نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
تمیروف
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی صحبت از جذب بازیکن خارجی می‌شود باید بازیکنی بیاید که از لحاظ کیفیتی بالاتر از بازیکنان در ایران باشد.

سهراب انتظاری درباره توقف بدموقع پرسپولیس مقابل ذوب آهن و جا ماندن از کورس قهرمانی با استقلال در فاصله ۴ هفته مانده تا پایان لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از اول هم گفتم که حریف پرسپولیس، استقلال نیست بلکه خود ما حریف پرسپولیس هستیم. اگر پرسپولیس امتیازات بازی‌های خودش را می‌گرفت دیگر منتظر لغزش رقبا نمی‌نشست.

به هر حال کار سخت شده و از طرفی استقلال هم مقابل شهرخودرو به برتری رسید و فاصله ۶ امتیازی در ۴ هفته مانده به پایان لیگ کار را خیلی سخت کرده است.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی خوبی مقابل ذوب آهن انجام داد، اما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکرد. در فوتبال وقتی گل نزنید اتفاقات خوبی برای‌تان نمی‌افتد. اگر مهاجمان پرسپولیس از موقعیت‌ها استفاده بهتری می‌کردند، ۳ امتیاز برای ما بود. البته هنوز هم به قهرمانی خوشبینم، اما کار سخت شده است.

انتظاری در واکنش به عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس در هفته‌های اخیر، گفت: وقتی صحبت از جذب بازیکن خارجی می‌شود باید بازیکنی بیاید که از لحاظ کیفیتی بالاتر از بازیکنان فعلی در ایران باشد.

جذب تمیروف نشان از این دارد که یکسری دلالان در حضور او در پرسپولیس دست داشته‌اند.

وی در خصوص دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خوبی است و فکر می‌کنم بازی خوبی شاهد باشیم.

مهم‌تر اینکه تحت هر شرایطی محکوم به برد هستیم. پیش‌بینی‌ام یک بازی نزدیک است.

سپاهان به تازگی از آسیا برگشته و از فرم خوبی برخوردار است. امیدوارم پرسپولیس بتواند حداقل برای اینکه هواداران هنوز هم به قهرمانی امیدوار باشند بازی را ببرد و بقیه راه به اما و اگرهای فوتبال بسپارد و امیدوار باشیم تا استقلال مقابل فولاد نتیجه نگیرد.

فکر می‌کنم برای اینکه هواداران خوشحال شوند پرسپولیس محکوم به گرفتن ۳ امتیاز است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه شرایط این تیم را برای فصل آینده چطور می‌بیند، گفت: ابتدا باید فصل جاری به اتمام برسد و سپس وضعیت کادرفنی برای فصل آینده مشخص شود که آیا تصمیمی برای ماندن در تیم دارند یا خیر.

پس از آن باید سرمربی لیست خود را در اختیار مدیریت باشگاه بگذارد و اینطور نباشد که مانند ابتدای فصل به دلیل بسته بودن پنجره نتوان بازیکن جذب کرد.

بهتر است بازیکنان بدون توجه به این موضوع تمرکز خود را برای موفقیت در فصل جاری بگذارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهرام میری IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    کی داره حرف از کیفیت میزنه؟! خخخ یاد اون پس گردنی که از بختیاری زاده خوردی اوفتادم اخه سهراب انتظاری تو یک حرف نزن یه مدت که توی تیم پرسپولیس بودی دروازه خالی رو نمیتونستی گل بزنی و ووووو
  • سینا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    توخواب ببینی آقای انتظاری که تیمتون قهرمان شه بعدشم استقلال مطمعنا جلوی فولاد میبره الکی دلتو صابون نزن پرسپولیس حریف سپاهان نمیشه
    • ارتش سرخ IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      دوست عزیز؛ اگه یار دوازدهمتون، داور، ابرستاره تیمتون نباشه تمام بازی هاتون بیشترین چیزی که میتونین بیارین مساویه؛ تاثیرشو خوب جاهایی میذاره...
  • لنگی بی اصالت IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    خوب اینوکه کل ایران میدونن قضیه دلال لنگ رو
    • امیر پ IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      فدراسیون با شما داور با شما ،شما بعد ۱۰ سال دارید قهرمان میشید و ۹ جام لیگ را می گیرید،پرسپولیس آبروی ایران است. یک روز اسکوچیچ به حرف مجیدی گوش کرد گفت بازیکنان من بگذارید تو ترکیب از کره ۲ هیچ شکست خوردیم .
    • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      تو بازی ایران کره هیچ استقلالی تو ترکیب نبود از لنگ هم آقای معافیت جعلی بود
  • حمید IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    کاری ندارم کی زده کی خورده ولی خدایش همین سهراب انتظاری یا اون پایان رافت باور کن از تمیروف خیلی بالاتر بودن ،متاسفم
  • حامد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    اصلایحیی فقط بهونه میاره داوره بده زمین وزمان بده،بااین بهونه ها مشکل تیم روفراموش کردی بجای این بهانه ها و بیانه نوشتن علیه این تیم واون تیم یه کم بارفنی خودت روببربالا
  • فیضل اله IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    آی قربون آدمه چیزفهم حالا پی بردید یحیی موقشنگ دلالی میکنه اما دیرفهمیدید
  • مافیا سرخ IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    ما که هی میگیم مافیا پیروزی دلال پلوفوسول برانکو یحیی تبانی کو گوش شنوا
  • کارگربازنشسته‌ایرانی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    سلام گلمحمدی‌مگر‌کور‌،و‌کر‌بوده‌واز‌فوتبال‌سر‌،در‌نمی‌آورد‌که چنین‌بازیکنان‌بنجلی‌را‌جذب‌کرده؟؟؟؟ خود‌گلمحمدی‌دلال‌است‌به‌تمام‌بازیکنانی‌که‌جذب‌کرده دقت‌کنید‌تا‌ببینید‌چه‌خبر‌است‌ چه‌بار‌اولی‌که‌آمد‌ورفت‌چه‌الان تعدادی‌بازیکن‌باخودش‌آورد‌وتعدادی‌هم‌بعداً‌جذب‌کرد والکی‌میگوید‌نقشی‌نداشته اگر‌بازیکنان‌زمان‌برانکو‌نبودند‌عمراًنمیتوانست قهرمانی‌هارا‌تکرار‌کند امیری‌را‌گلمحمدی‌به‌این‌‌روز‌انداخت محمد‌‌انصاری‌وووووو،را‌فراری‌داد در‌عوض‌یکسری‌راجذب‌کرد‌که‌صنار‌نمی‌ارزند تاکتیک‌وتعویض‌هایش‌راهم‌ببینید!!!
  • ‌کیسه کش. IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    اقای انتظاری توخودتم مالی نبودی پول ها برای پرسپولیس نیس برای سوگولی وزارته که میره برای کیسه ازلیگ انگلیس فرانسه وبهترین بازیکن اسیا رومیگیره برای پرسپولیس ازلیگ تایلندوتاجیکستان.اخرشم میگن جام پاک
  • تاجی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    ای دلتون برای بابا تون در اومده😂💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی