پادشاه خاک رُس به چهاردهمین قهرمانی رسید/ جام ۲۲ برای رافا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل نادال اسطوره ۳۶ ساله اسپانیایی با کسب بیست‌ودوممین گرنداسلم خود برگی دیگر از تاریخ تنیس را نوشت.

رافائل نادال عصر امروز در دیدار پایانی رقابت‌های اوپن فرانسه ۲۰۲۲ به مصاف کسپر رود رفت و با برتری قاطع مقابل تنیس‌باز نروژی جام قهرمانی این رقابت‌ها را برای چهاردهمین بار بالای سر برد.

تنیس‌باز اسپانیایی در این دیدار که ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه به طول انجامید، در سه ست متوالی و با نتایج ۶-۳ و ۶-۳ و ۶-۰ بر نفر هشتم تنیس جهان غلبه کرد تا با حفظ آمار صد در صدی خود در فینال رولان گاروس بار دیگر نشان دهد که پادشاه بی‌چون‌وچرای زمین‌های خاک رس است.

پادشاه خاک رُس به چهاردهمین قهرمانی رسید/ جام ۲۲ برای رافا

هیچ بازیکن دیگری در تاریخ تنیس نتوانسته در یک گرند اسلم چهارده بار قهرمان شود و نادال با قهرمانی امروز آمار افسانه‌ای خود در این مسابقات را دست‌نیافتنی‌تر کرد. ماتادور که ماه ژانویه اوپن استرالیا را نیز فتح کرده بود، با فتح دومین گرند اسلم فصل تعداد جام‌های خود در این مسابقات چهارگانه را به ۲۲ جام رساند. او که رکورددار قهرمانی در گرند اسلم‌ها است اکنون دو عنوان بیشتر نسبت به دو رقیب دیرینه‌اش یعنی فدرر و جوکوویچ در کارنامه دارد.

پادشاه خاک رُس به چهاردهمین قهرمانی رسید/ جام ۲۲ برای رافا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    با احترام به نادال و بازی های خوبش ولی این نکته رو نباید فراموش کرد که تمام دنیا بر علیه نواک عمل میکنن که نتونه به قهرمانی هاش ادامه بده ولی کور خوندن نواک با قدرت برمیگرده مثل بازی های گذشته 2021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی