اعتراض هواداران منچستریونایتد علیه مدیران باشگاه/ بگذارید این تیم قرمز بماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طرفداران منچستریونایتد به شدت از مالکان و مدیران این باشگاه ناراضی و عصبانی هستند.

هواداران منچستریونایتد، قبل از پیروزی این تیم برابر نوریچ سیتی، اعتراضی علیه مالکان باشگاه (خانواده گلیزر) ترتیب دادند و خواهان مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها در مورد باشگاه شدند.

این هواداران از مالکان یونایتد یعنی خانواده گلیزر راضی نیستند و نسبت به سیاست‌هایی که توسط این خانواده وضع می‌شود، معترضند. طرفداران شیاطین سرخ دو فصل است که علیه مالکان باشگاه اعتراض می‌کنند و خواهان توجه به خواسته‌های شان هستند.

فصل گذشته، اعتراض هواداران باعث شد تا بازی منچستریونایتد و لیورپول به تعویق بیفتد، زیرا انها جلوی ورود اتوبوس حامل بازیکنان را قبل از ورود به اولدترافورد گرفتند. این اعتراض علیه مالکان باشگاه پس از آن صورت گرفت که اعلام شد منچستریونایتد بخشی از پروژه سوپرلیگ خواهد بود. اعتراضات نتیجه داد و خانواده گلیزر تصمیم به کناره‌گیری از پروژه جنجالی سوپر لیگ  گرفتند.

در حال حاضر، اعتراضات تازه‌ای شکل گرفته است. روز جمعه، ۲۲ هوادار در خارج از مرکز تمرینی در کارینگتون تجمع کردند تا یک اعتراض کوچک و مسالمت آمیز برگزار کنند و از سران باشگاه بخواهند که در تصمیم‌گیری‎ها با هواداران مشورت کنند. این تظاهرات اما نادیده گرفته شد و روز شنبه گروه معروف هواداران به نام «The ۱۹۵۸» تجمع اعتراضی بزرگی را مقابل ورزشگاه اولدترافورد رقم زدند و به مدیران باشگاه اعتراض کردند. آنها در بخشی از بنرهای اعتراضی خود نوشته بودند: این باشگاه ماست، می‌خواهیم باشگاهمان دوباره قرمز شود و قرمز بماند.

البته این گروه برای ۱۷ دقیقه در بیرون از ورزشگاه بودند و به مالکیت ۱۷ ساله خانواده گلیزر انتقاد کردند اما پس از آن مالکان باشگاه کوتاه آمدند و مجبور شدند تا به گروه "The ۱۹۵۸" اجازه ورود به ورزشگاه را بدهند.

این اعتراضات در حالی برگزار شد که سال گذشته مدیران ارشد باشگاه منچستریونایتد گفتند که هواداران را در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت خواهند داد اما این تصمیم تا حالا عملی نشده است.

منچستریونایتد در این بازی با نتیجه ۳-۲ نوریچ را با هت‌تریک کریستیانو رونالدو شکست داد تا امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بیشتر شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    منچستر به یک خانه تکانی نیاز داره اولین کار هم بیرون کردن رونالدو هست.
    • عشق CA ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      اگه همین رونالدو نبود الان منچستر پونزدهم بود داره سه تا سه تا گل میزنه چیزی که سرررشته نداری نظرنده
  • محسن IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    دمدگرم مهدی پرسپولیسی عالی
  • امیرمحب علیان IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    واقعا این مدیران بی کفایت منچستر تیمو به این حالو وضیعت انداختن، به یه مربی جدید، وخونه تکانی اساسی نیاز داره، والبته رفتن گلیزرها، از منچستریونایتد.
  • پیچ و رولپلاک سنگ نما جهان فرود IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    اخه تیم به این بزرگی رو چرا اذیت میکنی..تو ایران هم تیم جهان فرود رو ازقرمز به سیاه تغییر دادن که توی لیگ یک شاهد افتادن این تیم بودیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی