نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
۴ |
۴
تبریک ویژه مجیدی به گلزن استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بلافاصله پس از پایان بازی حساس پرسپولیس و استقلال فرهاد مجیدی به میدان رفت و به ژستد تبریک گفت.

فرهاد مجیدی که از تعویض خود راضی به نظر می‌رسید به مهاجم فرانسوی تیمش تبریک گفت. ژستد توانست با ضربه سر استقلال را از شکست نجات دهد و مجیدی هم بلافاصله پس از پایان بازی وارد مستطیل سبز شد و به طور ویژه به مهاجم فرانسوی تیمش تبریک گفت. او ژستد را در آغوش گرفت و بابت گل باارزشی که این مهاجم زده بود، از او تشکر کرد.

خیلی‌ها انتظار داشتند استقلال بازی بهتری را به نمایش بگذارد اما به هر حال این مساوی برای این تیم کمتر از برد نبود و در پایان بازی استقلالی‌ها به مراتب خوشحال‌تر از پرسپولیسی‌ها بودند به طوری که جشن کوچکی را در ورزشگاه آزادی به راه انداختند است.

ژستد در هفته‌های گذشته خیلی تحت فشار بود و مجیدی به طور ثابت از او استفاده نکرد اما این بار برخلاف همیشه ارسلان‌مطهری که نقش ذخیره طلایی استقلال را بازی می‌کرد، این مهاجم اهل بنین بود که در این نقش ظاهر شد و گل مساوی استقلال را به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • باقری IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    همه دیدند که نیمه اول استقلال چندتا موفعیت گل را از دست داد و پرسپولیس تو ضربه ایستگاهی به گل رسید در هر حال بازی مساوی شد و در هر حال استقلال سرور پرسپولیس لونگی بوده و هست
  • تاج IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    حالا شما که میگید از استقلال بازی بهتری انتظار داشتید . قبول دارم درکل پرسپولیس بهتر بود ولی خب نیمه اول قبل از گل استقلال خیلی بهتر بود و گل که خورد چندتا از بازیکن ها دست و پاهاشون رو گم کردن . البته خب پرسپولیس هم بازیکن با تجربه خیلی داره به خاطر همین بهتر کنترل کرد. ولی استقلال موقعیت خیلی مهمی به جز صحنه گل و یه شوت پهلوان به پرسپولیس نداد اما استقلال خیلی موقعیت های خطرناک بیشتری داشت.
  • یاس دوچرخه تاج اس اس IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    آقا من که بهت اهمیت نمیدم میدونی چرا؟ چون همه فهمیدن خبر ورزشی لنگه،،،،اوکی؟
  • ARSH IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    باسلام در مجموع بازی خوبی بود به جز درگیری یحیی با داور که واقعا دور از اخلاق حرفه ای بود فوتبال بازی ثانیه هاست نمیشه همیشه داوران رو مقصر دونست چرا کسی به بازیکنان گیر نمیده که موقعیت های خوبی رو از دست دادن به نظر من مساوی عادلانه بود و خسته نباشید به هر دو تیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی