چشمی: کمتر در درگیری‌ها دخالت می‌کنم/ از فریادهای بازیکن گل‌گهر دلخور شدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: من فقط از این دلخور بودم که بازیکن حریف صدایش را بالا برد، بالاخره این جا ورزشگاه آزادی است و ما میزبان هستیم.

روزبه چشمی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود و سه امتیاز را می‌خواستیم و گل گهر هم تیم خوبی بود، خدا را شکر بردیم. این پیروزی را به بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

وی در مورد جنجالی شدن مسابقه  گفت: طبیعی است دو تیم خوب فوتبال بازی می‌کنند و جزو مدعیان هستند. بازیکنان خوبی دارند، طبیعی بود که بازی تنش داشته باشد و حساس شود اما مهم گرفتن سه امتیاز بود.

چشمی در خصوص اینکه این برد چقدر می‌تواند به قهرمانی استقلال کمک کند، عنوان کرد: از لحاظ کمک به قهرمانی این بازی هم سه امتیاز داشت، هفته قبل با بدشانسی مساوی کردیم  اما سه امتیاز خیلی مهم بود این بازی هم مثل دیدارهای دیگر بود و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و قهرمان شویم. 

چشمی در مورد مصدومیت دانشگر گفت: در یک صحنه مچ پایش پیچید و دانشگر یک ربع و بیست دقیقه با پای مصدوم تلاش کرد. در دقیقه ۲۵- ۳۰ می‌خواست تعویض شود اما تلاش کرد.

وی در مورد پنالتی دوم استقلال گفت: پنالتی را از کارشنان داوری بپرسید من خیلی فاصله داشتم.

بازیکن استقلال در ارتباط با جریان درگیری مجیدی و خانزاده که وی خیلی عصبانی شد گفت:  شما هم شهادت بدهید نسبت به سال‌های پیش من کمتر دخالت می کنم زیرا تجربیاتی به دست آوردم. با علیزاده رفیق ۱۰-۱۲ ساله هستم اما او سر هر صحنه ای داد می زد، اگر داور قرار باشد کارت زرد بدهد می‌دهد و با داد بازیکن ما یا آنها چیزی تغییر نمی‌کند. من فقط از این دلخور بودم که او صدایش را بالا برد. بالاخره این جا ورزشگاه آزادی است و ما میزبان هستیم. او زیاده روی کرد و من سر صحنه عصبانی شدم. آن صحنه را ندیدم فقط ‌آمدم که جدا کنم که نیمه اول تنش زیاد بود و فقط برای جدایی آمدم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی