نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حق بازیکن پرسپولیس این نبود!/ بازگشت به ایران بهترین تصمیم برای بیرانوند بود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دروازه‌بان پیشین تیم ملی و پرسپولیس اعتقاد دارد خرید علیرضا بیرانوند خیلی می تواند به این تیم کمک کند.

بهروز سلطانی با بیان این جمله گفت: به نظر من این یک معامله برد – برد است. هم پرسپولیس در سال منتهی به جام جهانی به درد علیرضا بیرانوند می‌خورد و هم علیرضا بیرانوند به درد پرسپولیس و این نقل و انتقالات از هر جهت که حساب کنید خوب و به سود طرفین است.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند به هر دلیلی نتوانست در بلژیک و پرتغال به هدفی که داشت برسد و با وجود استعداد و توانایی بالایش نیمکت نشین شد. من خودم اصلا دوست نداشتم او را روی نیمکت تیم درجه دوم بواویشتا ببینم و به نظرم خودش هم تصمیم درستی برای جدایی از اروپا و بازگشت به ایران گرفت. همچنین پرسپولیس نیز مشکلات زیادی درون دروازه داشت و پس از جدایی رادوشوویچ و بدون رقیب شدن حامد لک شرایط خوبی را تجربه نکرد. خرید علیرضا بیرانوند در فصل آینده خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به هجمه‌های نادرستی که به حامد لک وارد شد، افزود: همچنین باید بگویم درحق حامد لک هم جفا شد. او دروازه بان خوبی است که همه ما توانایی‌هایش را در دو دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم دیدم. به نظرم در لیگ بیست و یکم این گلر با تجربه بیشتر از ناحیه مسائل روحی و روانی آسیب دید. او دروازه‌بان خوبی است که در چند سال اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و به هر حال اشتباهاتی هم داشته است. همه دروازه‌بانان بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند و در این شرایط مهم است که کادر فنی طوری عمل کنند که از سرمایه خوب حفاظت کنند نه اینکه روحیه او را خراب کنند. نباید حامد لک را کوبید چون یک سال دیگر هم قرارداد دارد.

از سلطانی پرسیدیم شما جای حامد لک باشید در پرسپولیس می‌مانید یا نه؟ که جواب داد: این یک تصمیم شخصی است. حامد لک می‌تواند بماند و با علیرضا بیرانوند یک رقابت خوب و جوانمردانه داشته باشد. رقابتی که می‌تواند به سود دروازه پرسپولیس باشد. می‌تواند تصمیم دیگری هم بگیرد و تیم دیگری انتخاب کند. من نمی‌توانم خودم را جای حامد لک بگذارم یا نظری بدهم چرا که بهترین شخص برای این تصمیم خود حامد لک است. امیدوارم او بهترین تصمیم را بگیرد.

وی درمورد سرنوشت احمد گوهری یادآور شد: احمد گوهری یک گلر جوان و جویای نام است. او می‌تواند در پرسپولیس بماند و کسب تجربه کند. این جوان خیلی زود به پیراهن پرسپولیس رسید و باید به او حق داد اگر خیلی نتوانست انتظارات را برآورده کند. این دسته از بازیکنان نیاز به زمان دارند و باید در جای مناسب از آنها استفاده کرد. انشالله او هم یک تصمیم درست بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد مهدی ترابی نیز خاطرنشان کرد: این یکی از اقدامات خوب رضا درویش بوده است. شنیدم مهدی ترابی ۲ ساله تمدید کرده و این اتفاق خوبی است. تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد حفظ بازیکنان کلیدی پس از پایان مسابقات لیگ برتر کار بسیار دشواری است. بعد از اتمام مسابقات بازیکنان موفق پرسپولیس پیشنهادات وسوسه انگیزی دریافت می‌کنند که ممکن است به جدایی آنها منجر شود. چه بهتر است باشگاه پرسپولیس قرارداد سایر بازیکنان کلیدی را نیز تمدید کند تا پس از آن به قرارداد نفرات جدید برسد.

بهروز سلطانی در مورد خرید مرتضی پورعلی گنجی نیز گفت: او مدافع ملی پوش بوده و بازیکن بزرگی است که تجارب بین المللی ارزشمندی دارد. در فصل جاری پرسپولیس از ناحیه خط دفاع نیز لطماتی خورد و حالا خرید مرتضی پورعلی گنجی می‌تواند کمک شایانی به تیم کند. البته برخی‌ها می‌گویند او رباط صلیبی پاره کرده است اما این دلیلی نمی‌شود که کیفیت خود را از دست بدهد. پورعلی گنجی تجربه جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را دارد و می‌تواند خرید بسیار خوبی باشد.

گلر اسبق تیم ملی و پرسپولیس به لغو بازی دوستانه ایران و کانادا اشاره کرد و گفت: من واقعا نمی‌دانم در فدراسیون فوتبال ایران چه می‌گذرد؟ شنیدم صدای اسکوچیچ هم که تحت هر شرایطی کار می‌کند و حاضر است فقط باشد درآمده است. تیم ایران به هر حال درآسیا شناخته شده و مطرح است و نباید به این شکل با اسم تیم ملی کشورمان بازی شود. این تیم به بازی دوستانه نیاز دارد ولی به نظر می‌رسد یکسری مشکلات چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. به هرحال همه ما ایرانی‌ها تیم ملی کشورمان را دوست داریم و امیدواریم نتایج آبرومندانه‌ای در جام جهانی قطر کسب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی