نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
کمک‌های میلیاردی به پرسپولیس برای تضعیف استقلال است/ ماجرای کاپیتان استقلال را هنوز فراموش نکرده‌ایم!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم گذشت زمان خیلی از مسائل پشت پرده درباره کمک وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس را روشن کرد و مشخص شد چه عواملی باعث ناکامی استقلال در سال‌های گذشته بوده است.

محسن گروسی بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، در ارتباط با موضوع انتشار اسناد کمک مالی فدراسیون از طریق وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس اظهاراتی را مطرح کرد.

نظرتان درباره انتشار اسناد کمک مالی ۱۰ میلیاردی فدراسیون و وزارت ورزش به پرسپولیس چیست؟

این نشان می‌دهد که تا چه اندازه نسبت به استقلال بی توجهی صورت می‌گیرد و مشخص می‌کند افرادی که در راس کار هستند تا چه اندازه برای حفظ جایگاهشان دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنند.

چطور؟

ما کاری نداریم از این قبیل کمک‌ها به تیمی‌بشود یا نشود چون این‌ها در تخصص ما نیست بلکه مسئولان می‌دانند. اما وقتی در چنین شرایطی این قبیل اسناد رو می‌شود، پشت پرده‌ها بیرون می‌ریزد و مشخص می‌شود که وزارت ورزش به یکی از تیم‌های ارگانی اش کمک می‌کند و به دیگری کمک نمی‌کند می‌فهمیم که چرا استقلال در سال‌های گذشته همواره آخر فصل دچار تنش و مشکل می‌شد.

به نظر شما چرا این اتفاقات می‌افتاد؟

شما نگاه کنید، در همه سال‌های اخیر در چند هفته پایانی، باشگاه ما با مشکلات عدیده مدیریتی مواجه می‌شد. در ماجرای وینفرد شفر آن اتفاقات در هفته‌های آخر رخ داد. در رابطه با استراماچونی آن وضعیت بد بی پولی به بار آمد که این مربی خوب از ایران رفت. در هفته‌های آخر دو فصل پیش این مشکلات را برای وریا غفوری به وجود آوردند و به طور کلی از هیچ اقدامی‌چه کمک میلیاردی و یا جابجایی مدیران برای تضعیف استقلال دریغ نمی‌کردند.

این مسایلی که عنوان کردید نشان دهنده چه چیزی است؟

این مشخص می‌کند در این سال‌ها مدیریت سالمی در ورزش و فدراسیون ما وجود نداشته. به ویژه مدیرانی که برای استقلال انتخاب می‌شدند به نوعی مسئولیت و ماموریت داشتند تا در صورت زیاد شدن سرعت حرکت و بخت قهرمانی استقلال، ترمز این تیم را بکشند که اتفاقا در این زمینه موفق هم بودند و می‌توانستند استقلال را تضعیف کنند. ولی ما منتظر این اتفاق بودیم و می‌دانستیم هیچ وقت ماه پشت ابر نمی‌ماند و گذر زمان همه چیز را مشخص می‌کند. حالا مشخص شد هواداران و پیشکسوتان استقلال هر حرفی می‌زدند بی دلیل نبوده است.

از این به بعد چه اتفاقی در انتظار استقلال خواهد بود؟

شکر خدا در این فصل هم تا این جا کم اذیت نشده ایم. مسائل مختلفی بوده که یکی از آنها سربازی مرادمند و یزدانی در فصل جاری است. اما با توجه به اتحاد و یکدلی مدیریت و کادر فنی و البته کادر فنی با بازیکنان، استقلال به سلامت تا اینجا حرکت کرده و انشاالله با همین شرایط به پایان فصل می‌رسد و با قهرمانی اش مشت محکمی‌به دهان دشمنانش می‌زند.

کمک های میلیاردی به پرسپولیس برای تضعیف استقلال است/ ماجرای کاپیتان استقلال را هنوز فراموش نکرده ایم!

شایعه کاندیداتوری مصطفی آجرلو برای ریاست فدراسیون فوتبال باعث نگرانی هواداران استقلال شده. به نظر شما این اقدام احتمالی به ضرر استقلال نیست؟

مطمئن هستم در حال حاضر آقای آجرلو به این مسائل فکر نمی‌کند. اولاً مسابقات لیگ، هشتم خرداد تمام می‌شود و تا آن زمان تکلیف استقلال هم روشن شده است. ثانیا قطعاً اگر هم آقای آجرلو چنین تصمیمی‌داشته باشد به خوبی می‌داند اگر بماند و با استقلال قهرمان شود با یک رزومه قوی‌تر می‌تواند خودش را کاندیدای ریاست فدراسیون کند و همچنین از خودش یک خاطره خوب برای هواداران استقلال باقی بگذارد. تاکید می‌کنم این موضوع را با در نظر گرفتن احتمالات بیان می‌کنم وگرنه اینها همه شایعه است و شاید اصلا آقای آجرلو چنین تصمیمی‌نداشته باشد. ولی به طور کلی شرایط استقلال برای قهرمانی ایده‌آل است و با چند بازی و چند پیروزی این مهم به دست خواهد آمد.

به نظر شما استقلال در هفته‌های پایانی باز هم دستخوش مشکلات سال‌های گذشته می‌شود؟

قطعاً مشکلات همیشه بوده و بازهم خواهد بود. رقبا دست از شیطنت برنمی‌دارند ولی در حال حاضر بازیکنان و کادر فنی باید تمام فکر و ذکرشان را به مسابقات پیش رو معطوف کنند تا انشاالله این شش مسابقه هم به سلامت تمام شود. چون آنها زحمتشان را کشیده‌اند و حالا در پایان فصل وقت درو کردن است باید با قهرمانی دل هواداران را شاد کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیرازی IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    یعنی پرروتر و وقیح تر از این کیسه کشا نداریم، آقای هوچیگر، کارگزار تیم ما همون اول فصل بابت تبلیغات محیطی واسه هر بازی تو تهران ۳ میلیارد به حساب فدراسیون واریز کرد ، یعنی جلو جلو تسویه حساب کرد، ولی کارگزار تیم شما ۳۰ میلیارد به فدراسیون بدهکاره، حالا تو شرایط خاص ، فدراسیون ۱۰میلیارد پول ما را پس داده چرا این همه مغلطه میکنید، اگه به ما ۱۰ میلیارد داده به شما انگار ۳۰ میلیارد داده، انصاف هم چیزه خوبیه که شما ندارید
  • کوهمره_جروق IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    چرا حرف مفت میزنی کدوم کمک میلیاردی.آجرلو تو روز روشن دار اخلاس میکنه و به اطرافیان رشوه میده.اگه قرار بود به پرسپولیس کمک بشه نیازی به پول نبود فقط کافی بود دادکان بیارن با خودش پول می آورد و مثل آجرلو به بودجه مملکت دست درازی نمیکرد.خودش راه در آمدزایی بلد بود.مردم کور نیستن.اتفاقا به پرسپولیس پول که نرسیده هیچ پاداش آسیایی پرسپولیس هم خرج استقلال بحران زده شد.
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    هردم ازین باغ بری میرسد. هرچندروزی یه چستقلالی قدیمی واسه ناکامی دهساله تیمش بهانه های بنی اسراییلی میاره جمع کنین این اراجیفتونوباعث ناکامیهای تیمتون خودتونین که یکپارچگی ندارین وهرکدومتون سازخودتونومیزنین پرسپولیس بواسطه یکدل ویکدست بودن پیشکسوتهاوهوادارا وبازیکنان وکادرفنی موفقیت کسب کردن بقیش دیگه شروورزیادیه
  • شمسعلی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    ده میلیارد تومان یک سی ام پولیه که هر سال کیسه هزینه میکنه ! حتماً فکر میکنن کیسه که هر سال بزور سوم چهارم لیگ میشد یا هنوز مرحله نیمه نهایی آسیای واقعی رو به چشم ندیده خیلی درآمد داره! از کجا این پولها رو میاره؟ پول چاپ می‌کنه 😂
  • سوزاننده هوچیگران IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    عمو جون کمک ها ب اسدقلال رو یادتون نره یک شبه از لیگ قهرمانان ب دلیل بدهی های خارجی حذف نشد
  • بهزاد ایمن IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان ا ست دوستای پرسپولیسی متوجه شدید وزیر ورزش چیکار میکرده!!!ایندفعه دیگه سند هم رو شده اونهایی که از غرض ورزی به پنالتیها کنایه میزدن ما الان حق داشتیم بگیم با کمک وزارت ورزش قهرمان شدیم؟؟؟الان ما باید بگیم جام کمک معیشتی دادن بهتون دیگه درسته حقیقت هم داره هم داره😁؟البته قطعا قبول نخواهید کرد چون چشم گوشتون و بستین بروی حقایق واز روی تعصب کورکورانه به تیم حکومتی حرف میزنید😁😁😁😁
  • مجبد انصاری IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    آقای گروسی پس استقلال اون خریدهای میلیاردی مثل ملیچ و دیابته از خزانه شما میخرید واقعاً خجاات داره خصلت تاجی تون تو ژنتونه شرم کنید.‌حد اقل از اون ستارهای قلابی که اون شوالیه دکتر قلابی به لوگوی خنده اورتون چسبوند شرم کنید.
  • جواد IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    پس به قول خودش وکیل پین هم معلومه که از همین قماشه
  • صادق US ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    حرف زیادی زدن یعنی !!!! پس جواب بده شانزده پنالتی گرفتن یعنی چی بازی دربی اون داور خود فروخته چگونه داوری کرد به امثل تو می گین زیادی حرف نزن بیچاره جام ندیده
  • ص_ف IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    من بعنوان یک هوادار قدیمی پرسپولیس واقعا از این همه آشفتگی در ساختار تیم محبوبم به ستوه آمده ام امروز از خودم خجالت میکشم که عمری گرانبها را به امید واهی حرفه ای شدن این مجموعه به بطالت گذرانده ام خب الحمدلله با نقشه زیرکانه سازمان خصوصی سازی پول نسبتاً هنگفتی به این تیم تزریق شده به شما قول میدهم سه ماه دیگر نه ریالی از این پول باقی مانده باشد نه مجوز حرفه ای گرفته شده باشد و نه حتی گره کوچکی مثل رادوشویچ باز شده باشد با شاهکارهای مدیریتی که مسلسل وار در این تیم به وقوع می‌پیوندد من مدتهاست فاتحه پرسپولیس را خوانده ام شما هم درنگ نکنید بخوانید الفاتحه مع الصلوات
  • farid US ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    vaghean in shpishouha az koja miayand va shoma ba inha mosahebe mikonid? khodetan khejalat nemikeshid
  • اسنپ کاپ IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
    لعنت به فدراسیون لنگی ،
    • هادی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      بدبخت بیچاره تیم شما داره بازور همه مسولای دولت از قالیباف گرفته تا سید علی که پرسپولیس سرورتون رو ده نفره نگه داشت تا تیمتون مساوی بگیره جام اسنپی شما بلدید بگیرید من جا تو بودم از اینکه استقلالی میبودم خجالت میکشیدم سرم و بیارم بالا چه برسه زبون وا کنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی