نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
رضا درویش - باشگاه پرسپولیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پرونده مدیران قبلی این باشگاه که با سهل‌انگاری باعث بروز خسارات مالی به سرخپوشان شده‌اند، از سوی مسئولان مربوطه در حال بررسی است.

رضا درویش درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و مسائل حاشیه ای مربوط به این باشگاه توضیحات زیر را ارائه داد:

*نتیجه را خودمان مشخص می‌کنیم. ان‌شاءالله اگر بچه‌ها تلاش کنند و شش بازی آینده پیروز شویم، نتیجه دست خودمان خواهد بود و برای قهرمانی شانس داریم.

*در پاسخ به این پرسش که آیا پول حاصل از فروش سهام باشگاه پرسپولیس در اختیار این باشگاه قرار گرفته است، باید بگویم هنوز خیر! این موضوع روال اداری دارد که باید طی شود و سپس با برنامه‌ریزی که انجام شده باید این پول‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. این پول هم مشخص شده که باید کجا استفاده شود. تمام این موارد مشخص و برنامه‌ریزی شده است.

*رادوشویچ اهل مذاکره نیست، اگر بود که نمی‌رفت حکم بگیرد. ما سعی کردیم بهترین وکلا را در این پرونده بگیریم تا از هر راهی ممکن است از حق مردم دفاع کنیم و اجازه ندهیم حق باشگاه ضایع شود. ما با دو وکیل اروپایی که در سوئیس کار می‌کنند وارد مذاکره شده‌ایم. هر کسی هم بتواند یک قدمی برای ما بردارد از او استفاده می‌کنیم. حتی قصد داریم از دو وکیل ایرانی هم که خارج از کشور ساکن هستند استفاده کنیم. در کل یک کارگروه از وکلای داخلی و وکلای خارجی که دوستان معرفی کردند تشکیل دادیم.

درویش: این بازیکن دیگر قابل مذاکره نیست!/ مدیران سهل انگار پرسپولیس باید پاسخگو باشند/ این صحبت ها را در مورد هافبک ما باور نکنید

*من شنیدم که در حال بررسی این پرونده‌ها هستند که چرا برخی مدیران با سهل‌انگاری به باشگاه ضربه زدند؛ حالا چه سهواً و چه عمداً. به هر حال بناست به این پرونده‌ها رسیدگی شود تا حداقل یک مدیر بداند باید جوابگوی عملکرد خود باشد. کسانی که نابلد هستند یا نباید مدیریت چنین باشگاه‌هایی را بپذیرند، یا اینکه اگر می‌خواهند بیایند حداقل مشاوران خوبی در کنارشان باشد تا چنین هزینه‌هایی به باشگاه تحمیل نشود. این پول‌ها از جیب باشگاه و مردم هزینه می‌شود.

*قرار شد گل‌محمدی طی هفته پیش‌رو با بازیکنان صحبت کند و به نوبت آن‌ها برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند. در این زمینه مشکلی نیست و این کار انجام خواهد شد.

*درباره شایعاتی که پیرامون شروط میلاد سرلک برای تمدید قرارداد با سرخپوشان (عقد قرارداد یک ساله با بند فسخ قرارداد) مطرح شده است، خاطرنشان می کنم سرلک با خود من صحبت کرده و به هیچ وجه این شرط‌هایی که مطرح می‌شود، درست نیست. متأسفانه این صحبت‌ها در فضای مجازی مطرح می‌شود اما صحت ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    این فصل را بی خیال بشید.به فکر فکر فصل بعد باشید.گل محمدی مربی خوبی هست ولی مثل برانکو نمیتونه با جنگ روانی و فساد تیم رقیب مبارزه کنه.
  • سیدرضا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    اومدن برانکو به پرسپولیس دقیقا همزمان شد با ورود پولهای دزدی و بیت المال هدایتی به این باشگاه و قراردادهایی که بواسطه سرپرست تیم ملی که افشین پیروانی بود شبانه در اردوی تیم ملی بدون اطلاع کیروش با مبالغی گزاف بسته میشد و علاوه بر خود برانکو هزینه ی چهار دستیار کرواتی که با خود به ایران آورده بود هم باید به دلار پرداخت میشد . در کنار همه ی اینا حمایت وزرایی چون آذری که بعنوان اصلی ترین فرد تصمیم گیرنده در اسپانسر مشترک سرخابی و علاقه ای که به پرسپولیس داشت و براحتی میتوان آنرا در فیلمهای موجود مشاهده کردو در تماسهای تلفنی که با ارکان مختلف باشگاه از مدیر گرفته تا سرمربی داشت و حضور شکوری در فدراسیون و تاثیر مستقیم در تصمیم گیریهای فدراسیون که کاملا بسود قرمزا سنگینی میکرد و بارها در اتفاقات مختلف مثل سوپرجام ، جعل در قرار دادها و تصمیمات دوگانه مقابل سپاهان و داماش به وضوح قابل رویت بود و انتخاب افراد نالایق و بد موقع برای مدیریت استقلال در این زمان همه در موفقیت سه سال پرسپولیس در زمان برانکو تاثیر داشت . برانکو خیلی بیشتراز سود برای فوتبال ایران ضرر داشت . درست برعکس رایکوف
    • سیدرضا IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      برانکو با توجه به پروپاگاندای رسانه و حضور اکثریت قرمزها و نفودذی که فردوسی پور رو همه ی اونا داشت و میتونست افکار خودشو به اونا دیکته کنه ،تونست سواستفاده کنه ، تکرار دروغها بین جماعت فوتبالی در ذهن هواداری که طی شانزده سال یکبار قهرمان شده بود و نه سال خواب قهرمانی میدید تبدیل به حقیقت شد ، برای درک حال بد قرمزا در این سالها فقط دیدن بازی استقلال و اف سی سیول در نیمه نهایی آسیا کافیه تا ببینین که چطور برای اولین بار بین ایرانیها تابوی حمایت از اجنبی هم میشکونن و در آزادی موجب تمسخر ایرانیها در کره میشن ،یکی از این دروغهای بزرگ ، دوازده نفره بودن قرمزا مقابل حریف ژاپنی بود که مصداق همون ضرب المثلی هست که میگه دروغ هرچی بزرگتر باشه ، باور اون بین عوام هم راحتتر هست . بیرو سید جلال شجاع سیامک نعمتی انصاری کمال احمدنور عالیشاه رسن منشا و علیپور یازده نفری که از بهترین لژیوترها سود میبردن و ستاره های پرشمار تیم ملی در زمین داشتن و روی نیمکت رادو ربیع خواه مصلح آدام همتی و سه سهمیه تیم ملی امید حسینی درویش و علوان زاده . پرستاره ترین تیم باخت اما در باور هوادار کم سن تبدیل میشه به حماسه
    • 6666666666تاییها IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      از درد و سوزش این پنج سال به جفنگ گویی افتادید زنده باد برانکو با دوازده بازیکن رفت فینال آسیا نه اینکه با حمایت کل دربار و کشور تو چهارجانبه ها ستاره حلبی بگیره
    • سیدرضا IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      ادبیات منو شما ثابت میکنه کی جفنگ میگه . خوب چرا از شنیدن واقعیت ناراحت میشین ، باشه ، برانکو تیم هشت نفره پزسپولیسو برد فینال و هفت سال پرسپولیسو قهرمان ایران کرد و تو قهرمان کردن شما در آسیا دبل کردو تو ایران دبل هت تریک به اضافه یک و بعدشم رفت الاهلی عربستان قهرمان باشگاههای جهان شد و تو عمان هم رفته جام جهانی، قبل از این هم برادرشو که تو کرواسی مربی کارخانه شکلات سازی بود نیاورد برق شیراز تا این تیم ازش نامی هم نمونده باشه . برانکو اگر مربی تیم ملی میشد ما قهرمان جام جهانی میشدیم
    • سرخ دل IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      سید جان! به فرض محال که برانکو مورد حمایت دولت وقت بود و با پول های بادآورده تیم ساخت و پروپاگاندای رسانه ای داشت. شما که دلسوز برقراری عدالتی، چرا از پشت پرده های همین فصل حرف نمیزنی؟ از بایکوت رسانه ای فساد آجرلو و براداران مجیدی که توسط محسن ابراهیمی که از قضا رفیق ۲۰ساله فرهاد مجیدیه، داره افشا میشه هم صحبت کن. اینم بگو که چرا ۵ماه تیم ما مدیر عامل نداشت؟ اسپانسر و کارگزار نداشت؟در حالیکه همون موقع تیم شما همه اینها رو به محض مستقر شدن سجادی بر مسند وزارت، به دست آوردین. شما که داری از سوزش ما در بازیتون با سئول کره حرف میزنی، از سوزش خودتون در فینال acl2018هم بگو که چجوری عین اجنبیا پرچم ژاپن به اهتزاز در آوردین.اگه به فرض ما پول هدایتی رو داشتیم،شما از عابر بانک هاتون ارتزاق میکردین که حالا با شکایت اعضای سابق هیئت مدیره،گندش در اومده.و خیلی مسائل دیگه که نمیخوام در موردش بحث کنم.از فساد دولت اصولگرا در دهه هشتاد که کثافتش همه جا رو گرفته بود هم بگذریم که خودش یه مبحث مفصله.سید جان! اگه شما به فکر عدالتی،بهتره اول اینو ازتیم خودت انتظارداشته باشی نه اینکه از تیم دیگه ایراد بگیری!
    • سرخ دل IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      فقط یه چیزی که تو قسمت اول صحبتم جا نشد که بهت بگم، این بود که تو و امثالت نمیتونین موففیت بزرگ پرسپولیس رو تو سال۲۰۱۸ زیر سوال ببرین. محض اطلاعت بگم که از همین لیستی که برا خودت نوشتی، نعمتی محروم بود، ماهینی و انصاری رباط داده بودن و غیر از چند تا بازیکن دیگه، باقی بازیکنا زیر ۲۳سال بودن. یه تیم برای قهرمانی آسیا باید علاوه بر ۱۱ بازیکن خوب، یه نیمکت عالی هم داشته باشه. شما که میگی تیم ما پرقدرت بسته شده بود، محض اطلاعت بگم که از اونایی که نام بردی علیپور، عالیشاه، نوراللهی و انصاری، محصول خود تیم بودن. مصلح و ربیع خواه و نعمتی هم بازیکنای معمولی بودن که به دست برانکو ستاره شدن. پس اینقدر کار مدیریت رو بزرگ نکن که بتونی تیم خودتو مظلوم جلوه بدی. شما هم کم ستاره نداشتین. برای اینکه صحبتم طولانی نشه، فقط به دو مورد جباروف و مامه تیام اکتفا میکنم.
    • سیدرضا IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      نمیدونم خبر اینبارهم پاسخ منو منتشر میکنه یا نه ، هرچند اگر هم منتشر نشه جای گلایه نیست.از چی صحبت کنم؟ از توهمات ذهن مشوش پیجهای زرد که بدون هیچ دلیل و منبع موثق داستان میسازن؟ من نیومدم از فساد رویانیان شیرینی بگم ، از سواستفاده ای که در زمان خودش مکررا میشنیدیم بدون هیچ مدرک قابل قبول ، من از دلیل حصبه گرفتن یحیی داستان نساختم و پودری کنم دیگرانو بدون داشتن منبع قابل قبول . از این تهمتها زیاد میزنن و هیچ کدومشون پایه و اساس نداره ، مگه میشه باشگاهی به قول شما تا این حد قدرت نفوذ داشته باشه اما نتونه حتی دوبازیکن اصلی و وزنه ی خودشو حفظ کنه؟اینکه شما معترضی به پنج ماه مدیر عامل نداشتن ما که پنج سال مدیرعامل نداشتیم چی بگیم؟ با این وجود بازهم من هرگز از حمایت وزارت ورزش از پرسپولیس حرفی نزدم ، شما اگر یک امسال تا به این حد معترضین پس ما باید داستان چنند جلدی بگیم از بلایی که سر استقلال طی پنج سال اومد . من فقط از مسایلی گفتم که مورد تایید همه رسانه ها بوده ، نه فقط توهمات ذهن یکسری هوادار . حرفت در مورد جام باشگاههای آسیا کاملا درسته اما باعث و دلیلش چی بود ؟
    • سیدرضا IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      شما انتظار داری بعداز اون حمایت شما از تیم کره ای استقلالیا مشوق شما باشن تو آسیا؟ عجببببببب ،من از هدایتی گفتم چون مشخص شد که پولش دزدی و بیت المال بوده ، حق نداشته از جیب من خرج پاداش برد دربی بده با دویستا دویستا سکه گذاشتن جیب مدیرعامل وگرنه سالهاست هواداران پولدار به این دوتیم از جیبشون کمک میکنن ، مال خودشونه ، مثل زنوزی و تراکتور به منو شما ربطی نداره . اگر در استقلال هم هین فساد بود و اثبات میشد میگفتم اما الان اگر حامی سرمربی سالم و پاک استقلال نباشم خائن هسنم به فوتبال
    • حسين IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      سرخ دل عزیز اولاً که شما هوچی گرای فاسد لنگ هر وقت کسی مثل سید حقایقی در مورد فساد و رانت و لنگ بابامسعود و اسنپ جام میزنه شما لنگیا سریع موضع میگیرید، انگار نه انگار که این چند سال همین وزیر خائن دولت افساد طلب که به قول خودت گند فساد ش عالم رو گرفته هیچ گونه حمایتی از لنگ نکرده و جام ها بهتون اهدا نکرده. نه بابا اینجوری که شما سرتونا مثل کبک کردید زیر برف و خودتونا به... زدید نیست. فسادی که شما تو این فوتبال ایران راه انداختید همچنان ادامه داره و مصداق بارزش همین تیم میلی تونه که می‌بینید کیا رو نیمکت تیم میلی شما نشستن. خدایی اینکه بخوای شما از عدالت و انصاف حرف بزنید یه کم دور از انصافه. بدتر اینکه بخواید به استقلال که با تلاش و همزمان مبارزه با فساد شما تونسته همه رکوردها رو جابجا کنه بخوای صفاتی که لايق و مختص تیم لنگه رو به اس اس دو ستاره بدی خیلی خنده داره. البته مردم از همه بهتر تشخیص میدن... که جام های اهدایی اسنپی بابامسعود هیچ گونه ارزش و اعتباری از فوتبال پاک ندارن. شما فوتبال رو ناپاک کردید.برا تایید حرفای من کافیه یه نگاه به لیگ بندازید، اولین لیگ بعد از وفات بابامسعود
    • حمیدرضا IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      خدا لعنت کنه انصاری فرد رو بیشتر دردسرا و گرفتاریا مال دوره اون هستش،، اگه قانون باشه و شهر هرت نباشه باید خر کشش کنن بیارن و جواب پس بده،، باید ضرر و زیان رو از جیبش و حلقوم کثیفش بکشن بیرون
  • مهرداد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    اگه یحیی به جای اینکه این همه به حامد لک میدان بدهد که الانم بشه تف سربالا، همون موقع از رادوشویچ استفاده می کرد و بهش بازی می داد هیچ وقت کار به شکایت نمی کشید رادو دروازبان خوبی بود مقصر خودمون هستیم حالا هم باید پای کاری که کردید وایسید
  • ساوالان IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    هزار تا وکیل خارجی هم بکار بگیرید . باید پول رادو بدهید. عامل اصلی فسخ رادو همین وزیر فعلی هست . اول فصل مدیریت پرسپولیس را معلق کرد رادو پول اش پرداخت نشد . و یکطرفه فسخ کرد. این پرونده را باید از وزیر سوال کرد.... در ضمن اقای درویش فضای مجازی محل مشورت یک مدیر عامل نیست از موقعی که امدی یک پرونده را راست ریست نکردی.. شما اجیر شده همان وزیر هستی که کمر به نابودی باشگاه بسته.. وگرنه بجای صحبت کردن در فضای مجازی باید بدهی های باشگاه را درست می کردی .تا پنجره بسته نشود . دنبال بازیکن خوب باید برای فصل اینده بودی . تیم دکتر و بدنساز ندارد . چرا الکثیر از باشگاه پرسپولیس حقوق بگیر د و دو سال.. اول با اون حرکت بچه گانه محروم شود . سال دوم هم رباط بزند جراحی نکند . دو سال پرسپولیس بدون مهاجم بازی می کند . اگر تیم مدیر داشت.مربی داشت. الکثیر را بیرون می گذاشت.. سال اینده وضع پرسپولیس را از این بدتر خواهند کرد . طرفدار توی خوابه.. ولی نقشه خوب برای زمین زدن پرسپولیس ریخته شده.
    • سرخ دل IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      بله اول و آخر باید پول رادو رو بدن! ولی حالا به نظرم به ۲دلیل پرونده رو بردنcas. اول اینکه بتونن ادله های دیگه رو هم ارائه بدن چون مبلغ رای از آنچه که باید می بوده، بیشتره. مثل اون ۴۶هزار یورو( اگه اشتباه نکنم) که از طریق محرمی به رادو داده شده بود و از مبلغ رای کسر نشده. دوم اینکه با این کار پنجره باشگاه در نقل و انتقال تابستان هم بسته نمیشه و باتوجه به اینکه مبلغ محکومیت سنگینه و اینکه احتمالا تا زمان نقل و انتقالات، پول بورس قابل برداشت نیست و نمیتونن یک میلیون دلار رو در حال حاضر پرداخت کنن، برای جلوگیری از هرگونه مشکل در پنجره تابستانی برای بستن تیم،پرونده به cas رفته. به نظرم ۴ماه زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد مدیریت باشگاه یا انتقاد به اونا نیست. توی این چند ماه هم کم کار انجام ندادن.از تامین زمین تمرین تهرانسر و ترمیم چمن کاظمی تا بستن قرارداد با ایرانسل برای تبلیغات جلوی پیراهن اونم با قیمت معقول و پرداخت دستمزد ها به میزان ۳۰درصد که احتمالا طی یکی دو هفته آینده به ۴۰تا۵۰ درصد هم میرسه.اینا همه نشون میده که مدیریت کارشو داره درست انجام میده. اید ببینیم با پول بورس چکار میکنه
  • محمد IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    برین برانکوروبیارین توروخداهمه چی حل میشه عشق فقط برانکو
    • فریاد هوچیگری یحیی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      شدیدا علاقه دارم برانکو برگرده تا به چشم خودتون ببینید عامل موفقیت برانکو چیز دیگه ای بوده نه دانش پروفسور
    • امیرعلی IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
      عشق فقط بابا مسعود بابا مسعود برگرده اوضاعتون درست میشه
  • mohamad IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    هر حرفی زدین بدتر شد رادو هم پولش رو میگیره تا قرون اخرش چیزی نگو که عرضه انجامش رو نداری
  • Farid US ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    Damet garm omidvaram khodat ham eshtebah nekony
  • ناشناس IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    بعد ما مردم میگیم نظام فلان کرد نظام بهمان کرد وقتی یه مدیر میاد بخاطر منافع خودش گند میزنه به همه چیز .الان باید برن یقه امثال انصاری فرد رو بگیرن مجبورش کنن این پول رو از جیب مبارک پرداخت کنه تا حساب کار دستش بیاد انشاالله که اقای درویش درست عمل کنه ودیگه از این اتفاقات نیفته برای هیچ تیمی نه فقط پرسپولیس واستقلال مگه علف خرسه پای چند میلیارد پول وسطه اگر از مدیران هر مجموعه بخوان مشخص کنه برای چی قرار داداینجوری بسته و پدرش رو در بیارن دیگه این اتفاق پیش نمیاد
  • باافتخار شهروندپرسپولیسی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    این درویش عامل نفوذی وزیرورزش ودولت انقلابی هست وکمرهمت به نابودی پرسپولیس بسته وبرای این کارهم خداتومن حقوق می گیره مگرمدیرپرسپولیسی کم داشتیم که این باباکه عامل نفوذی سجادی هست روگذاشتن مدیرعامل باشگاه بزرگ پرسپولیس همه میدونن که چراآقای سمیعی که یه مدیرپاک دست ومومن بودچرااستعفادادچون حاظرنشدتوبازی کثیف دولت به اصطلاح انقلابی ووزیرنالایق ورزشش شرکت کنه یاآقای دادکان اگرراست میگن وازقدرت پرسپولیس کبیروحشت ندارن چرامدیریت باشگاه روبه علی کریمی یاآقای جهرمی واگذارنکردن چون اونوقت دیگه آبرویی برای این دولت ووزیرآبکیش باقی نمی موند
  • پنج قهرمانی پیاپی تاریخ ساز شد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    همه آسیا متوجه قدرت پرسپولیس شدند ولی یه سری سرشون رو کردن زیر برف نمیخان ببینن ، حق هم دارند دیدنش درد داره فقط به همین بسنده میکنم ...فرهاد جام بیار نیست والسلام تو کدوم برهه از تاریخ فوتبال لیگ برتر به یه تیم امتیاز اضافه کردن؟؟؟!!! گرفتن بیست ویک پنالتی که اکثرش به گواه کارشناسان پنالتی نبوده چیزی به جز کمک برای قهرمانی تیمی خاص بعد از سالهاست؟؟؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی