نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
یحیی با فیلم به داور اعتراض کرد!/ در ۱۰ دقیقه اول پرسپولیس باید ۳ گل می‌خورد/ استقلال با اختلاف بیشتر از ۶ امتیاز قهرمان می‌شود
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال اگر همین روند را ادامه دهد با اختلاف زیادی از پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود.

پرویز برومند درباره تساوی استقلال مقابل پرسپولیس، اظهارداشت: بازی بسیار خوب و جذابی بود اما حیف شد که استقلال نبرد. من فکر می‌کنم ۱۰-۱۵ دقیقه ابتدایی بازی استقلال حداقل می‌توانست ۳ گل بزند چون ۲-۳ موقعیت بسیار خوب داشت که با بی‌دقتی از دست رفت. در کل بازی جذابی بود و هواداران هر دو تیم نیز راضی بودند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: راه برای استقلال هموارتر شد هر چند آنها نباید از این اتفاق سیر شوند. نمی‌گویم غرور چون غرور را فرهاد کنترل می‌کند. استقلال سرتر بود و باید می‌برد، اگر می‌بردند باید مواظب غرورشان می‌شدند. فکر می‌کنم پرسپولیس قسر در رفت. به هر دو تیم تبریک می‌گویم، بازی دلچسبی بود که با سلامتی هم تمام شد. کسی آسیب ندید و امیدوارم در ادامه هر دو تیم موفق باشند.

برومند درباره اعتراض دو تیم به داوری، گفت: غیر از یکی دو مورد، مورد خاصی نبود. گلی که ژستد زد و یحیی گل‌محمدی به آن معترض بود آفساید نبود چون گل را با سر زد. من فکر می‌کنم گل‌محمدی فیلم را دیده و به آفساید اعتراض داشت، حالا دقیق نمی‌دانم.

وی همچنین درباره گلزنی ژستد به عنوان یک بازیکن خارجی در دربی، خاطرنشان کرد: بعد از مدت‌ها یک گل بسیار زیبا دیدیم البته هر دو گل دربی زیبا بود اما گل استقلال از نظر فورواردی بسیار خوب بود.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره قهرمانی این تیم در لیگ، یادآور شد: اگر استقلال همین روند را ادامه دهد با اختلاف بیش از ۶ امتیاز از پرسپولیس قهرمان می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نسیم صورتی بی افتخار آسیا IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    درود بر شکست ناپذیران قرن ..... درود بر شاه شاهان فرهاد خان ..... درود بر استقلال کبیر پر افتخار
  • 10سال جام ندیدن IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    فک کنم این کیسه کشای متوهم بازی دیگه رو اشتباه دیدن!!! آخه بیچاره برو موقعیت های دو تیم رو ببین بعد زر مفت بزن؛ کل فوتبال کیسه فقط بزن زیر توپ بود دیگه هیچ؛ ولی بازی تیمی سرورتو یکم نگاه کن و موقعیت هارو ببین بعد بیا زر بزن!!! اگه داور نبود الان میومدی مصاحبه میکردی؟ 5ساله فقط میاین تو دربی دنبال مساوی رنگ برد رو ندیدید و پایان بازی هم خوشحال از مساوی و کلی چرتو پرت که تحویل دیگران می دید!! همین توی کیسه کش نبودی که اواخر نیم فصل کلی علیه فرنازو بازی کیسه انتقاد داشتی؟حالا که احتمال قهرمانی کیسه رو بالا دیدی خوش رقصی میکنی همرنگ جماعت شدی!!!
    • آنالیزور DE ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      نه جوون تو ! مقصر شما لنگیا هستین که با دیدن هم متوجه نمیشید و فقط بلدین خزعبلات امثال سپهرحیدری و شیث و بقیه پیشکسوتاتون که دنبال فالوور و دیده شدن هستن رو گوش میکنید و تکرار میکنید . آخه لنگی جماعت عقل فوتبالیش کجا بود اخه .
    • /// IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      برو به آمار بازی نگاه کن ببین استقلال موقعیت بیشتری داشته و یا نه،مشکل استقلال بی دقتی در زدن ضربات آخر بود و گرنه موقعیت های به مراتب بیشتری داشت فکر کنم جناب عالی بازی را ندیدی.
    • ایران IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      عجب ادبیاتی، واقعا برازنده ای که طرفدار یحیی و نیمکت با شخصیت پرسپولیس باشی، به همین راهت ادامه بده تا شاید روزی برسد که باز هم مسعود و آذری وزیر بشن
    • جواد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
      ما از مساوی خوشحال نیستیم ، از جفتک‌هایی که یایا آخر بازی انداخت خنده‌مون گرفته
  • پرسپولیس⁦♥️⁩ IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    بر عکس داری میگی ما بودیم تک به تک ، موقعیت رو استفاده میکرد الان ما می بریدیم
    • ۹۰ IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
      مثل اینکه پشتت به بازی بوده و برعکس دیدی! هرچند از لنگی جماعت انتظاری بیشتر از این نیست. شماها دنبال شکایت از سربازی بازیکن خارجیا و ویزای کار و قرارداد بیشتر از ۲ نفر و این حرفا باشید تا وزیر و وکیل و سردار نطام وطیفه و نماینده مجلس به کمکتون بیادد و مثل سالهای قبل جام بگیریدخخخ
  • !!! IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    ده دقه سه گل می‌خورد! خواب دیدی؟! میگه گاراژه؟.
  • Khabat. Si FR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    میگن گل محمدی تو خیابون هنوز داره تعویض میکنه
  • Khabat. Si FR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    میترسم کامنت بزارم پیروزی ازم شکایت کنه فردا پرونده دار بشم
  • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    هر کس از رو بره لنگی جماعت که مکتب عبدو بوده از رو نمیره .باشگاه لنگ لانه فساد
  • صادق IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    بله همین روال با کمک داوران ومافیا اجرلو واقعا باید استقلال خجالت بکشد این جام پلاستیکی پیش نیست آبروی فوتبال را برداید.
  • مهدی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    جام گرفتن =نامردی داوری= نامردی
  • جواد US ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    تک به تک توپ برگشتی از شوت وریا غفوری ، ضربه ارسلان و تک به تک یامگا اگر در بیست دقیقه اول گل شده بود الان لنگی ها در حال گریه بودند. طرفداران لنگ سرخ فقط باید دعا کنند دوباره بابا مسعود یا کسی مانند او وزیر ورزش شود تا رنگ قهرمانی را ببینند.اگر امسال را با سال گذشته مقایسه کنیم لنگ دقیقا مانند سال گذشته امتیاز جمع کرده است ولی امسال بابا مسعودی وجود ندارد تا تاج کبیر آسیا را زمین بزند و جام را با اسنپ برای لنگ بفرستد.درست همانند جام باشگاههای آسیا چون در ای اف سی بابا مسعودی وجود ندارد لنگ هنوز در حسرت قهرمانی است.
  • ابی کبیر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    من نمی‌دونم این لنگی ها تو بازی چی می‌بینند موقعیت عالی که استقلال کبیر داشت باید با ۳ گل اختلاف بازی و می‌برد درود بر شاه فرهاد
  • امین IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    تا اونجا که من یادمه پرسپولیس تا دقایق آخر داشت بازی رو میبرد وچیزی نمونده بود استقلال تدارکاتچیش رو هم بیاره تو بازی حالا نمیدونم چجوری این جماعت روشون میشه بگن پرسپولیس قسر در رفت؟
  • مینو IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
    واقعا پرسپولیس شانس آورد. متاسفانه مهاجم های استقلال قدر موقعیت ها رو نمیدونن وگرنه الان اختلاف 9امتیاز بود. گل محمدی یه لحظه فکر کرد داره فوتسال بازی میکنه. میخواست بدون قانون تعویض منه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی