نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ادعای هالک ایرانی درباره فرار حریفش از دبی!/ مارتین فورد را ادب می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سجاد غریبی پس از گذشت چند روز از اعلام خبر لغو مبارزه با مارتین فورد نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

هالک ایرانی قرار بود روز ۳۰ آوریل به مصاف مارتین فورد برود اما این مبارزه به تعویق افتاد و فورد که به ترسناک‌ترین مرد دنیا مشهور است چند روز قبل با انتشار ویدیویی اعلام کرد که این مبارزه فعلا برگزار نخواهد شد. 

فورد در این ویدیو گفت: «این بیانیه‌ای است که دوست نداشتم آن را منتشر کنم اما متاسفانه مبارزه من به تعویق افتاده است. اما مسابقات برگزار خواهد شد و این موضوع تنها درباره مبارزه من است. این مسابقات بر اساس برنامه انجام شده و افراد در آن مبارزه خواهند کرد.»

او درباره دلیل لغو این مبارزه اظهار داشت:« متاسفانه من یکی از آنها نیستم متاسفانه دلایلی که باعث شد این اتفاق رخ دهد در کنترل من نبودند. اشاره کردن به آنها کار هوشمندانه‌ای نیست. من نمی‌خواهم وارد مسیر صحبت کردن بیش از حد در این باره شوم، انرژی و زمان بسیاری به هدر خواهد رفت.»

بسیاری از کسانی که مشتاقانه پیگیر اخبار این مبارزه بوده و انتظار تماشای آن را داشتند همچنان به دنبال یافتن پاسخی برای چرایی این اتفاق هستند. 

به نوشته Muscle and Health غریبی، مارتین فورد را فردی بزدل خوانده که از مبارزه رو در رو با او انصراف داده و حاضر به حضور در این میدان نشده است. 

این مبارز ۲۹ ساله ایرانی گفت: «مارتین بزدل است. او فرار کرد تا از رویارویی با من خودداری کند و حاضر نشد کنار زمین مبارزه تور و هال در دوبی با من روبرو شود. من به هتلی که او در آن اقامت داشت رفتم اما او پشت محافظانش پنهان شد و روز بعد از دوبی فرار کرد.»

او در ادامه اضافه کرد: «من فقط می‌خواستم با او روبرو شوم تا جواب کارهای بزدلانه‌اش را بدهم. مارتین ترسیده است. من به لندن خواهم آمد و این کار او بی‌پاسخ نخواهد ماند. مارتین فورد یکی از بزدل‌ترین مبارزها است. من واقعا از این که حریف او باشم خجالت می‌کشم چون او بیشتر از این که مبارز باشد، یک دلقک است. او فقط در پی دنبال کننده و گرفتن بازدید است و به دنبال مبارزه نیست.»

غریبی مدعی شده که اگر لازم باشد این موضوع را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد:« دیر یا زود او را ادب خواهم کرد. قراردادی که ما برای این رقابت داشتیم به هیچ یک از دو طرف اجازه نمی‌داد که مبارزه را لغو کنند و مدیر برنامه من این موضوع را به صورت قانونی پیگیری می‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران زارعی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اگه ممکنه عکس واقعی آقا سجاد رو بذارید
  • مهدی US ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    همون یه دفعه که ادبش کردی کافیه همون موقع که با یه هل دادن ساده فورد 6 متر پرت شدی عقب. می خوای پلیس به خاطر کشته شدنت فورد رو دستگیر کنه تا ادب شه؟
  • یهت IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    بیخیال این یه دفعه نزنش
  • وحید IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    بابا چی روی داری تو ..... اگه ما یک دهم روی تو را داشتیم ........... وای وای . پسر بسه . بسه .....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی