نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
۰ |
۰
نادال از جوکوویچ انتقام گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل نادال انتقام شکست سال گذشته رولان گاروس را از رقیب دیرین خود گرفت و حریف الکساندر زورف در نیمه‌نهایی شد.

در دومین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی اوپن فرانسه، رافائل نادال قهرمان ۱۳ دوره رقابت‌ها در ماراتنی نفس‌گیر که ۴ ساعت و ‌۱۲ دقیقه طول کشید، با حساب ۳-۱ از سد نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی عبور کرد و راهی دور نیمه‌نهایی شد.

ماتادور مسابقه را بهتر شروع کرد و در ست اول به راحتی با نتیجه ۶-۲ پیروز شد. او ست دوم را هم طوفانی آغاز کرد و ۳-۰ پیش افتاد، اما در ادامه جوکوویچ با قدرت به بازی بازگشت و این ست را ۶-۴ به سود خود خاتمه داد. با شروع ست سوم ماتادور بار دیگر بازی را در اختیار گرفت و این بار نیز ۶-۲ به برتری رسید تا به پیروزی نزدیک شود. در ست چهارم اما روند بازی بار دیگر تغییر کرد و جوکوویچ شروع بهتری داشت؛ او در گیم دوم رافا را بریک کرد و در ادامه ۵-۲ پیش افتاد. درحالیکه همه منتظر ست پنجم بودند، نادال با جنگندگی همیشگی خود به بازی بازگشت و کار را به تایبریک کشید. او که نمی‌خواست بازی به ست پنجم کشیده شود، در تایبریک هم فوق‌العاده کار کرد و ۶ بر یک پیش افتاد. نوله سه بار از شکست گریخت اما در نهایت نادال ۷-۴ کار را تمام کرد و انتقام شکست سال قبل را از رقیب دیرینه‌اش گرفت

این برای ۳۷ـمین بار است که نادال در جمع چهار بازیکن برتر یک گرند اسلم قرار می‌گیرد. او هم‌چنین با شکست جوکوویچ توانست برای پانزدهمین بار خود را به جمع ۴ نفر برتر اوپن فرانسه برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی