نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ثابت می‌کنم شایسته لقب «تایسون ایرانی» هستم/ به حواشی و مشکلات توجهی نمی‌کنم
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: بدون مشورت پزشک هیچ حرکتی نمی‌کنم، چون الان زمان ریسک کردن نیست و امکان دارد با یک اشتباه کوچک، بازی‌های آسیایی را از دست بدهم.

میثم قشلاقی ملی‌پوش بوکس، درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی خود اظهار داشت: جراحی سنگینی روی کتف خود انجام دادم و حدود ۵۰ روز از این عمل می‌گذرد، خداراشکر شرایط روز به روز بهتر می‌شود. فعلاً مشغول فیزیوتراپی هستم و احتمالاً باید یک ماه دیگر به فیزیوتراپی بپردازم تا بتوانم رفته رفته آماده حضور در تمرینات شوم.

وی افزود: بدون مشورت پزشک هیچ حرکتی نمی‌کنم، چون الان زمان ریسک کردن نیست و امکان دارد با یک اشتباه کوچک، بازی‌های آسیایی را از دست بدهم.

ملی‌پوش تیم ملی بوکس اضافه کرد: قطعاً به رقابت‌های قهرمانی کشور نمی‌رسم، اما بعد از این مسابقات در اردو حاضر می‌شوم تا رفته رفته تمرینات سبک را آغاز کنم و از آمادگی دور نباشم. می‌دانم کادرفنی روی من حساب ویژه‌ای باز کرده و باید خودم را به اوج آمادگی برسانم.

نایب قهرمان بوکس آسیا با اشاره به تقویم شلوغ بوکس ایران گفت: تابع تصمیم کادرفنی هستم و در هر رقابتی که صلاح بدانند روی رینگ می‌روم. هدف من کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک است و در این راه به کمک کادرفنی و دعای خیر مردم نیاز دارم. این توانایی را در خودم می‌بینم که کارهای بزرگی انجام دهم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در دوران مصدومیت دچار اضافه وزن شده یا خیر تصریح کرد: اصولاً در بوکس ورزشکاران چند کیلو بالاتر از وزن خود هستند، اما مشکل وزنی ندارم و مطمئن باشید برای مسابقات به همان ۸۱ کیلوگرم می‌رسم.

قشلاقی در پایان درباره لقب «تایسون ایرانی» خاطرنشان کرد: این لقبی است که در مسابقات قهرمانی آسیا به من داده شد و باید ثابت کنم شایسته این لقب هستم. هیچگاه به حواشی و مشکلات توجهی نمی‌کنم و تمام تمرکزم معطوف بوکس است و ان‌شاءالله بهترین سال ورزشی خود را ثبت می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی