نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
آجورلو برای کمیته حقوقی استقلال زمان تعیین کرد؛ مأموریت ویژه در مذاکره با سرمربی خارجی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته حقوقی باشگاه این روزها به شدت در تکاپوی جایگزین کردن یک مربی جهت هدایت تیم استقلال برای فصل پیش روست.

در شرایطی که کادر مدیریتی باشگاه استقلال خود را برای ورود به فصل نقل و انتقالات و یارگیری جهت تقویت هرچه بیشتر تیم قهرمان لیگ برتر بیست و یکم آماده می‌کردند، انتشار متن خداحافظی فرهاد مجیدی مجموعه مدیریتی استقلال را غافلگیر کرد.

از باشگاه استقلال خبر می رسد طی ۴۸ ساعت گذشته سردار آجورلو مأموریت ویژه ای به کمیته حقوقی باشگاه استقلال داده تا در ارتباط با موضوع جذب سرمربی جدید بیش از دیگر کمیته ها به کادر مدیریتی کمک کند.

فرشید سمیعی مسئول کمیته حقوقی باشگاه استقلال در این حد فاصل در حال رایزنی با افراد مطلع و مرتبط با بحث جذب مربی برای استقلال است و در این زمینه همه اطلاعات را در اختیار مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال قرار می‌دهد.

ظاهراً به دلایلی که هنوز به طور واضح مشخص نشده کادر مدیریتی استقلال در نظر دارد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین گزینه موجود برای سپردن سرمربیگری تیم استقلال را انتخاب و مراحل مذاکره برای عقد قرارداد با فرد جدید انجام شود.

در این زمینه خبر می‌رسد کمیته حقوقی باشگاه استقلال متشکل از کمیته انضباطی و بین الملل، با تشکیل کارگروهی در این ارتباط با کار شبانه روزی در تلاش هستند خواسته مدیرعامل این مجموعه را تحقق ببخشند.

مصطفی آجرلو از فرشید سمیعی خواسته در این زمینه همه توانش را به کار ببندد تا در زمان تعیین شده بهترین گزینه برای هدایت تیم استقلال انتخاب شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی