نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
محمدرضا مهدوی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: با توجه به نیاز مبرم پرسپولیس به پیروزی در دربی پیش رو بعید است یحیی گل محمدی بخواهد با استقلال مدارا کند و از همان ابتدا هجومی کار را شروع خواهد کرد.

محمدرضا مهدوی مدافع اسبق پرسپولیس که سابقه بازی در تیم استقلال را هم در کارنامه فوتبالی‌اش دارد در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تقابل حساس و سرنوشت ساز دو تیم پرسپولیس و استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

عنوان شده که دربی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود. نظر شما چیست؟

باعث خوشحالی است. باید به همه مردم تبریک گفت، چون هیچکس به اندازه طرفداران این دو تیم دوست ندارند این بازی مهم را از نزدیک ببینند. قطعاً با حضور تماشاگران، این دیدار یکی از بهترین مسابقات سال خواهد شد. انشاالله بیشتر از ظرفیتی که گفته شده(بیست هزار نفر) بتوانند برای دیدن این بازی به استادیوم بروند و مسابقه را از نزدیک نگاه کنند.

تفاوت این دربی با دربی‌های دیگر چیست؟

قطعاً یک دربی خاطره ساز و زیبا خواهد شد. چون برنده این مسابقه قهرمان این فصل است. در واقع این دربی قهرمان فصل را مشخص می‌کند. چرا از کجا مطمئن کنید چون هر تیمی در این مسابقه پیروز از زمین خارج شود تا پایان فصل تخته گاز می‌رود و قهرمانی اش را ثبت می‌کند.

شرایط پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به دلیل تغییرات زیادی که در ارنج تیم طی هفته‌های اخیر شاهد بودیم یک مقدار تیم به لحاظ ثبات در ترکیب دچار مشکل بود به ویژه این موضوع در خط دفاع باعث شد پرسپولیس گل‌هایی هم بخورد اما مطمئن هستم با توجه به بزرگی بازی پیش رو، کادرفنی از نفرات باتجربه استفاده خواهد کرد. بازیکنانی که تجربه بازی دربی را داشته اند. پرسپولیس باید بداند که کوچکترین اشتباه در این بازی یعنی تقدیم کردن کاپ قهرمانی به تیم مقابل و خداحافظی با آن. ضمن اینکه تیم استقلال هم به لحاظ دفاعی شرایط خوبی دارد و بدون باخت با کمترین گل خورده به دربی می‌آید.

یحیی به هیچ وجه نباید با استقلال مدارا کند/ برنده دربی تخته گاز تا قهرمانی می رود/ کوچک ترین اشتباه پرسپولیس یعنی خداحافظی با قهرمانی!

بسیاری از کارشناسان نقطه قوت پرسپولیس را مثلث امیری، ترابی و کامیابی نیا می‌دانند. به نظر شما این سه نفر تا چه اندازه مقابل خط دفاعی استقلال موفق خواهند بود؟

این سه نفری که اسم بردید در فاز هجومی بهترین‌های حال حاضر لیگ برتر ایران هستند. البته در آن سوی میدان هم استقلال بدون باخت را داریم که در هفته‌های اخیر زیباتر هم بازی کرده و روان فوتبال را ارائه می‌کند. پرسپولیس برای این که چاره‌ای جز برد در این دیدار ندارد، قطعاً می‌رود تا با گلزنی بازی را استارت بزند و در ادامه برنده باشد. در این دربی تمایل استقلال برای مساوی و نباختن بیشتر از بردن است در حالیکه پرسپولیس هیچ نتیجه‌ای غیر از پیروزی به دردش نمی‌خورد.

تیم استقلال را چطور می‌بینید؟

استقلال در همه خطوط نفرات خوبی دارد که البته فکر می‌کنم کوین یامگا مهره آس این تیم باشد. به نظرم با مهار درست یکی دو بازیکن استقلال، پرسپولیس می‌تواند زهر این تیم را بگیرد.

نتیجه دربی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

فکر می‌کنم چون یحیی برد می‌خواهد به هیچ عنوان نباید با سیستمی‌بازی کند که با استقلال مدارا کند.

چهره ویژه این مسابقه چه کسی است؟

به نظرم چهره ویژه این دربی، در واقع مردم و آنهایی که برای دیدن بازی به استادیوم می‌روند خواهند بود. امیدوارم درها باز شود تا خانواده‌ها هم بتوانند این بازی را از نزدیک ببینند.

در بازی رفت نبود کمک داور ویدیوی در دقیقه ۸۶ و صحنه برخورد فرشاد فرجی با مهاجم استقلال جنجال‌هایی به راه انداخت. نظر شما در این باره چیست؟

 متاسفانه به این قبیل اشتباهات چه در کادر فنی و باشگاهها و چه از سوی داوران و مسئولان فوتبالی کشورمان عادت کرده‌ایم. اینکه چرا چنین تجهیزاتی خرید نمی‌شود واقعاً سوال بسیاری از اهالی فوتبال است. امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا ما بتوانیم کمک داوری ویدیویی را در استادیوم مستقر کنیم تا با کمترین حرف و حدیث مسابقات مان به پایان برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ص_ف IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    پرسپولیس چیزی برای از دست دادن ندارد مساوی برایش مثل باخت میماند پس هیچ بهانه‌ای برای احتیاط و دست به عصا رفتن ندارد پرسپولیس آنقدر در فاز هجومی قدرت دارد که از دقیقه یک تاخت و تاز کند یحیی اگر می‌خواهد نامش برای همیشه نزد هواداران جاودانه شود باید هنر کوچینگ و رهبری خود را نشان بدهد این تیم با این بازیکنان با کیفیت اگر از نظر روحی و روانی برای این بازی خاص پخته شوند قول میدهم استقلال چاره ای جز تسلیم شدن نداشته باشد
  • اسد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    ادب مرد به زدولت اوست ،،،به عنوان یه استقلالی ادبیاتتون خیلی محترمانه کارشناسانه ومنطقی بود ،،،احسنت
  • پرسپولیس قهرمان 3 6 9 IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    به امید خدا و نیروی برتر کاعنات پرسپولیس برنده دربی میشه و استقلال شکست میده و پیش بسوی 3ومین قهرمانی متوالی یحیی و6مین قهرمانی متوالی پرسپولیس و 9 همین جام قهرمانی کاپتان سید جلال دوست داشتنی 3 6 9

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی