دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه با تمام بحث‌های بی‌سرانجامی که برای آماده سازی تیم ملی داریم، بالاخره اسکوچیچ دو خواسته تازه مطرح کرده، یعنی قرار است تیم ملی تکانی به خودش بدهد اما از سرمربی تیم ملی، انتظارهای دیگری هم داریم.

آرتین زهرابی؛ حمید استیلی سرپرست تیم ملی در مصاحبه‌ای کوتاه با خبرنگاران، سرانجام از دراگان اسکوچیچ و توقعات تازه او سخن گفت.

 پیش از این استیلی، سرپرست تازه وارد تیم ملی بود که همراه میرشاد ماجدی در زمین های فوتبال قدم و گاهی وقت ها با دوستان گپ می‌زد اما ظاهرا وظایف تازه‌ای به او محول شده است؛ یکی همین اظهارنظر جدید استیلی در مورد خواسته اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال!

دراگان حالا دو دستیار می‌خواهد که به گفته استیلی یکی از کرواسی قرار است بیاید و دیگری ویدیو آنالیزوی است که به ملیتش اشاره‌ای نشده...

اینکه با تمام بحث های بی سرانجامی‌که برای آماده سازی تیم ملی داریم، بالاخره اسکوچیچ دو خواسته تازه مطرح کرده، یعنی قرار است تیم ملی تکانی به خودش بدهد اما از سرمربی تیم ملی، انتظارهای دیگری هم داریم. از جمله اینکه اسکوچیچ باید صدایش را بلندتر و اعتراضش را به وضعیت آماده سازی تیم ملی رساتر اعلام کند. وقتی از راه دور می‌شود به این اوضاع نامناسب پی برد و به سادگی گفت وضعیت تیم ملی تعریفی ندارد، اسکوچیچ که از نزدیک همه چیز را مشاهده می‌کند باید با صراحت بیشتری حرفش بزند. 

سکوت هولناک اسکوچیچ در این زمینه، شائبه‌ای تلخ را تقویت می‌کند؛ اینکه او فقط دوست سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی باشد؛ یک رزومه باورنکردنی و غیرقابل انکار برای خودش!

اینکه گاهی اوقات شاهد مقایسه هایی از وضعیت دیروز و امروز تیم ملی هستیم، بیشتر به خاطر این است که در گذشته سرمربی تیم ملی منتقد فدراسیون فوتبال بود و اگر بازی های تدارکاتی برای تیم ملی در نظر نمی‌گرفتند صدایش در می‌آمد، از کوره در می‌رفت و اگر لازم بود، همه چیز را به آتش می‌کشید.

هیچ کس از اسکوچیچ توقع آتش بازی ندارد اما او باید منتقد این اوضاع و احوال متزلزل باشد؛ از اسکوچیچ اما صدایی بلند نمی‌شود مگر اینکه در شرایط فعلی دو دستیار می‌خواهد که یکی اش هم خارجی است!

 تیمی‌که بازی های تدارکاتی اش هنوز مشخص نشده و نمی‌داند از حضور در جام جهانی چه می‌خواهد و چه اهدافی را دنبال می‌کند، در خود تیم باید منتقدانی داشته باشد؛ چه بهتر که سرمربی به عنوان بزرگتر و تصمیم گیرنده تیم در صف اول منتقدان قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ف پرسپولیسی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    حالا کی روش که صداش در میومد که تهش با پاپوآ گینه نو! تدارکاتی درخواست میکرد. جرات تدارکاتی های بزرگ نداشت!
    • علی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      بفرمایید اینم نمونه ای ازون بی فکرا که گفتم. خرزوخان بود با سوئد و شیلی و ترکیه و الجزایر و تونس بازی کرد؟ اوج تحریم ها بودیم، کیروش از اسم و اعتبار خودش استفاده میکرد اردو فراهم میکرد، نمک نشناسا، این مربی گل و بلبلی که داریم عالیه
    • عادل IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند !!
  • علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    هه منتقدین کیروش کجایین بیاین باز آقای زهرابی از کیروش حمایت کرد، بیاید بکوبید هم اونو هم کیروش رو.......هرچی میکشیم از این بی فکرا هست که وضع تیم ملی رو به اینجا رسوندن، سرمربی هم انگارررر نه انگارررر قراره با انگلیس بازی کنه.
  • محمدطاها IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    واقعا چه متن زیبا و تامل برانگیزی⁦👌🏻⁩👏دمت گرررم‌ آقای زهرابی، بسیار زیبا و معرکه نوشتی😍💙شما از معدود افرادی هستید که خیلی نگران تیم ملی هستید ولی ولش کن دیگه بی خیالش شو، با این سرمربی امیدی تو جام جهانی نیست همون بهتر بازی تدارکاتی نداشته باشیم چون سیستم و تاکتیک تیم ملی لو میره بعدش حریفامون کمتر از ما گل میخورن و این خیلی بد است😂😇کی‌روش مربی تراز اول نبود ولی یکی از چهره‌های همیشه ماندگار تاریخ فوتبال ایران است کسی که عرق و‌ تعصب به تیم ملی را ثابت کرد..تا جایی که میدونم همیشه سعی میکرد برای تیم ملی در عرصه فوتبال و آسیا احترام سازی کندو زمانی که خللی در این روند پیش می آمد بعنوان سرمربی معترض میشد به همین دلیل فدراسیون ناچار بود همپای کی‌روش به ریزترین مسائل مربوط به تیم ملی توجه و نگاه خاصی داشته باشند..
  • محمدطاها IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    میگما آقای زهرابی شما که اینقدر زیبا،مفید می نویسی و نوشته هات به دل می نشیند یکبار هم درباره لیگ بنویس من به خاطر متن های زیبای شما تو سایت خبر ورزشی هستم آرزو به دل موندم یکبار در مورد استقلال بنویسی و استقلال رو نقد کنی تیم ملی رو فعلا بی خیالش شو درباره استقلال بنویس که لایکککک بسیار دارد😍💙
  • اسماعیل IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    الکی زور نزنید. مزمحل خواهیم شد. چون نمک نشناسید و لگدمال خواهید شد توسط اسکاتلند و انگلیس. کجایی کی روش
  • ناشناس IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    اگه میخواید اسکو و کی‌روش رو مقایسه کنید جو تیم ملی قبل ۲۰۱۸ و الان که قبل ۲۰۲۲ رو مقایسه کنید حالا کاری به سبک افتضاح و بازی کردن فاجعه ی بازیکنان ندارم کی‌روش یکی ازش انتقاد میکرد تا جوابش رو نمی‌داد ولش نمی‌کرد این ساکت شده یه جا حرف نمیزنه تفاوت دوتا مربی اینجا مشخص میشه این واسه خودش هم ارزش قائل نیست چه برسه برای تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی