مافیای هفت خط و هفت سر ارتش سری سرخ به تنشان نخورده بود فکر میکردند این حرفهایی که هواداران استقلال از مافیا و دستهای پشت پرده و وزیر و وکیل میگفتند سطحی و از سر نا آگاهی بوده فکر میکردند خوب همه ما در یک سیستم و در یک دولت هستیم و بخصوص استقلال و پرسپولیس زیر نظر یک وزیر کار میکنند پس هرچه برای پرسپولیس هست برای استقلال هم باید باشد ! نخیر آقای سردار آجرلو و دیگر مدیران استقلال شما به تیمی آمده اید که اموال و املاکش را هم گرفته اند و زیر پای خودشان انداخته اند بعد توقع همکاری دارید ؟ توقع امتیاز دارید ؟ از چه کسی ؟ فرهنگ بدی را بعد از انقلاب بخاطر شرایط و تحولی که بوجود آمده بود و بخاطر حساسیت بنام تاج جا انداختن و پشت آن سوار شدن و امتیاز گزفتن هی امتیاز گرفتن تا امروز در حالیکه مستقیما دستشان در جیب حداقل نیمی از همین مردم بوده و تبعیض و ظلم آشکار به همین مردم که میلیونها استقلالی هستن بطور آشکار نموده اند چاره اینکار فقط دخالت مسنقیم شخص رئیس جمهور آقای رئیسی بعنوان نماینده مردم و به حق دولت عدل است
  • ع IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آینده ات از روزی تباه شد که رفتی استقلال
    • مرتبه اولشون نیس IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      اتفاقا از زمانی که آجرلو به بازی گرفتتش
    • زنده باد ملوان IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      دیگه همه چی را رو نکنین خیلی ها رو اینجوری بردین پرسپولیس پرونده زیاد دارین به وقتش میدن دستتون بخونین
  • توکل کوهی IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چه درسی را و کجا خواندند ایشان؟ قانون برای همه باید یکسان اجرا شود.
  • ابجدیه کیسه IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چون سربازی فراری هستی
    • 666 IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      سلام این دونفر سرباز فراری نیستند فراری شون دادن بهشون وعده های تو خالی دادن همیشه کاراشون این بوده مگه قول به داور برای بازی اس دق لال نبود پیشنهاد 500میلبون دادن که چندتا بازی که فلان داور داره قضاوت میکنه باید اس دق لال ببره ولی داور قبول نکرد مگه همون داور داخل برنامه 90پته این تیم رو نریخت روی آب
  • کمیل CA ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بنده خدا سیاوش؛ راست میگه؛ سه ماه باید کنار بشینه؛ بعدش هم دو سال مجانی تیم نظامی بازی کنه؛ بعدش هم دیگه تو اون سن؛ کسی نمیخوادش. امیدوارم مشکل همه جوون ها با سرباز وظیفه حل بشه. سربازی بیشتر نقش مانع پیشرفت رو برای همه داره بازی میکنه.
  • کیسه کش عقده ای IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آخی طفلکی؟! بابا مسعود رفته یتیم شدید؟! دیگه بابا مسعود نیست که گندکاری هاتون رو رفع و رجوع کنه؟! چوب خدا صدا نداره آره بابا جون وقتیکه پاپوش درست میکردید واسه کنعانی زادگان وقتیکه فحش مادر به شجاع خلیل زاده میدادی باید فکر اینجا رو هم میکردی؟! خدا نکنه تو الدنگ الگوی جوون ها باشی؟! کسیکه گوشی میبره سر جلسه کنکور بایدم اینطور بشه؟! اگه یه دانشجو بدبخت اینکار رو میکرد پدرش رو در می آوردن ولی جنابعالی به لطف بابا مسعود هر غلطی خواستی کردی؟! تو الدنگ سه تا تاریخ تولد اعلام کردی؟! فکر کردی سر نظام وظیفه رو هم میتونی شیره بمالی؟! حالا که به جای سفت خوردی و بابا مسعود هم رفته افتادی به التماس کردن؟! بکش که حقته؟! وقتیکه تو اوج رقابت با تراکتور دو تا از ستاره های پرسپولیس احمد نوراللهی و عالیشاه رو سرباز کردن و به زور بردن تراکتور اونم وسط فصل و وسط رقابت با تراکتور اونم توسط همین اجرلو و رییس مافیا؟! همچین ظلمی به پرسپولیس بایدم تلافیش چوب خدا باشه پس بخورید که خوب جایی دارید میخورید. خخ
    • یکی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      ستاره آسیایی واس ماس ....بدون بابا مسعودی که جامهای وطنی رو با اسنپ بهتون میداد
    • داریوش IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      دمت گرم داداش این آجرلو دوتا از بهترین بازیگنای پرسپولیسو برد تراکتور الانم نفسش گرم بوده به این یزدانی میگفته حله حله دم سازمان سربازی گرم که مفابل این مافیابازیا دراومده کیسه های بدبخت هم برین تاکتیک یادبگیرین تو دربی میفهمین پرسپولیس چجوری تنبیه میکنه تیمای بی تاکتیک رو برین خودتونو جمع کنین گوشای ما پرسپولیسیا از هوچیگری و شرورگفتناتون پره بدبختای جام ندیده
  • محمد IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خدا جای حق نشسته
  • محسن سلمانی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    نیازی نیست که فرصت دو سه ماهه بدن تا نتیجه کنکور را بزنن زمان اعلام نتایج کنکور اگر قبول شدی معافیت تحصیلی می گیری و ادامه تحصیل و خدمت سربازی بعد از پایان تحصیلات شروع میشه
    • وینچه IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      سلام. چون غیبت دارد از دانشگاه هم محروم است.... بخدا بچه من 1روز غیبت داشت.. از رشته پزشکی و کسری جبهه من نتوانست استفاده کند.. یزدانی به چه دلیل میگویی من نمایند ه همه جوانان ایرانم. خودشم میدونه فکر می‌کند بقالی است
  • ریاکاران IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سلام، در زمان نقل و انتقالات نیم فصل گفتم این دو بازیکن باید زودتر تکلیف خودشونو یکسره کنن و برن فجر بازی کنن، اما مدیران استقلال خود را بالاتر از قانون میبینند، فکر میکردن با دو تا نامه نگاری و ریش گرو گذاشتن و استفاده از عنوان سرداری میشه هر خلافی را انجام دهند، حالا بیان و جواب این دو بازیکن و طرفداران تیمشونو بدن، فکر میکردن با جو سازی برای بازیکنان پرسپولیس، راه برای بازیکن خودشون باز میشه، دیشب کار بسیار زشت میثاقی را همه دیدند، جوری از سردار زاهدی در مورد وحید امیری سوال کرد که انگار یک خلاف کار را داره معرفی میکنه، مجری اگر منصف باشه نباید به این صورت پای بهترین بازیکن لیگ رو می کشید وسط، فقط فرض کنیم امیری خلاف کرده، آخه مجری بی عقل این حرف تو یعنی بلایی که سر دو بازیکن استقلال اومد رو هم سر امیری بیارن تا توی مجری طرفدار دلت خنک بشه..زهی خیال باطل،، برای سیاوش یزدانی متاسفم که اسیر وعده وعید تو خالی تازه مدیران استقلال شد،کاش بشود کاری کرد،،، به امید ششمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس کبیر❤❤❤❤❤
  • هویج IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    نازی
  • مجید IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    همچین شرایطی داشتی که شب اعزامت از آرایگشاه اون کلیپو دادی بیرون و........فکر کردی همه جا مثل کمیته اخلاق و فدارسیون و استیناف و انضباطی و....هست که تخلف کنید و کسی کاری باهاتون نداشته باشه
  • pm IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    حتما مقصر پرسپولیسه خخخخخخ، جمع کنین مافیای فوتبال در درون استقلال نهفته اس که فک کردن اینم مث امتیازهای مجانی میتونن درست کنن، فرناز مجیدی
  • جلیل IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    تا دیروز تو ارایشگاه سربازان وطن را مسخره می‌کرد.سال قبل میخواست دو استان تهران و اصفهان را به آشوب بکشاند.حالا دم از جوان مفید بودن میزند. خجالت بکش مگه خون تو از جوانانی که در راه وطن شهید شدن رنگین تر است. البته به علت مقایسه انگلی مثل شما با شهیدان وطن عذر خواهی می‌کنم.
  • تاجی IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    معلومه خوب دارین میسوزین از جلو رفتن استقلال ولی خیلی بدبختین که سعی دارین اینجوری جلو استقلالو بگیرین اینقدر حرص بخورین تا بمیرین
    • مزیدی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      دایی جون جنابعالی ۵ سال با قهرمانی های پرسپولیس حرص خوردی و هیچ مرگت نزد با این چند روز دیگه که استقلال برمیگرده سر جای اصلی خودش ما نمیمیربم
  • طاها IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    برادر از آجرلو و مجیدی شکایت کن
  • مختار IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    داره مارموز بازی درمیاره! وگرنه خون تو که تز دیگر بازیکنان رنگین تر نیست که همه به سربازی رفته اند! نظام وظیفه طبق قانون تا ۳۰ سالگی به تو ارفاق کرده و به قول خودت کسی شدی باید ۱۸ سال می رفتی سربازی ولی بهت ارفاق شده ۱۲ سال بهت فرصت دادند و تونستی به قول خودت کسی بشوی! حالا دیگه چرا بازی درمیاری و حاضر نیستی بروی به سربازی!در برنامه نود زجه می زد و التماس می کرد بازم بهش فرصت بدن به فوتبالش در استقلال ادامه بدهد! آیا این پررویی و گستاخانه نیست؟!
  • ذوب آهن IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    شما به فجر برو وبه بهترین شکل مقابل استقلال بازی کن من قول میدم به درست هم صدمه ای وارد نشود
  • farid US ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    moghaser haman mazloumy, sardar, va moraby shoma hast ke be shoma dorouge gofte, nezam vazife be in bichareha esteghlayhayeh hasoud va bakhile bichare ke reiseshan on Misagey dar television hast yek rahmy bekonad va begozarad 4 mahe dighar bazy konand valeah hame ra az cheshme perspolis mibinand, darand khodeshan ra mikoshand ke yekjoury Vahide Amiri va ya Touraby va ya rezaeian ra be in majara bekeshand, perspolis bayad az barnameye televisioone Misagian shekayat konad, alenan migoyad beravid shekayat konid, motasefam, mardom barnameye Misagey ra tahrim konand
  • حمیدرضا IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    استاد اگه درس خون هستی توفوتبال چه می کنی چجوریه فوتبال که ۱۰میلیارد می گیری بهت آسیب نمی زنه بعدا سربازی برات مقدس نیست بعدا فکر می کنی خیلی مفیدم هستی بعدش نظام وظیفه بااستقلالم مشکل داره . اگه مشکل دیگیی هم هست بفرمایید
    • جمشید IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      حیف که پیروزی به هدفش رسید و با تغییر ،سیر باختهایش به مسیر سرباز و سرباز معلم و دید افکار عمومی را نسبت به خود و تیمش تغییر داد و برد وان بار به استقلال با نتیجه مساوی تمام شد ،اکنون استقلال به تلافی کافی است به پارتی های شبانه تیم ...و قرارداد هاا اشاره کند تا کامل پیروزی تا اخر لیگ از هم بپاشد..البته سیاست در بازی را نباید اعمال کنیم ولی کاری بود که پیروزی شروع کرد و حالا نوبت استقلال است که جواب دهد
  • شروین GB ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    هیچوقت خدا را فراموش نکنید میخواستی حسین کنعانی را از دور خوارج کنی ولی خدا جوابت رو داد که با یک بچه صاف و ساده بازی نکنی‌. در ضمن مثل روز روشن است که ایشان و کل مجموعه همراهش دروغ می گویند. شما بایستی یگان خدمتی حاضر شوی اگر آزمون کتبی دکتری قبول شدی و پس از مصاحبه در دانشگاه مربوطه پذیرش شدی از مهر 1402 می توانی ثبت نام کنی که اونم حرف داره برای قبولی در دانشگاه در مقطع دکتری بایستی حداقل یکی دو تا مقاله داشته باشی در مجلات معتبر که اونم نداری، دکتر تقلبی. البته محض اطلاع هوادارن شاح فرحاد نه هواداران فهیم استقلال عرض می کنم با توجه به غیبت جناب عالی و سرباز فراری بودنت اصلا امکان ثبت نام نداری باید ابتدا خدمت کنی. این را بر اساس اطلاع می گویم. فعلا برو آش خوری من رفتم با رتبه یک رقمی کارشناسی ارشد و مثل یک مرد دو سال در ارتش خدمت کردم. ترس ندارد عمویی. با اون گیسی که بستی فکر میکردم سر نترسی داری ولی تو هم مثل هالک ایرانی خراب کردی با این عجز و لابه. عزت زیاد
  • مهدی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    نماینده جوانان کشور؟! مگه همین تو نبودی که تهدید کردی تو اصفهان خون بپا میکنم؟! اگه جوانان (بجز هم مکتبی هات) نخوان تو حتی اسمشونو بیاری باید کیو ببینن؟! بعدشم چطور روت میشه بگی؛ اگر قرار بود سرباز شویم، می گفتند که به فجرسپاسی برویم!! یعنی فکر کردی همه یادشون رفته همین یکی دو ماه قبل درباره فجر چی گفتی!؟! حالا هم رو حرفت باش!
  • سیدعلی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بدبخت کیسه کشاااا ب بازیکن خودشونم رحم ندارن.همش وعده وعید.یزدانی ام دیشب سیاه نمایی میکنه تو تلوزیون تا کسی دلش براش بسوزه .ندیگه اون دوران گذشته.چوب خدا صدا نداره همون جور ک با کنعانی اون کارو کردی.خداهم زد پسه کلت.حالااا چوب کیسه کشاااا رو ب سینه بزن🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • حسین IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    الان بگو چه خاصیتی داری تا دیروز که استوری می‌ذاشتی مشکلی نبود کی گفته تو نماینده جوونها هستی همه جوونا بهترین موقع زندگیشون باید برن سربازی مگه تو غیر همه هستی این حرفها هم از شارلاتان بازیته حالا برو پا بچسبون تا حالیت بشه
  • عشقی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اگه پرسپولیسی بودی الان دیگه نمیخواست گریه کنی.سالار فقط پرسپولیس
  • عشقی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    حالا هم مثل یه بچه خوب بشین سر درسات به جای اینکه دنبال توپ بدویی.نه نه عباس میگفت. خدا بیامرز
  • هوچیگر IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اگه با خواهش تمنا است مام دوتا خواهش التماس کنیم سربازیمون بیفته بعد عید خون تو رنگین ترع از ما
  • ......! IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    پیر ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت ... آفرین! برنظر پاک خطا پوشش باد ...
    • تیر غیب GB ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      با درود،و درودی دیگر بر نقطه چینِ متعجب!
  • میثم GB ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خدا جون داره تاوان او نوجوانی که شما تو جام حذفی مصاحبه کردی و چشمش را از دست داد بخاطر شما الانم بین سپاهان و پرسپولیس کلی اختلاف هست داره ازت میگیره انشالاه بدتر از اینم ببینی من به شخص تو را نماینده ی فقط توله سگات میبینم نه جوانان ایرانی میلیارد میلیارد پول میگیری سربازیتم تموم کن در ضمن از بین ۱۵۷۰ نفر رتبه ات ۱۵۳۰ شده کجاش درس و زندگی اقای درسخوان نخبه🤣🤣🤣🤣
  • خودم هستم IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    همین الان هم اطلاعات غلط داری آقای یزدانی. معافیت تحصیلی وقتی بهت داده میشه که رشته و محل دانشگاهت معلوم بشه( تقریبا اواخر شهریور سال بعد)‌ صرف اعلام نتایج رتبه که معافیت نمیدن. شهریور سال بعد هم که قطعا در یک تیم نظامی هستی و باید از اون تیم فسخ کنی و منتظر اولین پنجره بمونی. برو دعا کن فجر بمونه تو لیگ که سال بعد لیگ برتر بازی کنی
  • ایمون IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    کی گفته تو نماینده تمام جوانان کشور هستی؟ اگه هستی مثل بقیه برو سربازی . چرا تا قانون می خواد اجرا بشه فوری میگی میخوان به استغلال ضربه بزنند؟
  • محمود GB ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی بگرد نکته شو پیدا کن
  • مسعود SE ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این بشر عجیبه. از قانون هیچی‌نمی‌دونه. نمیدونه سپاه چیه ارتش چیه؟! نمیدونه سرجلسه آزمون موبایل نباید برد؟! نمیدونه معافیت تحصیلی باید دانشگاه قبول بشی نه اینکه جواب آزمون بیاد! این بشر چی می‌دونه پس؟!
    • Mjs IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد. خدا پدر مادر اونایی که مرادمند از استقلال گرفتن بیامرزه که ضعف دفاعی استقلال رفع شد با بازی خوب غلامی و آماده تر هم میشه.استقلال شاه فرهاد به هیچ بازیکنی وابسته نیست.در ضمن متوجه شدیم که مافیا و فساد فوتبالی حتی در یک نهاد امنیتی مثل نظام وظیفه هم رخنه کرده و از مسئولین کشور میخوایم که به مسئله فساد فوتبال ورود کنن.
    • حسن پناهی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      در جواب mjs بگم غلامی نای دویدن نداشت.
    • ات IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
      استقلال با نبودن این دونفر به مشکل میخوردعلامی چون صلبیب پاره کرده بازیکن مطمعن نیست چشمی هم زیادن خطا میکندتیمهای دیگر میتواتد خدا راشکر از صعف دعاعی استقلال استفاده کند گل گهر وقلعه نویی میتواند اگر بخواهند استقلال را شکست دهند همانطور که نساجی نزدیک بود استقلال را شکست دهد حق گل گهر رادرنیم فصل اول استقلال پایمال کرد گل گهر میتواند اولین شکست را براستقلال تحمیل کند
  • حسین IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    متاسفانه نظام وظیفه طرفداری خودش را از لنگپولیس علنی کرد بنده سرباز دیده ام که با پای لنگ به خدمت اعزام شده چون یک پای آن کوتاه بوده معافیت پزشکي شامل کف پا اگر صاف باشد می‌شود اگر کر باشد می‌شود اگر بینایی بسیار ضعیف باشد که با ۲عینک باشد مورد تایید است اما متأسفانه امیری هیچکدام از این شرایط را ندارد اما مشخص نیست چرا نظام وظیفه شفاف سازی نمی‌کند از بازرسي کل ناجا از حفاظت اطلاعات کل ناجا تقاضا داریم نسبت به بر رسی دقيق موضوع وشفاف سازی بعمل آورند وبه اطلاع عموم مردم کشور برسانند تا خدای نکرده ظلمی به کسی نشود
    • رئیس کاپ IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      مکتب کثیف کیسه واسه همه رو شده . خود بازیکنتون داره میگه سرم کلاه گذاشتن . الانم با رانت و پارتی بازی صدر جدولید
    • Mohammadali IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      عزیز اونوقت که امیری معاف شد اصلا پرسپولیس نبود بعدش حفظ اسرار پزشکی چیز عجیبی نیست،مثلا با واریکوسل گرید بالا هم میشه معاف شد و بعد عمل کرد خوب شد،حالا فهمیدی معافیت امیری چیه مشکل سربازی اینا حل میشه،اصلا مگه پرسپولیس از اینا شکایت کرده یا فرستادشون سربازی؟
  • حسین‌ذبیحی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جیک جیک‌مستونت بود؟فکرزمستونت بود؟اقای یزدانی در اینکه خرهادمجیدی و باشگاه بتودروغ ویترین داده اندشکی نیست؛اماشماهم‌بخاطردستمزدچندملیاردی چشماتوبستی ومنتظردورزدن قانون‌توسط‌اجرلوومجیدی شدی.اینک‌هم مظلوم نمایی نکن...اگراسمت درکنکوردرایدطبق قانون از همان روز ترخیص وبه دانشگاه میروی....مردموباجلب ترحم‌گول نزن
  • محمد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اون موقع که عیسی آل کثیر و از اینجا تا آسیا محروم میکردین، به فکر اینجاشم بودین؟
  • مهدی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    کارما.کاش یکم از اون تبختروتکبرت حتا توحرف زدن التماسیت کم کنی اما آدم نمیشی حالا باید اون کسیکه تورو از پرسپولیس انداخت بیرون درود فرستاد بازیکن انقدر ازخودمتشکر؟ خداکنه طرفداران کیسه دست از حماقتشون بردارن هیچکس باشما مشکل نداره جز خودتون که همیشه دنبال زیرابی رفتنید و همین باعث زیر موندنتون شده
  • لنگ قانون گريز IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جناب یزدانی هیچ مشکلی‌ نیست که آسان نگردد مردآن است که هراسان نگردد مرد باید در مقابل مشکلات جنسش از فولاد باشد باید سنگ زیرین باشد شما وقتی امتحان دادی هنوز کاملا ۳۰سالگی ات پر نشده بود پس میتوانی در حین خدمت ایست خدمتی بخوری وبه تحصیلت ادامه بدهی ودر تیم استقلال وملی هم بازی کنی اما ظاهرا قانون فرمایشی شده برای بعضی ها دقیق اجرا می‌شود ولی بازیکنان باشگاه دیگه به هرنحوی معافیت‌های سربازی وکارت معاف از خدمت گرفته اندوکسی هم جرات نداره به آنها بگوید بالای چشمتان ابروست
  • M,r,e IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مشکل این جوان رو حل کنید، من یه پرسپولیسی تیر هستم،خود سیاوش هم پرسپولیسی تیربود که بخاطر فوتبال بازی کردن کیسه ای شد، ، ، این جوان قربانی بازی کثیف کیسه کشا شده،با بی قانونی دنبال راحت ترین کاربودند، پیش خودشون گفتن اگه درست شد میگیم بخاطر سردار و مدیران باشگاه بوده،اگرم درست نشد میگیم تقصیر پرسپولیس بود نزاشتن بیشتر زمان بازی داشته باشه
    • امیر IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      این جوان مشکل خاصی ندارد مثل همه جوانان دیگر سربازی می‌رود البته با چند سال تاخیر نخبه المپیادی که نیست قهرمان جهان که نیست رتبه یک کنکور که نیست فقط با 4 دقیقه بازی ادعای ملی پوش بودن دارد مگر بقیه ملی پوش ها با این سن سربازی نرفتن از علی دایی بالاتر است یا مهدوی کیا یا حتی از طارمی
  • دوچرخه IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    که چی یعنی به نظر تو هروقت که تو عشقت کشید بری سربازی این مملکت اینقدر خرتوخرهست که تو هروقت دلت خواست بری هیچکس هم باخت کارندارد
  • داودپرسپولیسی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بازهم بگید شاه فرهاد گروهبان سه هم نیست😁😁😁
  • چوب خدا IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    وقتی با یه جلمه که گفتی هوادار پرسپولیس به اصفهان نیان چون زنده برنمیگردن وهوادار پرسپولیس وسپاهان را بجان هم انداختی و یک جوان کورشد وجوانیش برباد رفت باید فکر عاقبت رامیکردی داری چوب تحریک رو میخوری تحریکی که تو رسانه ملی کردی باعث شد ماشین ده ها خبرنگار مظلوم رو خاک یکسان کنن وچشم جوانی کوربشه ، معلومه تاوان داره بایک استوری خودت رو ۲سال از کنکور وتحصیل محروم کردی با یک راهنمای غلط تیم ملی وجام جهانی و حتی باشگاه خودت وحتی لیگ یک رو هم از دست دادی ،، بله آقا سیاوش این همون چوب خداس متسفانه ...
  • اس اس کبیر IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای یزدانی عزیز مشکل شما اینست که بازیکن استقلال هستی و این مشکلات فقط برای بازیکنان استقلال پیش می‌آید.. اگر بازیکن لنگپولیس فاسد بودی اصلاحیه خدمت سربازی نمیرفتی..مثل وحید امیری ترابی رضاییان .این باند مافیا فقط کار چاق کن بازیکنان جعلپولیس هست..خدا جای حق نشسته حق شما گرفته می‌شود انشالله فاتحه این فوتبال را باید خواند که وقتی مسئول نظام وظیفه می‌گوید معافیت امیری باید محرمانه بماند دیگه فاتحه به این فوتبال..در مورد بقیه بازیکنان لنگپولیس هم همی قضیه محرمانه خواهد بود..خبر ورزشی لنگی دیدگاه بنده را چاپ کن اگه سوزش نداری
  • فریبرز IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سریع پادگان، سه ماه باید بهت اضافه خدمت بزنن، یادم نمیره توی سپاهان که بودی چطور دوربینها گرفتن فحش ناموس میدادی، واقعا خداوکیلی کجای تو مفیده برای جامعه، اتفاقا باید بری صفر۵ کرمان.
  • آبی آسمانی IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    درمورد اینکه شاه فرهاد سخت گیری کرده چون دیر سر تمرین آمدی حق سرمربی هست که با همه‌ی بازیکنان به طور يکسان برخورد نماید درمورد بی نظمی حتی اگر سهوی بوده باشد ودر مورد سردار دلها هم ایشان با نظام وطیفه هم درافتاد به خاطر شما ومرادمند وحرفش هم قانونی بود از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نامه داده بودند که خدمت شما ۳ماه عقب بیاندازند وایشان از سردار باقری هم نامه گرفته بودند اما متاسفانه قانون را نطام وطیفه عمل نکرد حتما آن تعداد نفر که مسولین نظام وظيفه بوده اند لنگی بوده اند ولی واقعا عقده ای عمل کردند
    • سامی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی است .
  • چوب خدا... IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    وقتی با یه جلمه که گفتی هوادار پرسپولیس به اصفهان نیان چون زنده برنمیگردن، وهوادار پرسپولیس وسپاهان را بجان هم انداختی و یک جوان کورشد وجوانیش برباد رفت باید فکر عاقبت رامیکردی داری چوب تحریک رو میخوری تحریکی که تو رسانه ملی کردی باعث شد ماشین ده ها خبرنگار مظلوم رو باخاک یکسان کنن وچشم جوانی کوربشه ودل مادرش رو بسوزونی ، معلومه تاوان داره بایک استوری خودت رو ۲سال از کنکور وتحصیل محروم کردی با یک راهنمای غلط تیم ملی وجام جهانی و حتی باشگاه خودت وحتی لیگ یک رو هم از دست دادی ،، بله آقا سیاوش این همون چوب خداس متسفانه ...
  • سید IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جناب یادش! شما و مربی ات و مدیر تیمت ۷ ماه پیش می دانستید سرباز هستید مثل ماهیتی علیشاه...نوراللهی و....در اوج پرسپولیس در پنجره بسته رفتند سربازی ...شما هم مثل این بازیکنان... مگر علیشاه پدرش می تونست کارش حل کنه و نوراللهی و... میتوانستند شهرشان خدمت کنند رفتند این تراکتور ... حالا سر کارت گذاشتند .. اجر لو یه زمانی حرفش جایگاه داشت ..‌ الان اصلا ... خدمت آشی هست برای همه پخته ...باید طی کنی ! بروید خدمت ..خدا همراهتان
  • صامت IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    یزدانی اگر طبق روال قانونی به خدمت می رفت استقلال مدافعش رابه فولادنمیداد وبادانشگروغلامی و... به مشکل خاصی برنمیخورد.یزدانی ومرادمند هم به فجرمی رفتند.هم شانس بودن درتیم ملی راازدست نمیدادند .هم نماینده شیرازبعدسال ها که آمده لیگ برترتقویت می شد.ولی تدابیراحمقانه وخودخواهانه مدیران استقلال باعث شد هم خودشان ضررکنند وهم فجروهم بازیکنانش شانس بازی درجام جهانی شان بربادرفت. ببینیدمدیرفجرکی گفت که این بازیکنان سربازند ومال ما؟ همان موقع کوتاه می آمدند هیچ مشکلی پیش نمی آمد
  • صامت IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    واما ازآن سو:‌چوب خداهم صدانداردآقای یزدانی.
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    باشگاه استقلال و شخص سرمربی به خاطر منافع خودشون از شما سواستفاده کرده اند حقتان را فقط از آنها مطالبه کنید
  • مهدی پرسپولیسی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    انصافا دلم براش سوخت. در حقش نامردی کردن.
  • کیسه حقیر IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    دوران بزن در روی بابا مسعود دیگه تموم شده🤣
  • نادی الکیسه الدوچرخه السعودی الفاسد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    باشگاه استقلال دنیا را فدای کسب یک قهرمانی میکند شرم اور است با اینده این جوان بازی کردند
  • صابر IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    نظام وظیفه میگه ما گفتیم نیم فصل یزدانی رو بدید به فجر ندادن. حالا اون حقققققوقدانشون میگه یزدانی تیم نداره تا مهر باید باهاش همکاری کرد! همکاری رو باهاتن داشتن شما زیر بار نرفتید.
  • سعید IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    فیلم جدید
  • آرمان DE ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    دیشب خبرورزشی جشن گرفته بود که برای یک ماهش سوژه حاشیه درست کردن برای استقلال داره
  • ۱ IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    ننه من غریبم بازی
    • کیسه حقیر LU ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      کیسه کشا بیان توضیح بدن که یزدانی در لیگ بیستم از چه معافیتی استفاده می‌کرده؟ • شهریور ۹۸ فارغ‌التحصیل شد و حداکثر تا شهریور ۹۹ فرصت معرفی داشت • از ۲۸ سالش گذشته بود و شامل قانون معافیت بازیکنان لیگ برتری نمیشد • ملی پوش هم که نبود ناجا دو روز قبل از شروع لیگ بیستم طی نامه‌ای اعلام کرد که یزدانی فقط تا شهریور ۹۹ اجازه بازی داشته. ناجا در اسفند ۹۹ دوباره نامه میزنه که یزدانی مشمول حساب میشه و اجازه بازی نداره اما هیچ توجهی نمیشه بنابراین یزدانی بازیکن غیرمجاز بوده و تمام بازی‌هایی که در لیگ بیستم به میدان رفته باید سه بر صفر بشه
    • کیسه حقیر LU ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      کیسه بخاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز در فصل قبل تمام نتایج بازی ۰_۳بشه ، درنتیجه الان باید تو لیگ یک باشه تو لیگ برتر چکار میکنه؟
  • مجید IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مسئولین فکر می کردند با این کارشان قهرمان لیگ می شوند . اینطوری جواب صداقت این بازیکن را دادند . بقیه بازیکنان استقلال سر گذشت این بازیکن را بخوانند تا گول مسئولین این تیم که ارزوی قهرمانی دارند نخورند.
  • حسنعلی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خیلی از جوان ها به خاطر خدمت مقدس سربازی ایندشون از بین رفت حالا شما فوتبالیهای این امکان رو داشتین که برید فوتبال بازی کنین ، خیلی ها فرار کردن و دیگه نمیتونن برگردن، خیلی ها شغلشون رو از دست دادن و خیلی ها هم جانشون رو ...
  • محمد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    ایشون همون آقایی هست که فوش میداد،بد دهن بود،الان شدی پسر خوب و سالم ایران زمین؟برو خودت سیاه کن برادر
  • مهرداد IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    پس اینهمه دکتر دکتر می گفتند همش الکی بود این تازه می خواد تو کنکور مقطع دکترا شرکت کنه
  • کاج IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    واقعا احمقانه ست ، این بچه واقعا حیفه که اینجوری عذاب بکشه و زندگی ورزشیش نابود بشه ، الان این پسر سربازی نره مگه چه اتفاقی میفته ؟؟ فرزند بی خاصیت کدوم مسئول سربازی رفته ؟؟
  • ساوالان IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اجیر لو قول داده بوده مثل بقیه تخلفات استقلال درست کنه. ولی این بار نظام وظیفه قانون را اجرا کرد.. می خواستند پنجره نقل انقلالت بسته بشه. بعد این ها بدون تیم بمانند . و نظام وظیفه را مجاب کنند تا پایان فصل در استقلال بازی کنند . ولی نظام وظیفه موضوع را در ابان ماه به اینها گفته بود. بعد گفتند . مشرف به پادگان!! خون این ها از بقیه جوانان رنگی نیست. 27 ماه خدمت کردم. ماهی هم 1000تومان گرفتم. دیشب اون میثاقی خود اش را می کشت. تا حاجتی براورده شود. و این شهروند نمونه اقا سیا به خدمت نرود. هر هفته 3 ساعت صدا و سیمای میلی در اختیار استقلال هست...
  • دیده بان IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مثل همه جوان های این کشور تو هم برو خدمت مقدس سربازي .
  • صادق IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چرا این فوتبالیستها فکر می کنن با بقیه فرق دارن، مگه بقیه جوونهایی که میرن سربازی خیلی خوش به حالشونه. یه جور میگه من از قانون سربازی و معرفی و غیره خبر نداشتم تنگار باقی مردم آموزش قوانین سربازی میبینن. شما که تحصیل کرده ای و کارشناسی ارشد داری یه یک ساعت وقت میزاشتی یا از یه سرباز میپرسیدی همش رو برات توضیح میداد. من موقع رفتن به سربازی مجبور شدم لاوزم مغازم رو بفرشوم 15 تومن و برم سربازی، موقعی که برگشتم همون لوازم شده بود 220 تومن و مجبور شدم دوباره از صفر شروع کنم. بقیه هم خدمتی هام هم همشون مجبور شده بودن بیان و هرکی یه مشکلی داشت. یارو سرپرست خانوادش بود ولی چون یه برادر دیگه داشت بهش معافیت ندادن و مجبور بود صبح بیاد پادگان شبها به جای خواب کار کنه. ولی جدای از این بحث ها امیدوارم قانون سربازی برای همه اصلاح بشه
  • تاجی DE ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    یه زمانی این روزنامه به عنوان یه روزنامه بی‌طرف شناخته می شد ولی متاسفانه الان افتاده دست یه مشت پیروزی چی عقده ای تاریخ فراموش نخواهد کرد ظلمی که از همه ارگانها و رسانه ها به تاج و هوادارانش شده آقایون پیروزی چی خدا جواب همه این کارهاتون رو میده
    • مسعود IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      همین اسمی که رو خودت گذاشتی واسه سرشکستگی یک عمرت بسه، جناب تاجی!!!!!
    • مجهول الهویه DE ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      اینها حرفهای خود یزدانی (نماینده فوتبالیستهای تحصیل کرده! نماینده جوانان ایران!) که کلمه به کلمه پیاده شده. چه ربطی به "پرسپولیس" داره. شما هم زور بیخودی نزن. نمیتونی اسم تیم رو خدشه دار کنی. چهل ساله داری داد میزنی (به خیال خودت) استقلال سرور پرسپولیسه نمیگی تاج سرور پیروزیه.
    • دوچرخه سواران هوچی گر IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      نرود میخ آهنین در سنگ ، حالا تا صبح به اینا بگو نور الهیی و عالیشاه رو هم وسط فصل از پرسپولیس گرفتن اگر حالیشو شد. از اول ابان هم بهشون اعلام کردن 1 اسفند باید برن سربازی و تو پنجره نیم فصل اقدامات رو انجام بدین ولی با اعتماد به لابی های آجرلو آینده خودشون رو خراب کردن و ن تنها مدافع نگرفتن حتی ی مدافع رو دادن به فولاد . حالا سرتون مث کبک تو برف فرو کنین و هی بگین مقصر نظام وظیفه س
  • هوادار فوتبال IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جوان های زیادی به مراتب تحصیل کرده تر و شایسته تر به خاطر سربازی خیلی از موقعیت های شغلی و زندگی خودشون رو از دست دادن مگه یزدانی چه فرقی با بقیه داره فقط مونده بود بگه من برم سربازی چی به سر سگ هام میاد به من رحم نمی کنید به اونا رحم کنید واقعا باورت شده بود سرباز قهرمان هستی؟؟؟
  • آنالیزور DE ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    طی این سالها به عناوین مختلف و علنی ، دستی تیم رو کشیدن ! امسال هم کما فی السابق اینکار رو بوسیله نظام وظیفه انجام دادن . چطور تو کشور قوانین رو هر جا لازم باشه تغییر میدن ؟ اصلا" به استقلال کاری ندارم ، ولی راجب فرزندان مسئولین هم اینطور پیگیر سربازی میشن ؟ کدوم فرزند مسئولین کشور رو تا حالا یه عکس با لباس سربازی ازش دیدین ؟ چرا تو اینجور مواقع خود مردم عادی مملکت پشت هم نیستن ؟ چرا بایستی با ترفند آبی و قرمز همدیگه رو پاره کنیم ؟ تمام اینها در حالی هستش که حضرات مسئول مجری فساد عمده در کشور هستن ! شنیدن صدای یک جوان مستاصل که در سطح حرفه ایی ورزش کرده و درس هم در مدارج بالا خونده ، واقعا" اذیت کننده س . من بعنوان یه تاجی با شرایط موجود و فساد حاکم بر ورزش کشور ، دیگه از تیم محبوبم انتظار قهرمانی و جام ندارم ! چون جام و قهرمانی شرافتمندانه تو این مملکت امکان پذیر نیست و اگر امسال استقلال بتونه جام بگیره ، واقعا" معجزه س ! اما متاسفم که تو کشورم برای فردی سالم و مثبت بودن و زندگی سالم داشتن هیچ جایی وجود نداره ؛ حتما" باید همراه تفکرات مسموم و کثیف آقایون بود .
    • !!! DE ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      چه توهمی! بعد از بالا تا پایین وزارت ورزش و صمت و مخابرات و ... حالا ن‌بت رسیده به نظام وظیفه. بابا اینقدر خودتو اذیت نکن آنالیزور نتایج یک تیم نباید به دو نفر وابسته باشه صد دفه تا الان بهت گفتن عالیشاه و نوراللهی رو همین سردار برد. برو یقه مجیدی و طاهری رو بگیر تا لحظه آخر میگفتن هیچ مشکلی نیست. اول هر فصل بازیکنهای پرسپولیس سه تا سه تا چارتا چارتا جدا میشن اگه پرسپولیس بخواد به یکی دوتا بازیکن وابسته باشه من دیگه هوادارش نیستم.
  • متاسف IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    دکترا داری که پیش پا افتاده ترین مسایل پیرامونتو نمیدونی!!متاسفم!!!
  • حسین IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    شخصیت فرهاد مجیدی اینطور هست که دوست نداره نام کسی در استقلال بزرگ بشه این یکی از اختلالات روانی در برخی از انسانهاست دقت کنید در مدت زمانی که در استقلال بوده با تک تک بازیکنان چه رفتاری داشته و سعی کرده به تدریج و یکی یکی هر کدام از بازیکنان رو در یک موعد مقرر از صحنه بدر کنه این ادا اطوار ها و ناراحتی هایی هم هم که داره بابت خدمت سربازی دو بازیکن استقلال از خودش نشون میده کاملا فیلمه‌
  • مجید شمس IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    ننه من غریبم بازی فایده نداره، این ترفندها هم قدیمی شد، مجیدی اشتباه داره بهت راهکار میده، پسر جون برو خدمتت رو بکن مثل همه‌ی جوونا بعد بیا بازیت رو کن، اینهمه اعتماد به نفس کاذب رو از کجا آوردی؟ چرا اینقدر از خودت ممنونی؟ مثل اینکه یادت رفته تو سپاهان که بودی چه رجزی برای پرسپولیس و هوادار هاش خوندی و عملا همه رو تهدید به ضرب و شتم توسط هوادارهای سپاهان کردی؟! حالا دوم از پاک بودن و سالم بودن میزنی؟ اینا همه چوب خداس ، بجای این همه صغری کبری چیدن یه کم بشین فکر کن و ببین آه و نفرین کدوم تیم و هوادارهاش پشت سرته. از جلو نظاااام...
  • Ali IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این جنگ زرگری هست که استقلال می خواد به نظام وظیفه رکب بزنه داداش این کارها خیلی وقته قدیمی شده
  • محمد IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقا کجا گفته سر من کلاه رفته . حداقل نون پاک دربیارین
  • Ham6 IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خبری دروغگو کیسه،سیاوش گفت سربازی مقدس است اما برای من مقدس نیست
  • جوهری IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مقصران اصلی این پرونده سربازهای استقلال شخص آجرلو بی کفایت است ایشان توهم زده بود چون قبلا نظامی بوده است میتواند قانون را دورزده وبه ریش مردم بخند ولی دیدید که حالش گرفته شد همین امروز میبایست به خاطر بی لیاقتی اورا برکنار کنند
  • جواد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای یزدانی من پرسپولیسیم ولی راهنماییت میکنم. برو سر خدمتت ولو شده تیم دسته دو سپاه. امیدوار باشه فجر در لیگ برتر بمونه. برای فصل بعد چون سرباز حرف گوش کنی بودی درخواست میدی محل خدمتت عوض بشه و بیای فجر بازی کنی. وگرنه واقعا محو میشی و شانس جام جهانیت رو از دست میدی.
  • ایرانی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    فقط شما جوان هستید ,,گناه دارید و زندگی فلان می‌شود خیلیها مثل شما و حتی خیلی بالاتر ازشما هستند اما قانون برای اونها هم اجرا شده......
  • محمدرضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    وقتی نمیدونی ارتش وسپاه چیست بایدم سربازی رفتن برات فاجعه باشه وقتی توداشتی میلیاردمیلیاردازفوتبال پول میگرفتی وکیف میکردی امثال همون جوونایی که میگی نمایندشون هستی سرمرزهاودردورترین وبدترین آب وهوای شهرهای مرزی نگهبانی وخدمت میکردن تاامثال تووماراحت زندگی کنیم خون توازخون همه جوونای مملکت که دوسال میرن سربازی وبه قول خودت کلی اززندگی عقب میفتن رنگینترنیست تازه اگه هم بری میبرنت براشون فوتبال بازی کنی اینجوررفتن به سربازی آرزوی همه جووناس بایدخیلی خوشحال باشی که نمیبرنت لب مرزکمین ونگهبانی بدی.ممنون ازنظام وظیفه که نشون دادخون همه جوونای مملکت یک رنگه
  • سعید مادریدیستا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    حقت رو از مدیر باشگاه ت آجرلو ، معاون حقوقی باشگاه سمیعی و سرمربی تیمت مجیدی بگیر ، آجرلو میخاست با آشنا بازی و دودره کردن ، با فشاری که به خاطر نظامی بودن میاورد و با دوتا معرفی نامه از طرف وزیر ورزش و فدراسیون که به زور شما دوتارو چپونده بود توی تیم ملی ، نفرسته سربازی، سمیعی معاون حقوقی تون که با تفسیرهای دلخواه ش از قانون و آوردن دلایل واهی واسه هوادار فقط با زور و فشار میخاست قانون رو به نفع خودش تفسیر کنه، این دونفر وقتی سن شون بالاتر از فرصت تعویق شده دیگه هیچ کدوم از ماده های دیگه واسه شون لحاظ نمیشه، مجیدی هم که قبل از بسته شدن پنجره زمستانی نذاشت جدا بشید تا شاید بتونه نگه تون داره، گفت وقتی یزدانی و مرادمند نتونن برن تیم نظامی میگن عیب نداره حالا بازی کنن توی استقلال تا ببینیم چی میشه!!!!
  • یوسف IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اقای یزدانی چرا به تو مهلت بدهند بنده تک پسر خانواده بودم من تنها پسر خانواده رو بردن خدمت سربازی تو اکثر شهر ها لب مرز با چه سختی های که کشیدم حالا شما با بهانه درس خوندن میخواهی برای کیسه بازی کنی نه باید به خدمت بری اونم دوسال بعد برو هر چقدر دلت خواست درس بخون
  • وطنم IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خجالت بکش برو مثل دیگر بازیکنان دو سال خدمت سربازیتو انجام بده.....
  • ابراهیم IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اقای یزدانی ضمن سلام من شما نگران نبا شیدشما بالباس سربازی هم می توانی در کنکور شرکت کنی درصورت قبولی در دانشگاه ثبت نام وبا توجهبه قانون نظام وظیفه ادامه تحصیل ادامه می دهید وبعداز اتمام دانشگاه وظیفه سربازیت را انجام میدهی شما به حوزه نظام وظیفه مراجعه کن حتما راهنمایی خواهند کرد موفق باشی قهرمان
  • @ IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سردار لابی لو جناب الفرناز الدوپینگی فک کردن نظام وظیفه هم مثل گوسفندای سازمان لیگ واستینافن که بتونن با تهدید وپول تمام گندکاریهاشونو با کمکشون بپوشونن و مطابق نظرشون رأی بدن
  • ایرانی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مسئولان خجالت بکشید. که یک ورزشکار تحصیلکرده اینطوری باید التماس کند ایشان اگه توکشور بقول شما اجنبی بود چکار براش میکردند.......؟؟؟؟؟
    • مختار IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      دوست من، هیچ وقت حقیقت را به تعصب نفروش. بنده در زمان جنگ بسیجی به جبهه رفته و جانباز شدم، اما زمانی که مشمول شدم مرا معاف نکردند و رفتم خدمت و ۲۸ ماه هم زمان جنگ خدمت کردم. شهید رضایی مجد در بهترین دوران فوتبال خود که در تیم پرسپولیس بازی می کرد داوطلبانه به جبهه رفتند و به شهادت رسیدند. خدمت سربازی وظیفه هست و این آقا از قانون استفاده کرده و تا سی سالگی پول در آورده و الان باید به خدمت برود. به قانون احترام بگذاریم، دیروز فیلمی دیدم که تانک های روسیه در اوکراین وقتی به چهار راه در شهر می رسیدند و چراغ قرمز بود صبر می کردند تا چراغ سبز شود، اما ما در کشور خودمان به قانون احترام نمی گذاریم و این خیلی بد است.
  • محمد IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سلام این اقا مگه مجانی بازی کرده که حالا از نظام وظیفه حق میخوادبهترین پولهای گرفته
  • علی پرسپولیسی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اگه امکانش هست مسئولان کمک کنن گره از کار این جوان مفید بازکنن .استقلال همیشه با زور و دعوا و هیاهو پیش میرود ولی بسیاری از جوانانش واقعا مرد هستن
    • استقلالی دو آتیشه IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      واقعا اولین بار هست که میبینم یک پرسپولیسی همچین حرفی بزنه واقعا دمت گرم شخصیتت از بقیه پرسپولیسی ها بیشتره دمت گرم 💙💙
  • امین NL ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بیایم یک لحظه رنگی فکر نکنیم! شخص بنده مثل هزاران نفر دیگه بخاطر نداشتن همین فرصت هم ازدواجشون بهم خورد هم تحصیلشون و هم بیکار شدند! برای من هر سه مورد اتفاق افتاد! حالا چون ایشون داره هوچیگری میکنه و رسانه داره باید حق کل جوانان این مملکت بخاطرش خورده بشه؟ خود طرفداران نونهال این تیم که تنها بخاطر سنشون هست که حقیقت و زندگی و فوتبال رو نمیفهمند و به همین خاطر طرفدار این مجموعه ی خاله زنک هستند اگه فکر کنند روزی خودشون باید از همه چیز بگذرند و دوسال عمرشون رو وقف چیزی کنند که بعدها میفهمند اسمش وطن هست توی دهن امثال این آقا میزنند!
  • عبدالرحمان IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    من پرسپولیسی ام ..ولی خدایی خیلی ناراحت شدم واسه یزدانی..
  • 6 IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مکتب جعل و پودر به خودیاشونم رحم نمیکنه. چه کیسه ای شده این کیسه دوزاری
    • كاج عابي IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
      خودشون به خودشون ركب ميزنند. اينا كين؟؟؟؟
  • علی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اگر منظورش کنکور دکتری هست چطور مطمعنه قبول میشه؟ بعدش اردیبهشت تازه جواب میاد که مجاز به انتخاب رشته شدی یا نه، بعدش اوووو دعوت مصاحبه اگه شدی بعدش قبول اگه شدی جواب نهایی شهریور سال بعد میاد.
  • غضنفر IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    هوادار استقلال بهتون میگیم یا دارند از سادگیتون استفاده میکنند یا هوچی‌گرید اینه؛ فارغ از معدود هوادار منطقی این تیم
  • سعید مادریدیستا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جناب یزدانی شما چه گلی به سر ملت و مملکت زدی که انتظار داری سربازی نفرستنت!؟؟ مگه فرق تو با اون جوون نون آور خانواده که مجبوره سر۱۸ سالگی بره سربازی چیه!!؟؟ منم یه فوق لیسانس رتبه برتری بودم که ۱۶ ساله کنکور قبول شدم و ۲۱ سالگی فوق لیسانس گرفتم با نمرهء ۹/۲ تافل از ۴ تا دانشگاه خوب پذیرش گرفتم ولی چون ضامن و پول پرداخت ضمانت نداشتم بدون ارفاق و اقماض دو سال تمام مجبور شدم برم پادگان تا یه کارت پایان خدمت زپرتی بگیرم و بعدش برم خارج دکترا بگیرم، روزی که رفتم پادگان دلار ۸۰۰ تومن بود وقتی سربازیم تموم شد دلار ۳۰۰۰ تومن شد یعنی ۳/۵ برابر، تمام زندگی و آینده م توی اون دو سال نابود شد، حالا با روزی ۱۲ ساعت کار ماهی ۶ میلیون پرت میکنن جلوم، ولی تو تا حالا با کلی عشق و حال و بهترین امکانات فوتبال بازی کردی ، بدون کنکور و کلاس رفتن و درس خوندن فوق لیسانس گرفتی حالا هم میخای سربازی نری تا موی دم اسبی بذاری و با یه قرارداد سالی ۲۰ میلیادی فوتبال بازی کنی، در مقایسه با تمام جوونای این مملکت سربازی نرفتن امثال تو یه جنایت و تجاوز به حقوق انسانی و اجتماعی همه ست،
    • سعید مادریدیستا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      رو از مدیر باشگاه ت آجرلو ، معاون حقوقی باشگاه سمیعی و سرمربی تیمت مجیدی بگیر ، آجرلو میخاست با آشنا بازی و دودره کردن ، با فشاری که به خاطر نظامی بودن میاورد و با دوتا معرفی نامه از طرف وزیر ورزش و فدراسیون که به زور شما دوتارو چپونده بود توی تیم ملی ، نفرسته سربازی، سمیعی معاون حقوقی تون که با تفسیرهای دلخواه ش از قانون و آوردن دلایل واهی واسه هوادار فقط با زور و فشار میخاست قانون رو به نفع خودش تفسیر کنه، این دونفر وقتی سن شون بالاتر از فرصت تعویق شده دیگه هیچ کدوم از ماده های دیگه واسه شون لحاظ نمیشه، مجیدی هم که قبل از بسته شدن پنجره زمستانی نذاشت جدا بشید تا شاید بتونه نگه تون داره، گفت وقتی یزدانی و مرادمند نتونن برن تیم نظامی میگن عیب نداره حالا بازی کنن توی استقلال تا ببینیم چی میشه!!!! قانون گریزی توی این مملکت عادی و روزمره شده، ولی با تمام وجود همراه سازمان نظام وظیفه هستم که مُر قانون رو بند به بند و بدون ذره ای زیاد و کم یا تفسیر شخصی کردن به اجرا گذاشت و به احترام همهء مجری های قانون نظام وظیفه می ایستم، دمشون گرم ، سرشون سلامت،
  • علی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چقدر چیپ و نمک نشناس. البته غیر از این هم از ایشان انتظاری نمیره
  • مج IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بیا برو دنبال بازی کوچولو، زیر سرت چی گذاشتن هوا برت داشته ... این پیراهن برای امثال تو خیلی گشاده، لایق نیستی ، حرمت داشته باش زبون در آوردی تازه
  • شمسعلی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    هر بازیکنی که با استقلال قرارداد می‌بنده فقط حال رو در نظر میگیره چند میلیاردی گیرش میاد ولی خیلی قشنگ آیندشو نابود می‌کنه ، آخه مگه اینا مشاور ندارن؟! مدیر برنامه ندارن؟ استقلال چند تا لژیونر به اروپا داشته؟ چند تا بازیکن موفق داشته؟ یزدانی وقتی رفت استقلال باید فکر این چیزا رو هم میکرد
  • جواد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    عزیزم آقا سیاوش همه جوانها میرن خدمت مکر شما چی اضافه دارید این کار برای همه هست برای شما تنها که نیست مکر تو کی چکاری برای مملکت مردی
  • شاه نباتی EE ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اولا که میگی ۳۰ سال زحمت کشیدم تا به اینجا رسیدم که نیست بگو پنج شش سال زحمت کشیدم به اینجا رسیدم .مثل مهدوی کیا اون روزی که روز خداحافظیش نگذاشتند بازی کنه میگفت ۴۰ ساله دارم زحمت میکشم ۴۰ ساله خون دل می خورم .بنده خدا هنوز ۴۰ سالش نشده بود .😂 اینا وقتی یکسره اسم و عکسشونو تو رسانه ها می بینند توهمی میشن آدمایی که یه مقدار شناخته شده هستند . دوم این که الان کامنت های پرسپولیسیا در مورد یزدانی رو بخونید شروع میشه بی ادبی فحاشی لودگی مسخرگی بی تربیتی های لنگ خیسی ها رو ملاحظه بفرمایید بسم الله
    • دوچرخه سواران هوچی گر IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      والا ادب شما رو هم دیدیم . شما و این آقایی که سلیطه بازی در میاره باید بره یقه اونی رو بگیره که گفته کاریت نباشه درستش میکنم ( با لابی )
  • م IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مجیدی در حدی نیست که مشکلی را حل کند بی‌اخلاق ،پر ادعاست
  • عامیرزا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جناب دوکتور از نوع مموتی و روباه بنفش!اینا همه اش مکافاته عمله! یادته تو سپاهان چیکار میکردی؟تو همین عستقلال چقدر حرکات زشت وخودنمایی کردی که کمال بهت گفت باشخصیت باش؟!فک کردی با این عستقلالی بازیا میتونی به افتخار ملی برسی؟ اگه اینجوری بود که اینهمه سال عستقلالیا حسرت یه لژیونر مطرح ویه افتخار پاک ومعتبر تو عاسیا ودنیا نداشتن.حتی کنعانی زادگان که به اون شکل به پرسپولیس خیانت کرد وقتی فهمید چه خبطی کرده و توبه کرد وبرگشت خودشو به اوج تیم ملی رسوند وپ اپوش سازی جناب عالو و همفکران پفک عابی ات فقط چاه سقوط خود شد!عاره اینه کارمای عمل وعستقلالی شدن وعستقلالی رفتار کردن دوکتور متقلب! تو مکتبی که عوسطوره هاش تری دی خورای تری دال(دود ودوپینگ و دروغ) توقع صداقت ودرستکاری داشتن انتظار گیلاس دادن کاکتوسه.حال کن که خودکرده را تدبیر نیس حالا دیگه ناله بسه.عاش تورا فرا میخواند! قددددم روووو بخخخط خط یک دو سه چهار یک دو..سرباز سیاوحش شیلنگ ننداز اینجا کمپ چس فیل عابی نیس هرجور خاسی قرکمر بریزی درست راه برو! یک دو سه چهار عارفرین عافرین.الخ
    • لنگی نباشیم IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      آفرین عامیزراه شخصیت واقعی تو همین کامنته ته ته تفکرت و تراووشت همینه !!! الکی شاخ و برگ به حرفهات نده که بهت نمیاد والخ خخخخخخخ
  • مالک فخیمی از پارس آباد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    دروغ های باشگاه استقلال و مجیدی با این مصاحبه یزدانی عیان تر شد حالا مجیدی هم نمی تواند شر بازی کند ببینید اجرای عدالت و جلوگیری از پارتی و لابی بازی چقدر شیرین است و تاثیر مثبتی در جامعه دارد و منبعد هیچ باشگاه و مربی جرأت نخواهد کرد به امید قانون گریزی چنین اتفاق مشابهی را رقم بزند و بازیکن نیز گول نخواهد خورد اجرای قانون و عدالت یعنی بازدارندگی...
  • اهواز IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اصن از مشخصه که تو قبول میشی که اینقد با اعتماد به نفس میگی،در ثانی مملکت پر از تحصیل کرده و نیازی به رشته زپرتی شما نیست ثالثا شما که هنوز فرایند کنکور رو بلد نیستی چرا؟چون فرضا شما هم اواخر اردیبهشت در مرحله اول مجاز بشی(که اکثرا هم مجاز میشن در این مرحله)باید انتخاب رشته بکنی،بعداز انتخاب رشته باید مصاحبه بدی،و تقریبا هفته آخر شهریور نتایج نهایی میاد بچه.
  • عباد IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    گوئی اول بهار نوبر زردآلو عنک آورده مهندس کلانی .دکترزادمهر.. سعیددقیقی ..دکتر شکوری . علی دائی وصدها ورزشکار تحصیل کرده دیگر والبته بدون حاشیه اظهار نظر مغول وارتان را هنگام بازی درسپاهان علیه پرسپولیس .یا بیانات گهر بارتان را علیه کنعانی زادگان را چه کنیم جناب دکتر بعد از این ؟؟
  • میثم IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    برادر من وقتی از قانون تمکین نمی کنی و رو حرف دیگران حساب میکنی همین میشه دیگه. نظام وظیفه گفته 7 ماهه پیش که پنجره نقل و انتقال باز بوده ما تذکر داده بودیم. این قصور از جانب خودت بوده و در برابر قانون همه باید برابر باشند. در ضمن اینقدر شلوغ کاری نداره، با تصمیم اشتباهت یکم دیرتر به هدفت می رسی.
  • محسن قنبری گله IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    انصافا حق با سیاوش هست،بیچاره با ندونم کاری ولش کردن تو رینگ
  • ستاره سرخ US ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بنده۳۴ ساله و پزشک هستم و تخصص پزشکی قانونی دارم ۲۳ سال تمام عمرم را صرف تحصیل و طرح در سخت ترین شرایط کرده ام ۲ سال هم به سربازی در بهداری مراکز نظامی رفته ام و ادعای تباه شدن و به جاده خاکی نرفتن را هم ندارم و ایضا سگ بازی و دور دور کردن شبانه با ماشین لاکچری در شمال شهر ،بلوار اندرزگو و... را هم نداشته ام... از آنجایی که با علم حقوق بیگانه نیستم لازم دانسنم چند نکته را بیان کنم،آیا میدانید چرا هیچوقت در قوانین اسلامی یک زن را به عنوان قاضی یا بازپرس و...منصوب نمیکنند؟چون زن نمیتواند بر احساسات خود غلبه کند،حالا این جوان مملکت و سربه زیر!!! کاملا با هماهنگی وکیل باشگاه یک پست و بیانیه احساسی گذاشته است که قطعا شاید خیلی از عموم مردم باخواندن آن احساساتشان جریحه دار شود غافل از اینکه این آقا و وکیل زرنگ باشگاه با این ابراز عجز و مثلا تباهی آینده خود و مقصر دانستن باشگاه وکادر فنی،نمیتواند کوچکترین تاثیر عاطفی را در نظر مسئولان نظام وظیفه ایجاد کند،صرفا جهت اطلاع...
  • شاهین IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای یزدانی عزیز تو خودت را با معدل 12 و نیم از موسسه غیر انتفاعی سناباد تحصیل کرده حساب میکنی . تو همون کنکور دکتری که امتحان دادی مگه از 1570 نفر نفر 1537 شدی در صورتی که تا 1450 نفر مجاز میشدن. نماینده تحصیل کرده ی فوتبالیست ها تو نیستی تو کسی هستی که به خاطر اینکه پول قراردادت رو بگیری رفتی دانشگاه
  • سرباز IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    یعنی چی شما چی فرقی با بقیه داری برو خدمتتو بکن اینهمه دکتر مهندس وجوانهای دیگری که تحصیلات عالیه دارندهمگی رفتند و میرن به خدمت شما هم یکی از انها رنگ خونت با بقیه مگه فرق داره اگه خدمت نری نظام وظیفه رازیرسوال میبری و انوقت الگو میشی برای بقیه افرادی که میخواهن برن خدمت
  • سهیل IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سلام یزدانی تو را فدای هدف خودش کرد فرهاد مجیدی بری آن برده ببازی تو باختی پس فقط ی راه داری آن هم حقیقت را بگو که من از شروع نیم فصل سرباز بودم الکی فقط بازی میکردم حتی گفتن فدراسیون با خودمان هست وگر تورا فقط خواستن نیم فصل تمام بشه به هیچ جا نرسی. برو سرباز سپاه بعد بیا بازی کن همین فقط اگر نشد بیا حقیقت بگو به قول ماه لرها بعد از خودمان می‌خوام علف هم سبز نشه
  • محمد IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    حرف های پر از تناقض
  • کیسه چرکولک IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    عزیزم باشگاه مافیایی وقانون گریز همینه یک دفعه به پاشوره میخوره وقسمت تو بود خداچقدر کنعانی رادوست دارد
  • کیسه قانون گریز IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    توفکرکردی خدا فقط خدای توست خدای کنعانی نیست
  • ‌کیسه کش IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    کم کم همه ماهیت مجیدی وسردارقلابی رو میفهمن
  • محسن IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    واقعا کار زشتی کردید که با آیندش بازی کردید. اگر نیم فصل می رفت به فجرسپاسی این اتفاقات براش نمی افتاد. چرا با خودخواهی خودتون و به خاطر چندتا مسابقه با آینده یک جوون بازی می کنید؟
  • حمید IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    من پرسپولیسی ام اما باید بگم ک خیلی ناراحت شدم جوانی و خامی ، اونی که سرت کلاه گذاشته و نامردی کرده رو بسپر ب دست طبیعت ، واقعا ناراحت کننده س این شرایط
    • حامد IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      با توجه با رفتارهای چندوقت اخیرش خیلی این مظلوم‌بازیا ازش پذیرفته نیست! مطمئن باش اگه لابیشون میگرفت همین الان در حال کلیپ‌درست کردن برای تمسخر سربازی و پرسپولیس و اینا بود. مگه بچه ۱۲ ساله‌ست که اینجوری سرش کلا گذاشتن؟؟ اگه اون رفتارها رو نمیکرد میشه گفت ساده بوده و سرش کلاه گذاشتن. اتفاقا خیلی رو میخواد بیای بعد از اون همه مسخره بازی و آرایشگاه رفتن و کچلی رو مسخره کردن اینجوری مظلوم‌نمایی کنی. اون مرادمندم خودش روش نشد بیاد رو خط. طرف‌اومده تو برنامه شبهای فوتبالی رسما میگه هرجا برم فجر نمیرم. باشه. دیدی که حرفت درست شد. حالا برو لیگ یک یا پادگان تا حالت جا بیاد. بززگترین خدمت و در حق این دوتا هوادارای پرسپولیس داشتن مبکردن که متاسفانه با طناب پوسیده آجرلو و مجیدی و سمیعی رفتن ته چاه.
  • محمد IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اقای یزدانی باید از باشگاه شاکی باشی که وقتت را تلف کرد . ارت سو شده. آجورلو بگو پاسخگو باشه که هی وعده وعید داد بهت. در ضمن، جوان های زیادی هستند که سالم و مفیدند کار دارند، زندگی، بیزنس..و..اونها هم مفید ند و سالم اما میرن سربازی.
  • mersad IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سلام، من به تلاش های درسی و ورزشی یزدانی احترام میدارم، احمد نور الهی و امید علیشاه ما هم درست در اوج فوتبالشون از پرسپولیس رفتند و برگشتند و هیچ اتفاقی هم نیافتاد، در ضمن ما که رفتیم سربازی، آدمهای غیر مفیدی بودیم آیا؟
  • تام IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جناب یزدانی از باشگاه پلخت و بی نظمی مثل کیسه توقع بیشتر از این نداشته باش.
  • آجرلو مردم فریب IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    با اینکه پرسپولیسیم دلم واسش سوخت. اینم دست پخت یه آدم مردم فریب و پوپولیست که بعضی از هوادارای خردسال فضای مجازی از شیرین کاریاش و کری خوندنای بچه گانش مث پرت کردن روکش میکروفون و... حمایت میکنن. واقعا زمین گرده ودست ادما زود رو میشه آقای آجرلو!
  • ایکر کاسیاس IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    داش سیا قصه نخور پسته میقولی؟
  • علیرضا IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چه جالب هست انگار چون فوتبالیست هستن همه قانون ها را باید زیر پا بگذارن.اگر برای تو سخته درس خوندن و فوتبال چرا سر کنکور گوشی بردی؟بعدش مگه میشه یک نفر خبر نراشته باشه کی مشمول سربازی میشه؟؟پیر خدا نیستی اقا و قانون همینحور که برای ما کارگرها هست برای تو هم باید باشه.بعدش من دوشغله هستم پس نگو درس خوندن و فوتبال با هم کار سختی هستی
    • کیسه قانون گریز IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      فکرکردی فقط توخداداری نه خدای همه هست حتی خدای آدم ساده مثل کنعانی
  • مازیار IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مگر به بقیه جوانان مهلت میدهند که به تو مهلت بدهند ، حالا چون تو فوتبالیست هستی فکر می‌کنی خونت از بقیه رنگین تر هست که بهت مهلت بدهند که کنکور بدی در ضمن اگر قانون رعایت میشد باید امسال هم از کنکور محروم میشدی
  • شمسعلی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    تماما دروغ و مظلوم نمایی.. مگر خون تو از ما جوونهای دیگه این مملکت رنگی تره..برو خدمت دانشگاه قبول شدی خبرت برگرد سر درست قبولم نشدی تعهدت رو انجام بده..اینهمه ننه من غریبم بازی برای چیه؟؟ تو مکتب خسروانی این بازیا مد شده..انگار این ججون این مملکته فقط ماها حمال!!!!!! همه ماها خدمت رفتیم و باید توهم بری.پس ببند برو خودت رو معرفی کن اضافتم بکش
  • یه بدبخت DE ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    به عنوان یه پرسپولیسی دلم واست سوخت ولی فقط اونجایی که گفتی سی سال زحمت کشیدم که بازیکن استقلال و ((تیم ملی ))شدم ، اشک از چشمانم اومد البته از خنده😂
  • بیات IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بله میشود همه ما مرد.اگر جناب یزدانی این پی ام بنده را میبیند .را نامه ای به رهبری عزیزمان بنویسد.یا ریاست جمهوری آقای رییسی .یا فرمانده کل سپاه
  • تیر غیب GB ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    با درود،تنورهء دیوِ آبی زبانه کشید!در پیِ افشاگریِ بابک مرادی اینک سیاوش یزدانی از جور و ستمکاریِ "هیولای درون" نالید و چیزی نمانده بود که در برنامهء میثاقی چشمانش رونق از دجله و فرات برده و سینه اش آبرویِ آتشکدهء فارس را بر باد دهد!بسیار نوشتم که عاملِ ناکامی های استقلال منیت ها و دیو صفتی ها و سهم خواهی هاست و نه پرسپولیسی ها و وزیر ها و سفیرها.آیا سزاوار به ناسزا های دوستانِ استقلالی بودم؟! آیا به غرض و مرض مینوشتم؟ گمشدهء استقلال عقلانیت است.گمشدهء استقلال عشق و محبت است.دوستی و مودت است.سلامت در رقابت است.تکیه بر حکومت است...گوشی شنوا نیافتم.در حالی که طالبان فتوی از چکمه پوش میدانداری میکنند اقلیتِ عقلمداران در اردوگاهِ آبی پوشان خلوت گزیده و لب دائم گزیده گوشهء عزلت گُزیده و به حالِ تیمِ محبوبشان ماتم گرفته اند.آیا تمامیِ مشکلاتِ استقلال به یک جام و یک قهرمانی حل میشود؟
  • خخخخخ IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    من تعجبم وقتی یه بازیکن مگه فریبم دادن کسی چیزی نمیگه که اون بازیکن چه روزش آمده مربی استقلال مدیر عامل کلاه گذاشتن سرش یه استقلالی حرف نمیزنه بعد یه شایعه درست می کنن همه استقلالی ها کمکشون می کنن اخه از این همه بی معرفتی یزدانی حیف شد
  • تیر غیب GB ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    ادامه...جنابِ حاتم کجاست؟دامونِ عزیز چرا میدان را خالی کرده؟حمید علویِ گرامی چرا سنگسار میشود؟دیپ بلویِ دانا چرا حمایت نمیشود؟سیدرضا گرامی چرا بجای تأثیر گذاری بر جوانان از ایشان تأثیر پذیرفته؟...چنان با خود بیگانه شده ایم که از یاد برده ایم که استقلال تیمِ دومِ هوادارانِ پرسپولیس و پرسپولیس تیمِ دومِ هواداران استقلال بود.کینه و نفرت سراپایِ همگیمان را گرفته است.وقتِ آنست هوادارانِ خردمندِ دو تیم سکان بدست گرفته از خصومت به رقابت بازگشته عَلَمِ کرکری افراخته و فوتبال را مایهء شادی کنیم.وقتِ آنست آیندهء جوانانی چون یزدانی را ملعبهء خودخواهی و منیت نکنیم.آب بر آسیابِ کاسبی سیاسی نریزیم که برای اخذِ رأی در انتخاباتِ آینده چنگ بر بادگیرِ قرمزِ میکروفن میزند! آیا میتوان به آینده امید بست؟ آیا به خود خواهیم آمد؟
  • جمشید IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    به اون مدیر سبک مغز تیمت بگو بجای رنگ میکروفن حواسشون به تیم باشه
  • کاربرعمومی IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    نمیدونم چرا مدام یاد صحنه تو سپاهان میفتادم و اون صحنه دقیقه اخر که پرسپولیس گل رو زد و اینا نفله شدن چسبیدن زمین..از خنده اشک در چشمام حلقه زده بود
  • سعید IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این هنوز نمیدونه شرط معافیت تحصیلی قبولی در آزمون نیست. بلکه ثبت نام در دانشگاهه که موند برای شهریور اواخرش.
  • کیسه حکومتی قانون گریز IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آجرلو و مجیدی فکر کردن سازمان نظام وظیفه سالن فدراسیون و سازمان لیگ هست با گردن کلفتی و قلدری و دور زدن قانون هرکاری دوست دارن انجام میدن همه اونها مطیع دستور اینها هستند ولی خبر ندارند یه جای کارشون گنده اش در میاد آجرلو فوتبال یزدانی ومرادمند مثل استیل آذین پاس و تراکتور نابود کرد مجیدی یه مربی بی کیفیت به لطف دور زدن قانون ها و کمک امتیاز معیشتی و سهمیه پنالتی ها فکر می کنه می تونه نتیجه بگیره بازی های اخیر نیم فصل دوم با هوادار پیکان ذوب آهن فجر نساجی کیسه هیچ فوتبال تاکتیکی نداشت همه با وجود کمک داوری ها تو قوطی بود هیچ تاکتیک نداشت با تک‌گل بازی با کمک داوری و شانس اقبال برده نیم فصل تازه شروع بازی های سخت کیسه هست به زمین سفت می خوره قال برانکو کیسه شخصیت قهرمانی نداره آه گل گهر این تیم فراقانون می گیره
  • شمس IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای یزدانی من پرسپولیسیم ولی راهنماییت میکنم. برو سر خدمتت ولو شده تیم دسته دو سپاه. امیدوار باشه فجر در لیگ برتر بمونه. برای فصل بعد چون سرباز حرف گوش کنی بودی درخواست میدی محل خدمتت عوض بشه و بیای فجر بازی کنی. وگرنه واقعا محو میشی و شانس جام جهانیت رو از دست میدی.
  • مهران IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    عاقبت کیسه همینه ! حالا بدو دنباله کیسه کشا
  • تاجی یاغی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    کي گفته شما نماینده جوانان کشور هستی؟؟ داداش خودت که میدونستی اول اسفند مشمول میشی باید زودتر خودتو معرفی میکردی به یک تیم نظامی منتهی هم خدا رو میخواستی هم خرما رو،
  • علی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای مجیدی سازمان نظام وظیفه خریدنی نیست عیب نداره داداش برو انشالا با قدرت برمیگردی
  • مکتب هوچی گری IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    تکلیف بازی‌هایی که جناب سیاه وحش خان بصورت غیرقانونی در فصل قبل انجام دادن چی میشه؟ ایشون از شهریور ۹۹ مشمول بودن و یک فصل و نیم بصورت غیرقانونی برای کیسه بازی کردن . الان هم مسئولین کیسه بجای پذیرش اشتباه ، فرار رو به جلو می کنند و میرن سراغ پرونده سربازی یحیی و فنایی و پیروانی! جیغ و داد فرناز هم از این به بعد گوشها را کر خواهد کرد . هم حواسها را از مافیا پرت میکنه ، هم یه پوشش برای گندکاری ها فراهم می کنه . ساده لوحی است اگر فکر کنیم کسی در باشگاه کیسه از این افتضاح خبر نداشته ، کلا هماهنگ هستند .
  • Mohammad IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای یزدانی برادر عزیز یادت میاید وقتی سپاهان بودی چطور هواداران پرسپولیس رو از آمدن به اصفهان تهدید کردی که اگر بیاییند خون و خونریزی میشود .... آیا یه جوان سالم و تحصیل کرده از این مدل حرفها میزند ؟؟؟
  • بانوی فوتبالیست IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    من یه پرسپولیسی ام.اما واقعا بااینده جوونامون بازی میکنن.کاری به سیاوش واستقلالی بودنش ندارم بنظرم حالا که اب از سر گذشت چه یه وجب چه ده وجب ...باید دستشونو رو کرد تا برای یه جوون دیگه این اتفاق نیوفته. امسال استقلال دست مایه سیاست کثیف که یه سرش مجیدی واجرلو هستن یه سر دیگش دولت
  • شهاب IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مگه بقیه جوانها چی هستند . فقط تو مفید هستی . کارگر با ماهی سه ملیون تومان سر وقتش می‌ره خدمت درسش رو هم میخونه . همه فوتبالیستها هم رفتن . تو بخاطر باند بازی و پارتی بازی به این روز افتادی . در ضمن خدمت آینده کی رو خراب کرده . بین تو با اون سرباز که تو بازی چشماش کور شد چه فرقیه ؟ بین تو و من چه فرقی باید باشه .میلیاری پول میگیری بعد ننه من غریبه بازی در میاری
  • پرسپولیسی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    تو سی سالگی اولین بازی ملی اون هم کمتر از ده دقیقه بازی کردی و احتمالا با رفع مصدومیت پورعلی گنجی و عارف غلامی دیگه دعوت هم نمیشی حالا اصلا فرض کن جام جهانی هم فیکس بازی کنی فکر می کنی بعدش قراره بری بارسا یا رئال مادريد که فکر می کنی الان با این شرایط داره آینده ات نابود میشه؟ به عنوان بازیکن فوتبال عشق و حالت رو کردی قراردادهای چند میلیاردی بستی که بیشتر جوان های ایرانی تو کل عمرشون نمی تونن درآمد یکساله شماها رو داشته باشن در حالی که می دونستی سرباز هستی دلخوش به لابی گری مدیران باشگاه از قانون تمرد کردی حالا طلبکار هم هستی؟
  • شاهین IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    داداش برو آشتو بخور بیا مثل همه ماها اینقدرم ننه من غریبم بازی در نیاری تخلف کردی باید تنبیه شی الان مدرک کیلویی میدن امثال علی دایی باید ادعای نماینده تحصیلکرده ها باشن نه تو دم خدای کنعانی زاده گان گرم اونو حذف کنی جاش بازی کنی حال کردی بچه روزی افتادی اگه تو رو ببخشنند ظلم در حق همه جووونا کردن
  • خان بختیاری IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    قا جان دیگه بس کنید یعنی شما راست میگید دیگه هیچ اخباری نیست جز مشمول شدن یزدانی و مرادمند یااینکه دارین چوب لای چرخ میزارین؟؟!!هااا
  • امیر غلامی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    وقتی برای تیم‌ها کری بیهوده میخونی همین داره الان فرهاد مجیدی همه ایرانیا رو از تیم استقلال داره میندازه بیرون آینده چند نفر رو تا حالا خراب کرده این تیم. وقتی که از مجیدی و آجر لو تعریف میکنی همین داره حالا بخواب
  • بهمن IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقایون لنگی شما که ادای آدمای عدالت خواه و باشعور در میارید اگر وجود دارید علت معافیت امیری تون رو جویا بشید
    • مم IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      هوادار محترم کیسه کش:حل شدن مشکل سربازی امیری به شماربطی نداره که چجوری حل شده درثانی باشگاه پرسپولیس ازنظرتوهرچی که هست درحق بازیکنی که برای تیمش داره زحمت میکشه خیانت نمیکنه وسرش کلاه نمیذاره وبراش ارزش قائله ومشکلش روحالا هرطوری که تومیخوای فکرکنی حل میکنه میفهمی اینو (مشکل بازیکنش روحل میکنه).ولی عشق کابوس گونه تواین بلاها روسربازیکنش میاره مثل این اقایی که چندسال خودشوجردادبرای استقلال والعانم دست ازپا درازتربایدبره خدمت وداره ننه من غریبم بازی درمیاره تا مسئولین نظام وظیفه مشکلش روحل کنند نه تیم کیسه،اینوبفهم وباتمام سلولهای مغزت تحلیلش کن کیسه کش.ببین سربازیکنشوشیره میماله چه برسه تویی که فقط براش کف وسوت بلبلی میزنی
    • باحقارت لُنگی ام IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      مهدی ترابی و سروش رفیعی رو هم اینحورین..لنگی های هوچی گر بدبخت
  • حمید IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    من اگرجای یزدانی بودم حتما ازمدیرعاملشون بعنوان سردارالبته نه. چون اون حرکتش سردار بودنشا زیرسوال برد وفرهاد شکایت میکردم که باقول وقرار دروغ بیچاره شدم
  • احمد IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بایدبرود خدمت مگه خونش از بقیه جوانان که توی مرز خدمت میکنند قرمزتر فوتبال بازی کردی ملیاردی پولش گرفتی
  • استقلالی دو آتیشه IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    الهی بگردم به خدا خواست گریم بگیره انشاالله که مسئولان بهت کمک کنن و سربازی تو رو ۲یا۳ ماه به تأخیر بندازن تا بتونی تا آخر فصل استقلال باشی و آخر فصل با ی قهرمانی با استقلال بری سربازی و باز برگردی استقلال واقعا که بازیکن دوست داشتنی هستی آره واقعا من هم نمیدونم چه دشمنی با استقلال دارن که ی بازیکن عالی رو که فقط میگه من میرم سربازی ولی فقط ۳ ماه سربازی من رو به تأخیر بندازین ولی بهش توجه نمیکنن💙💙💙
  • ج IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سلام دوستان اولا باید پایبند به قانون باشیم چرا که اون جوانی که پند پ را نداره حتی بعضی ها پدر از دست دادند باید بروند سربازی چه فرقی بین این اقا واونها هست دوما جوان ۲۱ساله که نیستی ۳۰سالته دیگه وقت خداحافظی از فوتبالته سوما اقای اجرلو کوپنهاش سوزونده برای استقلال بس دیگه مگر قرار هست هرکجا یک سپاهی باشه هر کاری دلش خواست انجام بده همه ما باید یاد بگیریم از فرزندان ریاست جمهور تا فرزندان کارگران عزیز در مقال قانون سر تعظیم فرود بیاریم بیایید از خودمان شروع کنیم
  • جلال IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    پسر برو خدمت مثل مرد برگرد برات زن بگیرم فوتبال چیه ۲۳ نفر افتادید جون یه توپ
    • محمد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      برو خدمت سربازی مرد باش نترس بچه جون
  • مم IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اقا مگه نمیگی کنکوردادی وتااردیبهشت جوابش میاد.بروسربازی وقتی جواب کنکورت اومدوقبول شدی بهت مرخصی تحصیلی میدن تا درست تموم بشه این یه قانونیه که برای همه هست ،مشکل تونرفتن خدمته ومیخوای اززیرش فرارکنی وخودت روبه ننه من غریبم بازی نزن.اگرم باشگاه استقلال سرت کلاه گذاشته فصل های بعدی براشون بازی نکن چون اینا باشگاه یه عمره که اینجوریه ولی نه اینکه این حرفا روبزنی وبعدکه مشکلت حل شددوباره فصل بعدی خودتوبراش جربدی وسرش بااینواون توزمین خودتوبکشی ،خودت دیدی که تمام این سینه چاک دادنات برای عشق دروغینت فقط یه رویا بوده واینا به خودشونم رحم نمیکنندچه برسه به تو واون هواداراشون.
  • کوهمره_جروق IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای یزدانی آجرلو مقصر نیست.بنده خدا آجرلو فکر میکرد با یه رشوه بتونه همه مشکلات حل بشه ولی نشد.تمام تلاشش کرد.هنوز هم داره با پول بیت المال اینور و اونور پیگیر میشه تا شاید بتونه مشکل شما دو نفر حل کنه.😜 بنده خدا مگه تو با بقیه مردم چه فرقی داری؟یعنی فقط تو تنها مشکل داری؟میلیارد پول زدی به جیب باز هم کمت هست؟همه مردم با مشکلات فراوان 18 سالگی به خدمت میرن.
  • محمد IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این چرت و پرت ها چیه که میگی برو مثل آدم خدمت کن کد م مدرک تحصیلی هملن مدر ک های بیسوادی دانشکاه آزاد را میگی مدرک تحصیلی فقط دانشگاه های دولتی آن هم صنعتی شریف
  • پرسپولیس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خوشبختی یعنی هوادار تیمی هستم که وقتی مدیران یا سرمربی یا بازیکنا اشتباه می کنن از خودشون انتقاد می کینم نه زمین و زمان و نظام وظیفه. و از اون بهتر اینکه که تیم حریف همیشه از زمین و زمان انقتاد می کنه. آقا شما ادامه بدین همین فرمون. وزیر پرسپولیسه. نظام وظیفه می خواد پرسپولیس قهرمان شده. فدراسیون قرمزه. تارتار جلوی پرسپولیس وا میده. همن فرمون برین جلو
  • حسین IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    باید مانند بقیه جوانان سربازی بروی خون تو که رنگین تر از بقیه نیست. فوتبال بازی می کنی پولش را میگیری منتی بر سر مردم نداری
  • رسول IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اتفاقا تو اصلا نماینده جوانان این کشور نیستی .سالی ده میلیارد پول میگیری و بعدش هم با بی ادبی و بب اصالتی تمام عین این چاقو کشای چاله میدون شاخ و شونه میکشیدی که امر پرسپولیسی ها بیان خون میریزیم و این چرندیات حالا شدی آدم خوبه و الگوی جوانان؟؟؟اتفاقا یکی از بی ادب ترین جوانان این کشوری. همین دو هفته پیش گفتی اگه بازی هم نکنم او فجر بازی نمیکنم حالا داری میگی اگه میگفتن میرفتم فجر ؟؟؟؟به صد دلیل که متاسفانه باعث شدن تو آدمی خود خواه از خود رازی و بب تربیتی باشی باید بری خدمت و فقط هم پست و نگهبانی باشی بلکه تا حدودی باقی عمرت انسان بوده باشی
  • سعید IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خخخخخخ نگا کی خودشو زده به موش مردگی خخخخخخخ باو خودتو جمع کن ، آخه تو کی هستی که خودتو جوان مفید قلمداد میکنی ؟؟؟؟؟؟؟ پزشک و متخصص مملکت باید برن سربازی بعد توء زپرتی ادعای میشه جوان مفید هستی و نباید بری سربازی؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    فعلا برو آموزش تا ویزای جدیدی یاد بگیری
  • مرادپور IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    واقعا متاسفم برای امسال مجیدی و اجرلو که برای رسیدن به هدفشون حاظرن هزاران جوان بیچاره کنن و ککشون هم نمیگزه بعضیها از اینکه امیری معاف شده مینالن فکر نمیکنن که امیری حتمی کسی رو داشته و دلسوزی داشته که دنبال کارش بوده و براش معافیت گرفته گولش نزدن و وعده وعید الکی بهش ندادن که به وضع یزدانی دچارش کنن
  • هوادار IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    ماه خورشید و فلک در کارند تا برای استقلال مشکل درست کنن ونزارن قهرمان بشه، مظلوم استقلال مظلوم هوادار استقلال،هیچوقت با استقلال تو میدون نمیکنن همه بیرون زمین با استقلال بازی میکنن،۳ بار استقلال رو که بهترین تیم شده بود تو این چند سال از هم پاشوندن،خدا قضاوت کن...
  • کاوه IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    همه چیز گفتید همه رو مقصر کردید اما واقعیت را کسی نگفت آقای یزدانی کارما میدونی چیه وقتی با نامردی اومدی واسه کنعانی زدی و با ناجوانمردی میخواستی به خواسته ات برسی فکر این روزا رو میکردی دیدی چقدر زود خدا جواب کارت رو داد
  • مهدی همدانی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مجیدی برای گرفتن یک جام که اون هم خیلی بعیده با زندگی این جون بازی کرد! جام هم که پرید! گل گهر تلافی خواهد کرد و تیم پرسپولیس با برد هم امتیاز کیسه میشه و در دربی هم که نگم براتون!
  • عبود ابی IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    مثل همیشه استقلالیها کارخودشون را کردند..دورکردن حجازی .بدنام کردن مجاهد بدبخت..انگ زدن به قلعه نوعی..والان سیاووش ..خودت خواستی که باآبروی یه انسان بازی کنی تیرت کردندباندمافیایی الان باید بکشی چوب خدا بی صداست
  • شهاب IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خوبه خودش وکل مجموعه میدونستن مشکل سربازی رو، بعد به دیگران فش میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوده یزدانی میگه باشگاه هی میگفت اوکی هست ومشکلی نیست به دیگران چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برید خر مسئولای استقلالو بگیرید که منتظر چی بودن که فکر کردن خود به خود حل میشه و بازیکن مشمول سربازی نمیره. پرسپلیس هم چند فصل پیش بازیکن مهمش مشمول شد، دادن تراکتور که اونموقع تو کورس قهرمانی بود، ینی رقیب مستقیم.... دیگه چرا اینقدر ناله میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بختیار IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    من پرسپولیسی هستم اقای یزدانی دروغ چرا تو که جوان تحصیل کرده نمی فهمی سرباز چیه سپاه وارتش چیه تحصیلات بدرده چه میخوره برادر من اون مدیرت که نظامی فکر کرده با لابیگری میتونه دروستش کنه خودتم جرات نداری بیان کنی خون تو ازنورلهی رنگیتر نیست که در کورس قهرمانی سرباز شد قانون برای همه یکیه
  • مهدی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چی میگین!!! پای چند میلیارد پول وسط.طرف از پول پارو کردن داره می افته همین...نترس سربازی بری به تو هم مثل همه سربازا حقوق میدن😎😎
  • خخخخخ IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    فرناز جون ی جور برات درستش میکنه. آجر لولو هم خوبه امیدوار باش
  • محسن IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اقا بسه دیگه استقلالی بود پرسپولیسی بود سرم کلاه رفت من نماینده جوانان این مملکتم.مگه من استقلالی منه پرسپولیسی خدمت نرفتم خوب شما هم برو اتفاقی نمیفته پول فوتبال هم گرفتی نوش جون یجوری حرف میزنی که انکار تو این مملکت فقط تو داری میری سربازی .انشال بری برگردی به تیمت و موفقرباشی.
  • Noname IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    غصه‌نخور‌من‌سرباز‌سپاهم‌بیا‌می‌برمت‌توتیم‌یگان‌پادگانمون‌بعد‌ازاونجا‌دعوت‌میشی‌به‌تیم‌لشکر‌انگار‌توتیم‌ملی‌بازی‌میکنی.درضمن‌سگ‌هاتو‌بیار‌بیرون‌پادگان‌تادورریز‌غذاهارا‌بهشون‌بدیم،اونوقت‌میشیم‌دوتافرد‌مفید‌براجامعه
  • علی کریمی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سلام واقعا نمیدونم چرامردم رایکجوردیگری فرض کرديد چندروزقبل گل محمدی گفت معافیت امیری گرفته بعدش خوب شده یاشفاگرفته همین حرف زاهدی پارسا مقام نظام وظیفه هم گفت معافیت درست است وبعدش عمل کرده خوب شده آقای کاظم زاده معافیت امیری دخالت در امور شخصی دانسته وزاهدی پارسا مقام نظام وظیفه هم همین طور بیان فرمودندخدایا کمی گوشهای بعضی ها کوتاه ترکن خواهشا خجالت نمیکشیدواقعا فکرکردی 50سال قبله بخدای احدوواحدتمامانقشه وازپیش تعیین شده لیگ هم مهندسی شده وهمه سرکاریم وقتی نظام وظیفه اینطوری قانون رایادمیده همه ميتونن پای خودرابشکنندومعافیت بگیرندبعدش بروندپلاتین بزارندطبق فرمایش رئیس کل قواآقای زاهدی پارسانمای حقیقت پرست(حقیقت دوست نه)
  • محسن IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقایون طرف دار پیروزی ، با دفاع و بی دفاع با همه اینها امسال قهرمان نیستید ، و اما در مورد معافیت و سربازی ، آدم بره سربازی بهتره تا اینکه بخاطر معافیت بره بگه من مردونگیم ایراد داره ، و در نهایت اون دوستی که درباره معافیت روحی روانی می‌گفت همه تیم‌ها که اسطورشون مثل اسطوره پیروزی نیست که خانمش رو بیاره سر تمرین به بازیکنها روحیه بده
  • جواد IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    اونی که با مدرک دکترا و فوق لیسانس نقطه صفر مرزی پست میده آینده نداره فقط شما دارین ؟تازه فوتبالیست ها ب ی نونوایی رسیدن ،طرف با مدرک دکترا که هیچ درامدی فعلا نداره برای استخدام رفته نقطه صفر مرزی پست میده تا بیاد نمیدونم استخدامی باشه کار کنه زندگی تشکیل بده....من ۱۸ماه نقطه صفر مرزی خدمت کردم ، کسانی ک خدمت نرفتن اگه دیدین نظام وظیفه تبعیض قایل شد به هیچ عنوان سربازی نرید برید بچسبید ب ی کار آزاد....
  • آس اس IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    قطعا خبر ورزشی دوست سیاوش نیست...فقط دنبال سوژه است...اگه لنگی بودی راحت مشکلت حل میشد....
  • جواد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جرم آقای یزدانی فقط استقلالی بودنش هست وگرنه مشکل ساده ای هست. لنگی ها هوچیگر با ایی چیزا استقلال زمین نمی زنید استقلال بباز نیست تو زمین خودتون منفور تر از این نکنید
  • ناشناس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    درود عزیزان من میگم بیایم استقلال رو کلا جمع کنیم خیالمون و خیالشون راحتشه ک با خیال راحت هر سال بهشون جام مدال افتخار افرین بدن ک لنگی جماعت حالشو ببرن تیم ما کلا ن بلده حقشو بگیره ن بلده محکم بدون حاشیه جلو بره چون تفکرش کوچیکه چیه بابا این همه سرصدا الکی در میارین بسه دیگ
  • رضایی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    سلام خیلی متاسفم ، جنگ تحمیلی پسران سر بلند ایران زمین برای رفتن روی مین رقابت میکردند ، وحالا بهترین پزشکان و مهندسین ما و رتبه های بالای کنکور خلی راحت وبا پیروی از قانون خدمت سربازی را میگذرانند ، حالا یک نفر میاد و کمک میخواد و گریه زاری می کنه که نره خدمت اونم تو30 سالگی !!
  • پرسپولیسی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    خدایی پرسپولیس استقلال نداره به بچه مردم وعده الکی دادن تا آخرین لحظه ازش استفاده کردن حالا نمیدونه از کی شکایت کنه از استرس این جریان نابود شد
  • فیروزمدنی ازتهران IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    بچه جون اشتباه بزرگت این بودنپخته حرف میزدی کی نرفته خدمت که شماها دومی وسومی باشی مجیدی که باهرترفندناحقی میخواهدتیم قهرمان بشه چندساله داریم میبینیم کدام باشگاه ایرانی اینقدرهزینه بازیکن ومربی کرده بخاطرنداشتن برنامه خاصی فقط پول بیت المال وبه هدردادن الان هم چندساله فرصت بهت دادن خداجای حق نشسته همین مجیدی توی چه وضعی تیمو ول کردرفت فکرمیکنی دلش برای تومیسوزه
  • عقاب تیز بین IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    راستی فرقون سازی تبریز سرباز میخاد برو اونجا حقوقم بهت میدن سیاه جون فقط قید گیسای دم خری تو باید بزنی خخخخخخخخخخخخ خدااااا . گریه کن گریه قشنگه
  • پرسپولیس IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آقای یزدانی میتونی در صورت قبول شدن کنکور از خدمت برگرده وبه ورزش و درسش ادامه بده اگر قبول بشه براش معافیت تحصیلی صادر میشه وفعلا از یگان خدمتیش تسویه حساب میگیره. این یک قانونه وبرای برادر خود من هم همین اتفاق افتاد والان بعد آموزشی اومده و دانشجو هست تا بعد دوره فوق لیسانس به یگان خدمتش برگرده.
  • Naser IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    این کیسه کشا که هی میگن پرسپولیسی‌ها مقصرند که مطمئن باشن که سوتی خودشون بوده اما یادم نمیره همه متحد شدن اون ایمیلا رو زدن و برا عیسی ال کثیر داستان درست کردن و محروم شدنش اینا همش تاوان داره نوش جونتون 🤣
  • Me IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    آتشی که برای کنعانی روشن کردی دودش تو چشم خودت میره شاید این سیلی آه کنعانی باشه که آبروش حفظ نشد برو از حسین دلجویی کن تا کارهایت درست شه ....12
  • مجتبي IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    حرف حساب: اگر یزدانی و مرادمند دلشان بود که به خدمت بروند باشگاه استقلال نمتوانست آنها را به زور نگه دارد پس این دو سرباز فراری خودشان مقصر اصلی هستند آنها پیش خودشان گفته اند اینجا دراستقلال بازی میکنیم میلیاردی پول میگیریم چرا باید برویم خدمت مگردیوانه ایم مدیر عامل باشگاه استقلال ارتشی بوده رفیق فابریک باران چشمه انها قانون رادورمیزنند و ماهم حالش میبریم کدام آدم عاقلی پول ملیاردی را ول کرده میرود سربازی این دو فراری هنوز هم حاضر نشده اند خودشان را معرفی کنند پس می‌خواهند خدمت نروند ویا مثل پولادی پایشان به قطر برای جام جهانی فوتبال افتاد همانجا بمانند پس الان اولین کاری که نظام وظیفه میکند باید ویزای این دو فراری را ابطال وآنها را ممنون الخروج کند چون این دو خدمت برو نیستند ازما گفتن بود
  • عالیجناب سرخ IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    جدا از بحث رنگ ها و کری های فوتبالی بهش وقت بدین واقعا بعضی از بازیکن ها بی تقصیرند نباید بی کفایتی مسئولان باشگاه ها به آینده این بازیکنان ضربه بزنه اگه چهارماه بازی نکنه واقعا تباه میشه آیندش
    • عباس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
      وقت چی داداش مگه به علیشاه وقت دادن مگه احمد اون جور گریه میکرد بهش وقت دادن که به این بدن
  • عباس IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    چوب خدا صدا نداره منم نساجی بازی کردم ولی به خاطر سربازی تمام زندگیم بهم خورد مگه علیشاه احمد نور نرفتن سربازی مگه تو خوشگل تری که نری برو بچه تا بفهمی خدمت چیه الکی سرباز قهرمان نشی 😂😂😂😂😂
  • مهدی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    یکی به این آقای مفید بگه، چون سنش ۳۰ سال تموم شده، دیگه کنکور هم فایده ای نداره واسش. اونایی که ادامه تحصیل دادن و خدمت رو تعویق انداختند منظورم رو متوجه میشن. تا ۲۹ سالگی اگه کنکور قبول بشی میتونی بری واسه دکترا. اگه تا ۳۰ سالگی قبول نشی دیگه هیچ راهی نداری واسه تعویق سربازی. الان تنها راهش اینه که بره خدمت، ضمن خدمت ادامه تحصیل بده.
  • یک انسان IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    #نه_به_سربازی_اجباری اصلا کاری به یزدانی ندارم ولی واقعا حیف دو سال وقت نیست که میشه توی اون دوسال کلی کتاب خوند و کارای مفید یاد گرفت بری سربازی! به نظرم دنیا باید به سمتی حرکت کنه که اصلا جنگی نباشه و نیاز به نیروی نظامی کم و کمتر شه لطفاً بجای تخریب دیگران درک کنید برای همه سخته ، چیزی که اجباریه دوست نداشتنیه و تازه کلمه مقدس وقتی درسته که با عشق و علاقه سمتش بری اجباری بودن مقدس بودن رو نتیجه نمیده پیروز باشید
  • وحید IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    گناه دارن هوچیگران.چرا برن سربازی. مگه نورالهی وسط فصل نرفت آخه هوچی گرااااااااان
  • پرند IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    اینا آجرلو سردار بود گفته با پارتی درست میکنم اینها هم میخواستم بیان صدر جدول الان یزدانی بیچاره میسوزه وقتی صداقت بین سر مربی تیم با مدیریت نیست بازیکن میسوزه توپ الکی توی زمین باشگاه‌های دیگه و نظام وظیفه ندارید
  • taji IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    لعنـت به خاندان باعث و بانی این قضیه
  • علیرضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    این طفلی اصلا نمیدونه کنکور چه وقت ثبت نام میشه چه وقت آزمون میدن. آقا ثبت نام کنکور تموم شد آزمون تیر و نتایج هم شهریور میاد. چجوری حساب کردی اردیبهشت نتیجه کنکور میاد و میری دانشگاه
  • سهیل IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    پرسپولیس عشق هیچ کس نمیتونه امسال هم قهرمانی رو از پرسپولیس بگیره
  • محمد IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    لطفااااا بخش نظرات و بیارین بالا که یک متر نیایم پایین تا بتونیم نظر بدیم با تشکر کاش همونطور که طرح صیانت از فضای مجازی داره نم نم اینترنت و قطع میکنه یه نهادی هم پیدا بشه ریشه این فوتبال و تو این مملکت خشک کنه که ما طرفدارا هم تکلیفمون مشخص بشه بریم طرفدار دوتا تیم درست حسابی اروپایی بشیم و انقدر حرص و جوش این بچه بازیا و پارتی بازیای کثیف وطنی و نخوریم .. لیگ ایران با اختلاف کثیف ترین لسگ حال حاضر جهانه .. واقعا بعنوان یه طرفدار که از بچگی عاشق استقلال بودم دیگه از هرچیزی که اسمش فوتبال داخلیه بدم اومده ، یبار نشده ببینم این دوتا باشگاه بازیکنا و مربیا و مسئولاش ناله نکنن،اقا اصلا اسم این دوتا باشگاه و بذارین ناله آبی ، ناله قرمز ، منه طرفدار با یه حقوق کارگری باید حرص این دوتا باشگاه و بازیکناشم وسط همه مشکلات زندگیم بخورم؟؟ بخدای احد و واحد قسم این ظلمه در حق من و امثال منه طرفدار ، اقای یزدانی بعنوان یه استقلالی منم تو ۱۸ سالگی رفتم خدمت وبعدش زندگیم نابود شد چون دو سال طلایی ازم گرفته شد اونم تو مناطق و شرایط سخت پس لطفا شما برو ... لعنت به فوتبال کثیف داخلی
  • محمد رضا GB ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    بابا اوکراین جنگه
  • م IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    چه ربطی به پرسپولیس داره سربازی رفتن این بازیکن مقصر تیم استقلاله.وقتی خودش داره میگه باشگاه و مربی و مدیرعامل استقلال بازیش دادند شما قبول نمیکنید یعنی بعضیا فقط تو حاشیه هستند.یک استقلالی
  • تاج آبی IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    دکتر جون قانون میگه اگر در کنکور قبول شدی از همون موقع میتونی تصفیه کنی از محل خدمتت و بری واسه دانشگاه.. والا همه ی جونای این مملکت رفتن سربازی توی بدترین شرایط و آب و هوا و لب مرز.همه ی جونای این مملکت خوب و سالم هستند بعضی ها مثل شما امکانات و شرایط و پارتی و شانس و یک اتفاق می‌رسید به تیم فوتبال و ملی و خیلی های دیگه که از نظر هوش و استعداد و تکنیک و بازی از شما و امثال شما خیلی خیلی سر تر و بهتر اند ولی به این جایی که شما رسیدی و امثال شما نمی‌رسند و توی خواب هم نمی‌بینند. حالا شما سی سالت شده توپ بازی کردی پول میلیاردی گرفتی خوش و خوب گذران زندگی لاکچری کردی واسه یک خدمت سربازی که قانونه واسه ی همه اینقدر دارید هوچی گری میکنی.بیشتر از این دیگه این قضیه را همش نزن و گندش بیشتر میشه و اینقدر ابرو و اعتبار خودت رو ضایع نکن..وقتی تاریخ اعزام شد اگر غیبت کردی سه ماه اضافه خدمت میخوری و دیگه هیچ جای اغماض وارفاغی هم نداری... تازه شما ها که نباید برید لب مرز توی ده متر برف ارتفاعات قندیل و حاج عمران و سردشت و پیرانشهر یا گرمای جنوب و سیستان و بلوچستان و درگیری با اشرار خدمت سربازی!
  • خسرو IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    ببخشید که نشد سربازیتون رو ماسمالی کنن تقصیر پرسپولیس و وزیر قبلیه
  • رهام IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۲
    شما کیسه کشا فقط دنبال بهانه اید خواب جام رو باید ببینید
  • سخن IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    نورالهی و عالیشاه رفتن سربازی شماها هم باید برید سربازی، آقایون استقلالی از نظر فنی و مدیریتی کم آوردید، اشتباه خودتونو گردن پرسپولیس یا دیگران نندازید،متاسفانه اکثر ما آدما همیشه دنبال مقصر هستیم جز خدمان
  • شبنم IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
    من نمیدونم کسی گفت پرسپولیسیها نظر بدن که حرفهای مفت بزنن شما باید یه فکری به حال خودتون کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی