نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پرسپولیسی‌ها متخصص گلزنی به استقلال/ ۱۲ بازیکن یحیی دروازه آبی‌ها را باز کرده‌اند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از بین نفرات فعلی پرسپولیس ۱۲ بازیکن تجربه گلزنی به استقلال را دارند.

حساس‌ترین بازی فصل فوتبال ایران درحالی پنجشنبه و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که پرسپولیس ۶ امتیاز با رقیب سنتی اختلاف دارد و دربی پیش رو از اهمییت فوق العاده ای برای یحیی گل محمدی و تیمش برخوردار است.

نکته جالبی که در پرسپولیس وجود دارد این است که از بین نفرات فعلی که عضو پرسپولیس هستند، ۱۲ نفر سابقه گل زدن به استقلال را در کارنامه دارند که آمار جالب توجهی به حساب می‌آید. سید جلال حسینی‌، وحید امیری‌، امید عالیشاه‌، مهدی عبدی‌، رامین رضاییان و عیسی آل کثیر در دربی و با پیراهن پرسپولیس سابقه گلزنی به استقلال را دارند.

به غیر از این نفرات‌، فرشاد فرجی با پیراهن راه آهن‌، رضا اسدی و مهدی ترابی با پیراهن سایپا، علیرضا ابراهیمی با پیراهن گل گهر، احسان پهلوان با لباس ذوب آهن و سیامک نعمتی با پیراهن پیکان موفق به باز کردن دروازه استقلال شدند. به غیر از سیامک نعمتی که مصدوم است و نمی‌تواند تیمش را در بازی پنجشنبه همراهی کند، سایر نفرات می‌توانند باز هم در تقابل با استقلال گلزنی کنند و آمار خود را مقابل این تیم بهبود ببخشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamiREd IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    دقیقا همینجاس که امید پرسپولیس بیشتر از رقیبشونه،چون دربی هیچ ربطی به جایگاه و قدرت این ۲تا تیم تو روز بازی نداشته،چیزی که تعیین کننده هست روحیه تیم و بازیکنهایی که تجربه بازی تو دربی رو داشته باشن،پرسپولیسیا نه تنها بازیکنهاش تجربه چند دربی قبل از اینو داشتن حتی خیلیاشونم تونستن تو دربی گل بزنن.مطمئنم ۳امتیاز این بازی واسه ارتش سرخه.
  • جواد US ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    خبر ورزشی با تعداد مصاحبه هایی که با پیشکسوتان لنگ انجام داده‌ است و سوگیری مقالات به نفع لنگ نشان داده است بیطرفی برایش بی معناست.کم مانده گل‌هایی که بازیکنان لنگ در مسابقات محلات به تیم های محلی که نام استقلال یا تاج را بر خود نهاده اند را نیز محاسبه کند. با این کارهای سخیف نمیتوانید روحیه لنگ خبیث را بالا ببرید.پنجشنبه شکست سنگینی در انتظار لنگ کثیف می‌باشد و طرفداران این تیم سال ۱۴۰۰را با اشک و ناراحتی به پایان خواهند برد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی