نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
۱ |
۵
استقلالی‌ها نگران جدایی ستاره فرانسوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از جدایی رودی ژستد حالا استقلالی‌ها نگران جدایی دیگر بازیکن فرانسوی خود یعنی آرتور کوین یامگا هستند که حتی پیش از ژستد هم شایعه جدایی او مطرح شده بود.

آرتور کوین یامگا نسبت به رودی ژستد عملکرد بهتری داشت و حتی قبل از رفتن ژستد هم شایعه جدایی او شنیده می‌شد به همین دلیل استقلالی‌ها نگران جدایی بازیکن ۱۰ گله تیمشان هستند. در مورد یامگا شنیدیم صحبت‌هایی را با مجیدی انجام داده بود و شاید او هم با این که قرارداد دارد،از ایران برود.

البته فرانسوی‌های استقلال مشکلی با باشگاه یا کادر فنی ندارند ولی به نظر می‌رسد بنا به دلایل شخصی دیگر نمی‌خواهند بمانند. یامگا و گابرلیه پین هم مثل ژستد از ایران رفتند اما معلوم نیست کی برمی‌گردند و شاید هم اصلا برنگردند. طبعا اگر پین برود مجیدی در صورت ماندن باید کادر فنی اش را تقویت کند و در صورت جدایی یامگا هم که بهرحال احتمالش وجود دارد،باید حتما بازیکن مناسبی را جایگزین کند تا تیمش با قدرت بیشتری برای فصل جدید آماده شود.

یامگا و ژستد هر دو با استقلال قرارداد دارند ولی گفته می‌شود تمایلی برای ماندن ندارند و استقلال باید قید آنها را برای فصل آینده بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خایدالو IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    بعنوان یک استقلالی درسته اول فصل ناشناخته بود و چند تا پنالتی گل کرد ولی اصلا سبک بازیش قبول ندارم و جوان های ایرانی بهتری داریم که با یک چهارم پولش بهتر هم بازی میکنند و بجاش خارجی با کلاس بالاتر بیارن و حتی پاتوسی بهترین گزینه برای تاج کبیر هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی