نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
۲ |
۳
پدیده استقلال این ستاره پرسپولیس را فیکس می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از چالش‌های اصلی یحیی گل محمدی برای دربی روز پنج شنبه انتخاب زوج میلاد سرلک در خط میانی است.

در میان بازیکنان دو تیم، رضا اسدی هافبک پرسپولیس که در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت، توانست پاسخ اعتماد یحیی گل‌محمدی را بدهد و با دو ضربه‌ی سر، دو گل تیمش را به ثمر رساند.

اسدی در مصاف با نفت مسجدسلیمان ۶ نبرد هوایی موفق داشت و از ۵ شوت که به سوی دروازه حریف روانه کرد، توانست ۲ بار گل بزند و یکبار هم سنگربان نفتی‌ها مانع از هت‌تریک او شد؛ اما با این‌حال هافبک پرسپولیس ستاره زمین و بهترین بازیکن هفته شد.

این درحالیست که کمال کامیابی نیا در مقابل تیم محمود فکری نیمکت نشین شد اما از تجربه فراوانی در دربی برخوردار است مضاف بر اینکه استقلال یک هافبک تکنیکی، سرعتی و گلزن دارد که مهار آن کار آسانی نیست.

امیرحسین حسین زاده خطرناک ترین یا حداقل یکی از خطرناک ترین بازیکنان استقلال است که مهار آن شاید فقط از کامیابی نیا برآید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • متوهمین IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    جمعا پنج گل زده به عنوان مهاجم کامیابی نیا هافبک چهار تا!!!! خودتون رو هم بکشید خط حمله پرسپولیس قوی تره
  • جواد US ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
    امیدوارم اسدی در ترکیب پرسپولیس حضور داشته باشد زیرا نه تنها از پس دوئل با حسین زاده بر نمی آید،بلکه هنگام نفوذ دفاع راست و چپ از پرکردن فضای خالی پشت آنها هم عاجز است واین مسیله کاملاً به نفع تاج کبیر آسیا است و تاجیهای سلحشور می توانند از این فضای خالی استفاده کنند.به امید موفقیت تاج کبیر آسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی