تبعات خشم و شکستن گوشی یک هوادار/ منچستریونایتد رونالدو را جریمه می‌کند/ رفتار زشت CR7 را ببینید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو حرکتی انجام داده که حالا کمیته انضباطی باشگاه منچستریونایتد در حال بررسی آن است.

کریستیانو رونالدو پس از باخت منچستریونایتد برابر اورتون در گودیسون پارک و هنگام خروج از این ورزشگاه، از شدت خشم گوشی همراه یک هوادار را شکست.

اورتون در خانه خود میزبان منچستریونایتد بود و در پایان ۹۰ دقیقه موفق شد این تیم با یک گل شکست دهد و سه امتیاز مهم این مسابقه را به دست بیاورد. یونایتد که برای بالا رفتن در جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، در این دیدار به پیروزی و سه امتیاز کامل نیاز داشت، با این باخت امیدهایش برای حضور در فصل بعدی چمپیونزلیگ کم‌رنگ شد و ممکن است راهی لیگ اروپا شود. این شکست و و ضعیت نامناسب یونایتد در جدول سبب عصبانیت ستاره‌های یونایتد شد اما در این بین خشم کریستیانو رونالدو بیشتر از همه بود طوری که او با گرفتن و شکستن گوشی همراه یکی از هواداران حریف آن‌ را نمایان کرد.

در ویدیویی که باشگاه هواداران اورتون آن‌ را منتشر کرده است، دیده می‌شود که رونالدو هنگام خروج از ورزشگاه گودیسون پارک، گوشی یکی از هواداران را که دستش را در مسیر حرکت او قرار داده بود به زمین پرت کرده و پای خود را روی آن کوبید و له کرد.

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرده در حال بررسی این  اتفاق است و به همین دلیل ممکن است از سوی کمیته انضباطی باشگاه منچستریونایتد و همچنین فدراسیون فوتبال انگلیس جریمه شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    تا تو باشی رو اعصابه کریس نری بچه
    • ایلیا IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      تعصبی نباش! من برای رونالدو احترام قائل بودم ولی واقعا پنالدوئه! اخه این چه کاریه! گوشی یه اوتیسمیه بدبختو شکونده چون فیلم گرفته! حتما چون رونالدوئه حق داره!؟
  • MAMALI IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    از رونالدو بعیده اینگونه رفتار البته شرایط یونایتد خیلی بده ولی این وضعیت نباید باعث اینگونه رفتار اونم از فوق ستاره ای چون رونالدو بشه چون این بازیکن ها الگویه بسیاری از جوانان هستند
    • کوهمره_جروق IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      از پنالدو هیچ چیز بعید نیست.این تازه اولش هست
  • دریکوند IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    کنعانی زاده از دو بازی دوستانه محروم شد!!!
  • جواد NL ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    این پیرمرد پاک عقلشو از دست داده بابا ۴۰ سالته نه نگو خداحافظی کن دیگه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی